Fastighetsbyrån Solna Norra

Fastighetsbyrån Solna Norra

Välkommen till Fastighetsbyrån Solna Norra!

Här i Solna, en av Sveriges absolut snabbast växande kommuner, har du närhet både till grönområden och storstadspuls. Här är det lätt att trivas, det är något vi på Fastighetsbyrån kan garantera. Flyttar du hit får du fina bostäder, massor av företag och utmärkta kommunikationer precis runt hörnet.

Vi mäklare här på kontoret har arbetat här länge och känner väl till området. Vi har hjälpt massor av människor att hitta sina drömbostäder här i Solna. Kontakta oss om du vill bli en av dem!

Läs vad 1036 kunder tycker om Fastighetsbyrån Solna Norra 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Milovanovic en del av Fastighetsbyrån Solna
    • Arenastaden
    2022-01-20 Verifierad kund
    He followed the process professionally.
    2022-01-16 Verifierad kund
    Väldigt trevlig mäklare, otroligt lyhörd och tillmötesgående och förstående för objektet och dess förutsättningar!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Törnkvist  en del av Fastighetsbyrån Solna
    • Rudviken/solna C
    2022-01-09 Verifierad kund
    Jennifer är trevlig, affärsmässig, driven och alltid tillgänglig. Högsta betyg!
    2022-01-06 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande, jag fick all hjälp jag behövde..
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-12-22 Verifierad kund
    Mycket trevlig! Bra återkoppling under processen. Jobbar för kunden!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-12-21 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande. Det var enkelt att kommunicera och ställa frågor samt smidigt med visning. Jag är väldigt nöjd!
  • Fredrik W
    2021-12-19 Verifierad kund
    Proffsig och lyhörd. Såg själv till att hitta en lägenhet som passade mina behov och såg till att driva igenom affären på ett effektivt sätt. Då jag letade i området och var ganska tydlig gentemot alla mäklare jag träffade på så skiljde sig Jennifer från mängden då hon aktivt hjälpte mig att hitta det jag letade efter. Något man inte kan säga om konkurrenterna. En modern och alert mäklare med koll på läget!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos  en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-12-11 Verifierad kund
    Oerhört proffsig och påläst. Fick svar på alla frågor och kände mig trygg med honom som mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Törnkvist  en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-12-11 Verifierad kund
    Som kund skulle je Jennifer Törnkvist högsta betyg när det gäller hennes kundbemötande Tycker att hon är punkligt, seriös , kluk (tänker snabbt)ödmjuk och mycket trevlig person
    Jag skulle ännu hellre anlita henne i fall jag skulle behöva sälja lägenhet för jag tror mycket på att hon är otroligt duktig på att lyckas sälja lägenhet till högsta möjliga pris.
    Vesna Krsic
    2021-12-09 Verifierad kund
    Känner mig mycket nöjd med Benjamin som mäklare. Han har varit tillgänglig under hela processen och alltid svarat på mina frågor. Han har även haft stort tålamod när jag inte känt mig redo och inte pushat mig för att ”snabbt” gå vidare. Jag kände mig trygg och säker i varje steg av försäljningsprocessen. Dessutom sålde han min lägenhet till mitt eget drömpris!
    2021-12-09 Verifierad kund
    Väl bemött, trevlig och hyfsat påläst överlag. Gott intryck och skötte affären snyggt i all väsentlighet
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos  en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-12-08 Verifierad kund
    Både köpt och sålt med Jannis och kunde inte vara mer än nöjd!
    2021-12-08 Verifierad kund
    Ett väl bemötade av mäklaren redan vid första mötet.
    Blev rekommenderad denna mäklare av en bekant och jag har fullt förtroende för honom, en mäklare av första klass.
    2021-12-07 Spontant omdöme
    We did the viewing and bought the house completely through distance. Jennifer was really cooperative and helpful throughout the process. All of the important aspects were well informed and translated to us. We highly recommend Jennifer to people looking for house in Solna area.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Milovanovic en del av Fastighetsbyrån Solna
    • Ulriksdal
    2021-12-07 Verifierad kund
    I kort; Professionell, trevlig och tillmötesgående. Allt gick smidigt till. Hade höga förväntingar på service och har inget att påpeka. Positiv upplevelse i sin helhet.
    • Bergshamra
    2021-12-06 Verifierad kund
    Väl bemött av mäklaren, lätt att ha göra med.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-12-06 Verifierad kund
    Engagerad, Hjälpsam och mycket mer. Går alltid att få kontakt med.
    • Västra Skogen
    2021-12-05 Verifierad kund
    Jannis Nikopoulus, upplevde vi som en mycket trevlig samt kunnig mäklare. Han är kort och koncist, rak och mycket tydlig i sin kommunikation; vilket (som i vårt fall) lede till att att köpet kändes tryggt att genomföra.

Värt att poängtera tera, Janis återkopplar alltid inom kort och bemötande från hans sida var alltid proffesionellt oavsett tid på dygnet.
    2021-12-03 Verifierad kund
    He is good in dealing and suggesting options to make the deal possible .Overall i recommend him as the property dealer
    2021-12-01 Verifierad kund
    Väldigt kunnig och hjälpsam och förklarade allt under köpeprocessen.
    2021-11-30 Verifierad kund
    Jannis är väldigt proffsig och driftig.
    Sätter kunden i fokus.
    Rekommenderar varmt
    2021-11-29 Spontant omdöme
    Som mäklare är jennifer tydlig i sin kommunikation och snabb vid återkoppling. Väldigt trevlig mäklare som vi varmt kan rekommendera, både om ni vill köpa eller sälja bostad.
    2021-11-27 Verifierad kund
    Jag är jätte nöjd med Fastighetsbyrån, speciellt med mäklaren Jannis Nikopoulos, vilken sålede lägenheten. Det kändes trygg och säker, han var ärlig, respekt full och alltid tillgänglig.
    Rekommenderar den person som säljare.
    2021-11-25 Verifierad kund
    I had a great experience working with Viktor. He is committed and professional with his work. He took additional measures on the viewing and walked me through the whole process. He kept me up to date on the proceedings and made the contract signing process smooth. For someone like me who is new to Stockholm, I was very happy and had a wonderful working relationship with him. He is a great asset to his company and I wish him all the best !
    2021-11-24 Spontant omdöme
    Sålde min lägenhet med hjälp av Jennifer, redan när jag kollade runt bland mäklare fastnade jag för Jennifer direkt för hennes driv och kunskap. Hon höll vad hon lovade, var alltid tillgänglig och alltid glad och trevlig. Är riktigt nöjd med mitt val av mäklare. Rekommenderar alla som ska sälja sin lägenhet i Solna att välja Jennifer för bästa upplevelse.
    2021-11-24 Verifierad kund
    Viktor gjorde jätte bra jobb, varmt rekommenderat!
  • ARY D
    skrev om Jennifer Törnkvist  en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-11-23 Spontant omdöme
    Jennifer är väldigt trevlig, duktig och utåtriktad! Hon var hjälpsam genom både visning och köp processen, hon var tillgänglig och svarade på alla ens frågor. Jag rekommenderar henne som mäklare.
    • Rudviken/Solna C
    2021-11-20 Verifierad kund
    Som köpare upplevde jag Viktor som engagerad och öppen, en sån där mäklare man gillar!
    • Hagalund
    2021-11-18 Verifierad kund
    Jätteduktig och lätt att samarbeta med!
    2021-11-17 Spontant omdöme
    Jennifer har varit en klippa under hela bostadsprocessen. Hon har varit lättillgänglig, stöttande och professionell. Med sitt trevliga bemötande och kommunikativa förmåga rekommenderar jag henne med nöje!
  • Josef N
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-11-16 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, han uppfyllde alla förväntningar som man önskar sig hos en mäklare.
    Han var väldigt proffsigt, allt gick smidigt och exemplariskt. Jag kommer definitivt rekommendera Sam till mina bekanta.
    2021-11-15 Verifierad kund
    Jennifer är en mäklare som vet hur man kommunicerar och håller en uppdaterad hela vägen in till det sista. Hon överträffade våra förväntningar och var väldigt enkel att ha att göra med!

Kan inget att annat än att varmt rekommendera att anlita henne till dig som vill ha en trygg och proffsig mäklare som förstår sig på marknaden, hon är ärlig och gör det absolut bästa hon kan för göra dig/er nöjda med din/er bostadsaffär!
    2021-11-15 Verifierad kund
    Jag har använt Sam i en tidigare försäljning och valde honom igen då jag upplever honom som ärlig, omtänksam och driven att ge mig bästa möjliga upplevelsen. Även denna gången uppfyllde han mina förväntningar. Han är lätt att få tag på, oerhört närvarande. Har absolut ingenting ont att säga om honom och skulle absolut rekommendera honom alla.
    Stort tack för de vänliga orden och rekommendationerna till dina snälla grannar.
    Jätte roligt att få ha dig som kund.
    Ses på tillträdet.
    2021-11-15 Verifierad kund
    Mycket trevlig och proffsig i alla steg!
    Med Jannis hjälp så gick köpet mycket smidigt och han var tydlig med alla moment under resans gång.
    • Vireberg
    2021-11-12 Verifierad kund
    Jag blev bra mottagningen på läst och omhändertagande.
    2021-11-12 Verifierad kund
    Trevlig och kompetent mäklare, jag är mycket nöjd och skulle varmt rekommendera Jannis till alla.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-11-08 Verifierad kund
    Professionell, lyhörd och extremt engagerad. Rekommenderar varmt att anlita Tony för alla som funderar på att sälja sin bostad.
    2021-11-04 Verifierad kund
    Viktor handled the deal very smoothly. He was always accessible to answer all queries.
    2021-11-03 Verifierad kund
    Jannis var bra på att hålla mig uppdaterad under hela processen, vilket gjorde det mindre stressigt och enkelt för mig.
    • Västra Skogen
    2021-11-01 Verifierad kund
    Jag kollade ringde runt bland flera mäklare, och jag fick genast en bra uppfattning om Jennifer. Vi valde henne som mäklare, och det har vi inte ångrat. Hon är trevlig, snabb, arbetsam, följsam och handlingskraftig.

Hon redovisade även ett bra kunnande om marknaden och hur den fungerar för bostadsrätter i Solna.

Vi anser även att vi fått ett bra pris för vår försålda bostadsrätt.
    • Arenastaden
    2021-11-01 Verifierad kund
    ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Viktor är otroligt proffesionell och trevlig, och har alltid ett leende på läpparna!
    Lyssnade lyhört på våra förväntningar och krav, och det märktes verkligen att han ville att vi skulle vara nöjda.
    Vi lyckades få lghten såld innan visning och Viktor t.o.m. ordnade kontraktsskrivning en lördag 🙂
    Kan starkt rekommendera Viktor då han har full koll på situationen, noggrann med att ringa och informera om allt som händer och ska hända, väldigt lätt att få tag på och framförallt LEVERERAR!
    Tack snälla för ett väl utfört arbetet! 🙏🏼👌🌸
    • Skytteholm
    2021-10-30 Verifierad kund
    The broker was fair and transparent, he gave us a very good information about the property and answered all of our questions . We had a good experience with this broker we will work with hem again.
    • Skytteholm
    2021-10-30 Verifierad kund
    Vi köpte en lägenhet från Jannis och vi blev jätte mycket immponerad av hans öppenhet mot sina kunder eftersom han ger lika chans till alla budgivare. Det betyder att han ger en bestämt tid för budgivningen och sista budet är alltid uppdaterat. Dessutom jag måste lyfta upp hans integritet i budgivningen eftersom han tillåter inga dolda budgivar som kan vara mycket irriterande för dem som tar del i budgivningsprocessen. Till sist gav Jannis oss goda renoveringsidéer med vilka kan vi erhöja priset för våran bostad i framtiden.
    Om ni lättar efter en erfaren fastighetsmäklare är Jannis en av dem bästa det fanns.
    2021-10-28 Verifierad kund
    Effektiv, vänlig och pålitlig!
    Tack
    kul att ni är nöjda.

2021-10-26 Verifierad kund
    Han är en trevlig person med ett trevligt bemötande, bestämt och rak på sak!
    2021-10-25 Spontant omdöme
    Bästa mäklaren, så hjälpsam och så omtänksam.
    Hon har hjälpt oss hitta bästa lägenheten och det lyckades hon med.
    2021-10-25 Verifierad kund
    Fick ett fint bemötande från dag 1 vid flertal visningar som Sam Edvinsson höll i. Han hörde alltid av sig utifrån överenskommelse. Vid efterfrågan kontaktade han mig avseende intressanta objekt på förhand och gav mig utrymme till betänketid. Han har varit påläst om bostaden och området, samt behjälplig att ta reda på ytterligare information utifrån behov. Vid mitt bostadsköp gick allt smidigt och jag är nöjd över affären. Skulle varmt rekommendera Sam för kommande kunder och skulle själv välja honom som en kunnig mäklare vid kommande försäljningar.
    Tack Elmira för den fina rekommendationen.
    Det har varit en ära att få hjälpa dig med ditt sökande.
    Ses på tillträdet.
    2021-10-25 Verifierad kund
    Bra bemötande och lätt att få tag på. Trevlig och hör av sig genom hela processen!
    2021-10-22 Verifierad kund
    Jannis hjälpte oss med en snabb och smidig försäljningsaffär, precis det vi var ute efter. Rekommenderar varmt!
    • Vireberg
    2021-10-21 Verifierad kund
    Janis ger ett professionellt intryck och förefaller veta hur man ror iland en bra bostadsaffär.