Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-01

Läs vad 16 kunder tycker om Ilker Cengiz

• Binh P skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra

2019-01-29

I was really doubtful when deciding entering into another apartment hunting again. Didnt have good impression with how it went with agents. However it came as a surprise of how nice and friendly Ilker was. That was partly of the reason why I made the decision within just a few minutes. Not a hustle but a right one as I know for sure for now. It was also thanks to all the useful information and recommendations I got from Ilker. Läs mer
  • Tim T
    Tim T sålde sin bostad med hjälp av Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra

2019-01-27

Jag har sålt min bostad med Ilker, fick redan vid första mötet känsla för ambitionen hos Ilker.
    Försäljningen gick väldigt bra och får även mycket hjälp av honom i jakt på att leta ny bostad.

Driven och hjälpsam mäklare som sätter kunden i fokus även efter affären är genomförd. Läs mer
  • Yvonne F
    Yvonne F skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra

2018-12-31

Tack Ilker för att du lyckades sälja min koloni stuga innan jul vilket jag trodde ej var möjligt . Det säger mycket om din kapacitet och vänlighet framförallt. Stort tack och lycka till i framtiden. Yvonne Läs mer
  • Maris R
    Maris R skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra

2018-12-16

Ilker sålde en kolonistuga i Solna. Som köpare upplevde jag Ilker som väldigt professionell och strukturerad. Ilker är lugn, informativ och mycket positiv. Skolboksexempel på mäklare som tillvaratar båda parter i sitt mäklande. Ilker kan Solna och jag rekommenderar Ilker till er som funderar på att göra slag i saken. Läs mer
  • Anthimos C
    Anthimos C skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra

2018-12-07

Hej,
    jag köpte en lägenhet via Ilker. Bemötandet och kompetensen var väldigt bra. Jag tackar Ilker för att han drev på mig och till slut gick det vägen, tack! Läs mer
  • Jens Olof Rasmus C
    Jens Olof Rasmus C skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra

2018-10-28

Jag sålde min 2:a på Ankdammsgatan 31 i Solna. Det var en lång process där Ilker visade stort tålamod och fingertoppskänsla i vårt samarbete. 7 månader efter vårt första möte såldes bostadsrätten och allt sköttes mycket professionellt genom hela processen. Läs mer
    2018-10-28 Ilker C svarar Jens Olof Rasmus C
    Hej Jens,

Tack för de fina orden. Nöjet var helt mitt!
    Hoppas på att få se och höra dig sjunga:)

Ses på tillträdet, allt gott!

Med vänlig hälsning
  • Andreas C skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra

2018-10-25

Sålde nyligen min lägenhet i Bergshamra med hjälp av Ilker. Han var trevlig, professionell, och skön. Läs mer
    2018-10-28 Ilker C svarar Andreas C
    Tjena Andreas,

Tusen tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! Och stort tack för en fin rekommendation! Jag hoppas att ni kommer trivas kanon i er nya fina lägenhet! Vi ses på tillträdet!

Med vänlig hälsning
  • Susanne K
    Susanne K skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra

2018-07-12

Ilker hjälpte oss att sälja en av föreningens hyresrätter. Ilker har varit mycket hjälpsam under hela processen, har ett väldigt trevligt sätt och är tillgänglig när man behöver komma i kontakt med honom. Jag kan varmt rekommendera Ilker till er nästa bostadsaffär. Läs mer
    2018-07-12 Ilker C svarar Susanne K
    Tack Susanne och Brf Urnan! Det glädjer mig att ni har varit nöjda med mig. Hoppas våra vägar möts igen med flera lyckade försäljningar.
  • Sandy K
    Sandy K skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra

2018-06-25

Kan starkt rekommendera Ilker! Han är proffsig på alla sätt en mäklare kan vara! Duktig, Korrekt, Rak, Lyhörd, helt enkelt en bra säljare. Tack för en lyckad bostadsaffär! Läs mer
    2018-07-12 Ilker C svarar Sandy K
    Stort tack ska ni ha, vi var ett team! Grymt bra jobb från eran sida också, verkligen! Att ha tålamod och driv som säljare under denna marknad är inte enkelt heller men vi lyckades stort!
  • Axel J skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra

2018-06-13

Ilker gav ett professionellt intryck från början och det stod sig under hela processen. Jag tycker vi hade en bra kommunikation och Ilker gav mig alltid alternativ och goda råd i mina beslut. Jag kan varmt rekommendera Ilker. Läs mer
    2018-06-15 Ilker C svarar Axel J
    Tusen tack Axel för ett fint omdöme! Det glädjer mig att du är nöjda med mitt bemötande och den hjälp du fick! Ses på tillträdet! Ha en riktigt skön helg! Med vänlig hälsning Ilker Cengiz

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Solna Norra

Sam Edvinsson