Benjamin Afsan

Läs vad 53 Läs vad Benjamin Afsan

• Carl Christian Niklas Ö
    Carl Christian Niklas Ö skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-03-26

Väldigt professionell och engagerad. Hjälpsam med alla delar i försäljningen, från första mötet, fotografering, visning och kontraktsskrivning. Läs mer
    Benjamin A gillar detta
  • Carl B köpte sin lägenhet med hjälp av Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-02-20

Dålig start på relationen blev bra till slut när jag köpte lägenhet i gamla Råsunda. Läs mer
  • NINA M skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-02-13

Mycket nöjd med Benjamin! Han gav verkligen det lilla extra som ledde till ett slutpris långt över förväntan. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-02-14 Benjamin A svarar NINA M
    Hej,

Har varit en ära att få hjälpa till med din bostadsförsäljning Nina,

Allt gott
    Benjamin
  • NATHALIE P skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-01-31

Professionell, flexibel, snabb, tillförlitlig. Rekommenderar varmt. Upplever att mäklare ofta behandlar köpare och säljare väldigt olika. Och att man som köpare, kan känna sig åsidosatt. Benjamin var verkligen motsatsen till det. Köpet kändes tryggt och transparant rakt igenom.

Är så pass nöjd att jag ett år senare hörde av mig på en bekants vägnar. Tack! Läs mer
  • HENRIK E
    HENRIK E skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-01-21

Benjamin var alltid snabb och tydlig i sitt bemötande. Han träffade även det pris som han utlovat, vilket uppskattades. Läs mer
  • SIMA T
    SIMA T skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-01-17

Benjamin hjälpte mig att lätt komma överens med säljare och allt funkade smidigt utan att jag behöva oroa mig! Läs mer
  • Hampus Leevi K
    Hampus Leevi K skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-12-13

Köpte precis en lägenhet där Benjamin var ansvarig mäklare och jag är mycket nöjd med hans proffessionalitet och att han alltid tar sig. Han svarar otroligt snabbt i jämförelse med andra mäklare och sätter både köpare och säljare i fokus. Tveka inte att gå på hans visningar eller att anlita honom som mäklare! Läs mer
  • JESSIKA V
    JESSIKA V skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-12-09

Är extremt nöjd med Benjamin! Han har gjort sitt yttersta för att se till att både jag och säljaren var nöjda med affären. Han förstod exakt vad jag var ute efter och redan där hittade vi min framtida lägenhet på första försöket! Kan varmt rekommendera Benjamin, han är som gjort för detta jobb. Läs mer
    2019-12-10 Benjamin A svarar JESSIKA V
    Hej Jessika,

Tusen tack för dina fina ord.
    Varit en ära och få hjälpa till med din bostadsköp, hoppas du stor trivs i din nya fina lägenhet.

Allt gott,

Benjamin
  • Elin K
    Elin K skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-12-04

Jag är otroligt nöjd med Benjamins insats under hela försäljningsprocessen av min lägenhet. Han har varit mycket engagerad och verkligen mött mig utefter mina behov. Vill även tillägga att jag är jättenöjd med fotografen och de bilder han tog. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-12-04 Benjamin A svarar Elin K
    Tack Elin, för dina ord!

Har varit en ära att få hjälpa till med din bostadsförsäljning.,

All lycka!

Mvh Benjamin
  • Elias F skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-12-03

Kanonmäklare! Vi är mycket nöjda Läs mer
    2019-12-04 Benjamin A svarar Elias F
    Tack Elias&Sandra!

Hoppas ni kommer att super trivas i er fina bostad!

Mvh Benjamin

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Solna