Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Solna Norra

Fastighetsbyrån Solna Norra

Centralvägen 17, 171 68 Solna — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån Solna Norra!

Här i Solna, en av Sveriges absolut snabbast växande kommuner, har du närhet både till grönområden och storstadspuls. Här är det lätt att trivas, det är något vi på Fastighetsbyrån kan garantera. Flyttar du hit får du fina bostäder, massor av företag och utmärkta kommunikationer precis runt hörnet.

Vi mäklare här på kontoret har arbetat här länge och känner väl till området. Vi har hjälpt massor av människor att hitta sina drömbostäder här i Solna. Kontakta oss om du vill bli en av dem!

Läs vad 559 kunder tycker om Fastighetsbyrån Solna Norra

• 2019-06-19

KEIVAN R skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Påläst, kunnig, kompetent och lyhörd. Och viktigast av allt mkt trevlig. Läs mer
  • CHRISTOFFER A

2019-06-19

CHRISTOFFER A skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket nöjd med Benjamins arbete vid försäljningen av vår bostad.
    /Christoffer Ahlqvist Läs mer
  • 2019-06-18

Anita K skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer är en mycket driven och duktig mäklare som hjälpte oss att sälja vår lägenhet i centrala Solna trots den tuffa marknaden. Hon var väldigt professionell i sin roll under hela processen och det gick att nå henne när som. Hon jobbade extra hårt för att göra alla parter nöjda vilket hon lyckades med. Dessutom är hon jättetrevlig så vi rekommenderar henne varmt! :) Läs mer
  • NITIN R

2019-06-17

NITIN R skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer is very energetic and focused agent. Läs mer
  • 2019-06-14

Karl B skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jannis var väldigt professionell i sitt arbete och lyckades sälja lägenheten till ett högt pris. Vi är väldigt nöjda med honom! Läs mer
  • 2019-06-11

Jenny Yen-Ping C skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig och effektiv mäklare som var väldigt bemötande under hela försäljningsprocessen. Läs mer
    2019-06-12 Jennifer T svarar Jenny Yen-Ping C
    Hej Jenny,
    Tusen tack för de fina orden. Vad härligt att vi fick till ett fantastiskt pris på bostaden också. Hoppas ni trivs i den nya bostaden!

• 2019-06-11

SARA J skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Proffesionell, tillgänglig och trevlig mäklare. Läs mer
    2019-06-12 Jennifer T svarar SARA J
    Hej Sara,
    Tack och ni kommer att trivas så bra i den nya bostaden!

• Joakim B

2019-06-11

Joakim B skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Snabb och tydlig kommunikation
    Proffesionellt och seriöst agerande
    Drivande
    Genuint engagerad i att göra ett bra jobb och få ut så bra pris som möjligt för lägenheten Läs mer
  • 2019-06-07

Julimar S skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Riktigt grym mäklare, hon hjälpte mig och min familj att hitta en perfekt lägenhet på alla sätt. Tack Jennifer! Läs mer
    2019-06-12 Jennifer T svarar Julimar S
    Hej,
    Tusen tack! Så glad att allting löste sig till slut och hoppas att ni trivs.

• 2019-06-06

Ingemar L skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hon är driven flitig och bra tajming vid försäljning av min bostadsrätt Läs mer
  • 2019-06-04

Jakob P skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålde en 3:a i Solna. Hård marknad ställer krav på Mäklaren. Jannis skötte det hela med stor kompetens. Kan starkt rekommendera honom. Läs mer
  • AKHILESH C

2019-05-28

AKHILESH C skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer is professional hardworking mäklare and one I will hire if we ever sell again. She is exception and reachable anytime you want help or support. She managed to sell our apartment in a very turbulent market with exceptional results. Läs mer
    2019-06-06 Jennifer T svarar AKHILESH C
    Hi Akhilesh,
    Thank you so much for the kinds words sir! It has been an honor.

Best regards, Jennifer Törnkvist Fastighetsbyrån
  • 2019-05-26

Josefin N skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi anlitade Jennifer i samband med försäljningen av vår lägenhet i Solna. I en tuff marknad visade Jennifer att det fortfarande är möjligt att åstadkomma en bra affär som i vårt fall möjliggjorde köpet av vårt drömhus! Genom hela processen har hon varit ytterst professionell i sitt bemötande och agerande och gång på gång bevisat att hon har stenkoll på området hon verkar i, vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2019-06-06 Jennifer T svarar Josefin N
    Hej familjen,
    Tack för förtroendet! Det har varit en ära att representera er och lägenheten. Vi ses på tillträdet!

• 2019-05-24

Huan S skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Very responsible and helpful during the whole selling process! Läs mer
  • 2019-05-22

KATARINA S skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Är mycket nöjd med Benjamins insats, han sålde min bostad innan visning till ett mycket bra pris! I övrigt är han trevlig och lättsam att ha att göra med och mycket service-minded vad gäller tider att träffas t ex. Jag rekommenderar att du använder Benjamin om du ska sälja din bostad! Läs mer
    2019-05-30 Benjamin A svarar KATARINA S
    Hej Katarina!

Stort tack för förtroendet, uppskattar verkligen dina ord!
    Det har varit en ära att få hjälpa dig med din bostadsförsäljning

Mvh Benjamin
  • 2019-05-21

VIKTOR F skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Enkel att ha o göra med och snabb service! Läs mer
    2019-06-06 Jennifer T svarar VIKTOR F
    Tack Viktor, vi ses på tillträdet imorgon!

• 2019-05-18

Andreas B skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket trevligt bemötande! Hjälpsam och professionell mäklare Läs mer
    2019-05-19 Benjamin A svarar Andreas B
    Tack Andreas!
    Hoppas du trivs i din nya bostad

• 2019-05-18

Monica S skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpt bostadsrätt i Solna. Mycket trevligt bemötande från Jannis. Ordnade Facetimevisning då vi bort 40mil bort. När vi var på besök ordnade Jannis visning åt oss på en kvart, mycket flexibelt. God kunskap om objektet som skulle säljas. Vi fick även en guidning av en bit av Solna. Vid försäljningen kände vi stort stöd och allt flöt på otroligt bra och snabbt. Tack Jannis! Läs mer
  • Elena A

2019-05-15

Elena A skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer helped us purchase our first home. She is exceptionally professional, patient a pleasure to work with. We have recently relocated to Sweden and were not familiar with local real estate regulation, however, Jennifer took the time to explain to us all the important details and made sure she translated all documents before we signed them. I would recommend Jennifer to anyone looking to buy or sell their homes, she is the type of impartial real estate agent who ensured that the interests of both parties are well addressed...this is a very important trait considering the local ways of having just one agent managing the transaction. Läs mer
    2019-06-06 Jennifer T svarar Elena A
    Hi Elena & family,
    Thank you so much for everything, and especially for trust. I hope you enjoy the area and that the children are happy with the new school.

• 2019-05-08

ELON E skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpte min lägenhet från Jennifer, väldigt duktig och professionell under hela köpprocessen, samt alltid tillgänglig. Läs mer
    2019-06-06 Jennifer T svarar ELON E
    Tusen tack Elon för de fina orden. Hoppas du trivs i den nya bostaden!

• John B

2019-05-03

John B skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi är extremt nöjda med slutpris och insats från mäklarens sida. Jannis var rak och tydlig från dag 1 och satte rätt förväntningar. Det vi uppskattade mest var engagemanget från mäklarens sida och strukturen. Givet att han har våra varmaste rekommendationer Solnas i särklass vassaste mäklare. Läs mer
  • 2019-05-03

HANNA B skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi sålde vår lägenhet med Sam, vi var så oroliga och stressade innan. Men Sam vände direkt på stämningen, fick oss att känna oss trygga samt att han kämpade in i det sista för att få till en försäljning som vi hade hoppats på! Ett till plus var att han var alltid tillgänglig och återkopplade snabbt till oss. Tack Sam för ett underbart samarbete! Vi ser framemot nästa försäljning med dig! Läs mer
  • 2019-05-02

Ola L skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålde en stor 3a i Huvudsta, Solna.
    Jannis är en engagerad och hårt arbetande mäklare som är noga med att följa upp samtliga potentiella köpare. Han använde både sitt eget och mäklarfirmans nätverk på ett ypperligt sätt, vilket gav betydligt mervärde för oss.
    Slutpriset blev väldigt nära det vi diskuterade på förhand, så resultatet var helt i linje med våra förhoppningar. Läs mer
  • 2019-04-30

Henrik O skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålde lägenhet med Sam för andra gången och även denna gång gick försäljningen snabbt, smidigt och med önskat resultat. Sam är driven och flexibel. Jag rekommenderar Sam starkt! Läs mer
  • 2019-04-27

Anna Liselotte H skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålt lägenheten i Solna på en visning. Gick väldigt snabbt och fick ett väldigt fint bemötande😊 Läs mer
    2019-06-12 Jennifer T svarar Anna Liselotte H
    Hej Liselotte,
    Vilken försäljning vi fick till! Tack återigen för förtroendet och tack för att ni trodde på "på gång".

• 2019-04-26

Pin Z skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har köpt en 1.5:a lgh med hjälp av Jannis, vi träffades på visning på denna lgh jag köpte.

Jannis erbjöd användbar information och tog hand om andra problem som är nödvändiga för att slutföra denna övergång. Läs mer
  • 2019-04-25

NORA G skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Nina är en rak och ärlig mäklare, väldigt stöttande mot mig som köpare. Även hjälpsam efter kontraktskrivning med rekommendationer på vilken bankman jag kunde vända mig till och diverse andra frågeställningar jag haft. Professionell och påläst mäklare, uppfattas som väldigt lugn och trygg i sin roll. Rekommenderar starkt. Läs mer
    2019-04-25 Nina Shisha svarar NORA G
    Tack så mycket för de fina orden Nora. Hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad!
  • INGMARIE M

2019-04-22

INGMARIE M skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin höll det han lovade, han var snabb och tillgänglig vid vår försäljning. Vi rekommenderar honom. Läs mer
    2019-04-23 Benjamin A svarar INGMARIE M
    Tack Ingmarie för dina ord!
    Tack även för att jag fick äran att hjälpa till med er försäljning

• 2019-04-18

MARTINA W skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    I ett skakig marknad har Jennifer peppat oss när vi åkt en emotionell berg o dalbana i vårt letande. Alltid snabbåterkoppling och övertygat oss att vi inte ska släppa på
    våra krav bara för att vi är under tidspress. Jennifer hjälpte oss att hitta rätt och det är tydligt att det är viktigt för henne att både köpare och säljare ska känna sig nöjda med affären. Kan starkt rekommendera henne och kommer använda henne nästa gång vi ska sälja om hon fortfarande jobbar kvar i Solna då :) Läs mer
    2019-06-12 Jennifer T svarar MARTINA W
    Hej Martina,
    Tack snälla! Det har varit en ära från star till slut. Jag kommer gärna och hälsar på när ni har renoverat klart!

• 2019-04-17

EMMA W skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Supernöjda med Benjamins insats! Levererade över förväntan på kort tid. Benjamin har en härlig och glad personlighet, professionell i sin yrkesroll och arbetade strukturerat vilket fick oss som säljare att känna oss trygga. Läs mer
    2019-04-17 Benjamin A svarar EMMA W
    Hej Emma!
    Tusen tack för er rekommendation.
    Det har varit en ära att få hjälpa er med er bostadsförsäljning.

• 2019-04-15

LISA W skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Det såg mörkt ut med vår försäljning på grund av en tung marknad men samma dag vi tänkte ge upp levererade Robin och lyckades skaka fram en köpare och vi kunde sälja vår tvåa och flytta in i vår trea (som vi även hade köpt av Robin)
    Vi höll på att ge upp men han gav sig inte, vi är väldigt nöjda och har fått ett ärligt intryck av Robin. Han lätt att få tag på och hjälpte oss till och med med banken.
    Tusen tack bästa Robin! Läs mer
  • 2019-04-11

KIM T skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer gjorde ett jättefint jobb med att sälja vår bostad trots lite tuff marknad. Trygg och rak kommunikation genom hela förloppet. Väldigt lyhörd och dessutom supertrevlig. Gav verkligen 110%. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2019-06-12 Jennifer T svarar KIM T
    Hej Kim,
    Tusen tack för förtroendet! Vi ses på tillträdesdagen.

• Bashar M

2019-04-09

Bashar M skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin har sedan första mötet gett bästa möjliga intryck och fortsatte på det spåret vad gäller prestationen, kommunikationen och hanteringen av hela försäljningen gentemot oss som säljare av våran bostad.

Vi är supernöjda med hans insats från början till slut. Benjamin utmärker sig med sin erfarenhet och briljanta strategier i försäljningsprocessen. Benjamin har utövat sin tjänst under god mäklarsed i alla situationer, både under dem stressiga och dem mindre stressiga faserna.

Det bästa med Benjamin var trygghetskänslan han ingav oss vilket gjorde att han vann vår tillit och fick därmed styra försäljningen till största del. Detta ledde till ett toppenbra resultat för alla parter. Läs mer
    2019-04-09 Benjamin A svarar Bashar M
    Tack Bashar!
    Det har varit en ära att få hjälpa till med er bostadsförsäljning.
    /MVH
  • 2019-04-09

Lars Fredrik Martin N skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin är duktig, kunnig och värnar om både säljare och köpare. Hjälpte oss med en snabb affär och fanns alltid tillgänglig i hela processen.
    Benjamin kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2019-04-09 Benjamin A svarar Lars Fredrik Martin N
    Tack för er rekomendation Fredrik!
    Hoppas att ni är nöjda med min insats.

/Benjamin
    Lars Fredrik Martin N, Benjamin A gillar detta
  • 2019-04-08

Marianne K skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi har köpt en 3:a i Solna och då vi köpt och sålt flera bostäder tidigare så tycker vi att han uppfyllde de förväntningar vi har på en bra mäklare. Läs mer
  • 2019-04-07

MAGNUS H skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Fungerade smidigt, med tydliga besked Läs mer
  • 2019-04-07

Christina D skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Det var ett bra och kunnit bemötande. Läs mer
  • 2019-04-05

VERONICA B skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Kan starkt rekommendera Nina! Blev väl omhändertagen då jag skulle köpa bostad första gången. Lyssnar på alla frågor man har och tar sig tiden att besvara allt man tänker på! Läs mer
    2019-04-05 Nina Shisha svarar VERONICA B
    Tack så mycket för de fina orden Veronica!
  • 2019-04-05

Hans Patrik D skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpt en bostadsrätt i Solna. Väldigt bra bemötande av mäklaren som jag uppfattade som väldigt professionell. Läs mer
  • Lisbet K

2019-04-03

Lisbet K skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bostadsrätt i Solna
    Jannis visade snabbt att hsn känner området väl och skapade en bra översikt för oss gällande försäljningsprocessen Läs mer
  • 2019-04-03

Elina Kristine Maria L skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin är seriös och professionell, ordnade en snabb och smidig affär. Vi är väldigt nöjda med hans arbete och vårat lägenhetsköp! Läs mer
  • Gustav W

2019-03-30

Gustav W skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin gjorde ett kanonbra jobb i att få ihop en snabb och smidig fastighetsaffär. Jag är nöjd med hans insats. Läs mer
  • 2019-03-30

SHIMA SARA O skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam o Nina kom in efter att vi med en annan mäklare haft svårt att sälja vår lägenhet. Efter en privat visningen sålde vi vår lägenhet till ett högre pris än vi hade tänkt oss. Tusen tack Sam o Nina för att ni lyckades med något ingen annan kunde! Varma rekommendationer! Läs mer
    2019-04-02 Sam E svarar SHIMA SARA O
    Hej Shima

Stort tack för förtroendet , det har varit ett nöje och hjälpa er.
    Ser fram emot att träffa er på tillträdet.
  • ANNIKA P

2019-03-30

ANNIKA P skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam kom in efter att vi med en annan mäklare haft svårt att sälja vår lägenhet. Efter första visningen med Sam fick vi igång en bra budgivning och lyckades sälja till ett väldigt fint pris. Tusen tack Sam för att du lyckades med något ingen annan kunde! Varma rekommendationer! Läs mer
    2019-04-02 Sam E svarar ANNIKA P
    Hej Annika

Stort tack för förtroendet , ni är helt underbara och det har varit ett nöje och hjälpa er.
  • 2019-03-29

JOHAN K skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam Edvinsson sålde vår bostadsrätt snabbt och till bättre pris än vi hoppats på trots att den redan hade legat ute till försäljning i över 2 månader med en annan mäklarfirma utan resultat. Ödmjuk och mycket kunnig mäklare med stor lokalkännedom och kontaktnät. Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
    2019-04-02 Sam E svarar JOHAN K
    Hej Johan

All lycka med nya huset.
    Sam E gillar detta
  • 2019-03-29

HANNES E skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi har varit på både köp och sälj-sidan och kan verkligen rekommendera Sam!
    Flexibel, lyhörd och mycket trevlig. Han behärskar verkligen "hantverket" som krävs som fastighetsmäklare och kan Solna som ett rinnande vatten. Tack Sam! Läs mer
    2019-04-02 Sam E svarar HANNES E
    Hej Hannes

Tack för förtroendet och de vänliga orden.
    All lycka med nya bostaden och flytten.
    Sam E gillar detta
  • Daljeet S

2019-03-21

Daljeet S skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    ਜੈਨੀਫ਼ਰ ਬਹੁਤ ਹੀ ਭਰੋਸੇਮੰਦ ਤੇ ਮੇਹਨਤੀ ਬਰੋਕਰ ਹੈ .
    She's been very flexible and supportive in her job, I'll recommend her for sure :) Läs mer
    2019-06-12 Jennifer T svarar Daljeet S
    Hi Daljeet,
    Thank you so much for the trust!

• EMILY M

2019-03-19

EMILY M skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Rekommenderar Benjamin Afsan, alltid tillgänglig, lyhörd och snabb vid försäljning. Läs mer
  • LIANA T

2019-03-16

LIANA T skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi kan varmt rekommendera Robin
    Otroligt trevlig och professionell
    gick enligt plan och inga konstigheter där emellan. Robin har ett tydligt och väl fungerande sätt att arbeta på. Efter dialog med vår köpare så visar det sig att han gjort ett mycket positivt intryck även här, vilket man som säljare uppskattar.
    Gardar och Liana Läs mer
  • 2019-03-08

Azad B skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Påläst. Saklig. Mycket trevlig. Duktig. Kommer att bli Stockholms bästa mäklare. Rekommenderar Benjamin Afsan med varm hand. Läs mer

Centralvägen 17, 171 68 Solna