en del av Fastighetsbyrån Solna

4.6 / 5 i betyg — 9 rekommendationer

Läs vad 9 användare tycker om Alexander Yavar

• Mitra F
    Mitra F skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi inlede ett samarbete med Alexander. Redan från första mötet kände jag mig trygg. Alexander har med sittdrivkraft, possivitet, energi och det proffesionella bemöttande levererade 200%. Vid något tillfälle kände jag frustration över processen, men Alexander med sitt lugna och självsäkra sätt lugnade i sin tur mig och gav mitt hopp och tro tillbaka. Så Alexander Dig är jag evig tacksam för all tid och själ du lagt ner med vår lägenhetsförsäljning. Rekommenderas värmt
  • Karl S
    Karl S skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vill rekommendera Alexander till er andra!
    Vår försäljning gick lätt och smidigt och vi behövde bara luta oss tillbaka och åka med. Hans självsäkerhet och engagemang va kvaliteer vi fastnade för. Vi satt i en krånglig sits då vi redan hade köpt en lägenhet och hade tagit förlänge att bestämma oss för vilken mäklare vi skulle välja. Summa summarum levererades resultat över förväntan och vi tog ett överbryggningslån och semester i väntan på tillträde.
  • Javad S
    Javad S skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hej !
    Vill först tacka fastighetsbyrån Solna och alla medarbetarna, ytterst mycket Alexander Yavar som vi va i kontakt med och lärde känna mest som är en otrolig kunnig och skicklig på alla vis som jag fortfarande är väldigt imponerad över. Alexander är otrolig hjärtlig, social, ärlig och lojal mot både säljare och köpare och de egenskaperna fick mig att känna mig trygg och lugn som säljare.
    Jag/vi tackar dig hjärtligt, du är en otrolig karismatisk människa och hoppas att i fortsättningen kunna få samarbeta med dig igen.
    Mvh : Javad Soltani
    Alexander Y gillar detta
  • Jan H
    Jan H skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Valde Alexander för att han hade sålt dyrt i området och lovade göra detsamma med min lägenhet. Vi hade skiljda meningar om hur han skulle gå till väga, men vi gjorde på hans sätt och han levererade över förväntan. Varit väldigt driven och kunnat ge goda råd rörande allt genom hela säljprocessen och verkligen brunnit för sin profession.
    Kunnig och engagerad. Kommer definitivt välja honom igen.
    Rekommenderas varmt!
    Alexander Y, Jan H gillar detta
  • Sandra
    Sandra skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Rekommenderar varmt Alexander då han varit professionell och tillgänglig genom hela processen, fått oss att känna oss trygga och känna att vi var ett team. Driven och gjort oss nöjda till 100%!
  • Tao X
    Tao X skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Varit engagerad under hela processen, funnits tillgänglig, jobbat effektivt.
  • Lidija M
    Lidija M skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    väldigt otrevlig och inte alls någon service minded person. Fel yrkesval.
    2017-02-02 Alexander Y svarar Lidija M
    Hej Lidija!

Jag är hemskt ledsen att du har fått det intrycket av mig.
    Jag är en person som verkligen brinner för mitt jobb och gör allt för mina kunder! Jag hoppas jag kan hjälpa dig i framtiden.

Jag önskar er all lycka med er bostads letandet här i Solna.
    2017-02-18 Lidija M svarar Alexander Y
    Hej Alexander,
    Jag har nog förhastat mig , då jag är lite stressad sista tiden och mitt omdöme som jag har skrivit här stämmer nog inte alls på dina proffetionella färdigheter som mäklare. Jag ber om ursäkt för tt jag skrev ett negativit omdöme .

Mvh Lidija Manfredi
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Jenny A
    Jenny A skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag vill varmt rekommendera Alexander Yavar som din mäklare. Han jobbar stenhårt, är snabb, flexibel och har för min del sålt min bostad för ett pris som jag aldrig kunnat föreställa mig. He´s a keeper!
  • Ida T
    Ida T skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Alltid nåbar och sjukt bra service för mig som köpare!
Sam Edvinsson
Patrik Ekdahl