Danial Gandomani
en del av Fastighetsbyrån Solna

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få hjälpa människor med att finna sina drömbostäder och känna att de gjort en trygg affär.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag älskar mitt jobb och är därmed tillgänglig största delen på dygnet för mina kunder. Jag har väldigt många och höga mål och finner stor glädje av att nå dem. Några av mina starka sidor är att jag är duktig på att pussla ihop affärer på ett sådant sätt att kunderna, både köpare och säljare, känner att sig nöjda. Jag tror att min passion för yrket smittar av sig på de i min närhet och denna positivitet får hela processen att kännas mycket smidig.

Vad vet vi inte om dig?
Jag kan ingenting om sport, bara sälj!
Råsundavägen 131
169 50 Solna — Visa karta

Vad tror Danial att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 106 kunder tycker om Danial Gandomani

• Eva D skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Han har varit mycket proffsig och hjälpt mig med allt gällande försäljning. Försäljningen har känns trygg och Danial har varit mycket positiv och lösningsorienterad. Läs mer
  • Ted J
    Ted J skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålt min lägenhet med hjälp av Danial. Saklig, enkel och inga konstigheter!
    Mycket uppskattad och hoppas våra vägar möts när vi behöver sälja vår lägenhet nästa gång! Läs mer
  • Ellinor M
    Ellinor M skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi köpte en 3 rumslägenhet i Solna. Danial var proffsig och samtidigt ödmjuk. Han va inte för påstridig men såg till att finnas tillgänglig för att svara på alla ens frågor och var mycket hjälpsam. Min upppleverlse om Danial var sammantaget mycket bra och jag skulle både kunna köpa av honom igen eller ta hjälp vid en framtida försäljning. Läs mer
  • Jens F skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag sålde en bostadsrätt och fick ett väldigt bra bemötande av Danial som svarade snabbt på mina frågor (både via sms och samtal). Jag upplevde Danial som en mycket seriös mäklare som jag starkt kan rekommendera. Läs mer
  • Eak S skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Duktig mäklare som hanterade vår försäljning på en väldigt personlig nivå, vilket uppskattas. Var ärlig och rak med vilka förväntningar vi kunde ha i samband med försäljningen. På så sätt motsvarade våra förväntningar verkligheten och han fick oss således inte att "drömma oss iväg" eller hoppas på för mycket. Detta uppskattades särskilt. I övrigt fanns han alltid tillgänglig för samtal och vägledde oss därutöver när vi köpte vår nya bostad. Sammanfattningsvis - Toppbetyg! Läs mer
  • K skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Fantastisk mäklare! Förmedlar trygghet genom hela säljprocessen. Levererar det han lovar. Solnas stjärnskott utan tvekan! Läs mer
  • Ann-Kristin H skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Påläst. Saklig. Mycket trevlig. Duktig. Kommer att bli Stockholms bästa mäklare. Rekommenderar Danial Gandomani med varm hand. Läs mer
  • Michelle Q skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Släggbacken 8 Huvudsta
    Släggbacken 8 Huvudsta Läs mer
  • Nutvadee W skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial is helpful and informative. Läs mer
  • Ludvig K skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vid detta som var mitt första bostadsköp så fick jag precis den hjälp jag behövde och lite till. Mäklaren följde med tills nycklarna var i min hand och allting löst. Stort tack! Läs mer
  • Mikael P skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Kanske den bästa Mäklaren i Sverige, han sålde min lägenhet till det pris jag ville ha. Läs mer
  • Göran O skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket öppen och lyssnande på vad som var viktigt för oss.
    Var en energi givare och var väldigt positiv. Mäklarnas Zlatan....
    Sålde en ett i Huvudstad, Solna.

Sammanfattningsvis så skulle jag jätte gärna rekommendera honom till mina vänner. Läs mer
  • Sussi J skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig och hjälpsam utan att vara påträngande och inställsam. Hjälpte mej med alla mina frågor/funderingar. Läs mer
  • Stefan R skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Fick känslan av att Danial hade både köpare och säljarese intresse i åtanke, supernöjd. Läs mer
  • Hayman A B H A H
    Hayman A B H A H skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial är jätte duktig👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
  • Maria P skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Effektiv,engagerad,smart och kunnig!Trots sen inflytt för mina köpare samt planerad renovering av ytterfasad i min fastighet lyckades Danial slutföra försäljning av min lägenhet till ett mkt bra pris!Jag hyser all respekt för Danial och rekommenderar honom varmt!! Läs mer
  • Christofer W
    Christofer W skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bytte till Danial efter att ha försökt sälja med en annan mäklare utan att fått ett enda bud. Jag var inte direkt missnöjd med den första mäklaren, han gjorde vad man kan förvänta sig men inte mer,men missnöjd med resultatet. Danial tog tag i det på en gång, jobbade aktivt med spekulanterna så det blev bra med folk på visningarna. Efter en bra budgivning var lägenheten såld till ett bra pris. Skillnaden mellan Danial och andra mäklare upplevde jag var att han inte lämnar något åt slumpen eller "hoppas" det ska gå bra, han gör något åt det. Han gjorde mer än vad man kan förvänta sig att en mäklare ska göra. Du hittar säkert billigare mäklare med bra historik (precis som jag gjorde), men du kommer hitta få som jobbar lika hårt som Danial. Känslan jag hade efter försäljningen var att vi verkligen gjort allt vi kunde för att få ett bra pris, den känslan var viktig för mig. Kan tillägga att det var ett speciellt objekt i en osäker marknad. Högsta rekommendationer! Läs mer
  • Oskar B skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpte lägenhet i Järvastaden. Vid första visningen kändes Danial lite tveksam och hade inte bra svar på alla frågor vi ställde. Efter det (andra visningen och kontraktsskrivningen) kändes han mycket mer professionell och tillmötesgående. Läs mer
  • Mladen L skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    I bought an apartment.
    He was very kind, accurate with information, always on service but not to pushy.
    Very pleasent experience. Läs mer
  • Fredrik S skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålt en 1:a i Solna. Danial uppträdde hels tiden trevligt och höll mig uppdatera med hur han ville lägga upp försäljningen. Mina förväntningar var ganska nollställda men jag hade ett lägsta pris som jag var villig att släppa lägenheten för annars hade vi avvaktat med försäljningen. Nu skötte Danial förseningen på ett helt OK sätt och jag är mer än nöjd med utfallet. Min upplevelse av Danial och hans assistent Victoria är mycket positiva. Läs mer
  • Liam F skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålt min etta i som Solna
    Väldigt bra bemött av Danial
    Riktigt duktig mäklare Läs mer
  • Tove L skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag köpte en lägenhet av Danial. Hela min upplevelse av honom är utmärkt. Med glädje, respekt och ödmjukhet känns det som att han genuint gjort det bästa för att hitta ett nytt hem för mig och min sambo. Han har haft mycket kunskap, varit tillgänglig för svar på frågor samt varit respektfull i det sättet han hört av sig.

Som en hbtq-person är jag väldigt glad över att blivit bemött på detta vänliga och profetionella vis!

Tack Danial! Läs mer
  • Andreas J skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålde en 2a på 52 kvadrat i Råsunda området. Blev bemött mycket proffesionellt av Danial. Mycket kunnig inom branchen och väldigt ärlig i vad för förväntningar både vi som köpare kunde ha och vad han skulle kunna sälja lägenheten för. Gick alltid att nå på kort varsel för snabba frågor och vägledning. Riktigt bra mäklare. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Robin A skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Har både köpt och sålt bostadsrätt med Danial som mäklare. En toppengubbe som alltid var tillgänglig, trevlig och jobbade hårt för att alla skulle bli nöjda. Läs mer
  • Sanaz N
    Sanaz N skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Professionell, behjälplig och tillgänglig. Är väldigt nöjd med Danial som mäklare. Läs mer
  • Babak S skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket mycket engagerad och hjälpsam Läs mer
  • Stefan G skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial Gandomani var snabb effektiv och gjorde en uppriktig bedömning av marknadsvärdet på bostaden både för mig som säljare och köparen. Det finns inget negativt att säga utan ett mycket proffsigt sätt att sköta hela uppdraget. Läs mer
  • Johan P skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väldigt trevligt och hjälpsam!
    Skulle rekommendera honom till en vän! Läs mer
  • David J skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Flexibel och tillmötesgående. Både gällande visningar och förhandlingar. Ger ett professionellt men ändå personligt intryck. Jag kommer använda mig av Danial när det väl är dags att sälja. Läs mer
  • Joakim O skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Toppen jobb - kvick service och utmärkt info !
    👍👍🌹🌹🌹👍👍👍🌹🌹🌹 Läs mer
  • Alan A skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Första mötet med Danial var för att få en värdering. Ett halvår senare var det dags att sälja. Efter att ha pratat med flera mäklare sa magkänslan att välja Danial. Med facit i hand gjorde vi ett rätt val, där vi sålde vår lägenhet till det pris vi ville ha samt att Danial vart tillgänglig och hjälpsam under och även efter hela processen.

Mvh en nöjd kund Läs mer
  • Li S skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial is a very smart guy and he works in a very professional way. Meanwhile, he is also very easy to work with and always kept me updated for the progress throughout the sales process. Läs mer
  • Anna L skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jättebra mäklare! Proffsig och förtroendeingivande. Läs mer
  • Tove L skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial genomförde en väldigt bra försäljning för mig. Något som jag särskilt uppskattade men inte heller förväntade mig var den väldigt snabba återkopplingen, flexibiliteten och viljan av att vilja finnas till hands under hela processen. Jag ger mina varma rekommendationer till denna mäklare.
    / Tove Läs mer
  • Anders F skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Danial skötte både försäljning av gamla lägenheten och köp av nya. Allt var väldigt bra utfört, snabbt, energiskt och med mycket bra resultat - helnöjd! Läs mer
  • R S skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Engagerad, lyhörd, rak och kunnig är nyckelord för Danial.

Har både köpt och sålt genom Danial och han har presterat oklanderligt i båda sammanhanget. Danial ger 110% för att säkerställa att du både som säljare och köpare går hem nöjd.
    Uppskattar högt Danials egna närvaro i såväl budgivning som kommunikation som visning.

Rekommenderas varmt.

R Läs mer
  • Sharereh A skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Profossionell i sitt arbete med hög social kompetens Läs mer
  • Sanna S skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Som förstagångsköpare uppskattar jag att Danial var rak och tydlig genom hela processen. Bra och trevligt bemötande. Läs mer
  • Fredrik J skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig och kunnig mäklare som inte är påstridig men förefaller uppriktigt intresserad av att hjälpa både säljare och köpare. Danial är någon som jag skulle kunna tänka mig att anlita som mäklare vid eventuella framtida bostadsförsäljningar. Läs mer
  • Daniel L skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    En mycket bra och kunning mäklare. Kämpade mycket hårt för att sälja lägenheten i en svår marknad. Läs mer
  • Basheer K skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket snäll och extremt duktig, jag rekommender honom stort. Det är enkelt att prata med honom samt han är hjälpsam.
    Tack Daniel Läs mer
  • Kristian A skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Kan varmt rekommendera Danial. Han är en mycket trevlig och ambitiös mäklare som ger 100 %.
    Kände hela tiden att min bostadsförsäljning var i trygga händer. Läs mer
  • Khodadad N skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Super trevlig mäklare, alltid nåbar samt hade svar på alla våra frågor angående lägenheten och området. Läs mer
  • Rickard C skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig, lyhörd och har ett starkt engagemang Läs mer
  • Anna-karin W skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Ett första intryck som visade engagemang och proffsighet vilket visade sig stämma tills affären var avslutad. Läs mer
  • Pontus R skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket bra och bemötsam när vi köpte lägenhet. Försökte hjälpa till och lösa problem längs vägen. Läs mer
  • Berit L skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket bra bemötande och kunnighet är helt nöjd med hans insats i affären. Läs mer
  • Cembel A skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bra bemötande, trevlig och lösningorienterad! Läs mer
  • Simon C skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Driven och motiverad! Nådde upp till kraven och förväntingarna Läs mer
  • Carina H skrev om Danial Gandomani en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väldigt bra bemötande. Kom med idéer och svarat väldigt snabbt oå frågor via mail Läs mer
Sam Edvinsson
Danial Gandomani