Mäklare Stockholms län Solna Fastighetsbyrån Solna Danial Gandomani
Danial Gandomani
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få hjälpa människor med att finna sina drömbostäder och känna att de gjort en trygg affär.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag älskar mitt jobb och är därmed tillgänglig största delen på dygnet för mina kunder. Jag har väldigt många och höga mål och finner stor glädje av att nå dem. Några av mina starka sidor är att jag är duktig på att pussla ihop affärer på ett sådant sätt att kunderna, både köpare och säljare, känner att sig nöjda. Jag tror att min passion för yrket smittar av sig på de i min närhet och denna positivitet får hela processen att kännas mycket smidig.

Vad vet vi inte om dig?
Jag kan ingenting om sport, bara sälj! Läs mer

Läs vad 113 Läs vad Danial Gandomani

• Mohsen A sålde sin lägenhet med hjälp av Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-02-25

Huvudsta
    Otroligt duktig mäklare och engagerad. Danial är väldigt tydligt och höll mig uppdaterad hela tiden. Han kunnig inom sitt yrke och presterar hundra procent för att göra kunden nöjd. Min bostad blev såld väldigt snabbt och jag rekommenderar honom väldigt starkt. Läs mer
  • Indrojeet M köpte sin lägenhet med hjälp av Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-02-13

Skytteholm
    Very friendly and helpful person. We were buying our first apartment and he was a great help in figuring out this for us. We highly recommend him and the company. Läs mer
  • Jill N sålde sin lägenhet med hjälp av Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-02-11

Västra Skogen
    Vi är mycket nöjda med försäljningen av vår lägenhet det gick fort och smidigt. Läs mer
  • Conny H sålde sin bostad med hjälp av Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-12-09

Otroligt driven kompetent mäklare som samtidigt är lyhörd.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Sebastian W
    Sebastian W köpte sin bostad med hjälp av Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-12-06

Jag och min sambo har köpt en lägenhet på Råsundavägen 69 i Solna. Danial var vår mäklare vid köpet och sammantaget har vi upplevt en mycket god service. Danial gav ett bra första intryck genom att bemöta vår önskan om en förhandsvisning. Danial var snabb att svara på mail och tog sig god tid att besvara våra frågor. I de fall han inte hade all information bad han att återkomma vilket han också gjorde. Det var seriöst och gav oss en trygg känsla. Då vi la förhandsbud upplevde vi att Danial drev både vår och säljarens vilja vilket gjorde att vi snabbt och smidigt kunde komma överens om rätt pris. Vi upplevde att alla parter kände sig nöjda. Vi anlitar gärna Danial i framtiden. Mvh Sebastian W Läs mer
  • Helena Y köpte sin bostad med hjälp av Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-12-04

Jag och min sambo köpte en tvåa i Råsunda och fick bästa möjliga bemötande! Vi är så nöjda med Danial och hans arbete! Som helhet kändes allt lugnt, tryggt och stabilt vilket var skönt eftersom det var vårt första gemensamma lägenhetsköp. Danial var alltid trevlig och tillmötesgående. Vi är supernöjda! Läs mer
  • Xavier B sålde sin bostad med hjälp av Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-12-01

Danial did an excellent job all along the way. He gave us very good advice from the start, and we were able to close a good deal before even going to the open viewing. He is a very energetic and hard working guy, and we would definitely recommend him and/or use his services again for selling and/or buying property in Solna Läs mer
  • Eva D sålde sin bostad med hjälp av Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-11-19

Han har varit mycket proffsig och hjälpt mig med allt gällande försäljning. Försäljningen har känns trygg och Danial har varit mycket positiv och lösningsorienterad. Läs mer
  • Ted J
    Ted J sålde sin bostad med hjälp av Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-11-19

Sålt min lägenhet med hjälp av Danial. Saklig, enkel och inga konstigheter!
    Mycket uppskattad och hoppas våra vägar möts när vi behöver sälja vår lägenhet nästa gång! Läs mer
  • Ellinor M
    Ellinor M köpte sin bostad med hjälp av Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-11-18

Vi köpte en 3 rumslägenhet i Solna. Danial var proffsig och samtidigt ödmjuk. Han va inte för påstridig men såg till att finnas tillgänglig för att svara på alla ens frågor och var mycket hjälpsam. Min upppleverlse om Danial var sammantaget mycket bra och jag skulle både kunna köpa av honom igen eller ta hjälp vid en framtida försäljning. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Solna

Sam Edvinsson