Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Solna Norra

Fastighetsbyrån Solna Norra

Centralvägen 17, 171 68 Solna — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån Solna Norra!

Här i Solna, en av Sveriges absolut snabbast växande kommuner, har du närhet både till grönområden och storstadspuls. Här är det lätt att trivas, det är något vi på Fastighetsbyrån kan garantera. Flyttar du hit får du fina bostäder, massor av företag och utmärkta kommunikationer precis runt hörnet.

Vi mäklare här på kontoret har arbetat här länge och känner väl till området. Vi har hjälpt massor av människor att hitta sina drömbostäder här i Solna. Kontakta oss om du vill bli en av dem!

Läs vad 299 kunder tycker om Fastighetsbyrån Solna Norra

• Eric
    Eric skrev om Behrang Jamal en del av Fastighetsbyrån Solna
    Som potentiell köpare var Behrang väldigt snabb på att svara men väldigt snabb på att ändra förutsättningarna för budgivningen.

Saker som avslut, antal aktiva budgivare med mera kommunicerades illa och ändrades väldigt ofta.

Även de frågor som ställdes under visningen saknades det svar på och tillslut var jag tvungen att hitta de svaren själv istället.

När budgivningen närmade sig avslut försvann kontakten helt och hållet och trots att jag lagt ett högre bud valde Behrang att rekommendera säljaren att skriva kontrakt med en annan budgivare. Läs mer
    2018-09-20 Behrang J svarar Eric
    Hej!

Tack för din feedback. Väldigt ledsen att du har fått det intrycket av mig. Ska verkligen tänka på att försöka vara ännu mer tydlig för att inte skapa några missförstånd i framtiden. När det gäller val av köpare var det säljarens beslut helt och hållet och jag hoppas innerligt att du tror på det.

Ha en fortsatt fin dag.
  • Gabriella K
    Gabriella K skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har köpt bostad. Jag fick ett trevligt bemötande av mäklaren. Upplevde att hon var en helt okej mäklare Läs mer
  • Catharina N
    Catharina N skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi har köpt en lägenhet tillsammans med vår dotter så den mesta kontakten hade hon med henne.
    Den information vi fick via mejl var utförlig och informativ
    Bra bemötande av en kunnig mäklare Läs mer
  • Ingalill G
    Ingalill G skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpt bostadsrätt.
    Mäklaren uppträdde mycket konstigt med ex budgivningen, kontakter och var inte heller med vid kontraktsskrivning. Vid frågor var han nonchalant och hånfull som jag upplevde.
    Budgivningen verkar inte gått rätt till, fler med insyn i affären tycker att det var många frågetecken och konstigheter. Läs mer
  • Bo W
    Bo W skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mkt trevlig proffsig mäklare med glimten i ögat, kunnig och påläst, sympatisk. Jag har köpt en brf i Solna. Tony kan rekommenderas, jag är mkt nöjd. Läs mer
  • Martin A
    Martin A skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer skötte min försäljning av min nyrenoverade bostadsrätt i Solna. Hon är effektiv och lade ner tid och engagemang att hitta rätt köpare och dessutom få ut rätt marknadspris för just min bostad. Hon kämpar lite mer och gör det där lilla extra. Kan varmt rekommendera Jennifer till blivande nöjda kunder. Läs mer
  • Daniel F
    Daniel F skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer gjorde ett exceptionellt bra jobb vid mitt köp av lägenhet och jag rekommenderar verkligen henne. Hög service, kvalité och effektiv. Läs mer
  • Sami O
    Sami O skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Ärlig, rak på sak, smidig och levererar på sina ord! Läs mer
  • Anders G
    Anders G skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Rekommenderar Jannis starkt.
    - Snabb och bra affär.
    - Ypperlig kommunikation hela förloppet.
    - Bra kontaktnät Läs mer
  • Alejandro G
    Alejandro G skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jannis was just exactly what we needed for our apartment. We struggled to sell our apartment the first time with another company, but Jannis stepped in to help us. With a lot of confidence he managed to sell our apartment above our expectations very quickly and smoothly. He took away the stress from us and solve our problems in a time where market conditions were not at all favorable . I undoubtedly recommend him to anyone who want have a smooth, fast and profitable sell. Läs mer
  • Susanna Ä
    Susanna Ä skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    En envis mäklare som inte ger sig. När jag anlitade honom va det tryck på marknaden men den dök snabbt och Jannis va envis. Dock fick vi såklart inte samma höga pris som vi satt men detta var bara marknaden som var anledningen. Läs mer
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Försäljning av bostadsrätt. Jannis är en mycket professionell och lyhörd mäklare och besitter en stor social kompetens. Han uppfyllde våra förväntningar med råge och får våra bästa rekommendationer. Läs mer
    2018-08-22 Jannis N svarar Henrik B
    Hej Henrik

Tack för dem varma orden och önskar er all lycka till

Mvh Jannis
  • Iliya F
    Iliya F skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer har hjälp oss med två försäljningar med stor engagemang.

Hon är alltid tillgänglig och skötte försäljningarna med ett proffsigt sätt.

Jag kommer att rekommendera henne vidare till alla som bor i Solna. Läs mer
  • Shenshen C
    Shenshen C skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    She is really professional and helpful. Läs mer
  • Susanne K
    Susanne K skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    Ilker hjälpte oss att sälja en av föreningens hyresrätter. Ilker har varit mycket hjälpsam under hela processen, har ett väldigt trevligt sätt och är tillgänglig när man behöver komma i kontakt med honom. Jag kan varmt rekommendera Ilker till er nästa bostadsaffär. Läs mer
    2018-07-12 Ilker C svarar Susanne K
    Tack Susanne och Brf Urnan! Det glädjer mig att ni har varit nöjda med mig. Hoppas våra vägar möts igen med flera lyckade försäljningar.
  • Sandy K
    Sandy K skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    Kan starkt rekommendera Ilker! Han är proffsig på alla sätt en mäklare kan vara! Duktig, Korrekt, Rak, Lyhörd, helt enkelt en bra säljare. Tack för en lyckad bostadsaffär! Läs mer
    2018-07-12 Ilker C svarar Sandy K
    Stort tack ska ni ha, vi var ett team! Grymt bra jobb från eran sida också, verkligen! Att ha tålamod och driv som säljare under denna marknad är inte enkelt heller men vi lyckades stort!
  • Danny M
    Danny M skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Duktig fastighetsmäklare som tar sitt arbete på stort allvar och respekt. Som säljare fick vi bra guidning med Fastighetsbyråns egna internetverktyg. Läs mer
  • Axel J
    Axel J skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    Ilker gav ett professionellt intryck från början och det stod sig under hela processen. Jag tycker vi hade en bra kommunikation och Ilker gav mig alltid alternativ och goda råd i mina beslut. Jag kan varmt rekommendera Ilker. Läs mer
    2018-06-15 Ilker C svarar Axel J
    Tusen tack Axel för ett fint omdöme! Det glädjer mig att du är nöjda med mitt bemötande och den hjälp du fick! Ses på tillträdet! Ha en riktigt skön helg! Med vänlig hälsning Ilker Cengiz
  • Dödsboet efter Björn L
    Dödsboet efter Björn L skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket bra mäklare, rekommenderas starkt! Läs mer
  • Charlotte A
    Charlotte A skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    Trevlig, tillmötesgående och professionell! Läs mer
    2018-06-03 Ilker C svarar Charlotte A
    Hej Charlotte!

Stort tack för ett fint omdöme. Blev glad för din skull och köpet. Ni kommer att trivas super! Hälsa grabben från mig.
    Ses på till trädet!

Ha en toppen dag!

//Ilker Cengiz
  • Maria K
    Maria K skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    Vi är supernöjda med samarbetet med Ilker och Fastighetsbyrån! Tjänsten ”På gång” gjorde att vi snabbt var redo att sälja när vi väl hade hittat vårt nya hem!
    Vi kände genast stort förtroende för Ilker, som gav goda råd kring försäljningen och guidade oss hela vägen från fotografering till kontraktsskrivning. Att vara bostadssäljare på en skakig bostadsmarknad kan göra det svårt att sova på nätterna, men med sitt lugna sätt och trevliga och proffsiga bemötande kände vi oss väldigt trygga med Ilker. Han var dessutom alltid kontaktbar och återkom snabbt med svar när vi hade frågor eller behövde råd.
    Vi kan absolut rekommendera Ilker som fastighetsmäklare. Stort tack för en fin affär och ett mycket bra samarbete! Läs mer
    2018-05-28 Ilker C svarar Maria K
    Stort tack Maria och Markus, för förtroendet att sälja er lägenhet! Det har verkligen varit roligt att få hjälpa er och det känns väldigt bra att ni är nöjd med den hjälp ni har fått!! Och tusen tack för ett fint omdöme!! Ha en underbar dag! Ses på tillträdet

Med vänlig hälsning
    Ilker Cengiz
  • Karin L
    Karin L skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag skulle rekommendera att ta hjälp av Jannis för försäljning av bostadsrätt. Han skötte försäljningen av vår lägenhet på ett proffsigt sätt. Jannis är lyhörd, flexibel och trevlig. Vi skulle anlita honom igen! Läs mer
    2018-08-22 Jannis N svarar Karin L
    Tack Karin

Lycka till med allt nu

Mvh Jannis
  • Joel K
    Joel K skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Min uppfattning är att Jennifer tar sitt uppdrag på stort allvar och med stort engagemang. Hon har varit rak och hållit mig uppdaterad under hela processen. Något jag beundrar är att hon lyckas värna om att båda parter känner sig trygga och nöjda med affären.

Jag rekommenderar Jennifer till de som vill ha en tydlig och snabb affär utan krångel! Läs mer
  • Daniel D
    Daniel D skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpte min första lägenhet slutet av förra året, men skrev på kontraktet någon månad innan. Fick bra hjälp och svar på alla möjliga frågor. Höll mig uppdaterad under hela processen och Kände att jag hamna i bra händer. Läs mer
  • Per-olov M
    Per-olov M skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålde bostadsrätt.
    Jennifer visade stort engagemang och jobbade aktivt för att öka intresset för lägenheten. Hon är effektivt, målmedveten med rak kommunikation. Inger förtroende. Det fungerade väldigt bra från första kontakt. Läs mer
  • Jasmina G
    Jasmina G skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer är en driven och väldigt kunnig mäklare. Det jag uppskattade mest var den raka och öppna kommunikationen vi hade Läs mer
  • Johan G
    Johan G skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer hade ett väldigt bra engagemang och känslan var hela tiden att hon värdesatte att nå en överenskommelse där samtliga parter kände sig nöjda. Alltid anträffbar och tillgänglig för avstämning samt att svara på frågor. Rekommenderas! Läs mer
  • Mohsen P
    Mohsen P skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig och kunnig mäklare som jag köpt en lägenhet ifrån. Läs mer
  • Charlotta L
    Charlotta L skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi har sålt vår 3:a. Jannis har tagit hand om allt på ett professionellt och utmärkt sätt. Läs mer
  • Mahmud R
    Mahmud R skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jennifer sålde min lägenhet på noll tid och bra pris!

Hon jobbar på ett väldigt proffsigt och efffektivt sätt. utmärkt bemötande. högsta rekommendationer! Läs mer
  • Sergio S
    Sergio S skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jannis was great. He was always available when I needed him and managed to sell my apartment quickly and at a good price. Strongly recommended. Läs mer
  • Amalia N
    Amalia N skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Professionell, trevlig, kunnig Läs mer
  • Hanna J
    Hanna J skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    Ilker är en kunnig och omtänksam mäklare som hjälpt oss med vår försäljning. Han uppfyllde alla våra förväntningar och genomförde ett utmärkt jobb. Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2018-06-03 Ilker C svarar Hanna J
    Tusen tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av er lägenhet! Och stort tack för en fin rekommendation! Jag hoppas att ni kommer trivas kanon i ert nya fina hus! Vi ses på tillträdet!

Med vänlig hälsning
    Ilker Cengiz
  • Emelie Å
    Emelie Å skrev om Jennifer Törnkvist en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpte bostadsrätt.
    Jennifer bemötte oss professionellt och med ett perspektiv där inte bara säljarens önskemål togs till godo. Hon kom med tips, råd och stöttade oss mycket bra genom hela processen! Alltid tillgänglig och närvarande. Mycket glad, trevlig och lätt att ha att göra med! En mäklarstjärna! Läs mer
  • Alexander P
    Alexander P skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam gjorde sitt yttersta så att jag kunde få den bostad jag ville ha. Rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • Anna G
    Anna G skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    Ilker är lyhörd, kunnig och ger snabb service. Tack för ett gott samarbete! Läs mer
    2018-04-30 Ilker C svarar Anna G
    Tack Anna och Kristian för de fina orden! Väldigt trevligt samarbete och tack för visat förtroende. Lycka till med nya boendet!
    Mvh ilker Cengiz
  • Ronja A
    Ronja A skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam har ännu en gång visat vad han går för! Vi visste att han skulle leverera och det var därför vi valde honom. Han är kunnig, driven och tar sig an uppdraget på ett tryggt och smidigt sätt. Mycket bra jobbat och tack för ett fint samarbete! Vh, Arslan Läs mer
  • Ronja A
    Ronja A skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    lIker är en toppenmäklare som har gjort ett fantastiskt jobb! Han kändes ödmjuk, ärlig och lojal genom hela affären. Han var mycket engagerad och kämpade in i det sista för att få till en bra affär. Vi upplevde honom som positiv och lyhörd samtidigt som han ingav ett förtroendegivande intryck vilket kändes tryggt för oss då vår bostad inte blev såld av den tidigare mäklaren. Med Ilker gick allt väldigt fort, han levererade direkt. Vi kan varmt rekommendera honom! Vh, Arslan Läs mer
    2018-04-18 Ilker C svarar Ronja A
    Hej David och Ronja!

Stort tack för att jag fick uppdraget att hjälpa er i denna viktiga affär och stort tack för visat förtroende. I dessa försäljningstider med högt utbud och mycket skriverier i tidningen om bostadsmarknaden får man ha lite tålamod, kämpa lite extra och ta sig tid för extravisningar och sena samtal - och det gav ju resultat vilket var jättehärligt. Ses vidare pussa lillen från mig. Allt gott!
  • Classe M
    Classe M skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bemötandet var bra och han levde upp till min förväntan,m.a.o. allt OK! Läs mer
  • Marine M
    Marine M skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Superbra! Är jätte nöjd med mäklaren, informationen, kontakten, uppdateringarna, allt från början till slut. Sam är mycket duktig, insatt och engagerad mäklare. Allt har verkligen varit kanonbra! Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Ludvig H
    Ludvig H skrev om Behrang Jamal en del av Fastighetsbyrån Solna
    Behrang är lättsam, trevlig och kompetent. En mycket bra mäklare! Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam har varit en jätte bra mäklare troyts en svår marknad. Jag är nöjd med min försäljning och Sam gav mig råd och höll hoppet uppe under försäljningstiden. Läs mer
  • Amanda P
    Amanda P skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket hjälpsam och rak på sak. Arbetar tydligt för att hjälpa sina kunder med deras försöljning och nå uppsatta mål. Väldigt vänlig och lätt att ha att göra med Läs mer
  • Sarac B
    Sarac B skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väldigt bra kundbemötande, VIP behandling och lyfte fram de viktigaste aspekterna som var väldigt avgörande för vårt beslut. Stort tack! Läs mer
  • Mohammed B
    Mohammed B skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam var jätte trevlig och tillmötesgående , jag träffade honom första gången , jag kände mig trygg med honom .jag kan rekommendera honom till mina bekanta. Läs mer
  • Tobias J
    Tobias J skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Första gången jag säljer en bostad och därför oerfaren kring mäklarval och annat man bör tänka på. Inga problem i detta fall då Jannis på ett föredömligt sätt assisterade med försäljning, dessutom på en marknad vid tillfället översvämmad av bostäder. Topp! Läs mer
  • Meriam C
    Meriam C skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Professionnell, hjälpsam och trevlig. Läs mer
  • Kajsa K
    Kajsa K skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jannis är en mycket engagerad, tålmodig och tillmötesgående mäklare som dessutom inger mycket förtroende. Han har varit en riktig klippa. Jag är så glad att vi valde honom! Läs mer
  • Joanna R
    Joanna R skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket trevlig och alltid tillgänglig vid behov! Rekommenderas! Läs mer
  • Zoran T
    Zoran T skrev om Jannis Nikopoulos en del av Fastighetsbyrån Solna
    Toppen mäklare på alla sätt!
    Rekommenderas stark! Läs mer

Centralvägen 17, 171 68 Solna