Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Solna Norra

Fastighetsbyrån Solna Norra

Centralvägen 17, 171 68 Solna — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån Solna Norra!

Här i Solna, en av Sveriges absolut snabbast växande kommuner, har du närhet både till grönområden och storstadspuls. Här är det lätt att trivas, det är något vi på Fastighetsbyrån kan garantera. Flyttar du hit får du fina bostäder, massor av företag och utmärkta kommunikationer precis runt hörnet.

Vi mäklare här på kontoret har arbetat här länge och känner väl till området. Vi har hjälpt massor av människor att hitta sina drömbostäder här i Solna. Kontakta oss om du vill bli en av dem!

Läs vad 367 kunder tycker om Fastighetsbyrån Solna Norra

• INGMARIE M

2019-04-22

INGMARIE M skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin höll det han lovade, han var snabb och tillgänglig vid vår försäljning. Vi rekommenderar honom. Läs mer
  • 2019-04-18

MARTINA W skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    I ett skakig marknad har Jennifer peppat oss när vi åkt en emotionell berg o dalbana i vårt letande. Alltid snabbåterkoppling och övertygat oss att vi inte ska släppa på
    våra krav bara för att vi är under tidspress. Jennifer hjälpte oss att hitta rätt och det är tydligt att det är viktigt för henne att både köpare och säljare ska känna sig nöjda med affären. Kan starkt rekommendera henne och kommer använda henne nästa gång vi ska sälja om hon fortfarande jobbar kvar i Solna då :) Läs mer
  • 2019-04-17

EMMA W skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Supernöjda med Benjamins insats! Levererade över förväntan på kort tid. Benjamin har en härlig och glad personlighet, professionell i sin yrkesroll och arbetade strukturerat vilket fick oss som säljare att känna oss trygga. Läs mer
    2019-04-17 Benjamin A svarar EMMA W
    Hej Emma!
    Tusen tack för er rekommendation.
    Det har varit en ära att få hjälpa er med er bostadsförsäljning.

Benjamin
  • 2019-04-11

KIM T skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer gjorde ett jättefint jobb med att sälja vår bostad trots lite tuff marknad. Trygg och rak kommunikation genom hela förloppet. Väldigt lyhörd och dessutom supertrevlig. Gav verkligen 110%. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Bashar M

2019-04-09

Bashar M skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin har sedan första mötet gett bästa möjliga intryck och fortsatte på det spåret vad gäller prestationen, kommunikationen och hanteringen av hela försäljningen gentemot oss som säljare av våran bostad.

Vi är supernöjda med hans insats från början till slut. Benjamin utmärker sig med sin erfarenhet och briljanta strategier i försäljningsprocessen. Benjamin har utövat sin tjänst under god mäklarsed i alla situationer, både under dem stressiga och dem mindre stressiga faserna.

Det bästa med Benjamin var trygghetskänslan han ingav oss vilket gjorde att han vann vår tillit och fick därmed styra försäljningen till största del. Detta ledde till ett toppenbra resultat för alla parter. Läs mer
    2019-04-09 Benjamin A svarar Bashar M
    Tack Bashar!
    Det har varit en ära att få hjälpa till med er bostadsförsäljning.
    /MVH
  • 2019-04-09

Lars Fredrik Martin N skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin är duktig, kunnig och värnar om både säljare och köpare. Hjälpte oss med en snabb affär och fanns alltid tillgänglig i hela processen.
    Benjamin kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2019-04-09 Benjamin A svarar Lars Fredrik Martin N
    Tack för er rekomendation Fredrik!
    Hoppas att ni är nöjda med min insats.

/Benjamin
    Lars Fredrik Martin N, Benjamin A gillar detta
  • 2019-04-08

Marianne K skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi har köpt en 3:a i Solna och då vi köpt och sålt flera bostäder tidigare så tycker vi att han uppfyllde de förväntningar vi har på en bra mäklare. Läs mer
  • 2019-04-07

MAGNUS H skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Fungerade smidigt, med tydliga besked Läs mer
  • Lisbet K

2019-04-03

Lisbet K skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bostadsrätt i Solna
    Jannis visade snabbt att hsn känner området väl och skapade en bra översikt för oss gällande försäljningsprocessen Läs mer
  • 2019-04-03

Elina Kristine Maria L skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin är seriös och professionell, ordnade en snabb och smidig affär. Vi är väldigt nöjda med hans arbete och vårat lägenhetsköp! Läs mer
  • Gustav W

2019-03-30

Gustav W skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin gjorde ett kanonbra jobb i att få ihop en snabb och smidig fastighetsaffär. Jag är nöjd med hans insats. Läs mer
  • 2019-03-30

SHIMA SARA O skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam o Nina kom in efter att vi med en annan mäklare haft svårt att sälja vår lägenhet. Efter en privat visningen sålde vi vår lägenhet till ett högre pris än vi hade tänkt oss. Tusen tack Sam o Nina för att ni lyckades med något ingen annan kunde! Varma rekommendationer! Läs mer
    2019-04-02 Sam E svarar SHIMA SARA O
    Hej Shima

Stort tack för förtroendet , det har varit ett nöje och hjälpa er.
    Ser fram emot att träffa er på tillträdet.
  • ANNIKA P

2019-03-30

ANNIKA P skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam kom in efter att vi med en annan mäklare haft svårt att sälja vår lägenhet. Efter första visningen med Sam fick vi igång en bra budgivning och lyckades sälja till ett väldigt fint pris. Tusen tack Sam för att du lyckades med något ingen annan kunde! Varma rekommendationer! Läs mer
    2019-04-02 Sam E svarar ANNIKA P
    Hej Annika

Stort tack för förtroendet , ni är helt underbara och det har varit ett nöje och hjälpa er.
  • 2019-03-29

JOHAN K skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam Edvinsson sålde vår bostadsrätt snabbt och till bättre pris än vi hoppats på trots att den redan hade legat ute till försäljning i över 2 månader med en annan mäklarfirma utan resultat. Ödmjuk och mycket kunnig mäklare med stor lokalkännedom och kontaktnät. Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
    2019-04-02 Sam E svarar JOHAN K
    Hej Johan

All lycka med nya huset.
  • 2019-03-29

HANNES E skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi har varit på både köp och sälj-sidan och kan verkligen rekommendera Sam!
    Flexibel, lyhörd och mycket trevlig. Han behärskar verkligen "hantverket" som krävs som fastighetsmäklare och kan Solna som ett rinnande vatten. Tack Sam! Läs mer
    2019-04-02 Sam E svarar HANNES E
    Hej Hannes

Tack för förtroendet och de vänliga orden.
    All lycka med nya bostaden och flytten.
  • Daljeet S

2019-03-21

Daljeet S skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    ਜੈਨੀਫ਼ਰ ਬਹੁਤ ਹੀ ਭਰੋਸੇਮੰਦ ਤੇ ਮੇਹਨਤੀ ਬਰੋਕਰ ਹੈ .
    She's been very flexible and supportive in her job, I'll recommend her for sure :) Läs mer
  • EMILY M

2019-03-19

EMILY M skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Rekommenderar Benjamin Afsan, alltid tillgänglig, lyhörd och snabb vid försäljning. Läs mer
  • 2019-03-08

Azad B skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Påläst. Saklig. Mycket trevlig. Duktig. Kommer att bli Stockholms bästa mäklare. Rekommenderar Benjamin Afsan med varm hand. Läs mer
  • Athanasios K

2019-03-05

Athanasios K skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin is a competent, communicative and professional real estate broker. He has been pleasant to talk to and helpful throughout the process and has both seller and buyer in mind. I would wholeheartedly recommend him for any prospective apartment/house sale or purchase. Läs mer
  • Stefan E

2019-03-05

Stefan E skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väldigt nöjd med Benjamin som mäklare vid min försäljning. Kunnig, pålitlig och hungrig. Lämnar mina varmaste rekommendationer, tack Benjamin! Läs mer
  • 2019-03-03

Neda T skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    En kompetent och supertrevlig mäklare som tryggt guidade oss genom försäljningen. Benjamin är en ärlig och uppriktig och kämpig mäklare. Vi är jättenöjda. Affären klar snabbt.

Rekommenderar Benjamin Afsan :)

MVH Läs mer
    2019-03-05 Benjamin A svarar Neda T
    Tack Neda! Det har varit en ära att få hjälpa till med er bostadsförsäljning.

/MVH
  • Niklas S

2019-03-01

Niklas S skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpte lägenhet via Sam. Blev trevligt bemött och Sam fanns alltid där för att svara på frågor. Kändes bra genom hela processen! Läs mer
    2019-04-02 Sam E svarar Niklas S
    Hej Niklas

Stort tack för förtroendet , uppskattar verkligen dina ord.
  • Eddy T

2019-02-25

Eddy T skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väldigt trygg som mäklare ! Är super nöjd att jag valde denna mäklare. Tack ! Läs mer
  • 2019-02-22

Amin Javaheri skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Engagerad, lyhörd, rak och kunnig är nyckelord för Benjamin
    Benjamin genomförde en väldigt bra försäljning för mig. Något som jag särskilt uppskattade men inte heller förväntade mig var den väldigt snabba återkopplingen, flexibiliteten och viljan av att vilja finnas till hands under hela processen. Jag ger mina varma rekommendationer till Benjamin. Läs mer
  • Elvin  K

2019-02-21

Elvin K skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bästa Mäklaren.
    Allt gick jätte smidigt👍 Läs mer
  • 2019-02-13

Aron Luthman skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam sålde snabbt och till önskat pris vår lägenhet trots att den redan legat ute hos SkandiaMäklarna utan resultat. Saken blev inte lättare av att SkandiaMäklarna önskade arvode till "deras" kunder varför kundutbudet minskade rejält... Läs mer
    2019-04-02 Sam E svarar Aron Luthman
    Hej Aron

• 2019-02-13

Radoslav S skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    I met Jannis while buying a new apartment.
    From the moment we met till the contact was concluded Jannis act as extreme professional. He is very supportive person, always trying to help and make things happen. In this stressfull process of buying a new apartment, I would say Jannis was a person I could rely on.
    He has my high recommendations. Läs mer
  • Swati A

2019-02-12

Swati A skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    We discussed our requirements for desired apartment with Sam and he helped us to find right apartment very qucikly and handled all our needs exceptionally well. Läs mer
    2019-04-02 Sam E svarar Swati A
    HI Swati

Thankyou for your trust it has been a great journy for me to help you to find your dream apartment.
    Br Sam
  • 2019-02-12

Zi Za skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin har en trygg framtoning och var alltid tillgänglig på mail och telefon. Han tog sig alltid tid att förklara och svara på frågor. Benjamin hanterade allt runtomkring med försäljningen på ett utomordentligt sätt samtidigt som han var väldigt aktiv i själva försäljningen och hjälpte till att driva affären framåt. Läs mer
    2019-02-14 Benjamin A svarar Zi Za
    Tack för din rekommendation Zian. Det har varit en ära att få hjälpa till med er försäljning.
    All lycka till er
    /Benjamin
  • Prem K

2019-02-12

Prem K skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Thank Benjamin for your support specially for explaining entire agreement in English to us.
    You guys really made our buying process simple by understanding our needs and contraints and then identifying a common ground after discussing with seller. Läs mer
    2019-02-14 Benjamin A svarar Prem K
    Thank you for your recommendation Prem. It has been an honor to help you with your home purchase

Best Regards
    Benjamin
  • 2019-02-12

Ulrika Öhman skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag valde Sam som mäklare dels för hans mycket goda kännedom om Solnas kunder/marknad med tidigare väl genomförda försäljningar i området dels för tillmötesgående tidplan där tidsbrist var ett faktum.
    Värderingen var väl genomförd och försäljningen speglade denna mycket väl.
    Sam har ett härligt driv och brinner för sitt uppdrag som mäklare, alla steg i försäljningen var mycket väl genomförda och lyhördheten för mina egna önskemål fanns absolut med hela vägen. Sam visade god respekt för både mig som säljare och för köpare - god magkänsla när handskakningarna var klara! Läs mer
    2019-04-02 Sam E svarar Ulrika Öhman
    Hej Ulrika

Stort tack för förtroendet , det har varit fantastik kul och hjälpa dig
    Raka Rör :)
  • 2019-02-11

Arjen Diljen skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi valde Sam för att han har en lång erfarenhet och en stor kundbas i Solna-området. Sam har ett driv som skiner igenom när han pratar om sitt yrke. Dessutom hade vi fått rekommendationer från grannar om att han kunde driva förhandlingar framåt. Sam var hela tiden mån om att vi som säljare skulle vara nöjda med affären. Han blåste aldrig upp några förväntningar utan hade fötterna på jorden. Tack vare hans engagemang fick vi till en snabb affär som vi blev väldigt nöjda med. Läs mer
    2019-04-02 Sam E svarar Arjen Diljen
    Hej Arjen

Stort tack för förtroendet , det har varit ett nöje och hjälpa er.
    All lycka med er nya bostad.
  • 2019-02-06

valle D skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Första mötet med Sam, charmig och socialt kompetent mäklare, Lyhörd, Engagerad, Väl förberedd och lätt att få tag på, Hög energi och målinriktad. Noggrann under hela säljprocessen och ganska snabb avslut för min del. Det blir nog Sam som kommer att sälja min lägenhet i framtiden. Tack för all hjälp! Läs mer
    2019-04-02 Sam E svarar valle D
    Hej Valle

Stort tack för förtroendet , nöje och hjälpa er.
    All lycka med er nya bostad.
  • 2019-02-06

Samil SG skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Skulle sälja min lägenhet, och var ute efter en duktig mäklare, det var lättare sagt än gjort. Sälja i goda tider kan vem som helst men så som bostadsmarknaden var när jag sålde är det inte samma sak. En vän rek. Sam Edvinsson så jag tog kontakt med Sam, och ångrar verkligen inte. Återkopplingen har varit på topp, bemötandet mycket professionellt, och svarar alltid på telefon spelar ingen roll om han är med familjen, han erbjuder service! Jag har hela tiden blivit uppdaterad, jag gav Sam fria händer och han levererade! Med facit i hand kan jag varmt rekommendera Sam, och jag kommer definitivt att anlita honom vid nästa försäljning.

Mäklare som vet vad han håller på med = Sam Edvinsson! Läs mer
    2019-04-02 Sam E svarar Samil SG
    Hej Samil

Stort tack , det har varit ett nöje och hjälpa dig.
    All lycka
  • 2019-01-29

Binh P skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    I was really doubtful when deciding entering into another apartment hunting again. Didnt have good impression with how it went with agents. However it came as a surprise of how nice and friendly Ilker was. That was partly of the reason why I made the decision within just a few minutes. Not a hustle but a right one as I know for sure for now. It was also thanks to all the useful information and recommendations I got from Ilker. Läs mer
  • 2019-01-28

Alexandra S skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam hjälpte mig med min första bostadsförsäljning och var ett stort stöd för mig under hela processen. Under perioden har han på ett personligt, professionellt och vänligt sätt guidat mig igenom allt som har med en bosdatsförsäljning att göra. Jag kan varmt rekommendera honom till alla som söker en grym mäklare. Läs mer
    2019-04-02 Sam E svarar Alexandra S
    Hej Alexandra

Stort tack för förtroendet, det har varit ett nöje och hjälpa dig
    All lycka med träningen..
  • 2019-01-27

Maria J skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam får en att känna sig trygg. Jag vet att han gör allt han kan för att få det bästa priset och även dom bästa köparna. Jag fick bra stöd och bra information hela prossesen. Ska jag sälja igen kommer jag garanterat välja Sam Läs mer
    2019-04-02 Sam E svarar Maria J
    Hej Maria

Stort tack för förtroendet och samarbetet, det har varit ett nöje och hjälpa dig.
    All lycka med din nya bostad.
  • Tim T

2019-01-27

Tim T skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    Jag har sålt min bostad med Ilker, fick redan vid första mötet känsla för ambitionen hos Ilker.
    Försäljningen gick väldigt bra och får även mycket hjälp av honom i jakt på att leta ny bostad.

Driven och hjälpsam mäklare som sätter kunden i fokus även efter affären är genomförd. Läs mer
  • 2019-01-25

Petar K skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jannis skötte försäljningen av vår lägenhet på ett utmärkt vis i en utmanande marknad. Jannis kommunicerar ärligt, rakt och effektivt med alla inblandade parter. Han gav oss en marknadsmässig och ärlig värdering som satte rimliga förväntningar. Försäljningsprocessen genomfördes snabbt, tydligt och målinriktat, vilket gjorde att vi kände oss trygga och nöjda i alla steg.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Lasse E

2019-01-23

Lasse E skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Otroligt duktig service och professionalitet i sin yttersta spets! Läs mer
  • 2019-01-23

Evdoxia P skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Professionell mäklare, kunnig, tillgänglig och enormt hjälpsam!
    Rekomenderar stark att köpa och sälja från Jannis Nikopoulos. Läs mer
  • 2019-01-09

Emma B skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag hade fyra mäklare här som värderade bostaden och valde till slut Jennifer. Hennes upplägg passade mig bäst. Hon är målmedveten, pålitlig, engagerad mäklare som aldrig ger upp. Tänker alltid positivt oavsett marknad och enkel att kommunicera med. Mycket nöjd över mitt val av mäklare. Jennifer kan rekommenderas! Läs mer
  • 2019-01-03

Magnus E skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpt en lgh.
    Benjamin är tydlig i sin kommunikation samt gav väldigt snabb återkoppling på mina frågor.
    Hela processen gick snabbt och smidigt pga av att Benjamin var väl inläst och engagerad. Läs mer
  • Paulo B

2019-01-01

Paulo B skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam var alltid hjälpsam och tillgänglig för att svara på våra frågor samt förklara köpprocessen. Alltid tillmötesgående både med privatvisning och kontraktskrivning. Hans erfarenhet av branschen och kännedom av området är trygghet för alla parter inblandade. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Sam. Läs mer
  • Yvonne F

2018-12-31

Yvonne F skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    Tack Ilker för att du lyckades sälja min koloni stuga innan jul vilket jag trodde ej var möjligt . Det säger mycket om din kapacitet och vänlighet framförallt. Stort tack och lycka till i framtiden. Yvonne Läs mer
  • Kolja G

2018-12-21

Kolja G skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Stor varning för denna mäklare som bara värnade sina egna intressen.
    Han lovade guld och gröna ängar på värderingen och rekommenderade fast arvode med bonus om han skulle nå över värderingen för bästmöjliga resultat.
    Vid försäljningen gick han sen ut 12,5 % under värderingen och lyckades inte ens nå upp till utgångspriset så affären slutade 15% under värderingen. När det inte blev budgivningsrally direkt försvann hans engagemang totalt och affären skulle tryckas igenom så fort som möjligt från hans sida; kände mig nästan pressat att acceptera ett skambud. I samma ögonblick som jag tackade ja försvann mäklaren fullständigt ur bilden och lämnade över resten med kontraktsskrivning, etc till sina lakajer på kontoret.
    Bara någon dag efter såldes en något större lgh med samma antal rum i något bättre renoveringskick i samma hus för 20% högre kvm-pris än min.
    Allt i allo gör detta till den sämsta affären jag hittills har gjort i mitt liv och en känsla av att blivit blåst på nästan en årslön. Läs mer
    2018-12-21 Sam E svarar Kolja G
    Hej Kolja

Det gör mig väldigt ledsen att du har fått den uppfattningen om mig och jag respekterar fullt dina åsikter och tar till mig din kritik.
    Jag kommer att göra allt i framtiden för att vara ännu tydligare i min kommunikation.

Jag brukar ha väldigt nöjda köpare och säljare och ger alltid 100% med kunden i fokus.
    Det finns dock vissa delar som jag inte kan råda över hur mycket än jag vill, exempelvis marknaden som ändras ständigt (värdering på din bostad gjordes för över 1 år sen) eller folk som kommer över en timme försent till en bokad kontaktskrivning. Som tur har jag kollegor som kan hjälpa mig på plats. Annars hade vi som de resterande 70% av kunderna upplever idag, ingen affär överhuvudtaget efter 6 månaders kämpande med flertalet både öppna och privata visningar.
    När det gäller priset vill jag agera proffsigt och kommer inte att jämföra din bostad med den du nämner.

Jag vill slutligen be hemskt mycket om ursäkt att jag inte har kunnat göra mer för att göra dig nöjd.
    Jag kommer även ringa dig för att se om vi kan avsluta det här med dig som en nöjd kund i slutändan.
    Tack för din input!
    Önskar dig en god jul och ett gott nytt år!
    Med vänliga hälsningar, Sam Edvinsson
    2018-12-22 Kolja G svarar Sam E
    Värdering: Månadsskifte Juni-Juli 2018
    Ut på Hemnet: första veckan i November 2018
    Kontraktskrivning: 30/11-2018
    Jag påtalade klart och tydligt samt upprepat att jag var låst denna dag Västerås till minst kl 12:00 utan chans att komma därifrån tidigare, mäklaren insisterade dock på kontraktsskrivning kl 13:00 i Solna samma dag vilket i praktiken är en fysikaliskt omöjlighet med tanke på de 10 mil E18 som ligger mellan båda punkter dessutom en fredag.
    Att man nu försöka rädda det egna ryktet genom att försöka svartmåla min utvärdering med felaktigt fakta bekräftar tyvärr bara min uppfattning.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Daniel A

2018-12-20

Daniel A skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hej!

Jag köpte ett BRF Radhus av Benjamin i höstas. Det var mitt första egna köp av bostad vilket gjorde allting extra nervöst eftersom man då inte visste hur allt gick till. Men hela affären, från första möte till sista mötet, var jättebra där alla mina frågor förklarades tydligt.

// Mvh Daniel Läs mer
  • 2018-12-17

Pekka H skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag tycker att Jennifer är väldigt duktig, hjålpsam och professionell.
    Vi sålde vårt hus I Sollentuna och köpte sedan en lägenhet I Solna via Jennifer.
    Om vi skulle sälja igen så skulle vi vilja att Jennifer gjorde det.

Pekka Hedberg
    Framnäsbacken 9 Läs mer
  • Maris R

2018-12-16

Maris R skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    Ilker sålde en kolonistuga i Solna. Som köpare upplevde jag Ilker som väldigt professionell och strukturerad. Ilker är lugn, informativ och mycket positiv. Skolboksexempel på mäklare som tillvaratar båda parter i sitt mäklande. Ilker kan Solna och jag rekommenderar Ilker till er som funderar på att göra slag i saken. Läs mer
  • 2018-12-10

Robert A skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna