en del av Fastighetsbyrån Solna

4.7 / 5 i betyg — 43 rekommendationer

Läs vad 43 användare tycker om Armin Siggesjö

• Murat C
    Murat C skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hej. Armin är mycket professionell på sitt jobb tack vore han jag sålde min lägenhet i Solna på nästan rekord pris
    Tack Armin
  • Christian B
    Christian B skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    Självklart förväntar du dig en mäklare som värdesätter rätt tid, rätt plats och rätt utrustning.
    Du vill ha en mäklare som kommer i tid till Ert möte och håller visningar på utsatta tider utan ursäkter. Du vill även ha en mäklare som är på rätt plats och har kunskap om området du är intresserad av, hur fastigheten är uppbyggd,vad som finns i närheten och vad som komma skall framöver.

Självklart kommer personen med utrustning för att kunna dokumentera dina önskemål.
    Du vill även att din mäklare är hel, ren och funktionsduglig. Du vill att personen ska kunna se dig i ögonen att affären inte bjuder på något som ni inte avtalat.

Ni vill att Er mäklare ska vara tillgänglig och återkomma med skyndsamt svar vid eventuella frågor. Listan kan göras lång avseende hur en mäklare ska vara för att Ni ska känna er trygga med att göra affärer.
    Om du vill ha en pålitlig mäklare och värderar ovanstående rekommenderas varmt Armin Siggesjö.
  • Nidal B
    Nidal B skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    Tack Armin för ett fantastiskt arbete. Armin arbetar strukturerat och effektivt. Hela processen kändes välplanerad och flöt på problemfritt med både homestylingen och fotografen. Riktiga proffs där äktheten lyftes fram. Min bostad såldes redan efter förhandsvisningen. Jag har sålt och köpt en del genom åren men aldrig tidigare träffat en mäklare som är så tillgänglig, påläst och pedagogisk. Armin är trevlig och mycket sakkunnig. Jag har känt mig trygg under hela processen. Det har även varit mycket lätt att komma i kontakt med honom såväl dag som kväll/helg. Han har via sitt kontaktnät bidragit till en snabb och smidig affär. Jag är mycket nöjd med Armin och kommer definitivt att vända mig till honom när det är dags att sälja igen.
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    Armin hjälpte mig med en snabb och smidig lägenhetsförsäljning. Hela processen gick problemfritt och jag är mycket nöjd med Armin och Fastighetsbyråns arbete.
  • Sunay  L
    Sunay L skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    Armin sålde vår lägenhet i Solna med ett väldigt bra resultat.Han är professionell, trevlig och har presterat över förväntan.
  • Tom L
    Tom L skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    Armin drev försäljningen av min lägenhet i Solna med bravur. Han är professionell, trevlig och kommunikativ. En utmärkt mäklare, på alla vis.
  • Majula D
    Majula D skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    Armin sålde min lägenhet han var lätt att kommunicera och med och mycket professionell. Jag är helnöjd
    2016-03-22 Armin S svarar Majula D
    Tusen tack för de fina orden och för förtroendet Majula! Vi ses på tillträdet!
  • Soheil S
    Soheil S skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    I have found Armin to be a very humble, talented and professional person in his work. We have not been in Sweden for very long and all the documents being in Swedish made things a nightmare, fortunately he walked us through all the documents with patience and made things clear for us which was not an easy job!
    His passion for his job sets examples.
    2016-03-18 Armin S svarar Soheil S
    Thanks very much for the kind words Soheil. See you on the admittance date! Best regards, Armin
  • Kalle S
    Kalle S skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    Inför min första lägenhetsförsäljning gjorde jag en grundläggande research och tog in en offert från samtliga mäklarkontor i Solna. Valet föll på att samarbeta med Armin och det inget jag ångrar. Armin har höga ambitioner och gjorde att min försäljning blev smidig. I hög konkurrens med liknande lägenheter till salu i grannfastigheterna lyckades vi sälja min lägenhet till ett mycket bra pris.
    2016-01-25 Armin S svarar Kalle S
    Hej Kalle! Stort tack för din rekommendation. Jag själv är väldigt stolt över att valet föll på mig utav de 10 (!) mäklare du kallade in och träffade för att jämföra inför din försäljning. Det var ett sant nöje att samarbeta med dig, vi ses på tillträdet! MVH Armin Fastighetsbyrån Solna
  • Robin O
    Robin O skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    Inom loppet av 2 månader har jag både köpt och sålt via Armin och det har gått fruktansvärt smidigt! Innan jul drog jag till Thailand och lämnade nycklarna till Armin, jag han knappt landa igen fören Armin ringde och meddelade att han hittat en köpare och till ett pris som var en toppnotering på min gata. Rekomenderar skarpt Armin och kommer använda honom igen i framtiden!
  • Olof W
    Olof W skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    Armin var mycket behjälplig i affären och svarade snabbt vid frågor. Kan bara ge mina varmaste rekommendationer.
    2016-01-18 Armin S svarar Olof W
    Hej Olof! Stort tack för de vänliga orden! Ses på tillträdet Med vänlig hälsning, Armin
  • Björn
    Björn skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    Har precis sålt min bostadsrätt med hjälp av Armin, som gjorde ett kanonjobb!
    Mycket nöjd med den professionella approachen och nytänkande sälj-strategin.
    2016-01-18 Armin S svarar Björn
    Stort tack Björn det var ett sant nöje och samarbeta med dig. Önskar digall lycka med den nya bostaden. Mvh Armin
  • Soma B
    Soma B skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har varit i kontakt med Armin Siggesjö under den tiden jag letade efter min första bostadsrätt. Jag fick snabbt ett förtroende för honom då han har en gedigen kompentens inom området! På ett väldigt ödmjukt och professionellt sätt hjälpte han mig med sin flexibilitet att hitta min drömbostad snabbt och smidigt.

Tack Armin för ditt engagemang och din enastående service!

/Soma
    2016-01-14 Representant för Fastighetsbyrån svarar Soma B
    Tack snälla Soma för de fina orden! Vi ses på tillträdet! / Armin
  • Robert
    Robert skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hej! Jag har precis sålt min bostad i Solna via Fastighetsbyrån. Jag hade förmånen att få Armin Siggesjö som min mäklare. Han höll allt han lovade och levererade extra därtill! Som mäklare är han helt enastående, och jag kände mig trygg genom hela processens gång. Armin har varit driftig, tillmötesgående och tillgänglig, och är en av få mäklare ute i branschen som faktiskt bryr sig om sina kunder. Supernöjd, och kommer definitivt att vända mig till Armin igen inför nästa bostadsaffär
  • Nadia D
    Nadia D skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    En trevlig, lyhörd och skicklig mäklare. Jag kan varmt rekommendera Armin!
  • Ingrid F
    Ingrid F skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket lugn och trevlig! Han kändes pålitlig och var noggrann med att förmedla viktig information!
  • Shirin L
    Shirin L skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hej! Jag var nöjd från honom , han är jätte duktig o bra .
  • Björn K
    Björn K skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    Armin har höga mål och levererar tempo, närvaro och resultat genom sina goda råd och känsla och lyhördhet. Jag kan varmt rekommendera Armin, en trygg affär, i alla fall för säljaren ;-)
  • Monica B
    Monica B skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    Proffisionellt och trevligt bemötande.
  • Tayfun A
    Tayfun A skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    Armin är en lyhörd och duktig mäklare som brinner för det han gör!
  • Veronica A
    Veronica A skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande!
  • Neda S
    Neda S skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    Han hade för många kunder samtidigt. Kändes inte som att vår lghförsäljning fick den uppmärksamhet man vill att en mäklare ger.
  • Dragan J
    Dragan J skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    Smidigt och utan problem, jobbade hårt, rekommenderas!
  • Rebecca V
    Rebecca V skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    Tillmötesgående, skicklig och hjälpsam. Rekommenderar starkt!
  • David K
    David K skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket nöjd med Armin som hjälpte till med försäljningen av vår lägenhet,gick över förväntan
  • Shahrookh B
    Shahrookh B skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jätte bra bemötande! fick mycket värde för det jag betalade, bästa mäklar upplevelsen jag haft.
    Rekommenderar Armin Siggesjö jätte duktig!
  • Therese L
    Therese L skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag sålde min lägenhet via Armin Siggesjö.

Att han brinner för sitt arbete lyser verkligen igenom. Hans proffsiga bemötande och kontinuerliga återkoppling under hela försäljningen gör att jag varmt rekommenderar Armin.
  • Tina J
    Tina J skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    sålde min lägenhet via Fastighetsbyråns och Armin Siggesjö. Har fått bästa möjliga bemötande och all tänkbar hjälp. Rekommenderas varmt.
  • Hira S
    Hira S skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi fick hjälp av Armin Siggesjö när vi skulle sälja vår lägenhet och vi är supernöjda. Armin gjorde ett fantastiskt bra jobb och vi blev väldigt nöjda med försäljningssiffran. Han var alltid tillgänglig och hjälpte oss dessutom att hitta vår nya lägenhet i rätt område. Vi kommer definitivt ta hjälp av Armin nästa gång vi ska sälja en bostad.
  • Marcus
    Marcus skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    Min försäljning av lägenhet i Solna genomfördes av Armin Siggesjö på Fastighetsbyrån och han får mina varmaste rekommendationer. Tillgänglig, drivande och en väldigt duktig säljare. Även efter försäljningen fortsätter han vara ett stöd och en tillgång när jag söker ny bostad. Det är det lilla extra som gör en riktigt bra mäklare!
  • Niklas A
    Niklas A skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag sålde precis min lägenhet i Järvastaden i Solna mha Armin Siggesjö från Fastighetsbyrån. Mycket proffsig och bra bemötande samt att försäljningen gick mycket snabbt. Rekommenderas varmt! Nu återstår bara att flytta ut och byta nycklar mot pengar om en månad.
  • Sam Z
    Sam Z skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    Superpositivt!
    Jag har både sålt och nu köpt via Armin Siggesjö. Han är helt fantastisk, man känner sig trygg som både köpare och säljare via honom. Alltid proffsig, tillmötesgående och tillgänglig. Han är en av de få mäklare ute i branschen som faktiskt värnar som sina kunder. Jag har rekommenderat Armin redan till flera inom mitt bekantskap och även dom har fått samma uppfattning!
    Jag önskar fastighetsbyrån och Armin all lycka och kommer definitivt vända mig till Armin igen.
  • Linus L
    Linus L skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bra jobbat! Armin grejade försäljning för rätt pris inom 2 månader. Stort tack.
  • Gabriela B
    Gabriela B skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vill ge de varmaste rekommendationerna till Armin Siggesjö. Otroligt profesionell, servicemindad, återkopplar snabbt, är kanontrevlig, har humor och är väldigt seriös. Toppbetyg till en toppmäklare.
  • Snezana S
    Snezana S skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    Ett stort tack till Armin Siggesjö som sålde min lägenhet till ett pris över all förväntan. Jag är otroligt nöjd. Mycket trevlig och professionell mäklare. Allt gick mycket smidigt och enkelt. Kan varm rekommendera Armin till alla som har planer på att sälja.
  • Peter H
    Peter H skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    I bought an apartment being sold by Fastighetsbyrån Solna. The office is in a bit remote location, but the agent did a great job and has been very helpful answering all my questions.
  • Mazin H
    Mazin H skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag köpte min lägenhet genom armin . Han var mykt arligt med mig. Jag mycket tacksam
  • Joel K
    Joel K skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    Professionell strukturerad process. Mäklaren hade bra kontakt med säljare och köpare och det blev en schysst, enkel affär. Affärsmässig men ändå trevlig mäklare.
  • Anne C
    Anne C skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    Armin is very friendly and professional. He helped me to understand the details of the contract and told me all the things before and after my moving. This is the first time that I buy an apartment in Sweden, so I didn't know the process. But now every thing is Okey. Thanks for his help and professional work!
  • Diana
    Diana skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag vill ge Armin Siggesjö mina varmaste rekommmendationer. Jag tycker han var pålitlig, proffsig och väldigt lättsam att ha med att göra. Jag upplevde honom som mycket erfaren och korrekt.Jag kommer att rekommendera han vidare till mina nära och kära.
  • Philip W
    Philip W skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    Armin Siggesjö är mycket korrekt och professionell i sitt arbete. Både mot säljare och köpare vilket ger ett förtroendeingivande intryck.
  • JoJo R
    JoJo R skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    Armin Siggesjö är driven, proffsig och supertrevlig. Sen har killen humor också som om inte det ovan nämnda skulle vara nog;) Och så hittade han en köpare som gav det vi ville ha! Toppbetyg!
  • Frida A
    Frida A skrev om Armin Siggesjö en del av Fastighetsbyrån Solna
    Armin är en toppen mäklare. Inte nog med att jag fick min lägenhet såld till ett pris som jag inte trodde var möjligt utan han hittade vårt nya drömboende innan det fanns ute på marknaden. Armin är kunnig, serviceminded och supertrevlig. Han är engagerad och framför allt så har han alltid tid för frågor och återkopplar på allt.
    Har redan rekommenderat honom till andra jag känner.
    Armin S gillar detta
Sam Edvinsson