Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Solna Norra

Fastighetsbyrån Solna Norra

Centralvägen 17, 171 68 Solna — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån Solna Norra!

Här i Solna, en av Sveriges absolut snabbast växande kommuner, har du närhet både till grönområden och storstadspuls. Här är det lätt att trivas, det är något vi på Fastighetsbyrån kan garantera. Flyttar du hit får du fina bostäder, massor av företag och utmärkta kommunikationer precis runt hörnet.

Vi mäklare här på kontoret har arbetat här länge och känner väl till området. Vi har hjälpt massor av människor att hitta sina drömbostäder här i Solna. Kontakta oss om du vill bli en av dem!

Läs vad 588 kunder tycker om Fastighetsbyrån Solna Norra

• 2019-08-19

Björn B skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålde en renoverad 3:a i Huvudsta under sommaren. Träffade flera mäklare men Jennifer var den som jag tyckte hade bäst plan för försäljning och lovade högst pris. Och hon levererade på det hon hade presenterat med snabb försäljning till bra pris (när andra hemnet-lägenheter i området hade svårt med budgivning). Jag är mycket nöjd och rekommenderar Jennifer till andra säljare i Huvudsta. Läs mer
  • 2019-08-16

CHARLOTTE W skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Robin hjälpte mig genom min första lägenhetsförsäljning. Trots lite ostabil marknad fick vi vårt accepterade pris och kom ur försäljningen mycket nöjda! Läs mer
  • CHRISTIAN B

2019-08-16

CHRISTIAN B skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin Afsan! Aldrig haft så roligt som när jag köpte en lägenhet via ditt mäklande. Benjamin är mäklaren som ger "det lilla extra" och engagerar sig genom hela processen. Du kan känna dig trygg med ditt köp och alltid nå honom om det skulle vara något. Slipad mäklare med ett varmt hjärta. Läs mer
    2019-08-16 Benjamin A svarar CHRISTIAN B
    Hej Christian!

Det har varit en ära att få hjälpa till med er bostadsköp. Tack för dina ord det värmer och ger det lilla extra energin som man behöver.,

Benjamin
  • HAWBIR H

2019-08-16

HAWBIR H skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket professionell, målinriktad och lyhörd mäklare som kan sitt område. Hon är väldigt lugn och förtroendeingivande, men har även ett engagemang som vi upplever att många andra mäklare saknar.
    Hon hjälpte till med fotograferingen av lägenheten och var väldigt mån om alla detaljer. Nina visste även att vi hade förväntningar vad gäller priset, men kämpade in i det sista och höll även många privata visningar på hennes lediga tid.
    Vi är i rådande marknad mycket nöjda med resultatet och uppskattar hennes arbetsinsats. Hon är vårt självklara val för nästkommande försäljning! Vi ger våra varmaste rekommendationer till Nina och det bottnar framför allt i hennes hunger att få till en bra affär.
    Hon slog REKORD för området, och du kan inte hitta en bättre mäklare!!
    Hälsningar, M & H Läs mer
    2019-08-19 Nina Shisha svarar HAWBIR H
    Tack så mycket för de fina orden och stort tack för förtroendet!
  • 2019-08-13

Lennart E skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mäklaren Benjamin Afsan genomförde kontraktsskrivningen
    på ett professionellt sätt och vi är mycket nöjda med
    hur det hela sköttes. Läs mer
    2019-08-15 Benjamin A svarar Lennart E
    Hej Lennart!

Tack för dina ord. Har varit en ära att få hjälpa till med er försäljning.

Mvh Benjamin
  • 2019-08-12

Malin H skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpt bostad i Råsunda Solna. Positiv, trevlig och bra kommunikation hela vägen. Tydlig och rak. Läs mer
  • Kristoffer B

2019-08-12

Kristoffer B skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam får saker att hända. Det är hans grej. Jag höll på att spy när jag hade massa mäklare hemma som skulle snacka sig varma om sig själva. Det där tugget är ju hemskt. Jag är glad att jag ändå valde Sam, för hans trestegsmodell visade sig korrekt.

Han sa att han skulle ordna intressenter före visning. Sen gjorde han det. Han sa att vi kunde ha visning ändå, om buden blev för låga. Men de blev tillräckligt höga direkt. Så vi sålde en tvåa här i Solna en månad innan de andra mäklarna hade tänkt påbörja försäljningen, till ett finfint pris. Himla stressfritt. Läs mer
  • 2019-08-11

Johan B skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpt ett renoveringsobjekt, 2a i Solna.

Under visningen var det mycket folk och upplevelsen var att hon inte kunde hantera flera kunder samtidigt utan det blev rörigt. Hon hade heller inte särskilt god koll på lägenheten, eller undersökt med föreningen. Exempelvis att lägenheten var rökskadad, något hon förnekade och inte gick till botten med föreningen.

Vid själva budgivningen var hon otydlig i sin kommunikation, sluttid var satt til 17. ca två timmar senare ringde jag själv för att kolla läget och fick svaret att de inväntande ytterligare budgivare. Något hon borde kommunicerat till oss som ledande budgivare. Det var allmänt dålig kommunikation under budgivningsprocessen.

Vid avtalsskrivande var det massvis med oklarheter, hon hade dåliga kunskaper i avtalstypen upplåtelse som förekommer vid köp av bostadsrätt som tidigare varit hyreslägenhet. Avtalet var felaktigt på flertalet punkter, hon hade inte heller noterat att vi var två stycken köpare.

Ovan är enbart några av flera exempel på saker vi inte var nöjda med. Sammantaget kan sägas att vi upplevde Nina som väldigt oerfaren och skulle själva inte välja henne som säljare så som vi upplevde henne. Förhoppningsvis har hon dock förbättrats och lärt sig av det som hon gjort dåligt. Läs mer
    2019-08-11 Nina Shisha svarar Johan B
    Hej Johan,
    Tack för din input. Jag lär mig ständigt och ska verkligen tänka på det du skriver.
    När det gäller rökskadan har jag tyvärr inte vistats i lägenheten mycket längre än vad vi har gjort och är verkligen ledsen att ni upplever att jag inte gjort mitt jobb. Jag tycker enligt tidigare rekommendation att ni ska vända er till säljaren om detta.
    Ha en fortsatt fin helg!
    Med vänliga hälsningar Nina
  • 2019-07-30

Karl-Erik S skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer har skött försäljningen av min 2:A i Solna
    på ett utmärkt och proffetionellt sätt.

Med vänlig hälsning Karl-Erik Söderberg Läs mer
  • 2019-07-28

Per R skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålt bostad
    Mycket bra bemötande
    Förväntningarna blev uppfyllda med viss råge Läs mer
    2019-08-15 Jennifer T svarar Per R
    Hej Per,
    Tusen tack för förtroendet. Hoppas du är nöjd med samtliga delar under försäljningen. Vi ses på tillträdesdagen!

• 2019-07-27

Joakim N skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Lgh 62kvm Gamla Råsunda. Vi blev väl bemötta och behandlade under hela affären. Överskred förväntningarna. Läs mer
  • 2019-07-22

Harikrishnan G skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer exceeded our expectations throughout the process of selling our apartment. We appreciated her committment, professionalism, and optimism during a seemingly slow and turbulent market. I would, without any doubt, hire Jennifer again if I were to sell an apartment! Läs mer
    2019-08-15 Jennifer T svarar Harikrishnan G
    Hi Hari,
    Thank you so much for everything. Wish you and your family all the luck!

• Jakob P

2019-07-18

Jakob P skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig och duktig mäklare. Affären gick smidigt och enkelt. Läs mer
  • 2019-07-15

ANNA L skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin var snabb, tillgänglig och proffsig under vår bostadsaffär. Vi kände oss trygga hela vägen! Tack Benjamin! Läs mer
  • 2019-07-09

Max E skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Har sålt en bostadsrätt i Solna med hjälp av Sam. Som mäklare är Sam professionell och lyhörd. Vi är mycket nöjda och skulle absolut rekommendera vidare till vänner och bekanta! Läs mer
  • BAHAREH V

2019-07-08

BAHAREH V skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Efter 2 år försök för försäljning av vår lägenhet och bytte av 2 mäklare, hittade vi äntligen en mäklare som är profetionellt, smart och duktigt! Stort tack Sam för ett suveränt jobb!
    Tack för att du brydde dig verkligen och var tillgängligt och aktiv hela tiden.
    Sam ger sig aldrig tills han når det man verkligen förväntar sig och bli nöjd med!
    Så himla glad att vi valde dig som mäklare! Läs mer
  • ALIREZA K

2019-07-08

ALIREZA K skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam is by far the best broker you can find in Solna. I definitively recommend him for his great attitude, his nice character and his attention to the needs of seller.
    We sold our apartment by his help and after not being successful with two other brokers and with a price that meets our wishes. He always kept us updated during the process and he has a great plan from day 1 which guarantees the success.
    Sam is “the one” and “the only” seller who can get the job done without creating any stress and we would like to
    recommend him as the best broker you can ever find in Solna.

Thanks Sam for your fantastic job. Läs mer
  • 2019-07-08

Yusuf Emre E skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket hjälpsam, professionell och tillmötesgående. Läs mer
  • MARTIN S

2019-07-06

MARTIN S skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig och proffsig, effektiv vid avslut vilket är stort plus! Läs mer
    2019-07-09 Nina Shisha svarar MARTIN S
    Tack Martin! Hoppas du trivs bra i din nya bostad.
  • 2019-07-05

Anki T skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi har köpt en bostad och fått ett exemplariskt bemötande av mäklaren. Vänlig och gav ett proffsigt intryck. Tydlig i kommunikationen. Levde upp till mina förväntningar helt klart. Läs mer
    2019-07-09 Nina Shisha svarar Anki T
    Stort tack för de fina orden Anki, och grattis till nya bostaden! :)
  • CHRISTOFFER M

2019-07-05

CHRISTOFFER M skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bra bemötande och väldigt professionell och enkelt att ha med att göra. Sålde min lägenhet väldigt snabbt. Läs mer
    2019-07-19 Jennifer T svarar CHRISTOFFER M
    Hej Christoffer,
    Hoppas allt är bra med dig. Tusen tack för förtroendet! Jag hoppas att du är nöjd med både priset och försäljningsprocessen.

• 2019-07-03

Sölve T skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig, professionell mäklare som jag gärna rekommenderar. Läs mer
    2019-07-09 Nina Shisha svarar Sölve T
    Tack Sölve! Hoppas ni trivs bra i er nya bostad. :)
  • 2019-07-01

Aisha Marie S skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpt via Sam och det var en mycket smidig affär! Tillgänglig, kommunikativ och förtroendeingivande :) Läs mer
  • 2019-06-28

Anders D skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag fick förtroende direkt för Jennifer på telefonen. Vi sålde min tvåa på Framnäsbacken utan att vi träffades, för jag befann mej i Västerbotten affären sköttes med hjälp av kontoret i Skellefteå jag fick det pris jag ville ha
    innan visning pga. att Jennifer hade spekulanter
    på lägenheter i området. Läs mer
    2019-07-19 Jennifer T svarar Anders D
    Hej Anders,
    Hoppas allt är bra med dig. Vilken försäljning vi har haft. Tusen tack för förtroendet! Ser fram emot att träffa dig på tillträdesdagen!

• 2019-06-26

Karl L skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bra och trevligt bemötande. Blev en snabb och bra affär. Vi är mycket nöjda:) Läs mer
  • ULRIKA C

2019-06-26

ULRIKA C skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig, proffsig och lyhörd. Personlig och kommunikativ. Ser till att det funkar. Läs mer
    2019-06-26 Nina Shisha svarar ULRIKA C
    Stort tack! Hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad Ulrika!
  • 2019-06-23

Ghyam Z skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väldigt professionell och serviceinriktad. Rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2019-06-23

Rica Z skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jannis var väldigt professionell från början till slut. Han var lyhörd, påvisade stor kunnighet om sitt yrke samt kunde bemöta samtliga frågor med betryggande svar.
    Vi kan definitivt rekommendera Jannis till alla som vi känner som går i säljtankar! Läs mer
  • 2019-06-19

KEIVAN R skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Påläst, kunnig, kompetent och lyhörd. Och viktigast av allt mkt trevlig. Läs mer
    2019-06-26 Nina Shisha svarar KEIVAN R
    Tack så mycket för de fina orden Keivan!
  • CHRISTOFFER A

2019-06-19

CHRISTOFFER A skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket nöjd med Benjamins arbete vid försäljningen av vår bostad.
    /Christoffer Ahlqvist Läs mer
  • 2019-06-18

Anita K skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer är en mycket driven och duktig mäklare som hjälpte oss att sälja vår lägenhet i centrala Solna trots den tuffa marknaden. Hon var väldigt professionell i sin roll under hela processen och det gick att nå henne när som. Hon jobbade extra hårt för att göra alla parter nöjda vilket hon lyckades med. Dessutom är hon jättetrevlig så vi rekommenderar henne varmt! :) Läs mer
    2019-07-19 Jennifer T svarar Anita K
    Hej Anita,
    Tusen tack för de fina orden och även för förtroendet. Samarbetet har varit en ära! Vi ses på tillträdesdagen!

Ha en fortsatt trevlig sommar.

• NITIN R

2019-06-17

NITIN R skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer is very energetic and focused agent. Läs mer
    2019-07-19 Jennifer T svarar NITIN R
    Hi Nitin,
    Thank you so much for everything!

• 2019-06-14

Karl B skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jannis var väldigt professionell i sitt arbete och lyckades sälja lägenheten till ett högt pris. Vi är väldigt nöjda med honom! Läs mer
  • 2019-06-11

Jenny Yen-Ping C skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig och effektiv mäklare som var väldigt bemötande under hela försäljningsprocessen. Läs mer
    2019-06-12 Jennifer T svarar Jenny Yen-Ping C
    Hej Jenny,
    Tusen tack för de fina orden. Vad härligt att vi fick till ett fantastiskt pris på bostaden också. Hoppas ni trivs i den nya bostaden!

• 2019-06-11

SARA J skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Proffesionell, tillgänglig och trevlig mäklare. Läs mer
    2019-06-12 Jennifer T svarar SARA J
    Hej Sara,
    Tack och ni kommer att trivas så bra i den nya bostaden!

• Joakim B

2019-06-11

Joakim B skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Snabb och tydlig kommunikation
    Proffesionellt och seriöst agerande
    Drivande
    Genuint engagerad i att göra ett bra jobb och få ut så bra pris som möjligt för lägenheten Läs mer
  • 2019-06-07

Julimar S skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Riktigt grym mäklare, hon hjälpte mig och min familj att hitta en perfekt lägenhet på alla sätt. Tack Jennifer! Läs mer
    2019-06-12 Jennifer T svarar Julimar S
    Hej,
    Tusen tack! Så glad att allting löste sig till slut och hoppas att ni trivs.

• 2019-06-06

Ingemar L skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hon är driven flitig och bra tajming vid försäljning av min bostadsrätt Läs mer
    2019-06-26 Nina Shisha svarar Ingemar L
    Tack! hjälper er mer än gärna vid nästa försäljning!
  • Jakob P

2019-06-04

Jakob P skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålde en 3:a i Solna. Hård marknad ställer krav på Mäklaren. Jannis skötte det hela med stor kompetens. Kan starkt rekommendera honom. Läs mer
  • AKHILESH C

2019-05-28

AKHILESH C skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer is professional hardworking mäklare and one I will hire if we ever sell again. She is exception and reachable anytime you want help or support. She managed to sell our apartment in a very turbulent market with exceptional results. Läs mer
    2019-06-06 Jennifer T svarar AKHILESH C
    Hi Akhilesh,
    Thank you so much for the kinds words sir! It has been an honor.

• 2019-05-26

Josefin N skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi anlitade Jennifer i samband med försäljningen av vår lägenhet i Solna. I en tuff marknad visade Jennifer att det fortfarande är möjligt att åstadkomma en bra affär som i vårt fall möjliggjorde köpet av vårt drömhus! Genom hela processen har hon varit ytterst professionell i sitt bemötande och agerande och gång på gång bevisat att hon har stenkoll på området hon verkar i, vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2019-06-06 Jennifer T svarar Josefin N
    Hej familjen,
    Tack för förtroendet! Det har varit en ära att representera er och lägenheten. Vi ses på tillträdet!

• 2019-05-24

Huan S skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Very responsible and helpful during the whole selling process! Läs mer
  • 2019-05-22

KATARINA S skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Är mycket nöjd med Benjamins insats, han sålde min bostad innan visning till ett mycket bra pris! I övrigt är han trevlig och lättsam att ha att göra med och mycket service-minded vad gäller tider att träffas t ex. Jag rekommenderar att du använder Benjamin om du ska sälja din bostad! Läs mer
    2019-05-30 Benjamin A svarar KATARINA S
    Hej Katarina!

Stort tack för förtroendet, uppskattar verkligen dina ord!
    Det har varit en ära att få hjälpa dig med din bostadsförsäljning

Mvh Benjamin
  • 2019-05-21

VIKTOR F skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Enkel att ha o göra med och snabb service! Läs mer
    2019-06-06 Jennifer T svarar VIKTOR F
    Tack Viktor, vi ses på tillträdet imorgon!

• 2019-05-18

Andreas B skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket trevligt bemötande! Hjälpsam och professionell mäklare Läs mer
    2019-05-19 Benjamin A svarar Andreas B
    Tack Andreas!
    Hoppas du trivs i din nya bostad

Benjamin
  • 2019-05-18

Monica S skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpt bostadsrätt i Solna. Mycket trevligt bemötande från Jannis. Ordnade Facetimevisning då vi bort 40mil bort. När vi var på besök ordnade Jannis visning åt oss på en kvart, mycket flexibelt. God kunskap om objektet som skulle säljas. Vi fick även en guidning av en bit av Solna. Vid försäljningen kände vi stort stöd och allt flöt på otroligt bra och snabbt. Tack Jannis! Läs mer
  • Elena A

2019-05-15

Elena A skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer helped us purchase our first home. She is exceptionally professional, patient a pleasure to work with. We have recently relocated to Sweden and were not familiar with local real estate regulation, however, Jennifer took the time to explain to us all the important details and made sure she translated all documents before we signed them. I would recommend Jennifer to anyone looking to buy or sell their homes, she is the type of impartial real estate agent who ensured that the interests of both parties are well addressed...this is a very important trait considering the local ways of having just one agent managing the transaction. Läs mer
    2019-06-06 Jennifer T svarar Elena A
    Hi Elena & family,
    Thank you so much for everything, and especially for trust. I hope you enjoy the area and that the children are happy with the new school.

• 2019-05-08

ELON E skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpte min lägenhet från Jennifer, väldigt duktig och professionell under hela köpprocessen, samt alltid tillgänglig. Läs mer
    2019-06-06 Jennifer T svarar ELON E
    Tusen tack Elon för de fina orden. Hoppas du trivs i den nya bostaden!

• John B

2019-05-03

John B skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi är extremt nöjda med slutpris och insats från mäklarens sida. Jannis var rak och tydlig från dag 1 och satte rätt förväntningar. Det vi uppskattade mest var engagemanget från mäklarens sida och strukturen. Givet att han har våra varmaste rekommendationer Solnas i särklass vassaste mäklare. Läs mer
  • 2019-05-03

HANNA B skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi sålde vår lägenhet med Sam, vi var så oroliga och stressade innan. Men Sam vände direkt på stämningen, fick oss att känna oss trygga samt att han kämpade in i det sista för att få till en försäljning som vi hade hoppats på! Ett till plus var att han var alltid tillgänglig och återkopplade snabbt till oss. Tack Sam för ett underbart samarbete! Vi ser framemot nästa försäljning med dig! Läs mer

Centralvägen 17, 171 68 Solna