Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2018-11

Läs vad 13 kunder tycker om Ilker Cengiz

• Maris R
    Maris R skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    Ilker sålde en kolonistuga i Solna. Som köpare upplevde jag Ilker som väldigt professionell och strukturerad. Ilker är lugn, informativ och mycket positiv. Skolboksexempel på mäklare som tillvaratar båda parter i sitt mäklande. Ilker kan Solna och jag rekommenderar Ilker till er som funderar på att göra slag i saken. Läs mer
  • Anthimos C
    Anthimos C skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    Hej,
    jag köpte en lägenhet via Ilker. Bemötandet och kompetensen var väldigt bra. Jag tackar Ilker för att han drev på mig och till slut gick det vägen, tack! Läs mer
  • Jens Olof Rasmus C
    Jag sålde min 2:a på Ankdammsgatan 31 i Solna. Det var en lång process där Ilker visade stort tålamod och fingertoppskänsla i vårt samarbete. 7 månader efter vårt första möte såldes bostadsrätten och allt sköttes mycket professionellt genom hela processen. Läs mer
    2018-10-28 Ilker C svarar Jens Olof Rasmus C
    Hej Jens,

Tack för de fina orden. Nöjet var helt mitt!
    Hoppas på att få se och höra dig sjunga:)

Ses på tillträdet, allt gott!

• Andreas C skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    Sålde nyligen min lägenhet i Bergshamra med hjälp av Ilker. Han var trevlig, professionell, och skön. Läs mer
    2018-10-28 Ilker C svarar Andreas C
    Tjena Andreas,

Tusen tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! Och stort tack för en fin rekommendation! Jag hoppas att ni kommer trivas kanon i er nya fina lägenhet! Vi ses på tillträdet!

• Susanne K
    Susanne K skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    Ilker hjälpte oss att sälja en av föreningens hyresrätter. Ilker har varit mycket hjälpsam under hela processen, har ett väldigt trevligt sätt och är tillgänglig när man behöver komma i kontakt med honom. Jag kan varmt rekommendera Ilker till er nästa bostadsaffär. Läs mer
    2018-07-12 Ilker C svarar Susanne K
    Tack Susanne och Brf Urnan! Det glädjer mig att ni har varit nöjda med mig. Hoppas våra vägar möts igen med flera lyckade försäljningar.
  • Sandy K
    Sandy K skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    Kan starkt rekommendera Ilker! Han är proffsig på alla sätt en mäklare kan vara! Duktig, Korrekt, Rak, Lyhörd, helt enkelt en bra säljare. Tack för en lyckad bostadsaffär! Läs mer
    2018-07-12 Ilker C svarar Sandy K
    Stort tack ska ni ha, vi var ett team! Grymt bra jobb från eran sida också, verkligen! Att ha tålamod och driv som säljare under denna marknad är inte enkelt heller men vi lyckades stort!
  • Axel J skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    Ilker gav ett professionellt intryck från början och det stod sig under hela processen. Jag tycker vi hade en bra kommunikation och Ilker gav mig alltid alternativ och goda råd i mina beslut. Jag kan varmt rekommendera Ilker. Läs mer
    2018-06-15 Ilker C svarar Axel J
    Tusen tack Axel för ett fint omdöme! Det glädjer mig att du är nöjda med mitt bemötande och den hjälp du fick! Ses på tillträdet! Ha en riktigt skön helg! Med vänlig hälsning Ilker Cengiz
  • Charlotte A skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    Trevlig, tillmötesgående och professionell! Läs mer
    2018-06-03 Ilker C svarar Charlotte A
    Hej Charlotte!

Stort tack för ett fint omdöme. Blev glad för din skull och köpet. Ni kommer att trivas super! Hälsa grabben från mig.
    Ses på till trädet!

Ha en toppen dag!

//Ilker Cengiz
  • Maria K
    Maria K skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    Vi är supernöjda med samarbetet med Ilker och Fastighetsbyrån! Tjänsten ”På gång” gjorde att vi snabbt var redo att sälja när vi väl hade hittat vårt nya hem!
    Vi kände genast stort förtroende för Ilker, som gav goda råd kring försäljningen och guidade oss hela vägen från fotografering till kontraktsskrivning. Att vara bostadssäljare på en skakig bostadsmarknad kan göra det svårt att sova på nätterna, men med sitt lugna sätt och trevliga och proffsiga bemötande kände vi oss väldigt trygga med Ilker. Han var dessutom alltid kontaktbar och återkom snabbt med svar när vi hade frågor eller behövde råd.
    Vi kan absolut rekommendera Ilker som fastighetsmäklare. Stort tack för en fin affär och ett mycket bra samarbete! Läs mer
    2018-05-28 Ilker C svarar Maria K
    Stort tack Maria och Markus, för förtroendet att sälja er lägenhet! Det har verkligen varit roligt att få hjälpa er och det känns väldigt bra att ni är nöjd med den hjälp ni har fått!! Och tusen tack för ett fint omdöme!! Ha en underbar dag! Ses på tillträdet

• Hanna J
    Hanna J skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    Ilker är en kunnig och omtänksam mäklare som hjälpt oss med vår försäljning. Han uppfyllde alla våra förväntningar och genomförde ett utmärkt jobb. Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2018-06-03 Ilker C svarar Hanna J
    Tusen tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av er lägenhet! Och stort tack för en fin rekommendation! Jag hoppas att ni kommer trivas kanon i ert nya fina hus! Vi ses på tillträdet!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Solna Norra

Sam Edvinsson