Benjamin Afsan
2019-08 - 2020-07

Läs vad 62 Läs vad Benjamin Afsan

• CHRISTINE G skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-06-27

Jag är väldigt nöjd med Benjamin som mäklare!
    Benjamin sålde min bostadsrätt i Solna och han har varit väldigt tillmötesgående, ärlig, vänlig, lyhörd och professionell genom hela vår försäljningsprocess!
    Jag kan varmt rekommendera honom för andra som står i läge att välja mäklare! Läs mer
    2020-06-29 Benjamin A svarar CHRISTINE G
    Hej Christine,

Tack för dina ord. Det har varit en ära att få hjälpa till med din bostadsförsäljning.

All lycka,

Benjamin A gillar detta
  • Boje P sålde sin lägenhet med hjälp av Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-06-10

2:a
    Råsunda
    Professionell och lyhörd mäklare. Blev en snabb och smidig försäljning. Kan rekommendera Benjamin. Läs mer
  • Jonas N sålde sin lägenhet med hjälp av Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-06-09

2:a
    Råsunda
    Jag har sålt min 1,5 rumslägenhet på Hasselstigen 6 Råsunda. Benjamin Afsan var min mäklare.

Min upplevelse har varit att mäklaren har varit mycket engagerad och lyhörd för de behov jag har haft. Alltid ett trevligt bemötande och respekt för min tid och mina beslut.

Översteg de förväntningar jag hade.

Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med min mäklare och Fastighetsbyrån Solna. Läs mer
  • VIJAYAKUMAR K skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-06-02

Despite the unusual time & condition, Benjamin has helped us finalize our dream apartment. We extremely appreciate him for being kind & professional! Also, being a non-Swedish couple we would like to thank him for guiding us throughout the process through his excellent communication along with patience. Looking forward to the move-in date! We would definitely recommend Benjamin for real estate sales in Solna! Läs mer
  • BEATA B
    BEATA B skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-04-30

Fantastisk professionell mäklare som hjälpte mig att få min alldeles första drömlägenhet! Mycket snabb och smidig affär! Kan inte vara mer tacksam över Benjamins engagerade insats. Läs mer
    2020-04-30 Benjamin A svarar BEATA B
    Hej Beata,

Stort Grattis till din bostadsköp och tack för förtroendet och även dina fina ord.

/Benjamin
  • MARIA R skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-04-30

Väldigt bra mäklare, kändes tryggt hela vägen. Blev uppdaterad med info, och han visste vad han pratade om. Rekommenderas!! Läs mer
    2020-04-30 Benjamin A svarar MARIA R
    Hej Maria,

Tack för dina ord, bara en ära att få hjälpa till med din bostadsförsäljning och hoppas du kommer trivas i din nya fina bostad!

/Benjamin
  • SHELSEA M skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-04-24

Very happy with Benjamin's professional as well as helpful attitude right from viewing to the signing of the contract. Thank you! Läs mer
  • Sandor Alexander D skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-04-09

Engagerat och proffsigt bemötande, rekommenderar varmt Läs mer
    2020-04-11 Benjamin A svarar Sandor Alexander D
    Hej,

Tack återigen för förtroendet att få hjälpa till med er bostadsförsäljning!

M v h
  • MARIETTA V skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-04-06

En fantastisk kunnig mäklare. Jag är mycket nöjd med Benjamins insats inför vår köpandet med tydliga information, raka puckar och en enorm glädje och energi. Läs mer
    2020-04-08 Benjamin A svarar MARIETTA V
    Hej Marietta,

Det har varit en glädje att hjälpa er att hitta rätt bostad. Hoppas ni kommer att trivas.

Allt gott,
  • Carl Christian Niklas Ö
    Carl Christian Niklas Ö skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-03-26

Väldigt professionell och engagerad. Hjälpsam med alla delar i försäljningen, från första mötet, fotografering, visning och kontraktsskrivning. Läs mer
    2020-04-08 Benjamin A svarar Carl Christian Niklas Ö
    Hej Carl,

Tack för dina ord och tack för förtroendet att få hjälpa till med din bostadsförsäljning.

Allt gott,

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Solna