47 rekommendationer

Danial Gandomani
en del av Fastighetsbyrån Solna

Råsundavägen 131
169 50 Solna — Visa karta

Vad tror Danial att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 47 kunder tycker om Danial Gandomani

• Amir K
    Amir K skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial är en engagerad och aktiv mäklare som jag kan varmt rekomendera.
    Han har under hela sälj processen presterat maximalt och verkligen tagit väl hand om alla viktiga och avgörande händelsen.

Tack för ett fantastisk insatts.
    Med vänlig hälsning,
    A.k
  • Achillefs T
    Achillefs T skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial är en väldigt duktig mäklare. Han var alltid tillgänglig under hela processen och bidrog till ett väldigt bra salgprocess. Rekomenderas starkt!
  • Conny S
    Conny S skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Kreativ, lyhört och stort engagemang.
  • Joachim H
    Joachim H skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket bra mäklare. Lätt att få tag i och hårt arbetande.
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket snabb återkoppling med svar på mitt mail. Ringde direkt.
    Ordnade en extra visning som besparade mig ytterligare en resa.
    Väl påläst, kunde området mycket bra. Var ärlig och visade hur priserna ser/sett ut i området.
    Mycket nöjd med bemötandet!
  • Malin H
    Malin H skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket bra bemötande. Lätt att prata med, förstående och trevlig. Villig att kompensera och jobbar i princip när som helst för att göra säljare och köpare nöjda!
  • Gustaf H
    Gustaf H skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial har under hela säljprocessen bidragit med ett lugn och en professionalitet som varit mycket uppskattad. Vidare har han varit lyhörd inför våra kommentarer och förslag. Lägg därtill att Danial alltid har varit tillgänglig, oavsett tidig morgon eller sen kväll. Sammantaget är det vår bedömning att Danial är en exceptionell mäklare som inger en stort förtroende hos alla parter. Ska du sälja i Solna/Råsunda-området har jag svårt att se att det finns någon som för närvarande är bättre lämpad för detta uppdrag.
  • Mattias P
    Mattias P skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Som alla andra redan har sagt. Ett superproffs!
  • Daniel  G
    Daniel G skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial är en exceptionell mäklare som alltid var tillgänglig under försäljningen av min bostad och jobbar flitigt med att uppnå de mål som man gemensamt sätt upp innan försäljningen. Han har ett proffsigt bemötande och kan solna/Sundbyberg utmärkt då han själv bott i området under en längre tid.
    Jag har varit i kontakt med flertalet mäklare MEN rekommenderar Danial starkt!
  • Simon A
    Simon A skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial gjorde ett riktigt bra jobb vid försäljningen av min lägenhet!
    Jag kontaktade flera olika mäklare men valde Danial framförallt då han:
    - Har ett väldigt trevligt bemötande, är förtroendeingivande och är en proffsig säljare.
    - Själv bott i Huvudsta & Solna i flera år.
    - Upplevs som erfaren, mogen och kunnig.

Kontaktakten var väldigt smidig och hela processen gick smidigt och snabbt vilket var ett önskemål från min sida.

Rekommenderas varmt!
  • Douglas L
    Douglas L skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sjukt bra mäklare!
    Lyhörd, lyssnar, förstående. Önskar att fler mäklare vore som Danial. Otroligt engagerad och bryr sig på riktigt om vad kunden tycker och känner. Rekommenderas starkt!
  • Jean-Francois B
    Jean-Francois B skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial var mycket professionell. Han jobbade både för köparen & säljaren.

Jag kan varmt rekommendera honom. Han är omtänksam & lätt att ha att göra med.
  • Patrik O
    Patrik O skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag kan inget annat än att rekommendera Danial!

Efter att försökt sälja med diverse mäklare utan resultat så tog tillslut Danial på sig uppdraget. Ett stort engagemang, proffsig attityd och en enorm arbetsmoral gjorde att jag fick min lägenhet såld och dessutom till ett pris långt över förväntan.

All lycka till i framtiden.

Mvh Patrik
  • Franci Z
    Franci Z skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Daniel är professionell, snabb, hjälpsam och korrekt (ärlig). Han ser till att du verkligen känner dig nöjd med din livsaffär. Rekommenderas varmt.
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Snabb korrekt
    Återkonektar
    Hjälpsam
  • Jonathan N
    Jonathan N skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Supertrevlig och hjälpsam! Kunde inte vara nöjdare!
  • Tomas
    Tomas skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial var väldigt ambitiös, tillmötesgående och vänlig - var också alltid väldigt tillgänglig och på hugget. Rekommenderar starkt!
  • Charlie R
    Charlie R skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig och bra mäklare. Fick direkt ett bra intryck varför vi valde att gå med honom. Även väldigt tillmötesgående och snabb när vi har haft frågor.
  • John N
    John N skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag upplevde Danial som serviceminded, återkopplade snabbt och som en person med glimten i ögat.
  • Susann J
    Susann J skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Seriös, kunnig och mycket duktig på att återkoppla. Vi valde mäklaren med stor omsorg och känner oss otroligt nöjda.
  • Anette B
    Anette B skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Proffsigt bemötande, hade superkoll på läget. Rekommenderas varmt
  • Camilla E
    Camilla E skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial var väldigt professionell och ingav en trygghet, även för mig som köpare, i lägenhetsaffären. Han förstod min oro och hade bra svar på mina frågor. Han var tillgänglig hela tiden och mycket snabb på att svara och agera på min önskan.

Det var också tydligt att han var till för både köparen och säljaren - vilket inte alltid är fallet då det är säljaren som är ordergivare och betalar för hans tjänst.

Danial har ett trevligt, lättsamt och behagligt sätt som är lätt att tycka om.
  • Erik N
    Erik N skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial räddade mig ur en katastrof med en annan mäklare. Tog tag i allt och kändes tryggt hela vägen! Rekomenderas stark!
  • Helens M
    Helens M skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial är en mycket professonell mäklare verkligen.Han vet vad han gör. Honom kan man lita på och jag har erfarenhet av mäklare som man INTE kan lita på.Jag rekommenderar honom varmast!
  • Jemal
    Jemal skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    trevlig och seriös hjälpsam ärlig med god kunskap.
    jag kände mig trygg och lugn i denna affär.
    och mycket nöjd.rekommendera varmt.
    en professionell mäklare med flaggan i topp
    stort tack för hjälpen
  • Fabio
    Fabio skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Professional, honest, always available. Great broker!
  • Matts B
    Matts B skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    En mäklare i toppklass , rekomenderas varmt.
  • Rawa N
    Rawa N skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Stort tack till Danial som fick mig att uppleva att allt gick snabbt och smidigt i mitt köp!
  • Robin  L
    Robin L skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Efter att ha försökt sälja min lägenhet med en annan mäklare valda jag att byta till Danial. Han skötte försäljningen mycket bra och var mycket hängiven och tillgänglig vid alla tillfällen. Det jag uppskattade med Danial, var att han var en bra rådgivare till mig som säljare, för att vi skulle lyckas med försäljningen på bästa sätt. Danial är en av de bästa mäklarna i Stockholm enligt mig.
  • Dan G
    Dan G skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial är professionell, driven och flexibel. Han har kunnat träffas med kort varsel och haft bra svar på alla mina frågor.
  • Sarah Y
    Sarah Y skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial hade professionell och trevligt bemötande. han hjälpte mig hela vägen och gjorde min första bostadsköp möjlig. Danial kunde stanna länge på kontoret när alla andra har gått hem för dagen. Han svarade omgående på telefon, mejl och sms, gjorde verkligen sitt bästa med allt och visade säljglädje. Jag rekommenderar Danial varmt. Han passar perfekt som en mäklare!
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bra bemötande och proffsigt arbete under bostadsresan
  • Micke Z
    Micke Z skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Ja, vad ska man säga , Danial skötte sig oerhört bra. Kunnig lyhörd driven . Kan starkt rekommendera Danial ...
  • MD
    MD skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    En fantastisk mäklare med positiv och handlingskraftig inställning! En mäklare med ett stort engagemang under hela försäljningsprocessen.
    Stort tack Danial för ditt fantastiska arbete, bra service, trevligt bemötande, fantastisk tillgänglighet och kommunikation.
    Du är definitivt en duktig mäklare som jag rekommenderar varmt. Lycka till!
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag är otroligt nöjd med Danial som mäklare. Det har varit ett rent nöje att få lära känna honom och samarbeta med honom. Hans styrkor ligger i att han är ödmjuk, flexibel, alltid tillgänglig och det är tydligt att han verkligen brinner för sitt arbete. Danial gör det där lilla extra för att du ska uppnå en kanonresultat. Danial är i övrigt en mycket sympatisk och positiv person. Jag rekommenderar Danial till alla som planerar att sälja sin bostad. Jag kan garantera att han inte kommer göra dig besviken!
  • Abdu S
    Abdu S skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    hej!

Jag tycker att Daniel G är mycket trevligt och kunnig med sin sak .

Fick väldigt bra bemötande och lever upp nästan min förväntningar (man vill mer).

Jag väl gärna avsluta genom och säga bara positivt om Daniel.

Abdu
  • Kenneth.eriksson@karvik.ax E
    Kenneth.eriksson@karvik.ax E skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bra bemötande, snabb service, utförlig beskrivning och dokumentation
  • Cg.halldin@gmail.com H
    Cg.halldin@gmail.com H skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial var trevlig och lättåtkomlig!! Gjorde det som man förväntar sig av en mäklare!
  • Lof.marcus@gmail.com L
    Lof.marcus@gmail.com L skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    På tårna och levererade snabbt samt hade bra svar på våra frågor. Sedan blev vi som köpare väldigt nöjda med affären.
  • Martin  A
    Martin A skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket duktig och kompetent mäklare! Rekommenderas varmt!
  • Maria
    Maria skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial är en fantastisk mäklare med bra driv. Han har varit proffesionell, engagerad och väldigt lyhörd genom hela säljprocessen. Rekommenderar honom varmt.
  • Rickard H
    Rickard H skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial gjorde ett väldigt bra jobb med att få ett så högt pris som möjligt för oss.
    Men även allt runt omkring våran försäljning, han ställde verkligen upp och gjorde allt som behövdes för att det skulle kännas 100% bra på ett professionellt sätt.
    Jag skulle gärna låta Danial sköta försäljningen nästa gång det är dags igen.
  • Mona M
    Mona M skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    En fantastisk mäklare med stort engagemang som sätter fokus på kunden. Danial har hjälpt oss med allt vi kan tänka oss och finns även till hjälp långt efter försäljningen. Vi hade önskan om att sälja vår lägenhet till ett bra pris. Han överträffade våra förväntningar och sålde till rekordpris!!! Kan varmt rekomendera Danial, ödmjuk, hjälpsam och helt klart bästa mäklaren i Stockholm!

/Lars och Mona
  • Simon D
    Simon D skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial jobbade hårt för att vi skulle få en så bra försäljning som möjligt och han lyckades väldigt bra med den. Han var ett väldigt bra stöd genom hela processen och får mina varmaste rekommendationer.
  • Rasmus G
    Rasmus G skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial fixade ett fantastiskt pris på min lägenhet och slog marknaden med råge genom att vara aktiv i att hitta den perfekta köparen. Vem som helst kan ha en visning och ställa fram en skål citroner, men en bra mäklare jobbar för att få en perfekt matchning mellan objekt och köpare. Väldigt nöjd!
  • Agnes C
    Agnes C skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial är en professionell och trevlig mäklare som lyssnade till mina behov och önskemål. Han har en bra strategi, är lättillgänglig, flexibel och kunnig. Kommer kontakta honom igen för framtida affärer.
  • Anders A
    Anders A skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial var artig, kunnig och professionell. Kommer kontakta honom om jag ska sälja något i framtiden.
Sam Edvinsson
Patrik Ekdahl