Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Solna Norra

Fastighetsbyrån Solna Norra

Centralvägen 17, 171 68 Solna — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån Solna Norra!

Här i Solna, en av Sveriges absolut snabbast växande kommuner, har du närhet både till grönområden och storstadspuls. Här är det lätt att trivas, det är något vi på Fastighetsbyrån kan garantera. Flyttar du hit får du fina bostäder, massor av företag och utmärkta kommunikationer precis runt hörnet.

Vi mäklare här på kontoret har arbetat här länge och känner väl till området. Vi har hjälpt massor av människor att hitta sina drömbostäder här i Solna. Kontakta oss om du vill bli en av dem!

Läs vad 327 kunder tycker om Fastighetsbyrån Solna Norra

• 2019-01-09

Emma B skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag hade fyra mäklare här som värderade bostaden och valde till slut Jennifer. Hennes upplägg passade mig bäst. Hon är målmedveten, pålitlig, engagerad mäklare som aldrig ger upp. Tänker alltid positivt oavsett marknad och enkel att kommunicera med. Mycket nöjd över mitt val av mäklare. Jennifer kan rekommenderas! Läs mer
  • 2019-01-03

Magnus E skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpt en lgh.
    Benjamin är tydlig i sin kommunikation samt gav väldigt snabb återkoppling på mina frågor.
    Hela processen gick snabbt och smidigt pga av att Benjamin var väl inläst och engagerad. Läs mer
  • Paulo B

2019-01-01

Paulo B skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam var alltid hjälpsam och tillgänglig för att svara på våra frågor samt förklara köpprocessen. Alltid tillmötesgående både med privatvisning och kontraktskrivning. Hans erfarenhet av branschen och kännedom av området är trygghet för alla parter inblandade. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Sam. Läs mer
  • Yvonne F

2018-12-31

Yvonne F skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    Tack Ilker för att du lyckades sälja min koloni stuga innan jul vilket jag trodde ej var möjligt . Det säger mycket om din kapacitet och vänlighet framförallt. Stort tack och lycka till i framtiden. Yvonne Läs mer
  • Kolja G

2018-12-21

Kolja G skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Stor varning för denna mäklare som bara värnade sina egna intressen.
    Han lovade guld och gröna ängar på värderingen och rekommenderade fast arvode med bonus om han skulle nå över värderingen för bästmöjliga resultat.
    Vid försäljningen gick han sen ut 12,5 % under värderingen och lyckades inte ens nå upp till utgångspriset så affären slutade 15% under värderingen. När det inte blev budgivningsrally direkt försvann hans engagemang totalt och affären skulle tryckas igenom så fort som möjligt från hans sida; kände mig nästan pressat att acceptera ett skambud. I samma ögonblick som jag tackade ja försvann mäklaren fullständigt ur bilden och lämnade över resten med kontraktsskrivning, etc till sina lakajer på kontoret.
    Bara någon dag efter såldes en något större lgh med samma antal rum i något bättre renoveringskick i samma hus för 20% högre kvm-pris än min.
    Allt i allo gör detta till den sämsta affären jag hittills har gjort i mitt liv och en känsla av att blivit blåst på nästan en årslön. Läs mer
    2018-12-21 Sam E svarar Kolja G
    Hej Kolja

Det gör mig väldigt ledsen att du har fått den uppfattningen om mig och jag respekterar fullt dina åsikter och tar till mig din kritik.
    Jag kommer att göra allt i framtiden för att vara ännu tydligare i min kommunikation.

Jag brukar ha väldigt nöjda köpare och säljare och ger alltid 100% med kunden i fokus.
    Det finns dock vissa delar som jag inte kan råda över hur mycket än jag vill, exempelvis marknaden som ändras ständigt (värdering på din bostad gjordes för över 1 år sen) eller folk som kommer över en timme försent till en bokad kontaktskrivning. Som tur har jag kollegor som kan hjälpa mig på plats. Annars hade vi som de resterande 70% av kunderna upplever idag, ingen affär överhuvudtaget efter 6 månaders kämpande med flertalet både öppna och privata visningar.
    När det gäller priset vill jag agera proffsigt och kommer inte att jämföra din bostad med den du nämner.

Jag vill slutligen be hemskt mycket om ursäkt att jag inte har kunnat göra mer för att göra dig nöjd.
    Jag kommer även ringa dig för att se om vi kan avsluta det här med dig som en nöjd kund i slutändan.
    Tack för din input!
    Önskar dig en god jul och ett gott nytt år!
    Med vänliga hälsningar, Sam Edvinsson
    2018-12-22 Kolja G svarar Sam E
    Värdering: Månadsskifte Juni-Juli 2018
    Ut på Hemnet: första veckan i November 2018
    Kontraktskrivning: 30/11-2018
    Jag påtalade klart och tydligt samt upprepat att jag var låst denna dag Västerås till minst kl 12:00 utan chans att komma därifrån tidigare, mäklaren insisterade dock på kontraktsskrivning kl 13:00 i Solna samma dag vilket i praktiken är en fysikaliskt omöjlighet med tanke på de 10 mil E18 som ligger mellan båda punkter dessutom en fredag.
    Att man nu försöka rädda det egna ryktet genom att försöka svartmåla min utvärdering med felaktigt fakta bekräftar tyvärr bara min uppfattning.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Daniel A

2018-12-20

Daniel A skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hej!

Jag köpte ett BRF Radhus av Benjamin i höstas. Det var mitt första egna köp av bostad vilket gjorde allting extra nervöst eftersom man då inte visste hur allt gick till. Men hela affären, från första möte till sista mötet, var jättebra där alla mina frågor förklarades tydligt.

// Mvh Daniel Läs mer
  • 2018-12-17

Pekka H skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag tycker att Jennifer är väldigt duktig, hjålpsam och professionell.
    Vi sålde vårt hus I Sollentuna och köpte sedan en lägenhet I Solna via Jennifer.
    Om vi skulle sälja igen så skulle vi vilja att Jennifer gjorde det.

Pekka Hedberg
    Framnäsbacken 9 Läs mer
  • Maris R

2018-12-16

Maris R skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    Ilker sålde en kolonistuga i Solna. Som köpare upplevde jag Ilker som väldigt professionell och strukturerad. Ilker är lugn, informativ och mycket positiv. Skolboksexempel på mäklare som tillvaratar båda parter i sitt mäklande. Ilker kan Solna och jag rekommenderar Ilker till er som funderar på att göra slag i saken. Läs mer
  • 2018-12-10

Robert A skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålt bostad i Solna Gamla Råsunda Läs mer
  • Anthimos C

2018-12-07

Anthimos C skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    Hej,
    jag köpte en lägenhet via Ilker. Bemötandet och kompetensen var väldigt bra. Jag tackar Ilker för att han drev på mig och till slut gick det vägen, tack! Läs mer
  • Ola B

2018-12-04

Ola B skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Kvalitetsmäklare!
    En mycket proffsig, engagerad och kunnig mäklare med personliga egenskaper som överträffat mina förväntningar.

Hälsar Ola Läs mer
    2018-12-05 Tony L svarar Ola B
    Hej Ola,
    Hoppas du kommer att trivas i din nya bostad. Den är fantastik.
    Med vänliga hälsningar Tony Ghanbari Lundberg Fastighetsmäklare/Franchisetagare Fastighetsbyrån - Solna/Sundbyberg
  • 2018-11-26

Behrooz M skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi är supernöjda med Sams agerande från början till slut.
    Satte rätt prisförväntning, hade tydlig och tät dialog längs hela processen och var extremt proffsig i alla avseenden. Läs mer
  • 2018-11-23

Michaela M skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag sålde min mors lägenhet genom Jennifer Törnkvist. Hon är kunnig inom området, säljfokuserad och ger snabb återkoppling. Kände mig delaktig och trygg under hela processen. Jag bor också i Solna och nästa gång jag säljer, om 5-6 år kommer jag att anlita Jennifer igen. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • 2018-11-23

Sara P skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Tack för hjälpen med försäljningen av min bostad, bra jobbat Jennifer! Nu måste jag bara hitta något att köpa också. Rekommenderar Jennifer om ni ska sälja! Läs mer
  • 2018-11-22

Per W skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer har gjort ett väldigt bra jobb som mäklare och hjälpte mig sälja min lägenhet till ett pris jag var nöjd med. Vi har haft löpande kontakt under en längre period då jag inte haft någon brådska med att sälja utan hellre velat få rätt pris. Jennifer har alltid varit lätt att få tag på och jag har fått ett bra stöd genom hela säljprocessen. Läs mer
  • 2018-11-21

Faruk S skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    I sold my apartment through Jannis. He was very transparent and helpful throughout the process. He set the right expectations and delivered what he promised. I strongly recommend Jannis. Läs mer
    2018-12-10 Jannis N svarar Faruk S
    Thank you for your words
    Wish you all the best!

Carin L skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi hade en rak och ärlig dialog. Han skötte hela affären snabbt och smidigt och var snabb med återkoppling. Kan starkt rekommendera Jannis som mäklare! Läs mer
    2018-12-10 Jannis N svarar Carin L
    Tack för dem varma orden Carin

All Lycka till er med den nya bostaden

Mvh Jannis

Sofia A skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig och kompetent mäklare, med en bra drivkraft för att sälja lägenheten. Om Benjamin skulle vilja förbättra sig på något sätt skulle han kunna vända lite fokuseringen kring att även hjälpa säljare att finna nya bostäder.
    Men Benjamin är en mäklare väl värd att rekommendera. Läs mer

Slavko D skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Fantastisk på alla sätt!

Med sitt stora engagemang och lojalitet så kände jag mig mycket trygg som kund.

Trots tuffa förhållanden på bostadsmarknaden så vart jag mer än nöjd.

Jag rekommenderar starkt att anlita Jannis om ni vill ha en lyckad bostadsaffär. Läs mer
    2018-12-10 Jannis N svarar Slavko D
    Hej Slavko

Tack för dem trevliga orden. Var väldigt kul att jobba med er.

All lycka till i nya bostaden

Mvh Jannis
  • 2018-11-16

Victoria W skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har sålt en bostadsrätt på 60 kvm med balkong i Jakobsberg.

Vid första mötet vid värdering av bostaden fick jag en grundlig genomgång i händelseförloppet av en försäljning och vad som skulle krävas av mig. Jag fick ett trevligt, informativt bemötande, svar på mina funderingar och frågor.

Jag förväntade mig att bli uppdaterad på läget och vad som skulle hända i nästa steg vilket jag blev mycket väl under hela processen. Jag hade fullt förtroende och lätt att kommunicera med Benjamin. Han gav mig inga falska förhoppningar utan en trovärdigt bild av vad jag kunde vänta mig. Säljcoachen var också en mycket bra verktyg för att hela tiden veta vad som förväntades av mig i varje steg.

Som helhet är jag väldigt nöjd med Benjamin som mäklare och Fastighetsbyrån. Försäljningen gick verkligen snabbt och smidigt. Jag skulle absolut rekommendera Benjamin och Fastighetsbyrån till andra som går i säljtankar. Läs mer
  • 2018-11-16

Robert Bertil Waldemar B skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer gav ett förtroendeingivande intryck genom hela sälj/köp-processen.

Rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • Marco S

2018-11-05

Marco S skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Thanks for all the help during this process!! Läs mer
  • Adrian V

2018-11-02

Adrian V skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Otroligt proffsig, stort tålamod och är lätt att få tag på från början till slut. Fanns där igenom hela försäljningen av min lägenhet och vi nådde de mål vi satt upp tillsammans. Rekommenderar verkligen Jennifer som mäklare, hon är riktig bra! Läs mer
  • Jens Olof Rasmus C

2018-10-28

Jens Olof Rasmus C skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    Jag sålde min 2:a på Ankdammsgatan 31 i Solna. Det var en lång process där Ilker visade stort tålamod och fingertoppskänsla i vårt samarbete. 7 månader efter vårt första möte såldes bostadsrätten och allt sköttes mycket professionellt genom hela processen. Läs mer
    2018-10-28 Ilker C svarar Jens Olof Rasmus C
    Hej Jens,

Tack för de fina orden. Nöjet var helt mitt!
    Hoppas på att få se och höra dig sjunga:)

Ses på tillträdet, allt gott!

Med vänlig hälsning
    Ilker Cengiz
    Ilker C gillar detta
  • 2018-10-26

Leo R skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Ödmjuk och driven. Tacklar alla argument som en drottning. Solnas stjärna! Bra jobbat med försäljning på min lägenhet. Kommer att rekommendera dig bisare till alla jag känner ;) Läs mer
  • 2018-10-26

Josefine H skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Gav aldrig upp på försäljningen trots att det är en tuff marknad. Lyssnade på Jennifer och vi körde stenhårt på "på gång" och vi sålde lägenheten innan visning för ett riktigt bra pris. Rekommenderar starkt!
    Tack för all hjälp tjejen! Läs mer
    2018-12-21 Jennifer T svarar Josefine H
    Hej Josefine,
    Tack för att ni också trodde på "på gång". Tack för förtroendet, låt oss göra om det snart igen!

Med vänliga hälsningar, Jennifer Törnkvist Fastighetsbyrån
  • 2018-10-25

Andreas C skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    Sålde nyligen min lägenhet i Bergshamra med hjälp av Ilker. Han var trevlig, professionell, och skön. Läs mer
    2018-10-28 Ilker C svarar Andreas C
    Tjena Andreas,

Tusen tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! Och stort tack för en fin rekommendation! Jag hoppas att ni kommer trivas kanon i er nya fina lägenhet! Vi ses på tillträdet!

Med vänlig hälsning
    Ilker Cengiz
    Ilker C gillar detta
  • 2018-10-23

Marianne S skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Melle Törnkvist m'a aidé à vendre un 3 pièce à Huvudsta, Solna, suite au départ de ma mère en Ehpad. Elle s'est occupée de toutes les démarches administratives avec une gentillesse extraordinaire et de façon très professionnelle. Elle m'a conseillé et guidé tout au long, et a rapidement trouvé un acheteur. Je ne peux que me féliciter d'être tombée sur elle( un peu par hasard). Je la recommande vivement, surtout si vous êtes comme moi un peu perdu dans les affaires d'immobilier! Encore une fois mes chaleureux remerciements à Melle Törnkvist pour tout!! Tack sa innerligt Jennifer! Marianne Stalnert-Gombart Läs mer
    2018-12-21 Jennifer T svarar Marianne S
    Hej Marianne,
    Merci beaucoup för de fina orden. Tack återigen för förtroendet!
    God jul och gott nytt år!

Med vänliga hälsningar, Jennifer Törnkvist Fastighetsbyrån
  • 2018-10-22

Sandro T skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Estimada Jennifer
    Fue un placer conocerte y estamos muy contentos de que hayas sido tu la persona que nos ayudaste en la compra de nuestro nuevo hogar! Muchas gracias por tu eficiente trabajo,la paciencia y por el apoyo en momento en que no entendíamos algunas cosas.
    Has sido muy atenta y clara para responder cualquier inquietud que tuvimos sobre la compra, tu ética de trabajo es excepcional y no pasa desapercibida.
    Gracias de nuevo Jennifer y buena suerte en todos tus esfuerzos.

Atentamente Sandro Tamayo y familia Läs mer
    2018-12-10 Jennifer T svarar Sandro T
    Hej Sandro & familjen,
    Tusen tack för att jag fick möjligheten att hjälpa er med köpet, muchas gracias!

• 2018-10-19

Sigrid W skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har sålt med Sam vid två tillfällen och vid båda tillfällena har jag upplevt ett smidigt och effektivt samarbete. Jag ser hela processen som ett teamwork och därför är det viktigt att samarbetet fungerar. Oavsett marknadsläge så har jag känt mig trygg att Sams bedömning av läget är korrekt och ärligt vidare att försäljningen kommer att bli som vi tänkt oss. Dessutom upplever jag att Sam bygger bra relationer även med köpare vilket för mig som säljare är viktigt. Jag har redan rekommenderat Sam flera gånger och skulle göra det igen. Om jag skulle sälja igen skulle jag kontakta Sam (även om det inte är i Solna) för råd&tips. Läs mer
  • 2018-10-19

Kemal skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam gick verkligen utanför sina ordinarie arbetsuppgifter för att vi skulle kunna få köpa bostaden. Väldigt engagerad. Kan inte annat än att rekommendera honom. Läs mer
  • 2018-10-16

Anders P skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Engagerad, och ser alltid till att möta möta behov. Läs mer
    2018-12-10 Jennifer T svarar Anders P
    Hej Anders,
    Tusen tack för förtroendet! All lycka i den nya bostaden. Hälsa familjen!

Med vänliga hälsnigar, Jennifer Törnkvist
  • 2018-10-15

Helen H skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hon är otroligt proffsig som mäklare och är lätt att få tag på. Vi fick ett mycket gott intryck av Jennifer från början till slut. Ska vi sälja vår lägenhet i framtiden finns ingen tvekan om vi skulle välja som mäklare. Hon är en riktig stjärna. Läs mer
    2018-10-16 Jennifer T svarar Helen H
    Tusen tack för tålamodet samt ett gott samarbete! Ser redan fram emot ett samarbete med er. Tveka inte att ringa om det skulle dya upp frågor eller funderingar framöver. Vi ses i övrigt på tillträdesdagen. Hälsa familjen!

• Jennifer V

2018-10-14

Jennifer V skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    En riktig stjärna från början till slut! Mötte upp våra krav för att sälja vår pärla och slet för det. Med sin ödmjuka men säkra personlighet gav hon oss förtroendet från start. Hon brinner för det hon gör och precis därför gör hon det galant!

Ses på tillträdesdagen✨✨ Läs mer
    2018-10-16 Jennifer T svarar Jennifer V
    Bästa Jennifer. Tack för att ni trodde på mig! Roligt att sätta ribban högt. Det här måste vi göra om! ;) Krama småttingarna från mig.

Vi ses på tillträdesdagen!

• Anna R

2018-10-12

Anna R skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer and her collegues (Shout out to David) made our journey to selling our apartment - which we have lived in for the past 14 years...- smooth and safe. Impeccable communication, empathic management and true grit. She and her team is THE choice for future real estate business. +++++++ and ❤️❤️❤️❤️❤️ Läs mer
    2018-10-16 Jennifer T svarar Anna R
    Tusen tack för förtroendet Anna. Det har varit en ära verkligen! Ni kommer trivas oerhört bra i den nya lägenheten. David hälsar!
    Hälsa familjen ❤️

• 2018-10-12

Vadym G skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer is one of the most awesome real estate agents we have worked with in Sweden.
    She showed great professionalism and smoothly coordinated the whole purchase process from the very first contact (Monday noon) to the actual signing (Thursday noon).
    The purchase went smoothly with all juridical aspects well explained. And we felt her personal involvement and empathy in buying of our new home.
    When we had issues with loan Jennifer helped solving questions with bank within hours.
    All our wishes were considered. And she will become a part of our family history as a person who helped us to find our dream home.
    If we ever decide to sell this house we will be referring to her as our real estate agent.
    Well done job for 110%! Läs mer
    2018-10-16 Jennifer T svarar Vadym G
    Hi Vadym,
    Thank you so much for the kind words and also for the opportunity of letting me guide you through the whole process. It has been an honor. Looking forward to working with you in the future. You know where the office is, please come by and say hello sometime!,

Best regards, Jennifer Törnkvist
  • 2018-10-02

Fredrik G skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Alltid tillgänglig, ödmjuk och hög servicegrad. Hon vet vad hon gör! Rekommenderar samtliga säljare i Solna att sälja med henne! Läs mer
    2018-10-12 Jennifer T svarar Fredrik G
    Tusen tack Fredrik för fötroendet. Ha en trevlig semester så ses vi på tillträdesdagen!

Med vänliga hälsnignar, Jennifer Törnkvist
  • Hisham M

2018-09-28

Hisham M skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin är en mäklare som besitter otroliga kunskaper inom sitt yrke men som även är en fanstastisk människa. Han var otroligt professionell under hela försäljningsprocessen och levererade precis det han hade lovat och lite till i denna marknad som skrämmer de flesta mäklarna och tom överträffade våra förväntningar.
    Skulle varmt rekommendera han om ni vill ha någon som kommer göra allt för att se till att både säljare och köpare är nöjda. Läs mer
  • 2018-09-28

Inez F skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Här har vi någon som verkligen bryr sig. Det syns att Jennifer älskar sitt jobb för jag har adrig sett henne utan ett leende på läpparna. Vi är väldigt nöjda och glada över att vi fick hjälp av henne. Vi kunde inte valt en bättre mäklare och vi kommer definitivt att välja Jennifer igen när det blir aktuellt att sälja eller köpa lägenhet! Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Inez F
    Hej Inez,
    Tack för de fina orden. Jag ser fram emot att förmedla den nya bostaden i Råsunda ;)

• 2018-09-28

Hayat N skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    En vän rekommenderade Jennifer som mäklare och hon hjälpte oss med försäljningen av våran lägenhet. Hon gav oss även tips på många lägenheter vid köp och fanns där från start till slut. Hon är en engagerad och duktig säljare som gör sitt yttersta för att få till en så bra och snabb affär som möjligt. Vi har fått en annan bild av en mäklare nu efter samarbetet med Jennifer. Hon rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Hayat N
    Hej Hayat,
    Tusen tack för de fina orden. Vill även tacka er för förtroendet!

Kurt B skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bra engagemang, raka kommunikationer, påläst. Arvodet mosvarade prestationen. Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Kurt B
    Hej Kurt,
    Tack för recensionen! Jag hoppas att vi stöter på varandra igen. Hälsa familjen.

Nasim S skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer har hjälpt oss med en försäljning i huvudsta. Hon är kunnig och hungrig mäklare, ger aldrig upp och tar försäljningen på stort ansvar. Vi fick snabbt hjälp av banken med lånelöfte av den nya bostaden också. Bra service! Vi är väldigt nöjda med försäljningen och med valet utav mäklare. Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Nasim S
    Hej,
    Tack Nasim. Vad roligt att Swedbank kunde hjälpa er med lånelöftet i samband med det nya köpet. Jag önskar er all lycka inför framtiden!

Tor H skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hon var dyr men det var värt det. Rekommenderar alla! Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Tor H
    Hej Tor,
    Tusen tack för förtroendet!

Josefine B skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi har tidigare försökt att sälja våran lägenhet i Solna med två andra mäklare utan att få ett enda bud. Vi ångrar att vi inte valde henne från första början eftersom att vi till slut sålde lägenheten för mycket högre summa än grannens som var ute med sin på hemnet. Vi sålde tom lägenheten via på gång med en privatvisning. Vi kommer att anlita Jennifer så länge vi bor kvar i Solna! Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Josefine B
    Hej Josefine,
    Tack för din recension och för förtroendet! Jag hoppas att du och Elin kommer trivas i den nya lägenheten. Hälsa Elin!

Elin L skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi har tidigare försökt att sälja våran lägenhet i Solna med två andra mäklare utan att få ett enda bud. Vi ångrar att vi inte valde henne från första början eftersom att vi till slut sålde lägenheten för mycker högre summa än grannens som var ute med sin på hemnet. Vi sålde tom lägenheten via på gång med en privatvisning. Vi kommer att anlita Jennifer så länge vi bor kvar i Solna! Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Elin L
    Hej Elin,
    Tack för din recension! Nu vet vi att den billigaste mäklaren är inte det bästa alternativet.
    Det här måste vi göra om, men nästa gång - ring mig! Hälsa Josefine.

Yvo J skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag både köpte och sålde min lägenhet med Jennifer. Innan jag köpte gick jag på många visningar och träffade många mäklare. Jennifer var den som var mest påläst, engagerad och bemötte mig på ett sätt som inte går att jämföra med de andra. Från visning, budgivning till kontraktsskrivning. Det var ingen tvekan om att hon skulle få sälja min lägenhet. Vilket hon gjorde till ett pris som var över mina förväntningar. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Yvo J
    Hej Yvonne,
    Tack för de fina orden. Det har varit en ära att få hjälpa dig med både köpet och försäljningen. Hälsa familjen!

Sandra H skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har fått hjälp att sälja en bostadsrätt där mäklaren har stått för bra och trevlig service, alltid varit tillgänglig vid frågor och funderingar samt tydlig med information. Läs mer
  • Konstantinos Z

2018-09-26

Konstantinos Z skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag är mycket nöjd med hur samarbetet med Sam fungerat.
    Han har agerat professionellt under hela försäljningen.
    Försäljningen gick bra och fort trots svåra tider. Läs mer
  • 2018-09-17

Gabriella K skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har köpt bostad. Jag fick ett trevligt bemötande av mäklaren. Upplevde att hon var en helt okej mäklare Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Gabriella K
    Hej Gabriella,
    Tusen tack för din recension och feedback! Jag ska ta till mig detta och ha det i åtanke i framtida försäljningar. Jag är väldigt mån om mitt rykte då jag är en lokal mäklare och det är väldigt viktigt för mig att alla mina kunder, både köpare och säljare får en bra upplevelse genom hela proseccen. Detta återspeglar sig också i mina övriga Recon från andra kunder. Jag önskar dig all lycka i framtiden samt med det nya jobbet och hoppas du trivs i din nya lägenhet!

Med vänliga hälsningar Jennifer Törnkvist
  • 2018-09-17

Catharina N skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi har köpt en lägenhet tillsammans med vår dotter så den mesta kontakten hade hon med henne.
    Den information vi fick via mejl var utförlig och informativ
    Bra bemötande av en kunnig mäklare Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Catharina N
    Hej Catharina,
    Tack för din recension! Jag hoppas att dottern kommer trivas i den nya samt första lägenheten. Vi ses på tillträdesdagen!

Centralvägen 17, 171 68 Solna