Fastighetsbyrån Solna Norra

Fastighetsbyrån Solna Norra

Välkommen till Fastighetsbyrån Solna Norra!

Här i Solna, en av Sveriges absolut snabbast växande kommuner, har du närhet både till grönområden och storstadspuls. Här är det lätt att trivas, det är något vi på Fastighetsbyrån kan garantera. Flyttar du hit får du fina bostäder, massor av företag och utmärkta kommunikationer precis runt hörnet.

Vi mäklare här på kontoret har arbetat här länge och känner väl till området. Vi har hjälpt massor av människor att hitta sina drömbostäder här i Solna. Kontakta oss om du vill bli en av dem!

Läs vad 862 kunder tycker om Fastighetsbyrån Solna Norra 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Milovanovic en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-05-14
    Vi sålde en lägenhet på 53kvm i Solna C och hjälpen från Viktor har varit kanon. Mycket bra info om alla steg i processen och Viktor var kunnig i alla frågor som vi hade. Viktor är väldigt flexibel.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-05-14
    Jag upplever ett starkt och positivt engagemang under hela processen. Jag uppskattade speciellt hans tålamod, energi och det resultat han levererade enligt mina önskemål.
  • ALEXANDRA W
    skrev om Viktor Milovanovic en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-05-11
    Snabb och smidig affär med hjälp av Viktor. Enkel att komma i kontakt med och anpassade sig efter situationen. Tack för hjälpen och rekommenderar alla som vill ha en mäklare som är mån om sina kunder!
    2021-05-08
    Jag sålde en 3 rums lägenhet i Järvastaden med hjälp am Viktor Milovanovic. Han är en mycket engagerad mäklare med utmärkt kommunikation. Tillsammans satte vi upp strategin för priset, annonsen samt visning. Jag blev kontinuerligt uppdaterad och hade en mycket bra sammarbete. Jag är mycket nöjd med Viktors insats och varmt rekommenderar honom!
    • Arenastaden
    2021-05-07
    Viktor was great from beginning to end. He was always super engaged and proactive with all the communication. The whole process was super easy! He was also accommodating to all my requests and made me feel confident about the end result. The language (I still don't speak Swedish) was also not a problem, he explained everything well at the contract signing. Go with Viktor and you won't be disappointed!
    2021-05-07
    Jennifer är grym! Hon har hjälpt mig med att köpa och sälja. Är så glad och tacksam för allt hon gjort för mig. Sånt engagemang hittar man inte hos andra och det viktigaste av allt är att hon är en riktig krigare som inte ger upp. Trots en svårsåld lägenhet så fick jag det jag ville ha! Hon höll mig uppdaterad under hela processen och såg till att jag var nöjd. Jag kommer alltid rekommendera Jennifer!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-05-06
    Jag har köpt en lägenhet i Solna, jag tycker att Sam är ok mäklare.
    2021-05-05
    Oerhört duktig mäklare. Flexibel, ärlig och uppmärksam.
    Som köpare har det gått väldigt smidigt med Sam. Rekommenderas starkt!
  • Victor G
    • Frösunda
    2021-05-04
    Viktor ingav ett förtroendeingivande lugn vilket gav ett gott intryck hos både oss som säljare och även köparen. Dessutom ansträngde han sig mycket för att få ett intresse kring objektet och få in fler intressenter till visningarna, något som gav utdelning på slutresultatet.
    2021-05-04
    Sam har hjälpt mig sälja min lgh på 64 kvm. Sam har ett trevligt bemötande, är lugn och lyssnar in clientens önskemål. Jag hade höga förväntningar på ett bra utfall vilket var svårare att uppfylla än vi först trodde. Sam har guidat mig tryggt genom processen och till slut nådde vi ett pris jag kunde acceptera.
    Sam är en seriös mäklare som är mån om både säljare och köpare. Kan rekommendera honom.
    Lotta
    2021-05-04
    Sam Edvinsson slog försäljnings rekordet i vårat område,
    Sam är helt enkelt bäst👍✅
    Stort tack Andreas för att ni valde mig som mäklare. 🙏 Sam Edvinsson
    • Huvudsta
    2021-05-04
    Professionell från början till slut, lyhörd och positivt inställd till samtliga önskemål. Kan utan tvekan rekommendera Viktor för mäklartjänster och kommer, förutsatt att möjlighet finns, använda hans tjänster vid nästa bostadsaffär.
    2021-05-04
    Sålt lgh, 70 kvm 3 rok. Bra intryck och kunnig mäklare med erfarenhet. Begränsat med stöd i förberedelser utifrån vad som var utlovat. Samtidigt väldigt duktig på approach och taktik för att skapa och ta vara på intresse från potentiella köpare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos  en del av Fastighetsbyrån Solna
    • Haga Norra
    2021-05-04
    Väldigt professionell och tillmötesgående mäklare som har varit lyhörd och engagerad.
    Hej Emil Glad att jag fick hjälpa till med er försäljning av bostad och kul att ni är nöjda med allt Mvh Jannis Jannis Nikopoulos
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Törnkvist  en del av Fastighetsbyrån Solna
    • Skytteholm
    2021-05-03
    Vi har använt Jennifer för en försäljning nu och de två lägenhet vi köpt genom åren har hon sålt till oss! Jennifer är pålitlig och flexibel, alltid tillgänglig för svar på frågor och råd. Vi har fullt förtroende för henne!
    Hej Emelie, Tusen tack för de fina orden. Jag hoppas att ni trivs bra i den nya lägenheten! Hälsa alla så hörs vi under Juli för en värdering. Med vänliga hälsningar, Jennifer Törnkvist Fastighetsbyrån Jennifer Törnkvist
  • Nasir S
    2021-05-03
    Jennifer har sålt min bostad under väldigt trygg förhållande. Hennes bemötande , härlighet och hänsynstagande är uppskattevärd.
    Hej, Tusen tack Nasir för förtroendet! All lycka i den nya bostaden. Hälsa! Med vänliga hälsningar, Jennifer Törnkvist Fastighetsbyrån Jennifer Törnkvist
    2021-05-03
    Jag köpte en lägenhet från Sam och hans angagemang fick mig att välja honom för att sälja min befintlig lägenhet också!
    Sam var påläst och aktiv från start till slut med stort angamemang.
    Stort tack för förtroendet Mvh Sam Sam Edvinsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Törnkvist  en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-05-03
    Jag sålde min 1a i Råsunda/Solna med hjälpa av Jennifer.

Jennifer är otroligt professionell, noggrann och kommunikativ. Hon har ett brett nätverk och erfarenhet inom det hon gör.

Hon mötte alla mina förväntningar och lite därtill och jag skulle rekommendera henne om du vill ha någon genuin och sakkunnig!
    Hej Farokh, Tack för förtroendet och de fina orden. Det här måste vi göra om! Med vänliga hälsningar, Jennifer Törnkvist Fastighetsbyrån Jennifer Törnkvist
    • Huvudsta
    2021-05-03
    Vi har fått hjälp med att sälja vår 3:a i Västra Skogen och är mycket nöjda med kontakten som vi har haft med mäklaren både före, under och efter vår försäljning. Mycket professionellt bemötande och lyckad affär! Rekommenderas varmt!
    Hej Anna Tack för att jag fick hjälpa till med er försäljning. All lycka till med det nya nu:) Mvh Jannis Jannis Nikopoulos
  • köpte sitt hus med hjälp av Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-05-03
    Vi har både köpt och sålt med Sam! Han är hjälpsam, duktig och super trevlig!
    2021-04-30
    Victor hjälpte oss till en väldigt smidig försäljning av vår 6:a i Järvastaden. Som säljare kände vi oss trygga och Victor gjorde hela processen glädjefylld med sin positiva energi.
    2021-04-30
    Viktor kontaktade mig via tfn och såld därefter min bostad. Han var tillgängligt under säljprocessen och ägnade tid för att genomföra försäljningen.
    Jag är mycket nöjd med honom som mäklare
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Lindh en del av Fastighetsbyrån Solna
    • Västra Skogen
    2021-04-25
    Robin was our broker when selling our 2 room apartment.
    He was very efficient during the whole process, organized and fast in our communication.
    We were very satisfied with him and Fastighestsbyrån, that also offers very good moving support.
    Highly recommended!
  • KARIN SUSANNA F
    skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-04-25
    Benjamin är proffsig, kunnig och smidig att ha att göra med. Min försäljning gick snabbt och utan några som helst bekymmer tack vare honom. Rekommenderas!
    Stort tack för förtroendet och dina ord Karin 🙏🏼 Benjamin Afsan
    2021-04-21
    Hej, vi har varit runt och titta på en hel del lägenheter norra delen av Stockholm och har faktiskt förvånats positivt över
    bemötandet från olika mäklare. Sam ligger helt klart i toppskiktet(i princip har han en 5:a från oss:)
    Jag är företagare inom handel(ELON butiker)och kan verkligen bedöma hans sociala kompetens och hur han ger
    backup under köpprocessen..
  • skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-04-13
    Jag sålde min 2:a med Benjamin. Han är en kompetent och trevlig mäklare som alltid fanns tillgänglig och svarade snabbt. Rekommenderar Benjamin varmt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jannis Nikopoulos  en del av Fastighetsbyrån Solna
    • Hagalund
    2021-04-12
    Bättre mäklare får man leta efter! Tack Jannis
    Tack så mycket Barbara All lycka till i nya bostaden Mvh Jannis Jannis Nikopoulos
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-04-09
    The experience of buying an apartment with the help of Benjamin has been very positive and smooth. We always were notified of the next steps and got help with everything. This was our first home and also in a foreign country, so having a person as supportive as Benjamin, has made things more trust worthy.
    Thanks so much!
    2021-04-09
    our experience was seamless and Benjamin was very helpful and kind throughout the process.
    • Arenastaden
    2021-03-31
    Sam var en fantastisk mäklare som vi varmt rekommenderar!

Vi vände oss till Sam då vi tidigare vittnat hur han under andra visningar var oerhört bra på att presentera sina objekt och bemötte köpare som ett proffs.

Det som stack ut var att hans erfarenhet och marknadskännedom.

Han höll oss om ryggen under vår försäljningsprocess, coachade oss samtidigt som vi letade ny lägenhet och stressade inte oss det minsta.

När vi väl hade köpt och var redo att gå ut på marknaden så var han redan förberedd med intresserade köpare.

Vi köpte på en fredag, visade lägenheten den helgen och skrev kontrakt med köparna efterföljande Tisdag.

Gör som vi och anställ Sam!
    2021-03-31
    Jag sålde min lägenhet med Jennifer som mäklare. Jag är jättenöjd med hur hon proaktivt arbetade för att snabbt få till ett avslut på en bra affär.
    Hej Joakim, Tack snälla för förtroendet. Vi ses på tillträdet! Med vänliga hälsningar, Jennifer Törnkvist Fastighetsbyrån Jennifer Törnkvist
    2021-03-29
    Så proffseionell och kunnig genom hela försäljningen. Rekommenderas starkt!
    Hej Jenny, Tack för allting! Alltid lika roligt att slå rekord. Med vänliga hälsningar, Jennifer Törnkvist Fastighetsbyrån Jennifer Törnkvist
    2021-03-28
    Väldigt bra och trevlig kontakt. Jennifer har ett otroligt tålamod och lade mycket tid och engagemang för att se till att alla parter blir nöjda!
    Hej, Tack för all tålamod från start till slut. Vi ses på tillträdet! Med vänliga hälsningar, Jennifer Törnkvist Fastighetsbyrån Jennifer Törnkvist
  • ROJIN T
    2021-03-28
    Köpte en lägenhet via Jennifer och är supernöjd! Hon var tålmodig, förklarade allt i detalj och anpassade sina arbetstider efter vårt schema. En pålitlig mäklare som verkligen brinner för sitt yrke! Kommer göra fler köp via Jennifer i framtiden.
    Hej Rojina, Tack för förtroendet. Hoppas att ni kommer trivas i den nya lägenheten! Med vänliga hälsningar, Jennifer Törnkvist Fastighetsbyrån Jennifer Törnkvist
  • MOHAMAD A
    2021-03-28
    Väldigt professionell, sätter höga mål och når upp till de!
    Hej Mohamad, Tuden tack för förtroendet! Hojta till när du kommer tillbaka till Solna igen. Med vänliga hälsningar, Jennifer Törnkvist Fastighetsbyrån Jennifer Törnkvist
  • HAZHWAN H
    2021-03-28
    Har både sålt och köpt av Jennifer!

Hon är lyhörd ödmjuk och gör det du vill ha, hon går verkligen all in och gör ett faktiskt jobb. Hon är verkligen tillgänglig 24/7 och ger dig alltid svar.

Solnas bästa mäklare helt klart, kört hårt 2021 tar du över hela Solna

Tack

//Hazhwan
    Hej Hazhwan, Tack så mycket för förtroendet. Det är bara att hojta att när det är dags att sälja! Med vänliga hälsningar, Jennifer Törnkvist Fastighetsbyrån Jennifer Törnkvist
    2021-03-26
    Allt började positivt med mycket löften och engagemang men slutade med den sämsta mäklarupplevelsen någonsin.

- Bristande återkoppling
    - Smaklös och tillgjord styling (Stilisterna)
    - Utfäste ett visningsdatum, men blev ingen visning. Informerades heller inte till mig som köpare. Kändes som att hon hade glömt bort det.
    Hej Omid, Tusen tack för feedbacken, jag uppskattar verklingen detta. Jag kommer utan tvekan att ta med mig detta till mina framtida försäljningar. Ha en trevlig kväll! Hälsningar, Jennifer Törnkvist Fastighetsbyrån Jennifer Törnkvist
  • Andrija K
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-03-26
    Sam Edvinsson är en trevlig, lättsam, kunnig och skicklig mäklare som jag varmt rekommenderar. Han gjorde så att köpet blev långt över vad jag förväntade mig. En bra mäklare = lyckat köp. En mycket nöjd kund
    2021-03-25
    he helped me to sell an apartment. he is very professional and helpful!
    2021-03-24
    Har köpt 3a och sålt 2a i Solna. Jennifer stöttade i svårigheter med finansiering med sin kontakt i Swedbank. Hon är kompetent och vänlig och jag kan varmt rekommendera hennes tjänster!
    Hej Lena, Tack för de fina orden. Vi ses på tillträdesdagen! Hälsaningar, Jennifer Törnkvist Fastighetsbyrån Jennifer Törnkvist
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-03-24
    Sam Edvinsson är en trevlig, lättsam, kunnig och skicklig mäklare som jag varmt rekommenderar. Han gjorde så att försäljningen blev långt över vad jag förväntade mig. En bra mäklare = lyckad försäljning. En mycket nöjd kund
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Lindh en del av Fastighetsbyrån Solna
    • Västra Skogen
    2021-03-21
    I have bought new apartment with help of Robin Lindh. We got very good treatment from Robin. He explained everything in detail as we are new to country and answered all out queries and concerns. Our buying experience was very smooth and transparent.
    • Skytteholm
    2021-03-20
    Mycket bra!
    Jennifer är en mycket proffsig mäklare som älskar sitt jobb. Hon har full koll, min försäljning av bostadsrätt gick väldigt snabbt och smidigt.
    Hej Pelle, Tack för allting, för både förtroendet och de snabba återkopplingarna under försäljningsprocessen. All lycka och hälsa lillen :) Hälsningar, Jennifer Törnkvist Fastighetsbyrån Jennifer Törnkvist
    • Ulriksdal
    2021-03-20
    Sålt min bostad med utmärkt betyg.
    Bra bemött, trevlig, ödmjuk och förståelse för affären som säljare & mäklare.
    En super uppföljning av mäklaren. Alltid svar via e-post eller sms. Bra kommunikation i hela affären.
    Nöjd säljare! Tack Victor!
    2021-03-17
    Benjamin understand the area very well, he is very good in establishing connection with buyers. He is very flexible , does not hesitate to put extra effort in arranging private viewing many times which helps in selling properties quickly and in good price.

We are very happy with Benjamin , he is a STAR

Best Regards,
    Raza
    2021-03-16
    Köpte en otroligt fin lägenhet i Solna med Jannis Nikopoulos. Gick snabbt och smidigt, kunde inte önska mer! Han gav alla spekulanter tid för frågor och uppmärksamhet.

Sålde min lägenhet och Jannis Nikopoulos löste allt jag behövde hjälp med. Långt över mina förväntningar på en mäklare. Han har stor kunskap och försäljningen kändes trygg hela vägen.

Sammanfattning: Rekommenderar starkt Jannis Nikopoulos!
    • Frösunda
    2021-03-12
    Sålt vår lägenhet med hjälp av Sam. Väldigt bra bemötande! En omtänksam mäklare som bryr sig om sina klienter!
    2021-03-08
    Jag sålde min fina trerummare på Råsunda i Solna på drygt två veckor. Allt gick så smidigt så att jag knappt kan fatta att allt är klart samt att försäljningen gick över förväntan. Benjamin var snabb, kunnig och tillgänglig så skulle jag vilja sammanfatta min upplevelse är det så att jag är genomgående nöjd med Benjamins engagemang och hans arbete under försäljningsprocessen. Rekommenderas, den bästa av de bästa.
    2021-03-08
    En Väldigt professionell och lyhörd mäklare.
    Kan starkt rekommendera Viktor för dig som söker efter det lilla extra och vill känna dig trygg med att uppdraget utförs på bästa möjliga sätt.
    Jag och min sambo är mer än nöjda och vi är glada att vi anlitade Viktor.
    Tack
    2021-03-08
    Jag köpte en lgh med Jennifer som mäklare och jag kan inte beskriva Jennifers stöd och professionalism mer än utomordentligt!
    Jennifer är tillgänglig, har svar och sköter allt smidigt. Min upplevelse var att Jennifer kommunicerade ärligt och hon var mån om båda parterna.
    Hej Berfin, Tack fina du för förtroendet! Säg till när du är klar med renoveringen så kommer jag gärna förbi! Kram. Hälsningar,Jennifer Törnkvist Fastighetsbyrån Jennifer Törnkvist