en del av Fastighetsbyrån Solna Norra

Centralvägen 17
171 68 Solna — Visa karta

Vad tror Ilker att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 9 kunder tycker om Ilker Cengiz

• Susanne K
    Susanne K skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    Ilker hjälpte oss att sälja en av föreningens hyresrätter. Ilker har varit mycket hjälpsam under hela processen, har ett väldigt trevligt sätt och är tillgänglig när man behöver komma i kontakt med honom. Jag kan varmt rekommendera Ilker till er nästa bostadsaffär. Läs mer
    2018-07-12 Ilker C svarar Susanne K
    Tack Susanne och Brf Urnan! Det glädjer mig att ni har varit nöjda med mig. Hoppas våra vägar möts igen med flera lyckade försäljningar.
  • Sandy K
    Sandy K skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    Kan starkt rekommendera Ilker! Han är proffsig på alla sätt en mäklare kan vara! Duktig, Korrekt, Rak, Lyhörd, helt enkelt en bra säljare. Tack för en lyckad bostadsaffär! Läs mer
    2018-07-12 Ilker C svarar Sandy K
    Stort tack ska ni ha, vi var ett team! Grymt bra jobb från eran sida också, verkligen! Att ha tålamod och driv som säljare under denna marknad är inte enkelt heller men vi lyckades stort!
  • Axel J
    Axel J skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    Ilker gav ett professionellt intryck från början och det stod sig under hela processen. Jag tycker vi hade en bra kommunikation och Ilker gav mig alltid alternativ och goda råd i mina beslut. Jag kan varmt rekommendera Ilker. Läs mer
    2018-06-15 Ilker C svarar Axel J
    Tusen tack Axel för ett fint omdöme! Det glädjer mig att du är nöjda med mitt bemötande och den hjälp du fick! Ses på tillträdet! Ha en riktigt skön helg! Med vänlig hälsning Ilker Cengiz
  • Charlotte A
    Charlotte A skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    Trevlig, tillmötesgående och professionell! Läs mer
    2018-06-03 Ilker C svarar Charlotte A
    Hej Charlotte!

Stort tack för ett fint omdöme. Blev glad för din skull och köpet. Ni kommer att trivas super! Hälsa grabben från mig.
    Ses på till trädet!

Ha en toppen dag!

//Ilker Cengiz
  • Maria K
    Maria K skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    Vi är supernöjda med samarbetet med Ilker och Fastighetsbyrån! Tjänsten ”På gång” gjorde att vi snabbt var redo att sälja när vi väl hade hittat vårt nya hem!
    Vi kände genast stort förtroende för Ilker, som gav goda råd kring försäljningen och guidade oss hela vägen från fotografering till kontraktsskrivning. Att vara bostadssäljare på en skakig bostadsmarknad kan göra det svårt att sova på nätterna, men med sitt lugna sätt och trevliga och proffsiga bemötande kände vi oss väldigt trygga med Ilker. Han var dessutom alltid kontaktbar och återkom snabbt med svar när vi hade frågor eller behövde råd.
    Vi kan absolut rekommendera Ilker som fastighetsmäklare. Stort tack för en fin affär och ett mycket bra samarbete! Läs mer
    2018-05-28 Ilker C svarar Maria K
    Stort tack Maria och Markus, för förtroendet att sälja er lägenhet! Det har verkligen varit roligt att få hjälpa er och det känns väldigt bra att ni är nöjd med den hjälp ni har fått!! Och tusen tack för ett fint omdöme!! Ha en underbar dag! Ses på tillträdet

Med vänlig hälsning
  • Hanna J
    Hanna J skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    Ilker är en kunnig och omtänksam mäklare som hjälpt oss med vår försäljning. Han uppfyllde alla våra förväntningar och genomförde ett utmärkt jobb. Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2018-06-03 Ilker C svarar Hanna J
    Tusen tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av er lägenhet! Och stort tack för en fin rekommendation! Jag hoppas att ni kommer trivas kanon i ert nya fina hus! Vi ses på tillträdet!

Med vänlig hälsning
  • Anna G
    Anna G skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    Ilker är lyhörd, kunnig och ger snabb service. Tack för ett gott samarbete! Läs mer
    2018-04-30 Ilker C svarar Anna G
    Tack Anna och Kristian för de fina orden! Väldigt trevligt samarbete och tack för visat förtroende. Lycka till med nya boendet!
    Mvh ilker Cengiz
  • Ronja A
    Ronja A skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    lIker är en toppenmäklare som har gjort ett fantastiskt jobb! Han kändes ödmjuk, ärlig och lojal genom hela affären. Han var mycket engagerad och kämpade in i det sista för att få till en bra affär. Vi upplevde honom som positiv och lyhörd samtidigt som han ingav ett förtroendegivande intryck vilket kändes tryggt för oss då vår bostad inte blev såld av den tidigare mäklaren. Med Ilker gick allt väldigt fort, han levererade direkt. Vi kan varmt rekommendera honom! Vh, Arslan Läs mer
    2018-04-18 Ilker C svarar Ronja A
    Hej David och Ronja!

Stort tack för att jag fick uppdraget att hjälpa er i denna viktiga affär och stort tack för visat förtroende. I dessa försäljningstider med högt utbud och mycket skriverier i tidningen om bostadsmarknaden får man ha lite tålamod, kämpa lite extra och ta sig tid för extravisningar och sena samtal - och det gav ju resultat vilket var jättehärligt. Ses vidare pussa lillen från mig. Allt gott!
  • Robert A
    Robert A skrev om Ilker Cengiz en del av Fastighetsbyrån Solna Norra
    Jag tycker Ilker är toppen! Han hade mycket energi och var väldigt flexibel att kommunicera utanför mina arbetstider. Han jobbar stenhårt och gör verkligen allt för att nå det bästa resultatet. Ilker och jag hade ett gott samarbete genom säljprocessen och jag har fått stark tillit till hans expertis inom bostadsförsäljning. Om jag säljer igen kommer jag definitivt ringa honom igen!
    Tack för hjälpen! Läs mer
    2018-02-11 Ilker C svarar Robert A
    Hej bästa Robert,

Super tack för de fina orden. Vi lyckades tillsammans skapa historia i dagens marknad. Vår resa fortsätter i vilket fall som helst och du är mer än alltid välkommen att höra dig till mig.
Sam Edvinsson
Jennifer Törnkvist