Fastighetsbyrån Solna Norra

Fastighetsbyrån Solna Norra

Välkommen till Fastighetsbyrån Solna Norra!

Här i Solna, en av Sveriges absolut snabbast växande kommuner, har du närhet både till grönområden och storstadspuls. Här är det lätt att trivas, det är något vi på Fastighetsbyrån kan garantera. Flyttar du hit får du fina bostäder, massor av företag och utmärkta kommunikationer precis runt hörnet.

Vi mäklare här på kontoret har arbetat här länge och känner väl till området. Vi har hjälpt massor av människor att hitta sina drömbostäder här i Solna. Kontakta oss om du vill bli en av dem!

445 omdömen om Fastighetsbyrån Solna Norra

Sedan starten hos Reco 2018
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Milovanovic en del av Fastighetsbyrån Solna
    2023-01-29 Verifierad kund
    Super trevlig och professionellt bemötande, lyhörd. Skulle starkt rekommendera Viktor till vänner och familj.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Milovanovic en del av Fastighetsbyrån Solna
    2023-01-27 Verifierad kund
    Väldigt Duktigt, framåt och envis 👌
    Rekommenderas varm !
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Törnkvist  en del av Fastighetsbyrån Solna
    2023-01-22 Verifierad kund
    Mäklare med god kännedom för området, väl uppdaterad kring marknadsläget och brett kontaktnätverk. Proffsig och super trevlig!
    2023-01-13 Verifierad kund
    Professionell och trevlig. Alltid närvarande och kommunikativ genom hela processen. Rekommenderar.
  • 2023-01-07 Spontant omdöme
    Riktig duktig på det hon gör! Ville oss som köpare det bästa. Vi kände oss trygga genom hela processen med henne🫶🏽
  • skrev om Jennifer Törnkvist  en del av Fastighetsbyrån Solna
    2023-01-05 Spontant omdöme
    Jennifer välkomnade mig och min familj med ett leendena på läpparna och ett glatt humör. Jag var väldigt orolig och konstant stressad över hur marknaden såg ut och Jennifer var en fantastisk stöd pelare.
    Hon kommunicerade med mig gällande allt som pågick, visningar, bud, spekulanter etc. Jag kände mig tillräckligt trygg och bekväm att jag kunde förlita mig på Jennifer och jag kunde ta ett steg tillbaka låta henne sköta resten!

Kommer definitivt kontakta henne framöver inför framtida köp och sälj! 🌸
    • Karolinska
    2022-12-27 Verifierad kund
    Trots en sval marknad fick Jennifer sålt min lägenhet fort. Hon var väldigt driven, hade extra visningar. Var ett bra stöd genom försäljningen. Kom med rätt mängd information för att jag skulle kunna fatta rätt beslut.
    5 av 5 poäng.
  • Maria E
    köpte sin lägenhet med hjälp av Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    2022-12-22 Verifierad kund
    Personlig och proffsig, kändes tryggt och välordnat!
    2022-12-17 Verifierad kund
    Han är trevligt, tillgängligt .
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Törnkvist  en del av Fastighetsbyrån Solna
    2022-12-06 Verifierad kund
    Jennifer är en sjärna, hon träffade oss med en stor leende som gav mig en trygg känsla. Hon utförde sitt jobb på väldigt proftionellt sätt o var rakt o ärligt med llt, obdet här är viktigaste tror jag. Jag rekommenderar ni att lita på vad hon säger för att hon vill det bösta alltid❤️❤️❤️
    Tack snälla Ayad! Ser fram emot att träffa er på tillträdesdagen ❤️

2022-12-06 Verifierad kund
    Mer än ett år sedan vi ringde och fick info om bostaden. Då vi märkte att hon är kunnig för sitt yrke, därför vi har valt Jennifer i denna gången. Hon blev trevligt och förklarade jätte bra om försäljningen och lovade best hon kan jobba. Som hon sa hon jobbade jätte duktig och gjorde 2 till visning och kontaktade nonstop med kunderna.
    Jag och min man är jätte nöjda för henne och kommer rekommendera till andra.
    Tack
    Tack så mycket för de fina orden! Det har varit ett nöje.

Jennifer Törnkvist
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    2022-12-03 Verifierad kund
    Tillgänglig
    Kompetent
    Pålitlig
    Proffs
    2022-11-29 Verifierad kund
    Bra, trevlig och saklig. Lyssnade och gav bra tips, både för lägenheten samt hur man ska tänka med priser etc.
    2022-11-27 Verifierad kund
    Bra återkoppling under processen
    2022-11-13 Verifierad kund
    Viktor är extremt kompetent, lyhörd, drivande och initiativrik och jag ger mina varmaste rekommendationer. Mina förväntningar överträffades vida.
    2022-11-06 Verifierad kund
    En fanstastisk mäklare!
    Superduktig på alla sätt - mycket bra bemötande, kunnig, saklig, ärlig, positiv, supertrevlig, lyhörd, rätt person på rätt plats helt enkelt!
    Supernöjd med Viktor och kan verkligen rekommendera honom!
    2022-11-06 Verifierad kund
    Jätteduktig och trevlig mäklare!
    Tack Agnes :) Vi ses snart på tillträdesdagen.
    • Bergshamra
    2022-11-02 Verifierad kund
    Flexibel och tog oss igenom köpprocessen bra och smidigt
    Det glädjer mig att ni tyckte processen va smidigt. Jag hoppas att ni var nöjda med privatvisningen också.
    Tack, vi ses på tillträdet!

2022-11-01 Verifierad kund
    Viktor var väldigt duktig mäklare. Han hjälpte oss både med att sälja vår lägenhet samt att hjälpa oss hitta vår nya dröm lägenhet. Verkligen 10/10 på hans service. rekommenderar starkt
    2022-10-30 Verifierad kund
    Viktor jobbar på ett seriöst och professionellt sätt.
    Han återkopplar snabbt och har koll på våra frågor.
    Viktor är mån om att det ska bli en trygg affär för både säljare och köpare.
    2022-10-28 Verifierad kund
    Vi sålde vår bostad med Viktor efter bara någon vecka till ett otroligt bra pris i dagens marknad. Professionell mäklare som är otroligt driven i sitt arbete och bryr sig om kundens bästa, rekommenderas starkt!😊
  • skrev om Jennifer Törnkvist  en del av Fastighetsbyrån Solna
    2022-10-28 Spontant omdöme
    Jennifer va underbar! Jag va tydlig med vad jag va ute efter och vad jag hade för önskemål. Hon hade bara två veckor på sig att sälja bostaden vilket är inte så lätt. Jennifer uppfyllde alla mina krav och önskemål. Allt som va svårt och utmanande för andra mäklare som jag va i kontakt med tidigare, löste Jennifer med ett härligt leende och utan nån svårigheter.

Försäljningen skedde under vår semester när vi reste utomlands. Jag lämnade nycklarna och all ansvar till Jennifer och va borta i två veckor. När vi kommer tillbaka så va lägenheten såld :). Hon hade planerat allting så noggrant att vi inte kände nån stress överhuvudtaget. Hon ordnade även fullmakt till en bekant till oss så att han kunde skriva på medans vi satt vid stranden på andra sidan av världen. Bättre kunde det inte bli!

Kan starkt rekommendera Jennifer till den som vill ha en ordentligt och kunnig mäklare som både bryr sig och tar hand om allting väldigt professionellt.

Stort tack för den tid du och din härliga team la på min bostad!
    Hej Babak,

Wow, tusen tack för de fina orden. Allting kul att slå rekord! Tack för allting och för ditt förtroende. Vi ses förhoppningsvis snart igen!
    • Ulriksdal
    2022-10-25 Verifierad kund
    Väldigt duktig mäklare som alltid sätter sina kunder i fokus och skapar trygghet i bostadsaffären. Kan starkt rekommendera Viktor!
    2022-10-23 Verifierad kund
    Underbar mäklare som har kunden i fokus ⭐⭐⭐
    Hej Fredrik,
    Tack snälla för de fina orden! Grattis till försäljningen och köpet. Vi se på tillträdet.
    2022-10-21 Verifierad kund
    Viktor är pålitlig, tillgänglig och kompetent.
    Jättenöjd!
    2022-10-19 Verifierad kund
    Jennifer är både lyhörd och duktig på sitt jobb.

Hon gör vad som krävs för att man ska bli nöjd med sin bostadsaffär.
    Hej,

Tack så mycket Olle! Vi ses på tillträdet. Hälsa så gott.
  • Neha K
    köpte sitt hus med hjälp av Viktor Milovanovic en del av Fastighetsbyrån Solna
    • Bergshamra
    2022-10-18 Verifierad kund
    Very pleasant experience. Viktor had frequent calls both with us and with the seller and really put much effort to get the deal with each other. He really has good power of speech and a convincing nature for the right things in nice way.
    • Ulriksdal
    2022-10-06 Verifierad kund
    Viktor är proffsig, snabb, hjälpsam och lyhörd vilket var väldigt uppskattat av mig som förstagångs säljare.
    Jag kände mig väldig trygg med honom som mäklare.
    2022-10-06 Verifierad kund
    Viktor är en engagerad och driven mäklare som är mån om både sina köpare och säljare. Trots att jag var säljare i rådande bostadsmarknad kände jag mig trygg i att Viktor skulle se till att min bostadsaffär blev så bra som möjligt. Vilket det även blev. Viktor är lugnande och han jobbar in i det sista för att se till att du som säljare ror hem en bra bostadsaffär. Jag kan starkt rekommendera Viktor.
    2022-10-04 Verifierad kund
    Jennifer is a thoughtful and patient broker. She has taken the time to explain everything as plainly as possible, and has been very responsive to our questions and doubts. Would recommend 10/10
    Hi,
    Thank you for the kind words and for everything! I´m pleased that you are satisfied. Best of luck!
    2022-10-04 Verifierad kund
    Viktor är otroligt driven och engagerad i sin roll som mäklare.
    Alltid trevlig, framåt och tydlig. Han informerar hellre en gång för mycket än en gång för lite. En bra mäklare helt enkelt!
    2022-10-04 Verifierad kund
    Bra service och alltid tillgänglig.
  • Jakob H
    2022-10-03 Verifierad kund
    Supernöjd med Viktors insats, mycket proffsig, driven och alltid tillgänglig. En lugn och positiv klippa att luta sig emot genom hela säljprocessen, stark rekommendation!
    2022-10-01 Verifierad kund
    She is passionate, and patient at the same time regarding treating the customers. She always answered questions quick without any complain. I can feel that her way of thinking is more long-termed so that short-term benefits are not the only thing she wants. This keeps the trust between the team and customers. I would recommend her if we or our friends want to sell or buy.
    Hi,

Thank you so much Junjie. I´m pleased that you are satisfied.
    2022-09-22 Verifierad kund
    Superbra, trevlig, påläst och lätthanterlig
  • Conny M
    2022-09-06 Verifierad kund
    Väldigt hjälpsam mot mig som köpare, tog sig tid med extra visning. Kunde inte önskat ett bättre bemötande, proffsigt och transparent.
    2022-08-23 Verifierad kund
    Jag och min son har blivit bemött på ett bra och professionellt sätt. Vi har en positiv upplevelse av affären.
    2022-08-22 Verifierad kund
    She is great and eased by nerves throughout bidding and purchase process at every steps ! Being a buyer 1st time in sweden , i had a very basic random question and she was calm and collected in explaining me everything. Highly recommended.
    Hi,
    We did it again! Thank you for this time and I´m pleased that you are satisfied.
    2022-08-22 Verifierad kund
    she is very kind to introduce the apartment to all in the public vising, and when I am decided to buy it, she is in quick response and make the contract done in a quick and easy way,
    Hi Hong,
    Thank you so much for everything and for your time. I´m glad that you are satisfied.
    2022-08-21 Verifierad kund
    Viktor har varit engagerad, driven och lyhörd. Han har skött försäljning på sakligt och smidigt sätt. Utöver det har han gjort processen väldigt enkel och alltid varit tydlig med alla steg, rekommenderar Viktor starkt om du vill ha en riktigt bra mäklare som både möter dina krav och guidar dig i hela processen.
  • Rikard B
    2022-08-20 Verifierad kund
    Viktor är trevlig och professionell.
    2022-08-12 Verifierad kund
    Very good experience, responsive and professional.
    2022-08-11 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.
    Proffesionellt agerande.
    Kommunicerar väl.
    Kände av viss osäkerhet från en av oss vid kontraktsskrivning och lade lite extra tid på att få henne att förstå allt och känna sig trygg vilket hon uppskattade.
    Ingen annan mäklare har gjort så tidigare.
    2022-08-08 Verifierad kund
    Jennifer var till stor hjälp med att planera. Vi hade inte mycket tid för städning, fixa lägenhet och fick snabb hjälp där de hade samarbete med olika städföretag och inrednings stylister.
    Hon pratade med dessa och gav oss offert, ringde o fixa tiderna för detta så vi behövde bara vara borta under dessa tider.
    Hej Ying,
    Tack snälla för förtroendet!
    2022-08-07 Verifierad kund
    Jennifer was very attentive, patient and easy to talk too. Our experience with her surpassed all the expectations. Great professional.
    Hi Paula,
    Thank you so much for everything and for your time. I´m happy that you are satisfied.
    • Haga Norra
    2022-07-25 Verifierad kund
    Bemötande har varit mycket bra. Vänlig, positiv, vi var inte rädda att ställa våra frågor om lgh och hela processen av köpet, hjälpsam att förstå,
    Jennifer har varit bättre än det som vi förväntade jfr med andra mäklare som vi hade träffat förut.
    Upplevelsen hittillsvarande var varit positiv.
    Hej Despoina,
    Tack för förtroendet. Hoppas att ni trivs i den nya lägenheten!
    2022-07-23 Verifierad kund
    Jennifer var väldigt genuin och transparent, vilket jag som förstaköpare uppskattar väldigt mycket. Hon är lyhörd och var väldigt tydlig och strukturerad under hela processen vilket gjorde att det blev väldigt smidig. Jag upplevde ett mycket stort förtroende för Jennifer!
    Hej André,
    Tack för förtroendet!
    2022-07-21 Verifierad kund
    Thank you Jennifer, you are always the best! Highly recommended!
    2022-07-21 Verifierad kund
    Job well done Jennifer. Bra jobbat.
    Hi Orash,

Thank you so much for evrything. I hope you will enjoy your new apartment. Welcome to Solna!
    2022-06-28 Verifierad kund
    Jennifer var under hela processen otroligt lyhörd, professionell och alltid tillgänglig. Hennes sakkunnighet och tydlighet bidrog till att jag kände mig otroligt trygg under hela vägen fram till mitt första bostadsköp. Rekommenderar Jennifer starkt om man går i sälj och köp tankar!
    Hej Pegah,
    Tack för förtroendet. Hoppas att ni kommer trivas i den nya lägenheten!