Fastighetsbyrån Solna Norra

Centralvägen 17, 171 68 Solna — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån Solna Norra!

Här i Solna, en av Sveriges absolut snabbast växande kommuner, har du närhet både till grönområden och storstadspuls. Här är det lätt att trivas, det är något vi på Fastighetsbyrån kan garantera. Flyttar du hit får du fina bostäder, massor av företag och utmärkta kommunikationer precis runt hörnet.

Vi mäklare här på kontoret har arbetat här länge och känner väl till området. Vi har hjälpt massor av människor att hitta sina drömbostäder här i Solna. Kontakta oss om du vill bli en av dem!

Läs vad 569 kunder tycker om Fastighetsbyrån Solna Norra

Marwan E skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Nina är Sveriges näst bästa mäklaren! Läs mer

TOBIAS N skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Anlitade Sam för andra gången och vi blev återigen mycket nöjda.
    Lugn, proffsig och responsiv som syr ihop affären till allas belåtenhet. Läs mer

Carl B skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Dålig start på relationen blev bra till slut när jag köpte lägenhet i gamla Råsunda. Läs mer

BORA Ö skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam är, till skillnad från många andra mäklare jag stött på, 'hands on' och driver köp -och säljprocessen framåt snabbt och smidigt. Jag upplever att vår kommunikation var mer personlig än formell vilket ledde till att vi kunde ha en helt öppen dialog som i sin tur ledde till en affär som kändes bra för oss och för säljarna. Läs mer
    2020-02-20 Sam E svarar BORA Ö
    Hej Bora

Stort tack för de fina orden.
    Ett previligium att hjälpa er och finna din :) drömbostad.
    Ser fram emot att träffa er på tillträdet.
    Mvh Sam
  • 2020-02-18

FELICIA E skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi är väldigt tacksamma för all hjälp vi fick av Jennifer genom hela processen. Vi fick alltid snabb återkoppling och bra bemötande. Det kändes verkligen som hon la ner mycket tid för att göra oss så nöjda som möjligt och det är vi väldigt tacksamma för. Jag har redan rekommenderat Jennifer för vänner som är på jakt efter bostad och jag kommer absolut att ta kontakt med henne igen när det är dags för försäljning! :) Läs mer
  • 2020-02-18

ARNE E skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bra och effektiv mäklare - jag kan verkligen rekommendera henne!👍🏽 Läs mer
  • 2020-02-13

NINA M skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket nöjd med Benjamin! Han gav verkligen det lilla extra som ledde till ett slutpris långt över förväntan. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-02-14 Benjamin A svarar NINA M
    Hej,

Har varit en ära att få hjälpa till med din bostadsförsäljning Nina,

Allt gott
  • 2020-02-13

Marko Amar M skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    ............................................. Läs mer
  • 2020-02-11

Agil S skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålde lägenhet i Solna. Nina har varit tillgänglig hela tiden och svarat på mina frågor när det varit oklarheter.
    Bra på att kunna hjälpa till vid diverse ärenden som dyker upp. Trevlig och skicklig att hantera oväntade situationer. Läs mer
  • 2020-02-07

Malin W skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Robin är väldigt trevlig och gav oss mycket förtroende med vår försäljning av lägenheten- kunskap om försäljning och området. Hjälpsam, lättsam och genuin kring affären. Tack Robin!! Läs mer
  • 2020-02-02

Linn P skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Robin hjälpte oss att sälja vår lägenhet.
    Det var viktigt för oss, att ha en mäklare som var tillgänglig och det har Robin hela tiden varit.
    Han har hela tiden funnits där och varit snabb i sin återkoppling när det dykt upp frågor hos oss
    Kan bara ge Robin högsta betyg, han har skött försäljningen på bästa sätt! Läs mer
  • 2020-02-01

August G skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi valde Robin efter ha träffat fyra olika trötta mäklare från olika mäklarbyrår i Solna området. Vi valde Robin för han var aktiv och på! Han sålde vår 2a på 46m2. Robin är Trevlig och lyhörd som är duktig på kommunicera och jobba in det där extra budet trotts vikande marknad när allt ser hopplöst ut!
    Vi kan verkligen rekommendera Robin vom ni planerar försäljning .
    Med vänlig hälsning, Augusti G Läs mer
  • 2020-01-31

NATHALIE P skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Professionell, flexibel, snabb, tillförlitlig. Rekommenderar varmt. Upplever att mäklare ofta behandlar köpare och säljare väldigt olika. Och att man som köpare, kan känna sig åsidosatt. Benjamin var verkligen motsatsen till det. Köpet kändes tryggt och transparant rakt igenom.

Är så pass nöjd att jag ett år senare hörde av mig på en bekants vägnar. Tack! Läs mer
  • 2020-01-27

James A skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jannis är en proffessionell och kommunikativ mäklare, rekommenderar hans tjänster! Läs mer
  • 2020-01-24

Arian B skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    we sold our apartment through him. He was very persistent and thorough and was following up everyday. Very satisfied with working with him. Läs mer
  • HENRIK E

2020-01-21

HENRIK E skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin var alltid snabb och tydlig i sitt bemötande. Han träffade även det pris som han utlovat, vilket uppskattades. Läs mer
  • 2020-01-19

Sofia Å skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har sålt min bostadsrätt. Väldigt driven! Läs mer
  • 2020-01-18

Berzan K skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Han är kunnig ärligt kunde svara alla frågor.
    Jag skulle rekommendera honom till alla mina bekanter. Läs mer
  • 2020-01-17

Anne B skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag är mycket nöjd med att Tony sålt vår lägenhet. Jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • SIMA T

2020-01-17

SIMA T skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin hjälpte mig att lätt komma överens med säljare och allt funkade smidigt utan att jag behöva oroa mig! Läs mer
  • 2020-01-07

Asmus P skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Tony hjälpte oss igen att sälja en bostadsrätt. Han är, som tidigare, extremt kunnig och professionellt, en bra rådgivare som kan marknaden och samtliga "små" detaljer som är viktiga för att få till en bra affär och tajming. Tony och Nina har ansträngd sig denna gång ut över det vanliga för att hitta en passande köpare och lyckats med det, trots att marknaden är svårt just nu. Sammanfattningsvis: Vill du ha en erfaren och engagerad mäklare och slippa alla småkrångel med mindre erfarna mäklare, så rekommenderar jag Tony och hans team som Tony "coachar"! Läs mer
  • Malin C

2020-01-01

Malin C skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålt lägenhet i Råsunda. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-12-26

Per W skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig kunnig service inriktad Läs mer
  • Hampus Leevi K

2019-12-13

Hampus Leevi K skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpte precis en lägenhet där Benjamin var ansvarig mäklare och jag är mycket nöjd med hans proffessionalitet och att han alltid tar sig. Han svarar otroligt snabbt i jämförelse med andra mäklare och sätter både köpare och säljare i fokus. Tveka inte att gå på hans visningar eller att anlita honom som mäklare! Läs mer
  • 2019-12-11

Bestoun N skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Man kände sig trygg och mäklaren var erfaren och förklarat allt på bästa sätt. Läs mer
  • JESSIKA V

2019-12-09

JESSIKA V skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Är extremt nöjd med Benjamin! Han har gjort sitt yttersta för att se till att både jag och säljaren var nöjda med affären. Han förstod exakt vad jag var ute efter och redan där hittade vi min framtida lägenhet på första försöket! Kan varmt rekommendera Benjamin, han är som gjort för detta jobb. Läs mer
    2019-12-10 Benjamin A svarar JESSIKA V
    Hej Jessika,

Tusen tack för dina fina ord.
    Varit en ära och få hjälpa till med din bostadsköp, hoppas du stor trivs i din nya fina lägenhet.

Allt gott,

• 2019-12-09

BEHZAD V skrev om Fastighetsbyrån Solna Norra
    Benjamin Afsan är en duktig mäklare som tänker både på säljaren och köparen. Han vill onekligen att alla ska vara nöjda med affären. En sådan personlighet som ger sitt yttersta är sällsynt i denna branch. Jag är mycket nöjd med Benjamins insatser.  Läs mer
  • TOMMY H

2019-12-08

TOMMY H skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam är en ödmjuk mäklare som ger en god service och bemötande till både säljare och köpare. Kan starkt rekommendera Sam. Han är väldigt driven och återkopplar vid eventuella frågor. Läs mer
    2020-02-20 Sam E svarar TOMMY H
    Stort tack för ditt omdöme Tommy. Kul att höra att du är nöjd. Jag hoppas att du kommer att trivas i er nya lägenhet. Mvh Sam.
  • 2019-12-04

Mario D skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Kunnig, Lyhörd och trevlig mäklare som kan sitt område.
    Rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Elin K

2019-12-04

Elin K skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag är otroligt nöjd med Benjamins insats under hela försäljningsprocessen av min lägenhet. Han har varit mycket engagerad och verkligen mött mig utefter mina behov. Vill även tillägga att jag är jättenöjd med fotografen och de bilder han tog. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-12-04 Benjamin A svarar Elin K
    Tack Elin, för dina ord!

Har varit en ära att få hjälpa till med din bostadsförsäljning.,

All lycka!

• Johan H

2019-12-04

Johan H skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väldigt trevlig, professionell och effektiv mäklare. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-12-16 Nina Shisha svarar Johan H
    Tackar oerhört för de fina orden! Hoppas ni kommer trivas bra i er nya bostad.
  • 2019-12-03

Elias F skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Kanonmäklare! Vi är mycket nöjda Läs mer
    2019-12-04 Benjamin A svarar Elias F
    Tack Elias&Sandra!

Hoppas ni kommer att super trivas i er fina bostad!

• JOAKIM R

2019-11-29

JOAKIM R skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi köpte en lägenhet via Robin. Smidig affär. Robin är trevlig och svarar snabbt. Läs mer
  • 2019-11-27

TOBIAS A skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam var väldigt tillmötesgående och professionell. Han var nog den första mäklare jag har stött på som inte var för påstridig vilket jag uppskattade mycket. Affären gick smidig och kan varmt rekommendera Sam. Läs mer
  • 2019-11-26

CHRISTIAN O skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Benjamin är kanon. Efter 3st försök med andra mäklare lyckades Benjamin sälja vår lägenhet till önskat pris! Rekommenderar alla som vill göra en smidig bostadsaffär att anlita Benjamin. Läs mer
    2019-12-04 Benjamin A svarar CHRISTIAN O
    Tack för dina ord Christian!

Jag är glad att ni är nöjda med min insats som mäklare och även slutpris

All lycka

• 2019-11-26

JOVICA D skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väldigt duktig och seriös mäklare som har bra insyn på marknaden. Sam var engagerad, lyhörd och lätt att kommunicera med. Vi har både köpt och sålt via Sam och det är vi otroligt tacksamma för. Måste nämna hans kollega Jennifer som var lika duktig och engagerad ! Vi är otroligt nöjda och glada att vi hade Sam & Jennifer som mäklare .Skulle definitivt rekommendera båda ! Läs mer
  • Cassandra R

2019-11-20

Cassandra R skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer skötte hela processen helt otroligt proffsigt men personligt. Har högt förtroende för Jennifer och kommer anlita henne när jag vill sälja. Men nu vill jag bo ett tag i vår drömlägenhet i Solna som hon hjälpte oss att hitta :) Läs mer
  • 2019-11-20

Ingrid Helena H skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Flexibel, lösningsorienterad, hjälpsam Läs mer
    2019-12-16 Nina Shisha svarar Ingrid Helena H
    Tackar för de fina orden! Hoppas du kommer trivas i din nya bostad.
    Nina Shisha gillar detta
  • 2019-11-18

Ehsan O skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    I bought an apartment with Benjamin. He's always been available and very helpful. He provided the help and information, when I needed, and made the entire buying process easier for me. I trust him and would recommend him. Läs mer
    2019-12-10 Benjamin A svarar Ehsan O
    Hi,
    it have been an honor to help you with your home purchase!
    hope you will enjoy it

Best Regards
  • 2019-11-16

Hans E skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    Engagerad, med stort driv. Även hjälpsam med råd i vårt köp av ny bostad som gick lång över hans åtagande. Läs mer
    2019-12-10 Benjamin A svarar Hans E
    Tack Hans E, Hoppas ni kommer trivas i ert nya bostad!

Allt gott

• 2019-11-16

Karin R skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi köpte en lägenhet av Robin som var bra och tydlig, han återkom snabbt med svar på våra frågor. Läs mer
  • 2019-11-14

Aleksandar R skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi köpte en bostad i Solna via Robin Lind/Fastighetsbyrån.

Under hela processen så var Robin närvarande och svarade väldigt snabbt på de frågor man hade via telefonsamtal, sms och mail.

Han var saklig och rätade ut de frågetecken vi hade under köpeprocessen. Läs mer
  • Katarina O

2019-11-14

Katarina O skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jannis är en mycket kompetent, engagerad och lyhörd mäklare med en naturbegåvning för yrket. Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Jannis och vi är otroligt nöjda med insatsen. Därför rekommenderar vi honom varmt! Läs mer
    2019-12-07 Jannis N svarar Katarina O
    Tack Katarina för dem varma orden. Önskar er all lycka till med det nya nu också
    Med vänlig hälsning Jannis
  • 2019-11-14

Michèle F skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    köpte min drömtvåa i Gamla Råsunda. Mäklaren Sam var otroligt tillmötesgående och jag fick snabbt komma och titta på lägenheten. Även resten av affären gick lika smidigt och Sam var snabb och professionell på att svara om jag hade några frågor. Mina förväntningar levdes det upp till och jag känner att det var en bra dialog mellan mäklare, säljare och köpare! Med tanke på att det gick fort och jag bara tagit en relativt snabb titt så gick allt bra.Kan varmt rekommendera Sam Edvinsson på Fastighetsbyrån Solna Läs mer
  • 2019-11-13

Arash S skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpte en bostadsrätt via Jennifer, supernöjd över hela processen! Läs mer
  • 2019-11-11

Filip M skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålde min lägenhet i Solna genom Nina. Nina var tillgänglig genom hela processen, uppträdde mycket proffsigt och vi fick det pris vi ville ha. Utöver detta hjälpte Nina oss med bankkontakter vilket underlättade bolån på vårt nästa köp. Mycket bra mäklare! Läs mer
    2019-11-20 Nina Shisha svarar Filip M
    Tackar oerhört för de fina orden Filip!
    Nina Shisha gillar detta
  • 2019-11-10

Vahid S skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi köpte vår lägenhet med hjälp av Sam och vi är super nöjd med mitt samarbete med Sam.
    Trevlig och duktig mäklare som professionell och lyhörd. Läs mer
  • 2019-11-08

Maria L skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam Edvinsson hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Järvastaden. Vi är oerhört nöjda med hela processen som utfördes på ett väldigt proffesionellt sätt! Han visade ett stort engagemang och var väldigt lyhörd till de önskemål vi hade. Samtidigt som han hela tiden var tillgänglig och höll oss uppdaterade om processen. Vi rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • 2019-11-07

Isabelle K skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väldigt driven, engagerad och professionell! Kommer rekommendera han till andra som säljer! Läs mer
  • 2019-11-07

Jean-Francois O skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    I bought an apartment via Benjamin, who was always easy to reach and to talk to. He provided the help and information that I needed, when I needed it, and made the entire buying process feel lighter. I trust him and would recommend him. Läs mer
    2019-12-10 Benjamin A svarar Jean-Francois O
    it have been an honor to help with your home purchase hope you will enjoy it !

Best Regards

Centralvägen 17, 171 68 Solna