Fastighetsbyrån Solna Norra

Centralvägen 17, 171 68 Solna — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån Solna Norra!

Här i Solna, en av Sveriges absolut snabbast växande kommuner, har du närhet både till grönområden och storstadspuls. Här är det lätt att trivas, det är något vi på Fastighetsbyrån kan garantera. Flyttar du hit får du fina bostäder, massor av företag och utmärkta kommunikationer precis runt hörnet.

Vi mäklare här på kontoret har arbetat här länge och känner väl till området. Vi har hjälpt massor av människor att hitta sina drömbostäder här i Solna. Kontakta oss om du vill bli en av dem!

Läs vad 704 kunder tycker om Fastighetsbyrån Solna Norra

• 2020-10-26

Stephan M skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålde en bostadsrätt med Sam som gick väldigt smidigt utan öppen visning. Han satte rätt förväntningar från start och lyckades hitta rätt köpare för just vår lägenhet. Läs mer
  • 2020-10-26

Fabian W skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Nina är lyhörd och otrolig professionell. Tar sig verkligen tid med kunden och ger allt. Kan inte annat än rekommendera starkt! Läs mer
  • 2020-10-22

Patrik E skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer har slitit väldigt hårt med ett svårt uppdrag. Väldigt mycket visningar, många privatvisningar. Lång tid. 2 månader.

Utmärkt bemött.

Hon överträffade mina förväntningar.

Jag är väldigt nöjd. Allt som har sagts/avtalats har stämt exact. Läs mer
  • 2020-10-21

Adnan M skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Nina är väldigt proffsig och en ihärdig Mäklare. Hon är närvarande och hängiven. Vi kom överens om ett pris och trots att det gick trögt att sälja så låg Nina på och kom med nya köpare, även fast vi hade tagit bort objektet från Hemnet. Hon såg till att jag fick det pris jag önskade. Rekommenderar starkt henne. Hon är den bästa mäklaren i Arenastaden. Läs mer
  • 2020-10-17

JASON C skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Quick and smooth process as buyer. I didn't know that buying a place could be this simple.
    Thank you Nina Läs mer
  • 2020-10-16

ALEXIS L skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    We bought an apartment through Nina and everything went great. We could arrange a visit and sign the same day, everything went really quick and smoothly. Thank you Nina! Läs mer
  • Karolina A

2020-10-15

Karolina A skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin är serviceinriktad, tydlig och duktig. Hjälpte oss att nå vårt mål och gjorde oss riktigt nöjda. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-10-12

Tedros G skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin sålde min 2 rums lägenhet i Ritorp, Solna. Benjamin agerade professionellt under hela processen och var mån om att höra av sig kontinuerligt vilket vi uppskattade. Rekommenderar Benjamin starkt! Läs mer
  • 2020-10-12

Shirin S skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har köpt en lägenhet genom Nina. Hon är väldigt trevlig person. Hennes bemötande var professionellt. Hon var hjälpsamt under hela arbetes gång. Läs mer
  • 2020-10-11

Tianyi L skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    I bought a apartment with help of Benjamin. He is kind and helpful in many aspects. Läs mer
  • SIMON B

2020-10-10

SIMON B skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin är en sällsynt ärlig och kompetent mäklare. Framförallt utmärker han sig genom att inte enbart förlita sig på gängse kanaler såsom hemnet - dessutom söker han aktivt kunder i andra forum - och genom en rak kommunikation som leder till rimliga förväntningar och god insikt i processen. Läs mer
  • Anders N

2020-10-09

Anders N skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam hjälpe mig sälja min 1:a. Han är proffsig, driven, målmedveten och kunnig. Jag hade inte sålt en lägenhet innan så jag var tacksam för den erfarenhet som Sam besitter. Nästa gång jag tänker sälja kommer jag kontakta Sam igen. Läs mer
  • 2020-10-08

Frida S skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Robin sålde vår bostadsrätt snabbt och smidigt, hade utmärkt kommunikation och ett trevligt bemötande. Rekommenderar varmt. Läs mer
  • ARKAN S

ARKAN S skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väldigt professionell, seriös och trevlig herre som guidat oss genom köpet på ett smidigt och sakligt sätt. Vi var riktigt nöjda. TACKKK Läs mer
  • JOHAN L

JOHAN L skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Fick ett mycket bra intryck av Sam. Lyhörd, kunnig men framförallt driven vilket resulterade i att försäljningsprocessen blev bra och effektiv. Mycket nöjd med samarbetet. Läs mer
  • ERIK S

ERIK S skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam är väldigt tillgänglig och brinner för sin kund.
    Vi är mycket nöjda med hans insats och tålamod. Läs mer
  • MARCUS A

2020-10-07

MARCUS A skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi förde en dialog med Sam under närmare ett års tid innan det var dags att faktiskt starta upp försäljningsprocessen av vår bostadsrätt. Sam är driven, kunnig och hjälpsam med ett brett kontaktnät och generellt väldigt trevlig, lugn och behaglig att jobba med. Försäljningen gick smidigt med avslut innan öppen visning på en prisnivå som både vi och köparna var nöjda med. Jag kan varmt rekommendera Sam till din nästa bostadsförsäljning! Läs mer
  • 2020-10-06

ARASH V skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag köpte en lägenhet där Sam var fastighetsmäklaren.
    Jag blev väl bemött och upplevde honom lugn, professionell och omtänksam. 100% rekommenderas. Läs mer
  • JINGYA L

2020-10-06

JINGYA L skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig bemötande, snabbt återkoppling! Jätte nöjd och rekommenderar Sam. Läs mer

Marcello C skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    En fantastisk mäklare, super nöjd! Läs mer

Sheryll O skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jannis is very helpful and accommodating. Has some good information when asked about the area, responds to queries very quickly. Läs mer

Calvin T skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    En väldigt bra mäklare, rekomenderas starkt. Läs mer
  • 2020-10-04

Lisa F skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi har sålt vår trea i Råsunda
    Nöjda med slutresultatet där Tony från start till slut varit aktiv och engagerad och löpande hållt oss informerade och drivit på processen på ett mycket bra sätt
    Det som skulle kunna ha fungerat bättre var arbetet med presentationstexten som vi själva fick göra flera justeringar på och att dokument kring ev felaktigheter/brister togs upp för underskrift vid köptillfället
    Lätt att man som säljare kan glömma något i ett anspänt och stressat läge
    Bra om det gjorts under lugna förhållanden tidigare i processen
    Tack! Läs mer
  • Victor P

2020-10-03

Victor P skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam Edvinsson är en mycket professionell mäklare som engagerar sig i sina kunder. Han arbetar väldigt lugnt och metodisk och stressar inte upp sig i onödan.

Detta är andra gången som vi tar hjälp av Sam för försäljning i Solna och han kan området som sin egen handflata.

Vill du ha en trevlig mäklare som vill sina kunder det bästa så behöver du inte leta mer – då är Sam det naturliga valet. Läs mer
  • 2020-10-03

Javad F skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag köpte en bostadsrätt, där Sam var mäklaren. Jag upplevde Sam en professionell och super trevlig som jag kan definitivt tänka mig anlita honom när jag vill sälja en dag. Läs mer

ghassan l skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket saklig och vänlig. Har påföljd hela köp processen från början till efter tillträde Läs mer

Georgios S skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi sålde en lägenhet och anlitade Nina Shisha. Super professionell mäklare. Pålitlig och trevlig. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-10-05 Nina Shisha svarar Georgios S
    Tack så mycket för den fina rekommendationen jojje!
  • Anna R

2020-10-02

Anna R skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Nina Sisha levde upp alla mina förväntninga på en mäklare . Jag letade efter min dröm lägenhet i Solna och hon forstod exakt vad jag var efter och hör de av sig när hon hade ett objekt som passade mig . Hon var lika trevligt efter köpet och besvarade så tevligt och sakligt alla mina frågor . Jag litade på henne 100% och att lita på sin mäklare är jätte viktigt med affärer på 500000- 6000000 . Tack Nina du verkligen levererar . Fina hälsningar från nöjd kund Läs mer
    2020-10-05 Nina Shisha svarar Anna R
    Tack så mycket för de fina orden Anna, det betyder oerhört mycket att få så fina ord från er!
    Hoppas Ni trivs bra i bostaden och att ni känner er som hemma!

Josephine E skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålde en lägenhet, och är mycket nöjd med det samarbete jag hade med Sam. Läs mer

Marcello C skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    En mycket duktig och professionell mäklare, kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-10-05 Nina Shisha svarar Marcello C
    Tack så mycket Marcello! Hoppas Ni trivs bra på Solnas bästa gata!
  • 2020-10-02

Sushma Lakshmanasandra S skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    I bought a house which was assisted by Jennifer at Fastighetsbyran solna. And the process was smooth and hassel free. Läs mer

Viktor B skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har sålt en lägenhet på Evenemangsgatan i Solna.
    Jag blev väl bemött at Sam Edvinsson. Läs mer

Josefine L skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpt en 4:a i Järvastaden.
    Väl bemött :)
    Levde upp till förväntningarna! Läs mer
    2020-10-05 Nina Shisha svarar Josefine L
    Tack Josefine! bara höra av dig om du behöver hjälp med något! :)
  • 2020-10-01

Eva B skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    - Sålt bostadsrätt i Solna.

- Proffsigt med stor kunnighet.

- När lgh, såldes gick förväntan i mål. Då levdes förväntan upp,
    efter 3 år.

- Sammanfattningsvis: Många förväntningar & div, bud, både lågt
    & högt! Läs mer

Inger W skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Har sålt en bostad i Frösunda Solna, en stor 4:a som under vårens Corona-pandemi blev ett svårsålt objekt trots ett populärt område och fint skick. Nina löste situationen mycket professionellt och hittade rätt köpare samt förhandlade fram ett bra pris. Allt gick mckt smidigt och den planerade flytten till en bokad lägenhet kunde ske som planerat. Har i efterhand förstått att det var tur att just Nina fick hand om denna affär. Tack! Läs mer
    2020-10-05 Nina Shisha svarar Inger W
    Tack så mycket för de fina orden Inger! Det betyder mycket att Ni skriver så!

Lennart W skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi har sålt en lägenhet i Solna. Bra möte med mäklaren. Läs mer
    2020-10-05 Nina Shisha svarar Lennart W
    Tack Lennart! Hoppas flytten till er nya bostad gick bra!

Rebecka J skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålt min lägenhet, avslappnat och enkelt Läs mer

Johan N skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Blandade känslor här, hjälpte att få bostadsaffären på plats men själva hanteringen kunde ha varit betydligt bättre.

Bristfällig information i samband med köpet vilket ledde till lågt förtroende där jag som köpare var tvungen ifrågasätta påståenden för att få fram sanningen i det som sagts.

Tyvärr ledde det till väldigt många missförstånd mellan jag som köpare och säljaren pga halvdan kommunikation. Läs mer

Andreas F skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpte 2a av Sam. Proffsig, trevlig och bra! Läs mer

Tobias S skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Supertrevlig och professionell mäklare som varit tillgänglig och hållet mig uppdaterad under hela säljprocessen. Kan starkt rekommenderas Läs mer

Lorin B skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi anlitade Sam Edvinsson i vår bostadsaffär och vi upplevde honom otroligt proffsig och ödmjuk.
    Varm bemötande och alltid tillgänglig.
    Vi rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Kawa K

2020-09-30

Kawa K skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Tack vare Nina lyckades jag förvärva en lägenhet i Solna som jag är mycket nöjd med.

Nina är en professionell mäklare som tar sina kunder på allvar och har ett trevligt bemötande.

Jag förväntade mig en snabb och smidig affär och Nina uppfyllde mina förväntningar med råge då vi hon dessutom såg till att vi gjorde ett prisvärt köp.

Nina har verkligen känsla för service och förstår sig på sina kunder och är dessutom bra på att lyssna och återkoppla och jag ger henne därför högsta betyget som finns! Läs mer
    2020-10-05 Nina Shisha svarar Kawa K
    Tack så mycket för de fina orden! Det betyder oerhört mycket!
    Hoppas Ni trivs bra i er bostad!
  • Andreas A

2020-09-30

Andreas A skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Proffsig, tydlig och lyhörd. Köpte bostad i januari 2019 Läs mer

Anders S skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Robin är noggrann, juste och otroligt uthållig speciellt med tanke på (Covid 19) de förutsättningar som varit. Utlovad prognos och utfall stämde bra och han gjorde försäljningen till ett rent nöje. Varma rekommendationer. Läs mer
    Robin L gillar detta

Rabia H skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    jag har köpt ett lägenhet i evenemangsgatan. Vi hade jättebra kontakt med jennifer. Både jag och min man var nöjd av jennifer.

Hon gör bra sitt jobb. Läs mer

Johan W skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Super grym mäklare, sålt en del lägenheter men detta va den roligaste och bästa affären jag gjort.

Kan starkt rekommendera Jennifer till alla som ska sälja :-) Läs mer
  • 2020-09-24

Fredrik H skrev om Viktor Milovanovic en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har köpt en br på 54 kvm i ulriksdal. Viktor har varit noggran, professionell och sett till både mina och säljarens behov och önskemål. Jag är supernöjd! Läs mer
  • 2020-09-21

Antonio K skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    We bought an apartment in Solna. Jannis was really helpful, professional and was well familiar with the apartment and also other apartments in the area. It was a pleasure having him as a broker and would recommend him to anyone. Läs mer
  • 2020-09-17

Niklas Å skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Allt fungerade snabbt, smidigt och professionellt! Läs mer
    Robin L gillar detta
  • 2020-09-17

Annika A skrev om Viktor Milovanovic en del av Fastighetsbyrån Solna
    Är så nöjd och glad att jag valde Viktor som mäklare för försäljning av min lägenhet! Han levererade sjukt bra, hade god kommunikation och var peppande! Supernöjd! :) Läs mer

Centralvägen 17, 171 68 Solna