Fastighetsbyrån Solna Norra

Centralvägen 17, 171 68 Solna — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån Solna Norra!

Här i Solna, en av Sveriges absolut snabbast växande kommuner, har du närhet både till grönområden och storstadspuls. Här är det lätt att trivas, det är något vi på Fastighetsbyrån kan garantera. Flyttar du hit får du fina bostäder, massor av företag och utmärkta kommunikationer precis runt hörnet.

Vi mäklare här på kontoret har arbetat här länge och känner väl till området. Vi har hjälpt massor av människor att hitta sina drömbostäder här i Solna. Kontakta oss om du vill bli en av dem!

Läs vad 621 kunder tycker om Fastighetsbyrån Solna Norra

• 2019-10-12

Arash S skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam Edvinsson hjälpte oss sälja vår lägenhet och vi måste säga att han är en helt fantastisk mäklare som hjälper dig igenom alla steg i processen. Han tar sig även tid att svara på dina frågor och lugna dig när nervositeten tar över. Sam ger en ärlig och tydlig bild av marknaden och lägger upp en plan på hur processen ska ske. Vi var mkt nöjda med Sam som mäklare och skulle rekommendera honom utan att tveka. Tack igen. Arash Simyar och Sara Hultin Läs mer
    2019-10-13 Sam E svarar Arash S
    Hej Arash

Stort tack för förtroendet , ni litade på mig från dagens vi sågs efter er korta 5 minuters överläggning :) och det har varit ett nöje och hjälpa er.
  • KIRSI M

2019-10-09

KIRSI M skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Kan verkligen rekommendera Jennifer på grund av hennes professionalitet både under hela förhandlingsprocessen och när vi skrev under kontrakt. Kände direkt att vi fick bra kontakt och jag litade på hennes råd och det ledde till en affär jag är nöjd med. Hon har också hela tiden hållit mig underrättad under förhandlingarna och det har känts tryggt och att hon även jobbar för mig-köparen- inte bara för säljaren! Toppbetyg🌟🌟🌟🌟🌟 Läs mer
  • 2019-10-09

Jerker J skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Proffsig, mycket kunnig, trevlig Läs mer
  • 2019-10-07

Eva H skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Robin var ett superproffs från visning till inflyttning när vi köpte vår lägenhet i Råsunda i somras! Rekommenderar honom varmt om du letar efter den bästa i Solna! Läs mer
  • 2019-10-04

Babak S skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Tony är en kunnig mäklare. Han skötte hela försäljningsprocessen på ett professionellt sätt.
    Vi är mycket nöjda med hans insats. Läs mer
    2019-10-04 Tony L svarar Babak S
    Tack så hemskt mycket! Jag var väldigt nöjd som mäklare också. Enklare att arbeta när kunden har fullt förtroende för en.
    Trevlig helg!
  • 2019-10-03

Alexander P skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Super nöjd med mitt samarbete med Sam. Skulle inte tveka att anlita Sam igen om jag ska sälja lägenhet i Solna. Läs mer
    2019-10-13 Sam E svarar Alexander P
    Hej Alex

Stort tack för förtroendet , det har varit ett nöje och hjälpa dig och köparen som fann sitt drömboende.
    Din bostad är en av de finaste bostäderna jag förmedlat och det är inte ofta man kommer upp till 4850 000 kr för en tvåa i Solna.
    Stort grattis till både dig och köparen.
  • 2019-10-02

ANKIE H skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålde vår lägenhet med Sam för första gången då vi fått flera varma rekommendationer och vi kan bara stämma in med de fina rekommendationerna vi fått. Sam har varit toppen från start till slut. Alltid nåbar, stöttande och lugnande och ett jättebra bollplank i olika frågor. Gillar att han har varit transparent, rak och inga konstigheter. Vi ger våra varmaste rekommendationer och kommer definitivt inte tveka på att välja Sam vid nästa försäljning också! Läs mer
    2019-10-13 Sam E svarar ANKIE H
    Hej Ankie

Stort tack för förtroendet , ni är helt underbara och det har varit ett nöje och hjälpa er.
    Att samarbeta med er har varit väldigt en ära med tanke på att ni har gjort detta så många gånger och att ni valde mig som mäklare.
    Önskar er all lycka med det nya boendet.
  • ANNETTE K

2019-09-30

ANNETTE K skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag kom i kontakt med Jennifer då jag var på jakt efter en lägenhet att köpa i Solna. Efter att jag beskrivit vilken typ av lägenhet jag sökte så kom hon med ett förslag på en lägenhet som passade in på min beskrivning och snart är det inflytt i denna bostad. Jennifer är en positiv och glad person som är mycket proffsig, lyhörd, flexibel och har varit superbra på att återkoppla. Detta tillsammans har gjort att allt har gått väldigt smidigt.
    Jag kan varmt rekommendera Jennifer då ni går i säljtankar eller letar efter en lägenhet att köpa. Läs mer
  • 2019-09-30

Nelia C skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpte bostad som förmedlades av Jennifer. Mycket proffsig och duktig, återkopplade alltid fort och såg till att vi som kunder var nöjda. Flexibel och tillgänglig. Återkopplade och följde upp kring alla frågor vi hade, rak och tydlig kommunikation som vi uppskattade väldigt mycket. Läs mer
  • 2019-09-30

Mohan N skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jannis is very professional. Helped me to close a deal on a short time and everything went well. Highly recommend him. Läs mer
  • Leonardo J

2019-09-30

Leonardo J skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin är otroligt förtroendeingivande och ambitiös som person. Vi är glada att han hjälpte oss att sälja vår lägenhet på Råsundavägen 154 till ett rekordpris och skulle absolut rekommendera honom till andra där ute. Läs mer
  • 2019-09-28

JERK H skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin är ödmjuk, proffesionell och har ett glatt humör, som också speglades genom hela säljprocessen. Han är på hugget och har ett fantastiskt "Go". Kan starkt rekommendera Benjamin om ni vill ha en seriös mäklare som kan sin sak, alltid är tillgänglig och som är mycket bra att kommunicera med. Stor eloge även till Sam och William på Fastighetsbyrån Solna.
    /Jerk Läs mer
  • 2019-09-28

ANNE H skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag är glad att vi råkade på Benjamin Afsan när vi skulle sälja vår lägenhet. Han är professionell, seriös och lugn och glad.
    Vi lämnade allt i hans händer, kände oss jätte trygga med att han skulle göra ett bra jobb, vilket också visade sig stämde. Smidig och snabb försäljning, vi är väldigt nöjda med Benjamins insats. Rekommenderar honom varmt!
    /Anne H Läs mer
  • 2019-09-27

Alexander P skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sams hantering av försäljningen av min lägenhet i Solna var toppen. Mycket bra tips och förslag under processen och klar kommunikation. Det är skönt att ha ett bollplank man kan lita på när man gör något så viktigt som att sälja sin bostad. Skulle inte tveka med att gå till Sam igen om jag skulle köpa eller sälja min bostad. Läs mer
  • 2019-09-25

PETER B skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    En väldigt proffsig och bra mäklare! Kände att jag var i trygga händer hela försäljningen. Och fick det pris jag ville ha för lägenheten. Läs mer
  • 2019-09-18

André K skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jannis var professionell, arbetade hårt och var engagerad i att försäljningen skulle gå bra. Jag är absolut nöjd. Läs mer
  • OSCAR A

2019-09-17

OSCAR A skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpte via Sam för 5 År sedan och sålde nu via Sam, det var en mycket smidig affär! Tillgänglig, kommunikativ och förtroendeingivande Läs mer
    2019-10-13 Sam E svarar OSCAR A
    Hej Oscar

Stort tack för förtroendet ,det har varit ett nöje och hjälpa dig.
    Alltid trevligt med återkommande kunder.
  • 2019-09-16

Pia K skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålt bostadsrätt. Väl bemött av mäklare Nina! Läs mer
    2019-09-16 Nina Shisha svarar Pia K
    Tack så mycket för de fina orden Pia! Bara höra av dig om det finns något mer jag kan hjälpa till med.
  • 2019-09-12

Lars Anders I skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer är den bästa mäklare jag mött, av de över tio mäklarfirmor jag haft kontakt med genom åren. Proffsig och lyhörd för mina önskemål och idéer. Alla steg i processen blev bättre än jag hade vågat tro. Jag kommer att vända mig till Jennifer nästa gång jag ska sälja. Läs mer
  • 2019-09-11

NINOS O skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Lyhörd, engagerad, kunnig, professionell, förtroendegivande, serviceinriktad, målmedveten, personlig, driven, charmig, positiv, listan kan göras lång när man talar om Nina Shisha!

Den tid och det engagemang som Nina lagt ner på vår bostad från start till slut hade jag aldrig kunnat räkna med från någon mäklare! Det har varit så mycket saker som dykt upp under resans gång från vår sida som säljare. Det bästa beslut vi gjort var att välja Nina som mäklare. Hon har verkligen gått over and beyond för att hjälpa oss med allt från städning, styling, fotografering, privata visningar m.m. Hon är mån om både säljare och köpare och vill att alla parter ska vara nöjda, vilket hon verkligen lyckats med!

Nina du är verkligen bäst! Kan inte tacka dig nog för allt slit du lagt ner!

Rekommenderar verkligen alla som letar efter en duktig och kunnig mäklare att ta kontakt med Nina! Läs mer
    2019-09-16 Nina Shisha svarar NINOS O
    Tackar oerhört mycket för förtroendet, att jag fick hjälpa till med er försäljning och för de fina orden du skrivit. Skulle ni ha några frågor
    eller funderingar tveka inte på att höra av er.
  • 2019-09-09

Jonathan William K skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Snabb respons. Svarade direkt vid förfrågan om hjälp av försäljning. Började också direkt att skrida till verket. Lyckades få till en snabb försäljning till ett toppen pris och helt utan krångel. Kan inte annat än rekommendera Benjamin speciellt om du vill ha en mäklare som är på "hugget" Läs mer
  • 2019-09-06

Sara Elisabeth Charlotte R skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi är mycket nöjda med vårt köp av bostadsrätt via Benjamin Afsan. Han är mycket professionell, lätt att kommunicera med, snabb och dessutom väldigt trevlig. Läs mer
  • 2019-09-05

ALEXANDRA H skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Grym mäklare! Viktigast för oss när vi letade efter mäklare var trygghet. Benjamin är professionell, hungrig och supertrevlig! Allt detta skapar tillit. Vi fick sålt vår lägenhet väldigt fort och resultatet var över förväntan! Läs mer
  • 2019-09-05

Malin E skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jannis är grym! En mäklaren som gör det lilla extra! Tack för all hjälp! Min lägenhet såldes igår och jag har redan rekomenderat Jannis till bekanta. Läs mer
  • 2019-09-02

Martina L skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Nina sålde vår fyrarummare i Solna och vi var extremt nöjda med Nina som mäklare och med helheten av försäljningen. Hon är tillmötesgående och strukturerad, samtidigt som hon är proffsig och har ett mycket trevligt bemötande. Vi kan varmt rekommendera Nina! Läs mer
    2019-09-16 Nina Shisha svarar Martina L
    Hej Martina,
    Tack för att jag fick förtroendet att förmedla er bostad och för de fina orden, det värmer otroligt mycket.
    Skulle ni ha frågor eller funderingar så tveka inte på att höra av er.
  • AMY L

2019-08-29

AMY L skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer är tydlig som mäklare och lätt att få kontakt med. Lgh blev snabbt såld. Jag som ovan säljare, hade önskat mer tid för processen av dokumentation. Trevligt bemötande hela vägen. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-08-28

ARASH S skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpte min första bostad med hjälp av Jennifer, kunde inte ha gått smidigare.
    Världens största tålamod, trevlig och hjälpsam. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • ALINA M

2019-08-28

ALINA M skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Very professional and accurate. I bought an apartment and was very happy with her work. Everything went smooth.
    I would choose her if I will sell the apartment and would definitely recommend her further. Läs mer
  • ANNA N

2019-08-26

ANNA N skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam har sålt totalt tre lägenheter åt mig och han är helt klart bästa mäklaren!!! Läs mer
    2019-09-10 Sam E svarar ANNA N
    Stort tack Anna alltid ett nöje och ha dig som kund.
    Önskar er all lycka med huset.
  • 2019-08-21

Kaveh M skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hon är lagom mycket på ochinte ettrig som visa andra mäklare, vilket är positivt samt ger förtroende.

Hon skulle behöva lägga mer krut på lägenhetsbeskrivningen då det är av stor vikt.

Man kunde önska lite mer servicesinnad inställning.

Hon fick jobbet gjort och det ska hon ha beröm för. Läs mer
  • 2019-08-20

HEDVIG V skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi hade tidigare aldrig sålt en bostad så Benjamins kompetens och stora engagemang var en viktig trygghet för oss vid vår försäljning. Hela processen sköttes väldigt professionellt och vi kan varmt rekommendera honom för båda parter, säljare som köpare. Läs mer
    2019-08-20 Benjamin A svarar HEDVIG V
    Det gläder mig att ni är nöjda med min insats som mäklare, och det har varit en ära att få hjälpa er med er bostadsaffär.
    Tack för era ord.

Allt gott!

• Milad O

2019-08-20

Milad O skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hej,

Hade tidigare försökt att sälja min bostad genom annan mäklare och mäklarbyrå. dom lyckades inte att sälja eller få in ett bud på 3 månader.
    Fick då höra om Fastighetsbyrån och Benjamin Afsan, som lyckades att sälja min bostad på två veckor. i denna tuffa marknad lyckades benjamin överträffa min förväntan och affären resulterade i bra vinst dessutom.
    Han var tydlig och väldigt serviceinriktad och skötte min affär väldigt proffsigt.
    Jag är väldigt glad över att ha träffat Benjamin och rekommenderar honom varmt från djupet av mitt hjärta.

Tack Benjamin och tack till Fastighetsbyrån Solna.

Love you guys.

Mvh,

Milad Ommi Läs mer
    2019-08-20 Benjamin A svarar Milad O
    Tack Milad!

Det har varit riktigt trevlig att få hjälpa dig med din bostadsaffär och jag önskar dig all lycka.

• 2019-08-19

Björn B skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålde en renoverad 3:a i Huvudsta under sommaren. Träffade flera mäklare men Jennifer var den som jag tyckte hade bäst plan för försäljning och lovade högst pris. Och hon levererade på det hon hade presenterat med snabb försäljning till bra pris (när andra hemnet-lägenheter i området hade svårt med budgivning). Jag är mycket nöjd och rekommenderar Jennifer till andra säljare i Huvudsta. Läs mer
  • 2019-08-16

CHARLOTTE W skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Robin hjälpte mig genom min första lägenhetsförsäljning. Trots lite ostabil marknad fick vi vårt accepterade pris och kom ur försäljningen mycket nöjda! Läs mer
  • CHRISTIAN B

2019-08-16

CHRISTIAN B skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin Afsan! Aldrig haft så roligt som när jag köpte en lägenhet via ditt mäklande. Benjamin är mäklaren som ger "det lilla extra" och engagerar sig genom hela processen. Du kan känna dig trygg med ditt köp och alltid nå honom om det skulle vara något. Slipad mäklare med ett varmt hjärta. Läs mer
    2019-08-16 Benjamin A svarar CHRISTIAN B
    Hej Christian!

Det har varit en ära att få hjälpa till med er bostadsköp. Tack för dina ord det värmer och ger det lilla extra energin som man behöver.,

Benjamin
  • HAWBIR H

2019-08-16

HAWBIR H skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket professionell, målinriktad och lyhörd mäklare som kan sitt område. Hon är väldigt lugn och förtroendeingivande, men har även ett engagemang som vi upplever att många andra mäklare saknar.
    Hon hjälpte till med fotograferingen av lägenheten och var väldigt mån om alla detaljer. Nina visste även att vi hade förväntningar vad gäller priset, men kämpade in i det sista och höll även många privata visningar på hennes lediga tid.
    Vi är i rådande marknad mycket nöjda med resultatet och uppskattar hennes arbetsinsats. Hon är vårt självklara val för nästkommande försäljning! Vi ger våra varmaste rekommendationer till Nina och det bottnar framför allt i hennes hunger att få till en bra affär.
    Hon slog REKORD för området, och du kan inte hitta en bättre mäklare!!
    Hälsningar, M & H Läs mer
    2019-08-19 Nina Shisha svarar HAWBIR H
    Tack så mycket för de fina orden och stort tack för förtroendet!
  • 2019-08-13

Lennart E skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mäklaren Benjamin Afsan genomförde kontraktsskrivningen
    på ett professionellt sätt och vi är mycket nöjda med
    hur det hela sköttes. Läs mer
    2019-08-15 Benjamin A svarar Lennart E
    Hej Lennart!

Tack för dina ord. Har varit en ära att få hjälpa till med er försäljning.

• 2019-08-12

Malin H skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpt bostad i Råsunda Solna. Positiv, trevlig och bra kommunikation hela vägen. Tydlig och rak. Läs mer
  • Kristoffer B

2019-08-12

Kristoffer B skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam får saker att hända. Det är hans grej. Jag höll på att spy när jag hade massa mäklare hemma som skulle snacka sig varma om sig själva. Det där tugget är ju hemskt. Jag är glad att jag ändå valde Sam, för hans trestegsmodell visade sig korrekt.

Han sa att han skulle ordna intressenter före visning. Sen gjorde han det. Han sa att vi kunde ha visning ändå, om buden blev för låga. Men de blev tillräckligt höga direkt. Så vi sålde en tvåa här i Solna en månad innan de andra mäklarna hade tänkt påbörja försäljningen, till ett finfint pris. Himla stressfritt. Läs mer
    2019-09-10 Sam E svarar Kristoffer B
    Stort tack Kristoffer, det var en ära och jobba med er.
    Stort tack för de fina orden önskar er all lycka med huset.
  • 2019-08-11

Johan B skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpt ett renoveringsobjekt, 2a i Solna.

Under visningen var det mycket folk och upplevelsen var att hon inte kunde hantera flera kunder samtidigt utan det blev rörigt. Hon hade heller inte särskilt god koll på lägenheten, eller undersökt med föreningen. Exempelvis att lägenheten var rökskadad, något hon förnekade och inte gick till botten med föreningen.

Vid själva budgivningen var hon otydlig i sin kommunikation, sluttid var satt til 17. ca två timmar senare ringde jag själv för att kolla läget och fick svaret att de inväntande ytterligare budgivare. Något hon borde kommunicerat till oss som ledande budgivare. Det var allmänt dålig kommunikation under budgivningsprocessen.

Vid avtalsskrivande var det massvis med oklarheter, hon hade dåliga kunskaper i avtalstypen upplåtelse som förekommer vid köp av bostadsrätt som tidigare varit hyreslägenhet. Avtalet var felaktigt på flertalet punkter, hon hade inte heller noterat att vi var två stycken köpare.

Ovan är enbart några av flera exempel på saker vi inte var nöjda med. Sammantaget kan sägas att vi upplevde Nina som väldigt oerfaren och skulle själva inte välja henne som säljare så som vi upplevde henne. Förhoppningsvis har hon dock förbättrats och lärt sig av det som hon gjort dåligt. Läs mer
    2019-08-11 Nina Shisha svarar Johan B
    Hej Johan,
    Tack för din input. Jag lär mig ständigt och ska verkligen tänka på det du skriver.
    När det gäller rökskadan har jag tyvärr inte vistats i lägenheten mycket längre än vad vi har gjort och är verkligen ledsen att ni upplever att jag inte gjort mitt jobb. Jag tycker enligt tidigare rekommendation att ni ska vända er till säljaren om detta.
    Ha en fortsatt fin helg!
    Med vänliga hälsningar Nina
  • 2019-07-30

Karl-Erik S skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer har skött försäljningen av min 2:A i Solna
    på ett utmärkt och proffetionellt sätt.

Med vänlig hälsning Karl-Erik Söderberg Läs mer
  • 2019-07-28

Per R skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålt bostad
    Mycket bra bemötande
    Förväntningarna blev uppfyllda med viss råge Läs mer
    2019-08-15 Jennifer T svarar Per R
    Hej Per,
    Tusen tack för förtroendet. Hoppas du är nöjd med samtliga delar under försäljningen. Vi ses på tillträdesdagen!

Med vänliga hälsningar, Jennifer Törnkvist Fastighetsbyrån
  • 2019-07-27

Joakim N skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Lgh 62kvm Gamla Råsunda. Vi blev väl bemötta och behandlade under hela affären. Överskred förväntningarna. Läs mer
  • 2019-07-22

Harikrishnan G skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer exceeded our expectations throughout the process of selling our apartment. We appreciated her committment, professionalism, and optimism during a seemingly slow and turbulent market. I would, without any doubt, hire Jennifer again if I were to sell an apartment! Läs mer
    2019-08-15 Jennifer T svarar Harikrishnan G
    Hi Hari,
    Thank you so much for everything. Wish you and your family all the luck!

Best regards, Jennifer Törnkvist Fastighetsbyrån
  • Jakob P

2019-07-18

Jakob P skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig och duktig mäklare. Affären gick smidigt och enkelt. Läs mer
    2019-10-13 Sam E svarar Jakob P
    Hej Jakob

Stort tack för förtroendet , det har varit ett nöje och hjälpa er.
  • 2019-07-15

ANNA L skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin var snabb, tillgänglig och proffsig under vår bostadsaffär. Vi kände oss trygga hela vägen! Tack Benjamin! Läs mer
  • 2019-07-09

Max E skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Har sålt en bostadsrätt i Solna med hjälp av Sam. Som mäklare är Sam professionell och lyhörd. Vi är mycket nöjda och skulle absolut rekommendera vidare till vänner och bekanta! Läs mer
  • BAHAREH V

2019-07-08

BAHAREH V skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Efter 2 år försök för försäljning av vår lägenhet och bytte av 2 mäklare, hittade vi äntligen en mäklare som är profetionellt, smart och duktigt! Stort tack Sam för ett suveränt jobb!
    Tack för att du brydde dig verkligen och var tillgängligt och aktiv hela tiden.
    Sam ger sig aldrig tills han når det man verkligen förväntar sig och bli nöjd med!
    Så himla glad att vi valde dig som mäklare! Läs mer
  • ALIREZA K

2019-07-08

ALIREZA K skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam is by far the best broker you can find in Solna. I definitively recommend him for his great attitude, his nice character and his attention to the needs of seller.
    We sold our apartment by his help and after not being successful with two other brokers and with a price that meets our wishes. He always kept us updated during the process and he has a great plan from day 1 which guarantees the success.
    Sam is “the one” and “the only” seller who can get the job done without creating any stress and we would like to
    recommend him as the best broker you can ever find in Solna.

Thanks Sam for your fantastic job. Läs mer
  • 2019-07-08

Yusuf Emre E skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket hjälpsam, professionell och tillmötesgående. Läs mer

Centralvägen 17, 171 68 Solna