Fastighetsbyrån Solna Norra

Centralvägen 17, 171 68 Solna — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån Solna Norra!

Här i Solna, en av Sveriges absolut snabbast växande kommuner, har du närhet både till grönområden och storstadspuls. Här är det lätt att trivas, det är något vi på Fastighetsbyrån kan garantera. Flyttar du hit får du fina bostäder, massor av företag och utmärkta kommunikationer precis runt hörnet.

Vi mäklare här på kontoret har arbetat här länge och känner väl till området. Vi har hjälpt massor av människor att hitta sina drömbostäder här i Solna. Kontakta oss om du vill bli en av dem!

Läs vad 550 kunder tycker om Fastighetsbyrån Solna Norra

• Hampus Leevi K

2019-12-13

Hampus Leevi K skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpte precis en lägenhet där Benjamin var ansvarig mäklare och jag är mycket nöjd med hans proffessionalitet och att han alltid tar sig. Han svarar otroligt snabbt i jämförelse med andra mäklare och sätter både köpare och säljare i fokus. Tveka inte att gå på hans visningar eller att anlita honom som mäklare! Läs mer
  • 2019-12-11

Bestoun N skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Man kände sig trygg och mäklaren var erfaren och förklarat allt på bästa sätt. Läs mer
  • JESSIKA V

2019-12-09

JESSIKA V skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Är extremt nöjd med Benjamin! Han har gjort sitt yttersta för att se till att både jag och säljaren var nöjda med affären. Han förstod exakt vad jag var ute efter och redan där hittade vi min framtida lägenhet på första försöket! Kan varmt rekommendera Benjamin, han är som gjort för detta jobb. Läs mer
    2019-12-10 Benjamin A svarar JESSIKA V
    Hej Jessika,

Tusen tack för dina fina ord.
    Varit en ära och få hjälpa till med din bostadsköp, hoppas du stor trivs i din nya fina lägenhet.

Allt gott,

• 2019-12-09

BEHZAD V skrev om Fastighetsbyrån Solna Norra
    Benjamin Afsan är en duktig mäklare som tänker både på säljaren och köparen. Han vill onekligen att alla ska vara nöjda med affären. En sådan personlighet som ger sitt yttersta är sällsynt i denna branch. Jag är mycket nöjd med Benjamins insatser.  Läs mer
  • TOMMY H

2019-12-08

TOMMY H skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam är en ödmjuk mäklare som ger en god service och bemötande till både säljare och köpare. Kan starkt rekommendera Sam. Han är väldigt driven och återkopplar vid eventuella frågor. Läs mer
  • 2019-12-04

Mario D skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Kunnig, Lyhörd och trevlig mäklare som kan sitt område.
    Rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Elin K

2019-12-04

Elin K skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag är otroligt nöjd med Benjamins insats under hela försäljningsprocessen av min lägenhet. Han har varit mycket engagerad och verkligen mött mig utefter mina behov. Vill även tillägga att jag är jättenöjd med fotografen och de bilder han tog. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-12-04 Benjamin A svarar Elin K
    Tack Elin, för dina ord!

Har varit en ära att få hjälpa till med din bostadsförsäljning.,

All lycka!

• Johan H

2019-12-04

Johan H skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väldigt trevlig, professionell och effektiv mäklare. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-12-03

Elias F skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Kanonmäklare! Vi är mycket nöjda Läs mer
    2019-12-04 Benjamin A svarar Elias F
    Tack Elias&Sandra!

Hoppas ni kommer att super trivas i er fina bostad!

• JOAKIM R

2019-11-29

JOAKIM R skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi köpte en lägenhet via Robin. Smidig affär. Robin är trevlig och svarar snabbt. Läs mer
  • 2019-11-27

TOBIAS A skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam var väldigt tillmötesgående och professionell. Han var nog den första mäklare jag har stött på som inte var för påstridig vilket jag uppskattade mycket. Affären gick smidig och kan varmt rekommendera Sam. Läs mer
  • 2019-11-26

CHRISTIAN O skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin är kanon. Efter 3st försök med andra mäklare lyckades Benjamin sälja vår lägenhet till önskat pris! Rekommenderar alla som vill göra en smidig bostadsaffär att anlita Benjamin. Läs mer
    2019-12-04 Benjamin A svarar CHRISTIAN O
    Tack för dina ord Christian!

Jag är glad att ni är nöjda med min insats som mäklare och även slutpris

All lycka

• 2019-11-26

JOVICA D skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väldigt duktig och seriös mäklare som har bra insyn på marknaden. Sam var engagerad, lyhörd och lätt att kommunicera med. Vi har både köpt och sålt via Sam och det är vi otroligt tacksamma för. Måste nämna hans kollega Jennifer som var lika duktig och engagerad ! Vi är otroligt nöjda och glada att vi hade Sam & Jennifer som mäklare .Skulle definitivt rekommendera båda ! Läs mer
  • Cassandra R

2019-11-20

Cassandra R skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer skötte hela processen helt otroligt proffsigt men personligt. Har högt förtroende för Jennifer och kommer anlita henne när jag vill sälja. Men nu vill jag bo ett tag i vår drömlägenhet i Solna som hon hjälpte oss att hitta :) Läs mer
  • 2019-11-20

Ingrid Helena H skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Flexibel, lösningsorienterad, hjälpsam Läs mer
  • 2019-11-18

Ehsan O skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    I bought an apartment with Benjamin. He's always been available and very helpful. He provided the help and information, when I needed, and made the entire buying process easier for me. I trust him and would recommend him. Läs mer
    2019-12-10 Benjamin A svarar Ehsan O
    Hi,
    it have been an honor to help you with your home purchase!
    hope you will enjoy it

Best Regards
  • 2019-11-16

Hans E skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Engagerad, med stort driv. Även hjälpsam med råd i vårt köp av ny bostad som gick lång över hans åtagande. Läs mer
    2019-12-10 Benjamin A svarar Hans E
    Tack Hans E, Hoppas ni kommer trivas i ert nya bostad!

Allt gott

• 2019-11-16

Karin R skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi köpte en lägenhet av Robin som var bra och tydlig, han återkom snabbt med svar på våra frågor. Läs mer
  • 2019-11-14

Aleksandar R skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi köpte en bostad i Solna via Robin Lind/Fastighetsbyrån.

Under hela processen så var Robin närvarande och svarade väldigt snabbt på de frågor man hade via telefonsamtal, sms och mail.

Han var saklig och rätade ut de frågetecken vi hade under köpeprocessen. Läs mer
  • Katarina O

2019-11-14

Katarina O skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jannis är en mycket kompetent, engagerad och lyhörd mäklare med en naturbegåvning för yrket. Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Jannis och vi är otroligt nöjda med insatsen. Därför rekommenderar vi honom varmt! Läs mer
    2019-12-07 Jannis N svarar Katarina O
    Tack Katarina för dem varma orden. Önskar er all lycka till med det nya nu också
    Med vänlig hälsning Jannis
  • 2019-11-14

Michèle F skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    köpte min drömtvåa i Gamla Råsunda. Mäklaren Sam var otroligt tillmötesgående och jag fick snabbt komma och titta på lägenheten. Även resten av affären gick lika smidigt och Sam var snabb och professionell på att svara om jag hade några frågor. Mina förväntningar levdes det upp till och jag känner att det var en bra dialog mellan mäklare, säljare och köpare! Med tanke på att det gick fort och jag bara tagit en relativt snabb titt så gick allt bra.Kan varmt rekommendera Sam Edvinsson på Fastighetsbyrån Solna Läs mer
  • 2019-11-13

Arash S skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpte en bostadsrätt via Jennifer, supernöjd över hela processen! Läs mer
  • 2019-11-11

Filip M skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålde min lägenhet i Solna genom Nina. Nina var tillgänglig genom hela processen, uppträdde mycket proffsigt och vi fick det pris vi ville ha. Utöver detta hjälpte Nina oss med bankkontakter vilket underlättade bolån på vårt nästa köp. Mycket bra mäklare! Läs mer
    2019-11-20 Nina Shisha svarar Filip M
    Tackar oerhört för de fina orden Filip!
    Nina Shisha gillar detta
  • 2019-11-10

Vahid S skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi köpte vår lägenhet med hjälp av Sam och vi är super nöjd med mitt samarbete med Sam.
    Trevlig och duktig mäklare som professionell och lyhörd. Läs mer
  • 2019-11-08

Maria L skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam Edvinsson hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Järvastaden. Vi är oerhört nöjda med hela processen som utfördes på ett väldigt proffesionellt sätt! Han visade ett stort engagemang och var väldigt lyhörd till de önskemål vi hade. Samtidigt som han hela tiden var tillgänglig och höll oss uppdaterade om processen. Vi rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • 2019-11-07

Isabelle K skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väldigt driven, engagerad och professionell! Kommer rekommendera han till andra som säljer! Läs mer
  • 2019-11-07

Jean-Francois O skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    I bought an apartment via Benjamin, who was always easy to reach and to talk to. He provided the help and information that I needed, when I needed it, and made the entire buying process feel lighter. I trust him and would recommend him. Läs mer
    2019-12-10 Benjamin A svarar Jean-Francois O
    it have been an honor to help with your home purchase hope you will enjoy it !

Best Regards
  • 2019-11-06

Catherine J skrev om Fastighetsbyrån Solna Norra
    Köpte en lägenhet via Fastighetsbyrån och jag kan inte understryka nog hur missnöjd jag är. Precis allting i hela objektsbeskrivningen var fel och mäklaren var oerhört oproffesionell och okunnig. Köpet har lett till negativa ekonomiska konsekvenser som bolaget inte tar något ansvar för. Avråder att göra affärer med honom och litar inte längre på Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2019-11-06

Robin B skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam var snabb, påpasslig, alltgenom vänlig och professionell. Det kändes tryggt att genomföra mitt lägenhetsköp med Sam mäklare då han kändes erfaren och lugn. Varmt rekommenderad. Läs mer
    2019-11-06 Sam E svarar Robin B
    Tack Robin för de fina orden.
    Jätte kul att jag kunde hjälpa dig.
    Önskar dig all lycka.
  • 2019-11-04

Madeleine B skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi hade höga förväntningar när vi anlitade Benjamin då vi hade fått honom rekommenderad. Vi kände oss i trygga händer från första mötet. Vi är nöjda med hur Benjamin har jobbat med köparna och att han alltid har informerat oss och gett oss råd. Vi hade dock lite för höga förhoppningar allihopa på slutpriset men vi är helt klart nöjda med det och hans insats. Läs mer
    2019-11-04 Benjamin A svarar Madeleine B
    Hej Madeleine,

Det har varit en ära att få hjälpa er med bostadsförsäljningen. Tack för dina ord
    Önskar er all lycka!

• 2019-11-01

Amirpasha S skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Nina is very professional, responsive and clear when it comes to plans and strategies for selling an apartment. I'm very happy to have her as my real estate agent. With her and her company, you're in good hands! Läs mer
    2019-11-20 Nina Shisha svarar Amirpasha S
    Thank you so much for the kind words!
    Nina Shisha gillar detta
  • 2019-11-01

Stefan O skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Duktig och trevlig men något forcerande. Läs mer
  • Jessica Erika Margareta M

2019-10-31

Jessica Erika Margareta M skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Det bästa med Jennifer är att hon kändes så äkta, trovärdig och rak. Hon har varit väldigt tillgänglig som en mentor genom hela försäljnings processen, vi är jätte nöjda. Läs mer
  • 2019-10-31

Lars Peter Erland J skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag är jätte nöjd med Jennifer som alltid fanns tillgänglig för att svara på frågor och gjorde ett bra jobb med min bostadsförsäljning. Läs mer
  • 2019-10-27

Vesela M skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jannis gör objektiva och realistiska värderingar.
    Seriös, ärlig, punktlig - allt man skulle önska av en mäklare. Läs mer
  • 2019-10-23

ANN-CHRISTINE H skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    En fantastisk människa som verkligen tar sig tid och bemöter kunden väl. Köpte nyss lägenhet i Solna ,då ställde hon upp och gjorde verkligen allt för att vi skulle få lägenheten . Svarar på telefon och Mail nästan dygnet runt, verkligen en proffsig mäklare som jag rekommenderar ☀️☀️☀️☀️☀️ Läs mer
  • 2019-10-21

Ola T skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi har sålt en bostadsrätt. Trevligt bemötande. Snabb och effektiv. Slutförde affären på ett smidigt sätt. Skötte det formella (juridiska) bra. Läs mer
    2019-11-06 Sam E svarar Ola T
    Tack Ola
    kul att jag kunde hjälpa er
    Önskar er all lycka.
  • Kerstin inger margareta G

2019-10-19

Kerstin inger margareta G skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam skötte vår försäljning på ett utmärkt vis, jag rekommenderar honom till din nästa affär. Läs mer
    2019-11-06 Sam E svarar Kerstin inger margareta G
    Tack Kerstin Jätte kul att jag kunde hjälpa er med försäljningen.
    Önskar er all lycka.
  • 2019-10-18

Louise K skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har med hjälp av Jannis sålt min 1,5 i Huvudsta. Jannis har visat ett driv och stort engagemang i försäljningen samt ingett en stor trygghet i affären. Jag kan varm rekommendera honom! Läs mer
  • 2019-10-18

Rachid K skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har precis sålt en lägenhet och Robin Lind skötte försäljningen på ett föredömligt sätt. Läs mer
  • 2019-10-17

Frida A skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hej!

Vi har sålt vår bostadsrätt i Solna (Västra Skogen) via Jannis Nikopoulos och Fastighetsbyrån i Solna.

Vi blev professionellt bemötta av Jannis från första mötet tills dess att försäljningen var klar. Jannis har under processens gång haft en tät dialog med oss som säljare kring de olika stegen. På så sätt har vi som säljare kunnat känna oss så trygga som möjligt.

Jannis arbetade mycket hårt för att nå upp till de förväntningar som vi hade på denna bostadsförsäljning. För honom är det otroligt viktigt att du som kund blir nöjd och det märks i hans arbete! Vi kan varmt rekommendera andra att anlita Jannis när det är dags för försäljning av bostad! Läs mer
  • 2019-10-12

Arash S skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam Edvinsson hjälpte oss sälja vår lägenhet och vi måste säga att han är en helt fantastisk mäklare som hjälper dig igenom alla steg i processen. Han tar sig även tid att svara på dina frågor och lugna dig när nervositeten tar över. Sam ger en ärlig och tydlig bild av marknaden och lägger upp en plan på hur processen ska ske. Vi var mkt nöjda med Sam som mäklare och skulle rekommendera honom utan att tveka. Tack igen. Arash Simyar och Sara Hultin Läs mer
    2019-10-20 Sam E svarar Arash S
    Hej Arash

Stort tack för förtroendet , ni litade på mig från dagen vi sågs, efter er korta 5 minuters överläggning :) och det har varit ett nöje och hjälpa er.
  • Kirsi M

2019-10-09

Kirsi M skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Kan verkligen rekommendera Jennifer på grund av hennes professionalitet både under hela förhandlingsprocessen och när vi skrev under kontrakt. Kände direkt att vi fick bra kontakt och jag litade på hennes råd och det ledde till en affär jag är nöjd med. Hon har också hela tiden hållit mig underrättad under förhandlingarna och det har känts tryggt och att hon även jobbar för mig-köparen- inte bara för säljaren! Toppbetyg🌟🌟🌟🌟🌟 Läs mer
  • 2019-10-09

Jerker J skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Proffsig, mycket kunnig, trevlig Läs mer
  • Erik G

2019-10-09

Erik G skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam är driven, transparant och tydlig. En erfaren och professionell mäklare som har bra koll på Solna. Vi säljer gärna via Sam igen. Läs mer
    2019-11-06 Sam E svarar Erik G
    Stort tack Erik alltid ett nöje och ha dig som kund.
    Önskar dig en fortsatt trevlig dag.
    Sam E gillar detta
  • 2019-10-07

Eva H skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Robin var ett superproffs från visning till inflyttning när vi köpte vår lägenhet i Råsunda i somras! Rekommenderar honom varmt om du letar efter den bästa i Solna! Läs mer
  • 2019-10-04

Babak S skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Tony är en kunnig mäklare. Han skötte hela försäljningsprocessen på ett professionellt sätt.
    Vi är mycket nöjda med hans insats. Läs mer
    2019-10-04 Tony L svarar Babak S
    Tack så hemskt mycket! Jag var väldigt nöjd som mäklare också. Enklare att arbeta när kunden har fullt förtroende för en.
    Trevlig helg!
  • 2019-10-03

Alexander P skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Super nöjd med mitt samarbete med Sam. Skulle inte tveka att anlita Sam igen om jag ska sälja lägenhet i Solna. Läs mer
    2019-10-13 Sam E svarar Alexander P
    Hej Alex

Stort tack för förtroendet , det har varit ett nöje och hjälpa dig och köparen som fann sitt drömboende.
    Din bostad är en av de finaste bostäderna jag förmedlat och det är inte ofta man kommer upp till 4850 000 kr för en tvåa i Solna.
    Stort grattis till både dig och köparen.
  • 2019-10-02

Ankie H skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålde vår lägenhet med Sam för första gången då vi fått flera varma rekommendationer och vi kan bara stämma in med de fina rekommendationerna vi fått. Sam har varit toppen från start till slut. Alltid nåbar, stöttande och lugnande och ett jättebra bollplank i olika frågor. Gillar att han har varit transparent, rak och inga konstigheter. Vi ger våra varmaste rekommendationer och kommer definitivt inte tveka på att välja Sam vid nästa försäljning också! Läs mer
    2019-10-13 Sam E svarar Ankie H
    Hej Ankie

Stort tack för förtroendet , ni är helt underbara och det har varit ett nöje och hjälpa er.
    Att samarbeta med er har varit väldigt en ära med tanke på att ni har gjort detta så många gånger och att ni valde mig som mäklare.
    Önskar er all lycka med det nya boendet.
  • Annette K

2019-09-30

Annette K skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag kom i kontakt med Jennifer då jag var på jakt efter en lägenhet att köpa i Solna. Efter att jag beskrivit vilken typ av lägenhet jag sökte så kom hon med ett förslag på en lägenhet som passade in på min beskrivning och snart är det inflytt i denna bostad. Jennifer är en positiv och glad person som är mycket proffsig, lyhörd, flexibel och har varit superbra på att återkoppla. Detta tillsammans har gjort att allt har gått väldigt smidigt.
    Jag kan varmt rekommendera Jennifer då ni går i säljtankar eller letar efter en lägenhet att köpa. Läs mer

Centralvägen 17, 171 68 Solna