Fastighetsbyrån Solna Norra

Centralvägen 17, 171 68 Solna — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån Solna Norra!

Här i Solna, en av Sveriges absolut snabbast växande kommuner, har du närhet både till grönområden och storstadspuls. Här är det lätt att trivas, det är något vi på Fastighetsbyrån kan garantera. Flyttar du hit får du fina bostäder, massor av företag och utmärkta kommunikationer precis runt hörnet.

Vi mäklare här på kontoret har arbetat här länge och känner väl till området. Vi har hjälpt massor av människor att hitta sina drömbostäder här i Solna. Kontakta oss om du vill bli en av dem!

Läs vad 630 kunder tycker om Fastighetsbyrån Solna Norra

• 2020-06-27

CHRISTINE G skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag är väldigt nöjd med Benjamin som mäklare!
    Benjamin sålde min bostadsrätt i Solna och han har varit väldigt tillmötesgående, ärlig, vänlig, lyhörd och professionell genom hela vår försäljningsprocess!
    Jag kan varmt rekommendera honom för andra som står i läge att välja mäklare! Läs mer
    2020-06-29 Benjamin A svarar CHRISTINE G
    Hej Christine,

Tack för dina ord. Det har varit en ära att få hjälpa till med din bostadsförsäljning.

All lycka,

• 2020-06-26

Dzeneta K skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi sålde vår bostad med Jennifer. Har dom egenskaperna som är viktiga vid en bostadsaffär, tillgänglig, öppen och ihärdig. Har tidigare rekommenderat henne till vänner som också varit väldigt nöjda vid båd köp och försäljning av lägenhet med och från Jennifer. Toppenmäklare!! Läs mer
  • 2020-06-25

Jakob T skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bra driv, no bullshit, trevlig, rolig och duktig. Läs mer
  • 2020-06-24

Per L skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hungrig, alert och med ett bra kontaktnät av köpare. Läs mer
  • 2020-06-20

Faiez A skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    En 3a i Västra Skogen. Jannis är mycket proffsig, korrekt och har bra kommunikationsförmåga. Jag rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • 2020-06-10

Boje P skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Professionell och lyhörd mäklare. Blev en snabb och smidig försäljning. Kan rekommendera Benjamin. Läs mer
  • 2020-06-10

Leonie V skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer är superfin mäklare. Hon svarar alltid jättesnabbt och är super hjälpsam. Hon hjälpte mig även att förstå alla dokumenter på Engelska. Varmt rekommenderad! Läs mer
  • 2020-06-09

Jonas N skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har sålt min 1,5 rumslägenhet på Hasselstigen 6 Råsunda. Benjamin Afsan var min mäklare.

Min upplevelse har varit att mäklaren har varit mycket engagerad och lyhörd för de behov jag har haft. Alltid ett trevligt bemötande och respekt för min tid och mina beslut.

Översteg de förväntningar jag hade.

Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med min mäklare och Fastighetsbyrån Solna. Läs mer
  • 2020-06-06

Josefin J skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålde lägenhet med Jennifer och vi är supernöjda. Engagerad, driven och professionell. Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • 2020-06-06

Ingrid P skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Nina är en lyhörd, ödmjuk och korrekt mäklare med positivt tänkande och en service minded attityd. Hon får mina bästa rekommendationer! Läs mer
  • 2020-06-02

VIJAYAKUMAR K skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Despite the unusual time & condition, Benjamin has helped us finalize our dream apartment. We extremely appreciate him for being kind & professional! Also, being a non-Swedish couple we would like to thank him for guiding us throughout the process through his excellent communication along with patience. Looking forward to the move-in date! We would definitely recommend Benjamin for real estate sales in Solna! Läs mer
  • Sara Christina M

2020-06-02

Sara Christina M skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer har varit en helt fantastisk mäklare! Underbar att ha att göra med, proffsig, kunnig och har alltid det bästa bemötandet. Läs mer
    2020-06-05 Jennifer T svarar Sara Christina M
    Hej Sara,
    Tack för de fina orden, wow! Hoppas ni trivs i den nya bostaden. Hälsa Johan!

• 2020-06-02

Frida E skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jannis hjälpte oss sälja vår lägenhet mitt i coronakrisen och vi kände oss trygga och nöjda under hela processen. Trevlig och förtroendeingivande. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • 2020-06-01

MALIN Ä skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Supernöjd med val av mäklare, kändes jätte tryggt genom hela processen. Bra kontakt med Jennifer som hela tiden återkopplade och gav råd. Kändes ärligt och proffsigt! Läs mer
    2020-06-05 Jennifer T svarar MALIN Ä
    Hej Malin,
    Tusen tack för förtroendet och för de fina orden!

• 2020-05-30

ERIC C skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Fantastiskt bra genom hela säljprocessen. Höll oss konstant uppdaterade och säkerställde att vi alltid kände oss nöjda med hur allt sköttes. Läs mer
    2020-06-05 Jennifer T svarar ERIC C
    Hej Eric,
    Tusen tack för förtroendet och för allting! Hälsa Josefin.

• 2020-05-26

Shaun W skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer was the best experience I’ve had in moving to this date! She was professional, dedicated and honestly a lot of fun to work with! I’m very thankful for what she has done for myself and my sambo! Läs mer
    2020-06-05 Jennifer T svarar Shaun W
    Shaun, thank you so much for everything! See you soon, in the new apartment, looking forward to that!

Best regards, Jennifer Törnkvist
  • Xi L

2020-05-26

Xi L skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Although I live in Spain now, Sam managed to make a good sell for both buyers & myself happens despite the unusual time & condition, with his profession, good communication and efficiency. I would definitely recommend Sam for real estate sales in Solna! Läs mer
  • 2020-05-24

Karin B skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hej!
    Jag fick ett fantastiskt fint mottagande av Mäklaren Jennifer!
    Alla mina förväntningar infriades, både tänkta och inte tänkta.
    Även mina barnbarn fick ta del av upplevelsen och vi är alla jätteglada!
    Mvh Karin Läs mer
    2020-06-05 Jennifer T svarar Karin B
    Hej Karin,
    Tusen tack för förtroendet. Jag hoppas att du kommer trivas i den nya bostaden. Vi hörs efter sommaren!

• 2020-05-22

Joska J skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Såld lägenhet i Huvudsta 86 kv Läs mer
  • 2020-05-22

Vojkan P skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålt bostadsrätt
    Fint bemött
    Enligt förväntningar!
    Nina uppskattade hur mycket lägenheten skulle gå för och det stämde bra! Läs mer
  • 2020-05-20

BRWA M skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Smidig, lugn och professionell. Ser framemot ytterligare samarbeten.

/Brwa Läs mer
  • CALVIN T

2020-05-19

CALVIN T skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Fick ett professionellt och genuint bemötande.
    Uppskattar att han alltid var tillgänglig vid behov och ändrade sitt schema så det skulle passa oss, rekomenderas starkt.
    Kommer anlita Sam när det är dags för oss att sälja. Läs mer
  • 2020-05-14

Irene E skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålde min 1-a i Råsunda med hjälp av Jannis.
    Jannis är:
    Klar och tydlig
    Förmedlar realistiska förväntningar
    Kunnig och har känsla för omvärlden
    Effektiv och noggrann
    Bryr sig om både säljare och köpare Läs mer
  • BEATA B

2020-04-30

BEATA B skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Fantastisk professionell mäklare som hjälpte mig att få min alldeles första drömlägenhet! Mycket snabb och smidig affär! Kan inte vara mer tacksam över Benjamins engagerade insats. Läs mer
    2020-04-30 Benjamin A svarar BEATA B
    Hej Beata,

Stort Grattis till din bostadsköp och tack för förtroendet och även dina fina ord.

/Benjamin
  • 2020-04-30

Niklas Naser Ali S skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väldigt duktig mäklare, rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-04-30

MARIA R skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väldigt bra mäklare, kändes tryggt hela vägen. Blev uppdaterad med info, och han visste vad han pratade om. Rekommenderas!! Läs mer
    2020-04-30 Benjamin A svarar MARIA R
    Hej Maria,

Tack för dina ord, bara en ära att få hjälpa till med din bostadsförsäljning och hoppas du kommer trivas i din nya fina bostad!

/Benjamin
  • 2020-04-24

SHELSEA M skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Very happy with Benjamin's professional as well as helpful attitude right from viewing to the signing of the contract. Thank you! Läs mer
  • 2020-04-14

Frida S skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer var professionell och hjälpsam hela vägen från start till mål. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2020-06-05 Jennifer T svarar Frida S
    Hej Frida,
    Tack för de fina orden. Tack för att jag fick chansen att hjälpa er med försäljningen. Vi ses snart igen!

• 2020-04-12

Christine L skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag köpte en bostadsrätt i Huvudsta.
    Min upplevelse av Jannis är att han är otroligt proffesionell och serviceminded. Otroligt trevlig och lättsam och verkligen tillmötesgående.
    Jag kommer definitivt att kontakta honom den dagen jag ska sälja.
    Skulle rekommendera honom direkt om jag hör någon vän som funderar på att sälja. Läs mer
  • 2020-04-09

Sandor Alexander D skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Engagerat och proffsigt bemötande, rekommenderar varmt Läs mer
    2020-04-11 Benjamin A svarar Sandor Alexander D
    Hej,

Tack återigen för förtroendet att få hjälpa till med er bostadsförsäljning!

M v h
  • 2020-04-07

Ulf G skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Toppen!
    Trevlig och proffsig mäklare som går den extra milen! Läs mer
  • 2020-04-06

Ted M skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi är nöjda och skulle utan tvekan anlita Jennifer igen!

+ Vi fick den summa vi ville ha
    + Hon lyssnar och gör sitt absolut bästa för att man ska vara nöjd
    + Personligt engagemang & bra service

- Ibland fick man ej återkoppling när man förväntat sig det och mycket kontakt via sms

Sammanfattning:

Jennifer levererar på en hög nivå, vi kunde inte varit nöjdare. Läs mer
    2020-06-05 Jennifer T svarar Ted M
    Hej Ted,
    Tack för förtroendet. Riktigt härligt att det gick bra till slut! All lycka i den nya bostaden, ser fram emot att kika in när renoveringen är klar!

• 2020-04-06

MARIETTA V skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    En fantastisk kunnig mäklare. Jag är mycket nöjd med Benjamins insats inför vår köpandet med tydliga information, raka puckar och en enorm glädje och energi. Läs mer
    2020-04-08 Benjamin A svarar MARIETTA V
    Hej Marietta,

Det har varit en glädje att hjälpa er att hitta rätt bostad. Hoppas ni kommer att trivas.

Allt gott,
  • Carl Christian Niklas Ö

2020-03-26

Carl Christian Niklas Ö skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väldigt professionell och engagerad. Hjälpsam med alla delar i försäljningen, från första mötet, fotografering, visning och kontraktsskrivning. Läs mer
    2020-04-08 Benjamin A svarar Carl Christian Niklas Ö
    Hej Carl,

Tack för dina ord och tack för förtroendet att få hjälpa till med din bostadsförsäljning.

Allt gott,
  • 2020-03-24

Alina G skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jannis har varit en utmärkt mäklare som är väldigt noggrann, mycket omtanke och har väldigt bra återkoppling och allting tillgänglig när man har frågor! Läs mer
  • 2020-03-14

Adisa C skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi är mycket nöjda över mäklarens sätt att utföra sitt arbete, stort engagemang och en välutförd försäljning.
    Kan varmt rekommendera Sam! Läs mer
  • 2020-03-13

Björn A skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Ställde upp med en individuell visning. Skjutsade mig till Arlanda efter kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2020-03-11

Beth C skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trots stor konkurrens i området med många likvärdiga lägenheter till salu under samma tidsperiod som vår försäljning så kände vi oss väldigt trygga med Jennifer som fick lägenheten såld till ett bra pris! Otroligt nöjd med vår kommunikation under hela försäljningsprocessen, Jennifer är professionell och rekommenderas till 100% Läs mer
    2020-06-05 Jennifer T svarar Beth C
    Hej Beth,
    Tack tack tack för de fina orden! Vi hörs av när det är dags för köp.

• CHATRINE Å

2020-03-10

CHATRINE Å skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi sålde en 3a med Nina på Evenemangsgatan. Försäljningen gick snabbt och smidigt! Nina har bra koll på området och dess spekulanter. Läs mer
    2020-03-24 Nina Shisha svarar CHATRINE Å
    Tack att jag fick hjälpa er förmedla er bostad! Hoppas ni kommer trivas bra i er nya!
  • 2020-03-10

Diana E skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jannis är en extraordinär mäklare. Han är enormt kompetent. Han hjälper till helhjärtat kan besvara alla frågor och funderingar. Tack vare honom så kunde jag slappna av och låta han sköta hela försäljningen utan att ifrågasätta allt. Bästa mäklaren jag haft kommer garanterat ha honom vid alla mina försäljningar. Läs mer
  • 2020-03-06

Mats H skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi sålde en trea.
    Jannis var tillmötesgående men också drivande och gav ett förtroendefull intryck. Vi hade satt ett ganska högt säljmål men kom i mål med Jannis hjälp. Läs mer
  • 2020-03-04

Fanny K skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig, lättillgänglig och ordnade en mycket snabb budgivning med ett bättre slutresultat än förväntat. Läs mer
  • 2020-03-02

Lwam A skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer sålde min lgh i Solna. Hon är väldigt kompetent, effektiv, lyhörd och förtroendeingivande. Hon var genuin i sina metoder. Vi är otroligt nöjda med hennes arbete och rekommenderar henne starkt. Läs mer
    2020-06-05 Jennifer T svarar Lwam A
    Hej Lwam,
    Tack för förtroendet. Vad roligt det här va, det måste vi göra om ;)

• 2020-02-28

ERIK P skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Var härligt att få handledas av en person som faktiskt var ärlig efter att ha handskats med ett antal mäklare!
    Väldigt snabb på att återkoppla, och mycket trevlig att ha att göra med.
    Skulle definitivt rekommendera! 10/10 Toasters! Läs mer
    2020-06-05 Jennifer T svarar ERIK P
    Hej Erik,
    Hahha tusen tack för förtroendet! Jag hoppas att du trivs i den nya bostaden.

• Moa R

2020-02-23

Moa R skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag sålde en 3a med Nina. Min bild av Nina är att hon är rak och ärlig, vilket var orsaken till att vi valde henne. Nina lyckades sälja innan hemnet och överträffade våra förväntningar.
    Jag rekommenderar Nina vid försäljning av bostad. Läs mer
    2020-03-24 Nina Shisha svarar Moa R
    Tackar oerhört för din rekommendation och de fina orden du skrivit. Kul att vi lyckades slå rekord tillsammans!
  • 2020-02-22

KHADIJA A skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Proffsig, trevlig, effektiv och hjälpsam. Tillgänglig under hela processen och besvarade alla mina frågor. Jag kände mig trygg i mitt bostadsköp och det hela gick smidigt till med Sam som mäklare. Läs mer
    2020-02-24 Sam E svarar KHADIJA A
    Hej Khadija

Tack för de vänliga orden.
    En ära att få hjälpa dig, tack för förtroendet.

Ser fram emot att träffa er på tillträdet.
    Mvh Sam
  • 2020-02-21

Johanna H skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer sålde min lgh i Solna. Kan rekommendera henne då jag tyckte det gick väldigt smidigt genom hela processen med fotografering, visning , kontraktskrivning m.m. Väldigt rak vilket fick mig att känna mig trygg från dag 1. Läs mer
    2020-06-05 Jennifer T svarar Johanna H
    Hej Johanna,
    Tack för förtroendet. Vi hörs av! Är super nyfiken på hur din nästa bostad ser ut.

Marwan E skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Nina är Sveriges näst bästa mäklaren! Läs mer
    2020-03-24 Nina Shisha svarar Marwan E
    Tack Marwan för den fina rekommendationen! Ändå Sveriges näst bästa mäklare det är inte dåligt.

TOBIAS N skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Anlitade Sam för andra gången och vi blev återigen mycket nöjda.
    Lugn, proffsig och responsiv som syr ihop affären till allas belåtenhet. Läs mer
    2020-02-24 Sam E svarar TOBIAS N
    Hej Tobias

Tack för de fina orden.
    En ära att få hjälpa er för andra gången , stort tack för förtroendet.

Ser fram emot att träffa er på tillträdet.
    Mvh Sam

Carl B skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Dålig start på relationen blev bra till slut när jag köpte lägenhet i gamla Råsunda. Läs mer

Centralvägen 17, 171 68 Solna