Mäklare Stockholms län Solna Fastighetsbyrån Solna Danial Gandomani
Danial Gandomani
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få hjälpa människor med att finna sina drömbostäder och känna att de gjort en trygg affär.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag älskar mitt jobb och är därmed tillgänglig största delen på dygnet för mina kunder. Jag har väldigt många och höga mål och finner stor glädje av att nå dem. Några av mina starka sidor är att jag är duktig på att pussla ihop affärer på ett sådant sätt att kunderna, både köpare och säljare, känner att sig nöjda. Jag tror att min passion för yrket smittar av sig på de i min närhet och denna positivitet får hela processen att kännas mycket smidig.

Vad vet vi inte om dig?
Jag kan ingenting om sport, bara sälj! Läs mer

Läs vad 110 kunder tycker om Danial Gandomani

• Conny H sålde sin bostad med hjälp av Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-12-09

Otroligt driven kompetent mäklare som samtidigt är lyhörd.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Sebastian W
    Sebastian W köpte sin bostad med hjälp av Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-12-06

Jag och min sambo har köpt en lägenhet på Råsundavägen 69 i Solna. Danial var vår mäklare vid köpet och sammantaget har vi upplevt en mycket god service. Danial gav ett bra första intryck genom att bemöta vår önskan om en förhandsvisning. Danial var snabb att svara på mail och tog sig god tid att besvara våra frågor. I de fall han inte hade all information bad han att återkomma vilket han också gjorde. Det var seriöst och gav oss en trygg känsla. Då vi la förhandsbud upplevde vi att Danial drev både vår och säljarens vilja vilket gjorde att vi snabbt och smidigt kunde komma överens om rätt pris. Vi upplevde att alla parter kände sig nöjda. Vi anlitar gärna Danial i framtiden. Mvh Sebastian W Läs mer
  • Helena Y köpte sin bostad med hjälp av Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-12-04

Jag och min sambo köpte en tvåa i Råsunda och fick bästa möjliga bemötande! Vi är så nöjda med Danial och hans arbete! Som helhet kändes allt lugnt, tryggt och stabilt vilket var skönt eftersom det var vårt första gemensamma lägenhetsköp. Danial var alltid trevlig och tillmötesgående. Vi är supernöjda! Läs mer
  • Xavier B sålde sin bostad med hjälp av Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-12-01

Danial did an excellent job all along the way. He gave us very good advice from the start, and we were able to close a good deal before even going to the open viewing. He is a very energetic and hard working guy, and we would definitely recommend him and/or use his services again for selling and/or buying property in Solna Läs mer
  • Eva D sålde sin bostad med hjälp av Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-11-19

Han har varit mycket proffsig och hjälpt mig med allt gällande försäljning. Försäljningen har känns trygg och Danial har varit mycket positiv och lösningsorienterad. Läs mer
  • Ted J
    Ted J sålde sin bostad med hjälp av Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-11-19

Sålt min lägenhet med hjälp av Danial. Saklig, enkel och inga konstigheter!
    Mycket uppskattad och hoppas våra vägar möts när vi behöver sälja vår lägenhet nästa gång! Läs mer
  • Ellinor M
    Ellinor M köpte sin bostad med hjälp av Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-11-18

Vi köpte en 3 rumslägenhet i Solna. Danial var proffsig och samtidigt ödmjuk. Han va inte för påstridig men såg till att finnas tillgänglig för att svara på alla ens frågor och var mycket hjälpsam. Min upppleverlse om Danial var sammantaget mycket bra och jag skulle både kunna köpa av honom igen eller ta hjälp vid en framtida försäljning. Läs mer
  • Jens F sålde sin bostad med hjälp av Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-11-13

Jag sålde en bostadsrätt och fick ett väldigt bra bemötande av Danial som svarade snabbt på mina frågor (både via sms och samtal). Jag upplevde Danial som en mycket seriös mäklare som jag starkt kan rekommendera. Läs mer
  • Eak S sålde sin bostad med hjälp av Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-11-08

Duktig mäklare som hanterade vår försäljning på en väldigt personlig nivå, vilket uppskattas. Var ärlig och rak med vilka förväntningar vi kunde ha i samband med försäljningen. På så sätt motsvarade våra förväntningar verkligheten och han fick oss således inte att "drömma oss iväg" eller hoppas på för mycket. Detta uppskattades särskilt. I övrigt fanns han alltid tillgänglig för samtal och vägledde oss därutöver när vi köpte vår nya bostad. Sammanfattningsvis - Toppbetyg! Läs mer
  • K skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-11-03

Fantastisk mäklare! Förmedlar trygghet genom hela säljprocessen. Levererar det han lovar. Solnas stjärnskott utan tvekan! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Solna

Sam Edvinsson