12 rekommendationer

Björn Eriksson
en del av Fastighetsbyrån Solna

Råsundavägen 131
169 50 Solna — Visa karta

Vad tror Björn att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 12 kunder tycker om Björn Eriksson

• Chirin O
    Chirin O skrev om Björn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi är supernöjda med Björn som var inlyssnande, alltid trevlig, ärlig och tillgänglig. Björn gjorde allt för att vi skulle bli nöjda. Bra fotografering, bra annons. Vi kände oss hela tiden delaktiga och informerade och allt gick snabbt och smidigt. Vår lägenhet blev såld på rekordtid och både vi och köparna var nöjda. Han gav även bra rådgivning i samband med köp av ny lägenhet. Finns bara bra saker att säga om Björn som är en toppenmäklare! Läs mer
  • Stina A
    Stina A skrev om Björn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi har haft en lång dialog med Björn (då vi inte varit riktigt varit redo att sälja) och trots detta har inget runnit ut i sanden. Vi har under hela tiden haft en god kommunikation och aldrig känt oss bortglömda.När försäljning blev aktuell gick allt mycket smidigt! Läs mer
  • Camilla A
    Camilla A skrev om Björn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Proffsigt och personligt bemötande i alla frågor vid köpet av lägenheten! Läs mer
  • Paul B
    Paul B skrev om Björn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Björn är en otroligt energisk, målmedveten och kompetent mäklare. Stort fokus lägger han på service och god kommunikation med klienten. Björn ser varje person han möter/pratar med som en potentiell köpare för hans objekt. Den inställningen gör att han inte släpper någon utan att ha försökt. Han anpassar sig efter klientens önskemål och är inte rädd för att ta sig an tuffa utmaningar. Jag gav Björn en otroligt tuff utmaning, att sälja en nyprod på 1 månad på en väldigt trög marknad. Det tog 11 dagar räknat från annonspublicering, 2 dagar efter första visning så fick jag begärt pris och vi skrev kontrakt. Superfint jobbat Björn. Stort tack för din otroliga insats. Hatten av! Keep up the good work! Läs mer
  • Tobias W
    Tobias W skrev om Björn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Björn lyssnade på vilka förutsättningar jag hade inför försäljning och kom med förslag på lösning. Snabb återkoppling. Sålde lägenheten innan planerad visning till köpare som Björn förhandsvisat lägenheten för. Läs mer
  • Majid S
    Majid S skrev om Björn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Solna
    In general, I am very satisfied with Björn 's work. He was on-time, aware of the market, and fully eager for his job. His attention to details makes him pretty qualified although he is not the most experienced in the business. Läs mer
  • Daniel T
    Daniel T skrev om Björn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Upplevde ett mycket trevligt, glatt och engagerat bemötande. Snabba processer och enkel att komma i kontakt med. Fick bra information om processer kring köpet och tydlig information om vad nästa steg är. Läs mer
  • Caroline T
    Caroline T skrev om Björn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig, engagerad, rak och tydlig, har ett bra nätverk. Läs mer
  • Rikard F
    Rikard F skrev om Björn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Björn gav ett mycket proffsigt intryck under hela affären, dialogen har fungerat bra och han har varit tydlig med processen fram till affären. Inga invändningar. Läs mer
  • Felix P
    Felix P skrev om Björn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Kunnig, noggrann, och hjälpsam. Säljtaktik var lite för aggressiv vilket jag inte uppskattade. Läs mer
  • Anders H
    Anders H skrev om Björn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Ödmjukhet inför uppdraget saknades.
    Sen återkoppling om vad som hände i uppdraget, ibland kom information först efter påstötning.
    Insamlande av information om objektet gjordes aldrig innan det gick ut till försäljning av mäklaren. Spekulanter fick vänta på svar på sina frågor. Läs mer
  • Emil S
    Emil S skrev om Björn Eriksson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Björn gjorde ett överlag bra jobb med värdering, tillgänglighet och förhandlingar med köpare. Jag är mycket nöjd med samarbetet med Björn och även med slutpriset. Jag upplevde Björn som engagerad och kunnig som utan att ge orimliga löften levererade utifrån förväntningarna. Läs mer
Sam Edvinsson
Danial Gandomani