Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Solna Norra

Fastighetsbyrån Solna Norra

Centralvägen 17, 171 68 Solna — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån Solna Norra!

Här i Solna, en av Sveriges absolut snabbast växande kommuner, har du närhet både till grönområden och storstadspuls. Här är det lätt att trivas, det är något vi på Fastighetsbyrån kan garantera. Flyttar du hit får du fina bostäder, massor av företag och utmärkta kommunikationer precis runt hörnet.

Vi mäklare här på kontoret har arbetat här länge och känner väl till området. Vi har hjälpt massor av människor att hitta sina drömbostäder här i Solna. Kontakta oss om du vill bli en av dem!

Läs vad 304 kunder tycker om Fastighetsbyrån Solna Norra

• Marco S
    Marco S skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Thanks for all the help during this process!! Läs mer
  • Adrian V
    Adrian V skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Otroligt proffsig, stort tålamod och är lätt att få tag på från början till slut. Fanns där igenom hela försäljningen av min lägenhet och vi nådde de mål vi satt upp tillsammans. Rekommenderar verkligen Jennifer som mäklare, hon är riktig bra! Läs mer
  • Jens Olof Rasmus C
    Jens Olof Rasmus C skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    Jag sålde min 2:a på Ankdammsgatan 31 i Solna. Det var en lång process där Ilker visade stort tålamod och fingertoppskänsla i vårt samarbete. 7 månader efter vårt första möte såldes bostadsrätten och allt sköttes mycket professionellt genom hela processen. Läs mer
    2018-10-28 Ilker C svarar Jens Olof Rasmus C
    Hej Jens,

Tack för de fina orden. Nöjet var helt mitt!
    Hoppas på att få se och höra dig sjunga:)

Ses på tillträdet, allt gott!

• Leo R skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Ödmjuk och driven. Tacklar alla argument som en drottning. Solnas stjärna! Bra jobbat med försäljning på min lägenhet. Kommer att rekommendera dig bisare till alla jag känner ;) Läs mer
  • Josefine H skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Gav aldrig upp på försäljningen trots att det är en tuff marknad. Lyssnade på Jennifer och vi körde stenhårt på "på gång" och vi sålde lägenheten innan visning för ett riktigt bra pris. Rekommenderar starkt!
    Tack för all hjälp tjejen! Läs mer
  • Andreas C skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    Sålde nyligen min lägenhet i Bergshamra med hjälp av Ilker. Han var trevlig, professionell, och skön. Läs mer
    2018-10-28 Ilker C svarar Andreas C
    Tjena Andreas,

Tusen tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! Och stort tack för en fin rekommendation! Jag hoppas att ni kommer trivas kanon i er nya fina lägenhet! Vi ses på tillträdet!

• Marianne S skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Melle Törnkvist m'a aidé à vendre un 3 pièce à Huvudsta, Solna, suite au départ de ma mère en Ehpad. Elle s'est occupée de toutes les démarches administratives avec une gentillesse extraordinaire et de façon très professionnelle. Elle m'a conseillé et guidé tout au long, et a rapidement trouvé un acheteur. Je ne peux que me féliciter d'être tombée sur elle( un peu par hasard). Je la recommande vivement, surtout si vous êtes comme moi un peu perdu dans les affaires d'immobilier! Encore une fois mes chaleureux remerciements à Melle Törnkvist pour tout!! Tack sa innerligt Jennifer! Marianne Stalnert-Gombart Läs mer
  • Sandro T skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Estimada Jennifer
    Fue un placer conocerte y estamos muy contentos de que hayas sido tu la persona que nos ayudaste en la compra de nuestro nuevo hogar! Muchas gracias por tu eficiente trabajo,la paciencia y por el apoyo en momento en que no entendíamos algunas cosas.
    Has sido muy atenta y clara para responder cualquier inquietud que tuvimos sobre la compra, tu ética de trabajo es excepcional y no pasa desapercibida.
    Gracias de nuevo Jennifer y buena suerte en todos tus esfuerzos.

Atentamente Sandro Tamayo y familia Läs mer
  • Sigrid W skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har sålt med Sam vid två tillfällen och vid båda tillfällena har jag upplevt ett smidigt och effektivt samarbete. Jag ser hela processen som ett teamwork och därför är det viktigt att samarbetet fungerar. Oavsett marknadsläge så har jag känt mig trygg att Sams bedömning av läget är korrekt och ärligt vidare att försäljningen kommer att bli som vi tänkt oss. Dessutom upplever jag att Sam bygger bra relationer även med köpare vilket för mig som säljare är viktigt. Jag har redan rekommenderat Sam flera gånger och skulle göra det igen. Om jag skulle sälja igen skulle jag kontakta Sam (även om det inte är i Solna) för råd&tips. Läs mer
  • Kemal skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam gick verkligen utanför sina ordinarie arbetsuppgifter för att vi skulle kunna få köpa bostaden. Väldigt engagerad. Kan inte annat än att rekommendera honom. Läs mer
  • Anders P skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Engagerad, och ser alltid till att möta möta behov. Läs mer
  • Helen H skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hon är otroligt proffsig som mäklare och är lätt att få tag på. Vi fick ett mycket gott intryck av Jennifer från början till slut. Ska vi sälja vår lägenhet i framtiden finns ingen tvekan om vi skulle välja som mäklare. Hon är en riktig stjärna. Läs mer
    2018-10-16 Jennifer T svarar Helen H
    Tusen tack för tålamodet samt ett gott samarbete! Ser redan fram emot ett samarbete med er. Tveka inte att ringa om det skulle dya upp frågor eller funderingar framöver. Vi ses i övrigt på tillträdesdagen. Hälsa familjen!

• Jennifer V
    Jennifer V skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    En riktig stjärna från början till slut! Mötte upp våra krav för att sälja vår pärla och slet för det. Med sin ödmjuka men säkra personlighet gav hon oss förtroendet från start. Hon brinner för det hon gör och precis därför gör hon det galant!

Ses på tillträdesdagen✨✨ Läs mer
    2018-10-16 Jennifer T svarar Jennifer V
    Bästa Jennifer. Tack för att ni trodde på mig! Roligt att sätta ribban högt. Det här måste vi göra om! ;) Krama småttingarna från mig.

Vi ses på tillträdesdagen!

• Anna R
    Anna R skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer and her collegues (Shout out to David) made our journey to selling our apartment - which we have lived in for the past 14 years...- smooth and safe. Impeccable communication, empathic management and true grit. She and her team is THE choice for future real estate business. +++++++ and ❤️❤️❤️❤️❤️ Läs mer
    2018-10-16 Jennifer T svarar Anna R
    Tusen tack för förtroendet Anna. Det har varit en ära verkligen! Ni kommer trivas oerhört bra i den nya lägenheten. David hälsar!
    Hälsa familjen ❤️

• Vadym G skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer is one of the most awesome real estate agents we have worked with in Sweden.
    She showed great professionalism and smoothly coordinated the whole purchase process from the very first contact (Monday noon) to the actual signing (Thursday noon).
    The purchase went smoothly with all juridical aspects well explained. And we felt her personal involvement and empathy in buying of our new home.
    When we had issues with loan Jennifer helped solving questions with bank within hours.
    All our wishes were considered. And she will become a part of our family history as a person who helped us to find our dream home.
    If we ever decide to sell this house we will be referring to her as our real estate agent.
    Well done job for 110%! Läs mer
    2018-10-16 Jennifer T svarar Vadym G
    Hi Vadym,
    Thank you so much for the kind words and also for the opportunity of letting me guide you through the whole process. It has been an honor. Looking forward to working with you in the future. You know where the office is, please come by and say hello sometime!,

Best regards, Jennifer Törnkvist
  • Fredrik G skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Alltid tillgänglig, ödmjuk och hög servicegrad. Hon vet vad hon gör! Rekommenderar samtliga säljare i Solna att sälja med henne! Läs mer
    2018-10-12 Jennifer T svarar Fredrik G
    Tusen tack Fredrik för fötroendet. Ha en trevlig semester så ses vi på tillträdesdagen!

Med vänliga hälsnignar, Jennifer Törnkvist
  • Inez F skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Här har vi någon som verkligen bryr sig. Det syns att Jennifer älskar sitt jobb för jag har adrig sett henne utan ett leende på läpparna. Vi är väldigt nöjda och glada över att vi fick hjälp av henne. Vi kunde inte valt en bättre mäklare och vi kommer definitivt att välja Jennifer igen när det blir aktuellt att sälja eller köpa lägenhet! Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Inez F
    Hej Inez,
    Tack för de fina orden. Jag ser fram emot att förmedla den nya bostaden i Råsunda ;)

• Hayat N skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    En vän rekommenderade Jennifer som mäklare och hon hjälpte oss med försäljningen av våran lägenhet. Hon gav oss även tips på många lägenheter vid köp och fanns där från start till slut. Hon är en engagerad och duktig säljare som gör sitt yttersta för att få till en så bra och snabb affär som möjligt. Vi har fått en annan bild av en mäklare nu efter samarbetet med Jennifer. Hon rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Hayat N
    Hej Hayat,
    Tusen tack för de fina orden. Vill även tacka er för förtroendet!

• Kurt B skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bra engagemang, raka kommunikationer, påläst. Arvodet mosvarade prestationen. Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Kurt B
    Hej Kurt,
    Tack för recensionen! Jag hoppas att vi stöter på varandra igen. Hälsa familjen.

• Nasim S skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer har hjälpt oss med en försäljning i huvudsta. Hon är kunnig och hungrig mäklare, ger aldrig upp och tar försäljningen på stort ansvar. Vi fick snabbt hjälp av banken med lånelöfte av den nya bostaden också. Bra service! Vi är väldigt nöjda med försäljningen och med valet utav mäklare. Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Nasim S
    Hej,
    Tack Nasim. Vad roligt att Swedbank kunde hjälpa er med lånelöftet i samband med det nya köpet. Jag önskar er all lycka inför framtiden!

• Tor H skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hon var dyr men det var värt det. Rekommenderar alla! Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Tor H
    Hej Tor,
    Tusen tack för förtroendet!

• Josefine B skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi har tidigare försökt att sälja våran lägenhet i Solna med två andra mäklare utan att få ett enda bud. Vi ångrar att vi inte valde henne från första början eftersom att vi till slut sålde lägenheten för mycket högre summa än grannens som var ute med sin på hemnet. Vi sålde tom lägenheten via på gång med en privatvisning. Vi kommer att anlita Jennifer så länge vi bor kvar i Solna! Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Josefine B
    Hej Josefine,
    Tack för din recension och för förtroendet! Jag hoppas att du och Elin kommer trivas i den nya lägenheten. Hälsa Elin!

• Elin L skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi har tidigare försökt att sälja våran lägenhet i Solna med två andra mäklare utan att få ett enda bud. Vi ångrar att vi inte valde henne från första början eftersom att vi till slut sålde lägenheten för mycker högre summa än grannens som var ute med sin på hemnet. Vi sålde tom lägenheten via på gång med en privatvisning. Vi kommer att anlita Jennifer så länge vi bor kvar i Solna! Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Elin L
    Hej Elin,
    Tack för din recension! Nu vet vi att den billigaste mäklaren är inte det bästa alternativet.
    Det här måste vi göra om, men nästa gång - ring mig! Hälsa Josefine.

• Yvo J skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag både köpte och sålde min lägenhet med Jennifer. Innan jag köpte gick jag på många visningar och träffade många mäklare. Jennifer var den som var mest påläst, engagerad och bemötte mig på ett sätt som inte går att jämföra med de andra. Från visning, budgivning till kontraktsskrivning. Det var ingen tvekan om att hon skulle få sälja min lägenhet. Vilket hon gjorde till ett pris som var över mina förväntningar. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Yvo J
    Hej Yvonne,
    Tack för de fina orden. Det har varit en ära att få hjälpa dig med både köpet och försäljningen. Hälsa familjen!

• Konstantinos Z
    Konstantinos Z skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag är mycket nöjd med hur samarbetet med Sam fungerat.
    Han har agerat professionellt under hela försäljningen.
    Försäljningen gick bra och fort trots svåra tider. Läs mer
  • Gabriella K skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har köpt bostad. Jag fick ett trevligt bemötande av mäklaren. Upplevde att hon var en helt okej mäklare Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Gabriella K
    Hej Gabriella,
    Tusen tack för din recension och feedback! Jag ska ta till mig detta och ha det i åtanke i framtida försäljningar. Jag är väldigt mån om mitt rykte då jag är en lokal mäklare och det är väldigt viktigt för mig att alla mina kunder, både köpare och säljare får en bra upplevelse genom hela proseccen. Detta återspeglar sig också i mina övriga Recon från andra kunder. Jag önskar dig all lycka i framtiden samt med det nya jobbet och hoppas du trivs i din nya lägenhet!

Med vänliga hälsningar Jennifer Törnkvist
  • Catharina N skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi har köpt en lägenhet tillsammans med vår dotter så den mesta kontakten hade hon med henne.
    Den information vi fick via mejl var utförlig och informativ
    Bra bemötande av en kunnig mäklare Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Catharina N
    Hej Catharina,
    Tack för din recension! Jag hoppas att dottern kommer trivas i den nya samt första lägenheten. Vi ses på tillträdesdagen!

• Ingalill G skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpt bostadsrätt.
    Mäklaren uppträdde mycket konstigt med ex budgivningen, kontakter och var inte heller med vid kontraktsskrivning. Vid frågor var han nonchalant och hånfull som jag upplevde.
    Budgivningen verkar inte gått rätt till, fler med insyn i affären tycker att det var många frågetecken och konstigheter. Läs mer
    2018-09-26 Sam E svarar Ingalill G
    Hej Ingalill L
    Jag är hemskt ledsen att du har fått det intrycket av mig. Jag ska verkligen fundera på din kritik och ha det i åtanke i framtida försäljningar. Jag är väldigt mån om mitt rykte då jag är en lokal mäklare och det sista jag vill är att någon ska tycka att jag är en mäklare som inte gör rätt för sig.
    Detta återspeglar sig också i mina övriga Recon från andra kunder.

Jag ringer dig gärna för att ta reda på vilka punkter du tyckte verkade konstig och reder ut alla frågor tills du känner dig nöjd.
    Jag ber verkligen om ursäkt för den känslan du har fått och hoppas att du trivs bra i din nya bostad.

Med vänliga hälsningar Sam Edvinsson
  • Bo W skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mkt trevlig proffsig mäklare med glimten i ögat, kunnig och påläst, sympatisk. Jag har köpt en brf i Solna. Tony kan rekommenderas, jag är mkt nöjd. Läs mer
  • Martin A skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer skötte min försäljning av min nyrenoverade bostadsrätt i Solna. Hon är effektiv och lade ner tid och engagemang att hitta rätt köpare och dessutom få ut rätt marknadspris för just min bostad. Hon kämpar lite mer och gör det där lilla extra. Kan varmt rekommendera Jennifer till blivande nöjda kunder. Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Martin A
    Hej Martin,
    Tack för recensionen samt för förtroendet. Detta måste vi göra om!

• Daniel F skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer gjorde ett exceptionellt bra jobb vid mitt köp av lägenhet och jag rekommenderar verkligen henne. Hög service, kvalité och effektiv. Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Daniel F
    Hej Daniel,
    Tack för din recension! Välkommen till Solna och jag önskar dig all lycka med jobbet samt med den nya lägenheten.

med vänliga hälsningar, Jennifer Törnkvist
  • Sami O skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Ärlig, rak på sak, smidig och levererar på sina ord! Läs mer
    2018-09-28 Jannis N svarar Sami O
    Tack

All lycka med det nya boendet

Med vänlig hälsning Jannis
  • Anders G skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Rekommenderar Jannis starkt.
    - Snabb och bra affär.
    - Ypperlig kommunikation hela förloppet.
    - Bra kontaktnät Läs mer
    2018-09-28 Jannis N svarar Anders G
    Tack för dem varma orden
    Med vänlig hälsning Jannis
  • Alejandro G skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jannis was just exactly what we needed for our apartment. We struggled to sell our apartment the first time with another company, but Jannis stepped in to help us. With a lot of confidence he managed to sell our apartment above our expectations very quickly and smoothly. He took away the stress from us and solve our problems in a time where market conditions were not at all favorable . I undoubtedly recommend him to anyone who want have a smooth, fast and profitable sell. Läs mer
  • Susanna Ä skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    En envis mäklare som inte ger sig. När jag anlitade honom va det tryck på marknaden men den dök snabbt och Jannis va envis. Dock fick vi såklart inte samma höga pris som vi satt men detta var bara marknaden som var anledningen. Läs mer
  • Henrik B skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Försäljning av bostadsrätt. Jannis är en mycket professionell och lyhörd mäklare och besitter en stor social kompetens. Han uppfyllde våra förväntningar med råge och får våra bästa rekommendationer. Läs mer
    2018-08-22 Jannis N svarar Henrik B
    Hej Henrik

Tack för dem varma orden och önskar er all lycka till

Mvh Jannis
  • Iliya F
    Iliya F skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer har hjälp oss med två försäljningar med stor engagemang.

Hon är alltid tillgänglig och skötte försäljningarna med ett proffsigt sätt.

Jag kommer att rekommendera henne vidare till alla som bor i Solna. Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Iliya F
    Hej Iliya,
    Tack för förtroendet! Jag hoppas att ni trivs i det nya huset. Hälsa familjen.

• Shenshen C skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    She is really professional and helpful. Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Shenshen C
    Hi Shenshen,
    Thank you for your trust!

Best regards, Jennifer Törnkvist
  • Susanne K
    Susanne K skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    Ilker hjälpte oss att sälja en av föreningens hyresrätter. Ilker har varit mycket hjälpsam under hela processen, har ett väldigt trevligt sätt och är tillgänglig när man behöver komma i kontakt med honom. Jag kan varmt rekommendera Ilker till er nästa bostadsaffär. Läs mer
    2018-07-12 Ilker C svarar Susanne K
    Tack Susanne och Brf Urnan! Det glädjer mig att ni har varit nöjda med mig. Hoppas våra vägar möts igen med flera lyckade försäljningar.
  • Sandy K
    Sandy K skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    Kan starkt rekommendera Ilker! Han är proffsig på alla sätt en mäklare kan vara! Duktig, Korrekt, Rak, Lyhörd, helt enkelt en bra säljare. Tack för en lyckad bostadsaffär! Läs mer
    2018-07-12 Ilker C svarar Sandy K
    Stort tack ska ni ha, vi var ett team! Grymt bra jobb från eran sida också, verkligen! Att ha tålamod och driv som säljare under denna marknad är inte enkelt heller men vi lyckades stort!
  • Danny M skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Duktig fastighetsmäklare som tar sitt arbete på stort allvar och respekt. Som säljare fick vi bra guidning med Fastighetsbyråns egna internetverktyg. Läs mer
  • Axel J skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    Ilker gav ett professionellt intryck från början och det stod sig under hela processen. Jag tycker vi hade en bra kommunikation och Ilker gav mig alltid alternativ och goda råd i mina beslut. Jag kan varmt rekommendera Ilker. Läs mer
    2018-06-15 Ilker C svarar Axel J
    Tusen tack Axel för ett fint omdöme! Det glädjer mig att du är nöjda med mitt bemötande och den hjälp du fick! Ses på tillträdet! Ha en riktigt skön helg! Med vänlig hälsning Ilker Cengiz
  • Dödsboet efter Björn L skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket bra mäklare, rekommenderas starkt! Läs mer
  • Charlotte A skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    Trevlig, tillmötesgående och professionell! Läs mer
    2018-06-03 Ilker C svarar Charlotte A
    Hej Charlotte!

Stort tack för ett fint omdöme. Blev glad för din skull och köpet. Ni kommer att trivas super! Hälsa grabben från mig.
    Ses på till trädet!

Ha en toppen dag!

//Ilker Cengiz
  • Maria K
    Maria K skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    Vi är supernöjda med samarbetet med Ilker och Fastighetsbyrån! Tjänsten ”På gång” gjorde att vi snabbt var redo att sälja när vi väl hade hittat vårt nya hem!
    Vi kände genast stort förtroende för Ilker, som gav goda råd kring försäljningen och guidade oss hela vägen från fotografering till kontraktsskrivning. Att vara bostadssäljare på en skakig bostadsmarknad kan göra det svårt att sova på nätterna, men med sitt lugna sätt och trevliga och proffsiga bemötande kände vi oss väldigt trygga med Ilker. Han var dessutom alltid kontaktbar och återkom snabbt med svar när vi hade frågor eller behövde råd.
    Vi kan absolut rekommendera Ilker som fastighetsmäklare. Stort tack för en fin affär och ett mycket bra samarbete! Läs mer
    2018-05-28 Ilker C svarar Maria K
    Stort tack Maria och Markus, för förtroendet att sälja er lägenhet! Det har verkligen varit roligt att få hjälpa er och det känns väldigt bra att ni är nöjd med den hjälp ni har fått!! Och tusen tack för ett fint omdöme!! Ha en underbar dag! Ses på tillträdet

• Karin L
    Karin L skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag skulle rekommendera att ta hjälp av Jannis för försäljning av bostadsrätt. Han skötte försäljningen av vår lägenhet på ett proffsigt sätt. Jannis är lyhörd, flexibel och trevlig. Vi skulle anlita honom igen! Läs mer
    2018-08-22 Jannis N svarar Karin L
    Tack Karin

Lycka till med allt nu

Mvh Jannis
  • Joel K skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Min uppfattning är att Jennifer tar sitt uppdrag på stort allvar och med stort engagemang. Hon har varit rak och hållit mig uppdaterad under hela processen. Något jag beundrar är att hon lyckas värna om att båda parter känner sig trygga och nöjda med affären.

Jag rekommenderar Jennifer till de som vill ha en tydlig och snabb affär utan krångel! Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Joel K
    Hej Joel,
    Tack för förtroendet och att jag fick vara delaktig i ditt första bostadsköp. Hoppas du trivs i lägenheten!

• Daniel D
    Daniel D skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpte min första lägenhet slutet av förra året, men skrev på kontraktet någon månad innan. Fick bra hjälp och svar på alla möjliga frågor. Höll mig uppdaterad under hela processen och Kände att jag hamna i bra händer. Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Daniel D
    Hej Daniel,
    Tack för recensionen och för ett gott samarbet! Vi hörs och ses längre fram, ta hand om dig!

• Per-olov M skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålde bostadsrätt.
    Jennifer visade stort engagemang och jobbade aktivt för att öka intresset för lägenheten. Hon är effektivt, målmedveten med rak kommunikation. Inger förtroende. Det fungerade väldigt bra från första kontakt. Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Per-olov M
    Hej Per-Olov,
    Tack för recensionen! Jag hoppas att ni trivs i den nya lägenheten. Hälsa!

• Jasmina G skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer är en driven och väldigt kunnig mäklare. Det jag uppskattade mest var den raka och öppna kommunikationen vi hade Läs mer
    2018-09-28 Jennifer T svarar Jasmina G
    Hej Jasmine,
    Tack för recensionen! Ta hand om dig så hörs vi längre fram.

Centralvägen 17, 171 68 Solna