en del av Fastighetsbyrån Solna

4.6 / 5 i betyg — 31 rekommendationer

Läs vad 31 användare tycker om Alexander Yavar

• Magnus L
    Magnus L skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig och seriös mäklare som verkligen ansträngde sig för att svara på alla frågor och göra affären till den allra bästa möjliga för oss. Påläst, kompetent, trevlig och med god kunskap om området, vilket vi älskade.
  • Liza D
    Liza D skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi är mycket nöjda med Alexander. Han fångade upp vårt intresse på en tidigare visning av en annan lägenhet och var mycket lyhörd för våra önskemål. Jag är mycket nöjd. Alexander har varit kommunikativ och hållit mig uppdaterad med vad som händer, och snabbt svarat på mina frågor. Allt gick smidigt och förenklade hela grejen åt en! Noggrann och trevlig kille! Jag känner ett starkt förtroende för Alexander och rekommenderar honom verkligen till andra som har funderingar att sälja sin bostad.
    Det blir inte bättre än så här!
  • Ulf J
    Ulf J skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Alexander har överträffat alla förväntningar från första kontakt. Med lyhördhet, stort intresset och kunskap har han hjälpt oss med inte bara försäljning, utan även köp av lägenhet. Proaktiv och genuint intresserad utan att överdriva försäljningspriser eller marknadsintresse. Han gav en realistisk bild av nutidsläget och var även tillgänglig för alla möjliga frågor.

Vi rekommenderar Alexander starkt och kommer att kontakta honom igen vid framtida affärer. Vi kan inte tänka oss en bättre mäklare.
  • karin S
    karin S skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Efter en besvikelse med en annan mäklare så valde jag att inleda ett samarbete och sälja min lägenhet med Alexander. Skillnaden har varit som natt och dag! Samtidigt som kommunikationen har varit utomordentligt bra, så har han lyckats sälja till ett pris som alla parter varit mycket nöjda med. När det var dags att sälja min andra lägenhet så tvekade jag inte en sekund på att höra av mig till Alexander ännu en gång. Marknaden där denna försäljning skedde har varit ostabil på sista tiden, och andra lägenheter har gått för relativt låga priser. Detta hindrade dock inte Alexander från att återigen kliva in och leverara ett utomordentligt resultat. Vad som imponerar mig som mest är det faktum att Alexander inte nöjer sig med att sälja till ett pris där han vet att din gräns som säljare går, utan istället arbetar hårt för att få till ett pris som du verkligen är nöjd med! Jag rekommenderar med andra ord alla i Solna att sammarbeta med Alexander vid försäljning/köp.
  • Yvonne F
    Yvonne F skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi är väldigt nöjda med valet av Alexander som våran mäklare när vi skulle sälja våran lägenhet. Trevlig, professionell och väldigt mån om att man är delaktig i processen. Professionell attityd från första mötet till avslut. Väldigt snabb att svara på mail och i telefon. Rekommenderas varmt!
  • Anette S
    Anette S skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Oengagerad, ända från visning till avslutad affär. Kände mig inte som en kund som skulle bli nöjd. Han ville bara få klart affären så fort som möjligt.
  • Karin N
    Karin N skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bra bemötande, alltid tillgänglig för frågor mm.
    För övrigt trevlig och positiv.
  • James E
    James E skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Alexander är noggrann, han tar sin tid att förstår läget och har koll på allt
  • Heba K
    Heba K skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Positiv utstrålning, otroligt självsäker och lugn var egenskaper hos Alexander som gjorde att vi valde just honom som mäklare. En mycket proffsig mäklare som jag varmt kan rekommendera!
  • Praveen V
    Praveen V skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Quite a good experience, It was quite smooth and quick!
  • Ezo K
    Ezo K skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag upplevde Alexander som en riktig jägare, bestämd, självsäker och med stort tålamod inför hela processen till han uppnått målet att sälja vår bostad så dyrt som möjligt. Tack för all hjälp!
  • Carina S
    Carina S skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Tyvärr så fick jag den inte såld på mina visningar. På grund av att flera treor i samma område hade visningar samma helg med bättre läge. Men Alexander fick den såld utan nya visningar och gjorde ett bra jobb.
  • Kalle T
    Kalle T skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Seriös kunnig och väldigt trevlig mäklare.
  • Gitte G
    Gitte G skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jättebra mäklare, saklig, svarar snabbt
    Allt fungerat så bra vid köp av lgh
    En mäklare att rekommendera
  • Evagelos T
    Evagelos T skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Alex skötte allt väldigt bra från början till slut.
    Kunde marknaden väldigt bra och gjorde en väldigt bra affär.
  • Gunnar P
    Gunnar P skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Alexander har varit trevlig och korrekt samt anpassningsbar efter mina önskemål vad gäller tider för att ses etc
  • Lu N
    Lu N skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Alexander has been professional and very responsible
  • Aynur A
    Aynur A skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Ja, jag kan rekommendera Alexander yavar
  • Maria W
    Maria W skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig, seriös, snabb, enkel att kommunicera med
  • Nasrin F
    Nasrin F skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väldigt nöjd med Alexander, proffsig tillmötesgående och tillgänglig under hela säljprocessen. Fick ett pris jag på min lgh jag är väldigt nöjd med! Rekommenderar Alexander oavsett om du vill sälja eller köpa.
  • Saeid S
    Saeid S skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag var väldigt nöjd med dem info jag fått från början.
  • Tao X
    Tao X skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Working very hard to help the customers to get the work done :)
  • Mitra F
    Mitra F skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi inlede ett samarbete med Alexander. Redan från första mötet kände jag mig trygg. Alexander har med sittdrivkraft, possivitet, energi och det proffesionella bemöttande levererade 200%. Vid något tillfälle kände jag frustration över processen, men Alexander med sitt lugna och självsäkra sätt lugnade i sin tur mig och gav mitt hopp och tro tillbaka. Så Alexander Dig är jag evig tacksam för all tid och själ du lagt ner med vår lägenhetsförsäljning. Rekommenderas värmt
  • Karl S
    Karl S skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vill rekommendera Alexander till er andra!
    Vår försäljning gick lätt och smidigt och vi behövde bara luta oss tillbaka och åka med. Hans självsäkerhet och engagemang va kvaliteer vi fastnade för. Vi satt i en krånglig sits då vi redan hade köpt en lägenhet och hade tagit förlänge att bestämma oss för vilken mäklare vi skulle välja. Summa summarum levererades resultat över förväntan och vi tog ett överbryggningslån och semester i väntan på tillträde.
  • Javad S
    Javad S skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hej !
    Vill först tacka fastighetsbyrån Solna och alla medarbetarna, ytterst mycket Alexander Yavar som vi va i kontakt med och lärde känna mest som är en otrolig kunnig och skicklig på alla vis som jag fortfarande är väldigt imponerad över. Alexander är otrolig hjärtlig, social, ärlig och lojal mot både säljare och köpare och de egenskaperna fick mig att känna mig trygg och lugn som säljare.
    Jag/vi tackar dig hjärtligt, du är en otrolig karismatisk människa och hoppas att i fortsättningen kunna få samarbeta med dig igen.
    Mvh : Javad Soltani
  • Jan H
    Jan H skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Valde Alexander för att han hade sålt dyrt i området och lovade göra detsamma med min lägenhet. Vi hade skiljda meningar om hur han skulle gå till väga, men vi gjorde på hans sätt och han levererade över förväntan. Varit väldigt driven och kunnat ge goda råd rörande allt genom hela säljprocessen och verkligen brunnit för sin profession.
    Kunnig och engagerad. Kommer definitivt välja honom igen.
    Rekommenderas varmt!
    Alexander Y, Jan H gillar detta
  • Sandra
    Sandra skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Rekommenderar varmt Alexander då han varit professionell och tillgänglig genom hela processen, fått oss att känna oss trygga och känna att vi var ett team. Driven och gjort oss nöjda till 100%!
  • Tao X
    Tao X skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Varit engagerad under hela processen, funnits tillgänglig, jobbat effektivt.
  • Lidija M
    Lidija M skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    väldigt otrevlig och inte alls någon service minded person. Fel yrkesval.
    2017-02-02 Alexander Y svarar Lidija M
    Hej Lidija!

Jag är hemskt ledsen att du har fått det intrycket av mig.
    Jag är en person som verkligen brinner för mitt jobb och gör allt för mina kunder! Jag hoppas jag kan hjälpa dig i framtiden.

Jag önskar er all lycka med er bostads letandet här i Solna.
    2017-02-18 Lidija M svarar Alexander Y
    Hej Alexander,
    Jag har nog förhastat mig , då jag är lite stressad sista tiden och mitt omdöme som jag har skrivit här stämmer nog inte alls på dina proffetionella färdigheter som mäklare. Jag ber om ursäkt för tt jag skrev ett negativit omdöme .

Mvh Lidija Manfredi
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Jenny A
    Jenny A skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag vill varmt rekommendera Alexander Yavar som din mäklare. Han jobbar stenhårt, är snabb, flexibel och har för min del sålt min bostad för ett pris som jag aldrig kunnat föreställa mig. He´s a keeper!
  • Ida T
    Ida T skrev om Alexander Yavar en del av Fastighetsbyrån Solna
    Alltid nåbar och sjukt bra service för mig som köpare!
Sam Edvinsson
Patrik Ekdahl