Mäklare Stockholms län Solna Fastighetsbyrån Solna Benjamin Afsan
2018-09 - 2019-08

Läs vad 34 Läs vad Benjamin Afsan

• Jonathan William K skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-09-09

Snabb respons. Svarade direkt vid förfrågan om hjälp av försäljning. Började också direkt att skrida till verket. Lyckades få till en snabb försäljning till ett toppen pris och helt utan krångel. Kan inte annat än rekommendera Benjamin speciellt om du vill ha en mäklare som är på "hugget" Läs mer
  • Sara Elisabeth Charlotte R skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-09-06

Vi är mycket nöjda med vårt köp av bostadsrätt via Benjamin Afsan. Han är mycket professionell, lätt att kommunicera med, snabb och dessutom väldigt trevlig. Läs mer
  • ALEXANDRA H skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-09-05

Grym mäklare! Viktigast för oss när vi letade efter mäklare var trygghet. Benjamin är professionell, hungrig och supertrevlig! Allt detta skapar tillit. Vi fick sålt vår lägenhet väldigt fort och resultatet var över förväntan! Läs mer
  • HEDVIG V skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-08-20

Vi hade tidigare aldrig sålt en bostad så Benjamins kompetens och stora engagemang var en viktig trygghet för oss vid vår försäljning. Hela processen sköttes väldigt professionellt och vi kan varmt rekommendera honom för båda parter, säljare som köpare. Läs mer
    2019-08-20 Benjamin A svarar HEDVIG V
    Det gläder mig att ni är nöjda med min insats som mäklare, och det har varit en ära att få hjälpa er med er bostadsaffär.
    Tack för era ord.

Allt gott!

• Milad O
    Milad O sålde sin lägenhet med hjälp av Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-08-20

Råsunda
    Hej,

Hade tidigare försökt att sälja min bostad genom annan mäklare och mäklarbyrå. dom lyckades inte att sälja eller få in ett bud på 3 månader.
    Fick då höra om Fastighetsbyrån och Benjamin Afsan, som lyckades att sälja min bostad på två veckor. i denna tuffa marknad lyckades benjamin överträffa min förväntan och affären resulterade i bra vinst dessutom.
    Han var tydlig och väldigt serviceinriktad och skötte min affär väldigt proffsigt.
    Jag är väldigt glad över att ha träffat Benjamin och rekommenderar honom varmt från djupet av mitt hjärta.

Tack Benjamin och tack till Fastighetsbyrån Solna.

Love you guys.

Mvh,

Milad Ommi Läs mer
    2019-08-20 Benjamin A svarar Milad O
    Tack Milad!

Det har varit riktigt trevlig att få hjälpa dig med din bostadsaffär och jag önskar dig all lycka.

• CHRISTIAN B
    CHRISTIAN B skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-08-16

Benjamin Afsan! Aldrig haft så roligt som när jag köpte en lägenhet via ditt mäklande. Benjamin är mäklaren som ger "det lilla extra" och engagerar sig genom hela processen. Du kan känna dig trygg med ditt köp och alltid nå honom om det skulle vara något. Slipad mäklare med ett varmt hjärta. Läs mer
    2019-08-16 Benjamin A svarar CHRISTIAN B
    Hej Christian!

Det har varit en ära att få hjälpa till med er bostadsköp. Tack för dina ord det värmer och ger det lilla extra energin som man behöver.,

Benjamin
    Benjamin A gillar detta
  • Lennart E sålde sin lägenhet med hjälp av Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-08-13

Råsunda
    Mäklaren Benjamin Afsan genomförde kontraktsskrivningen
    på ett professionellt sätt och vi är mycket nöjda med
    hur det hela sköttes. Läs mer
    2019-08-15 Benjamin A svarar Lennart E
    Hej Lennart!

Tack för dina ord. Har varit en ära att få hjälpa till med er försäljning.

• ANNA L skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-07-15

Benjamin var snabb, tillgänglig och proffsig under vår bostadsaffär. Vi kände oss trygga hela vägen! Tack Benjamin! Läs mer
  • CHRISTOFFER A
    CHRISTOFFER A skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-06-19

Mycket nöjd med Benjamins arbete vid försäljningen av vår bostad.
    /Christoffer Ahlqvist Läs mer
  • KATARINA S skrev om Benjamin Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-05-22

Är mycket nöjd med Benjamins insats, han sålde min bostad innan visning till ett mycket bra pris! I övrigt är han trevlig och lättsam att ha att göra med och mycket service-minded vad gäller tider att träffas t ex. Jag rekommenderar att du använder Benjamin om du ska sälja din bostad! Läs mer
    2019-05-30 Benjamin A svarar KATARINA S
    Hej Katarina!

Stort tack för förtroendet, uppskattar verkligen dina ord!
    Det har varit en ära att få hjälpa dig med din bostadsförsäljning

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Solna

Sam Edvinsson