Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Solna Elisabeth Strandenborg

en del av Fastighetsbyrån Solna

Råsundavägen 131, 169 50 Solna — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 33 rekommendationer

Läs vad 33 användare tycker om Elisabeth Strandenborg

• Belma T
    Belma T skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Elisabeth var snabb och duktig när det väl kom till affären. Tyckte bara att det tog väldigt lång tid att få svar på mina frågor som jag hade ang lgh och jag kände inte att hon var så engagerad.
  • Niclas G
    Niclas G skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket bra och professionellt bemötande och hantering av affären.
  • Erik L
    Erik L skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Fungerar jättebra med kommunikation, förhandlingar, dokumentation och presentation av objekt. Flexibel gällande visningar, möten och i allmänhet.
  • Kathrine E
    Kathrine E skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    glad trevlig positiv

hade dock lite bråttom i skälva sälj fasen. att man skulle säja ja där och nu
    det blev som vi blev tvungna att köpa.så bör det inte vara.
    så glädjen att köpt en bostad blev mer ångest,
    -va har vi gjort blir detta bra?? tyckte vi verkligen om den där lägenheten??
  • Henry N
    Henry N skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Professionell och tydlig och driven.
  • Benita H
    Benita H skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Superduktig och trevlig mäklare!
  • Johan A
    Johan A skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi var intresserade av resultat, och hon levererade ett resultat vi inte vågat drömma om, innan visning och budgivning dessutom. //Johan och Anna
  • Mitra P
    Bra bemötande
    Leverat vad hon lovade
  • Jesper W
    Jesper W skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket bra, stark reko.Mycket bra, stark reko.Mycket bra, stark reko.Mycket bra, stark reko.Mycket bra, stark reko.Mycket bra, stark reko.Mycket bra, stark reko.Mycket bra, stark reko.Mycket bra, stark reko.Mycket bra, stark reko.Mycket bra, stark reko.Mycket bra, stark reko.Mycket bra, stark reko.

Det där borde vara minst 30 tecken.
  • Mariam E
    Mariam E skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Skicklig och proffsig mäklare. Hon gav aldrig upp utan körde på och till slut fick vi en bud som båda var nöjda med. Tack återigen för att du hjälpte mig att sälja min lägenhet.
  • Jose S
    Jose S skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Snabbtänkt och kunnig.! Kan sina saker och har ett väldigt bra kundmottagande!
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Ett proffsigt, tydligt och rakt bemötande. Inga krusiduller.
    Flexibel och lyhörd.
  • Niclas W
    Niclas W skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi kan varmt rekommendera Elisabeth!
    Redan vid första besöket så märkte man att Elisabeth hade koll på läget. I vårt fall så blev det rätt avgörande, då vi hade ett par första-gångs-köpare som inte var så vana vid det svenska säljningsförfarandet. Hon var alltid tillgänglig och lotsa oss med säker hand genom en del kurvor med de nervösa köparna. Tillslut stod vi nöjda och glada på andra sidan, i en tid när marknaden precis höll på att svalna.

2017-01-11 Elisabeth S svarar Niclas W
    Tack snälla Niclas för din varma rekommendation!
  • Patrik D
    Patrik D skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag anlitade Elisabeth för försäljning av min bostadsrätt, som också var min första försäljning. Redan vid första mötet så var Elisabeth väldigt trevlig och visade sin professionalism. Hon var väldigt tydlig med allt från förberedelser till diskussioner om förväntat slutpris. Hon var alltid tillgänglig för frågor om man hade några och hela processen gick smidigt. Jag rekommenderar helt klart Elisabeth.
  • Tomas  E
    Tomas E skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi uppskattar verkligen jobbet Elisabeth la ner vid försäljningen av vår lägenhet i Solna i somras. Hon visade prov på stor professionalitet med ett trevligt bemötande och en hög ambitionsnivå. Elisabeths kundfokus är något som vi är övertygade om påverkade priset positivt. Vi rekommenderar gärna Elisabeth till framtida kunder!
  • Ebba G
    Ebba G skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag anlitade Elisabeth för försäljning av min bostad. Detta var min första lägenhetsförsäljning, som dessutom skulle ske nu när marknaden tyvärr visat sig vara lite skakig. Det bästa med Elisabeth var att hon på ett jättebra sätt kunde vägleda mig genom hela processen. När skulle vi gå ut med den, när var det bra att vänta och så. Hon gav verkligen känslan av att hon inte bara ville sälja min lägenhet, utan hon månade om hur jag skulle få så bra betalt som möjligt! Vilket jag också fick! Så vill ni ha en mäklare som inte bara vill sälja din bostad utan alltid månar om att få ut högst pris borde ni anlita Elisabeth!
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Professionell och vet vad hon sysslar med, mycket bra återkoppling vilket jag verkligen uppskattade.
    sen att hon är väldigt trevlig med stort kundfokus skadar inte heller.

Jag rekommenderar henne varmt, tack för ett bra jobb!
  • Dudi
    Dudi skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig, professionell och hjälpsam! Jag köpte min första lägenhet och Elisabeth var mäklaren. Under hela processen, från visning till kontraktsskrivning, kände jag mig aldrig orolig eller tveksam. Allting flöt på jätte fint och Elisabeth skötte allt jätte bra. Jag rekommenderar henne starkt!
  • Pelle G
    Pelle G skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket trevlig och professionell! Hade jag något att sälja skulle jag inte tveka att anlita Elisabeth! Väldigt bra information om lägenhet och förening, snabb återkoppling efter visning och väldigt flexibel med otroligt bra service runt budgivningen med tillgänglighet och snabba svar. Jag kan varmt rekommendera henne!
    2016-05-03 Elisabeth S svarar Pelle G
    Va snällt skrivet! Detta tackar jag varmt för. Tveka inte på att slå mig en signal om du behöver hjälp i framtiden! Lycka till med ditt bostadsletande.
  • Irina  L
    Irina L skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Ambitiös, engagerad, trevlig och hjälpsam med stor kompetens
    är några få ord som beskriver Elisabeth som mäklare.
    Utöver hennes goda kunskaper så sprider hon glädje med hennes härliga personlighet.
    Man känner stor tillit till Elisabeths arbete som sköts exemplariskt och med stor noggrannhet.
    Man kan inget annat än att rekommendera Solnas bästa mäklare!
    Stort tack för allt Elisabeth!
  • Nils
    Nils skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket nöjd med att använda Elisabeth som mäklare. Gav expertis inom sitt område och avslutade affären inom given tidsram.
  • Jill L
    Jill L skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket trevlig, tillmötesgående mäklare som jobbade mycket bra för att få lägenheten såld, hade ett stort kundkontaktnät. Mäklaren heter Elisabet Strandenborg.
  • Thomas K
    Thomas K skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Riktigt nöjd med Elisabeth som mäklare! Ambitiös och mycket bra och trevligt kundfokus där hon verkligen vill att man ska känna sig nöjd. Jobbar stenhårt för ett bra resultat. Snabb och effektiv i sättet att jobba, och ett extra plus för den höga tillgänglighet. Rekommendares starkt som mäklare - är helnöjd!
  • Ulf L
    Ulf L skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag är mycket nöjd med den hjälp jag fick av Elisabeth! Effektiv, kunnig och snabb. Ger mina bästa rekommendationer.

/Ulf i Solna
  • Carl B
    Carl B skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hårt arbetande, kompetent och väldigt god service. Jag kan inget annat än att rekommendera Elisabeth.
    2016-02-21 Elisabeth S svarar Carl B
    Vad fint skrivet! Tack så hjärtligt :).
  • Lisa E
    Lisa E skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bra, effektiv & ambitiös. Verkligen supernöjd med hennes arbete och resultat.
    Rekommenderas som mäklare
    2015-12-16 Elisabeth S svarar Lisa E
    Väldigt snällt skrivet Lisa. Tack själv för ett fantastiskt samarbete! Ha en riktigt god jul nu :-).
  • Alf Kåre L
    Alf Kåre L skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Elisabeth är en driftig och målinriktad mäklare. Hon har ett trevligt bemötande. Vi är jättenöjda.
    2015-12-10 Elisabeth S svarar Alf Kåre L
    Tack snälla Alf för det fina omdömet. Kul att ni är nöjda :-).
  • Daniel F
    Daniel F skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trots svårigheter med att jag vara bortrest mm. så löste Elisabeth problemen galant. Hon är grym! Bra mäklare verkligen.
    2015-12-16 Elisabeth S svarar Daniel F
    Tack för definitivt orden Daniel! Hoppas ni kommer stortrivas i bostaden :-).
  • Erik L
    Erik L skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Anlitade Elisabeth pga att jag var på en av hennes visningar, och såg att hon sålde för höga slutpriser. Blev väldigt nöjd med min försäljning, och Elisabeth var grymt trevlig och härlig som person!
  • Elin I
    Elin I skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket trevlig och ambitiös! Vi är hel nöjda! Rekommenderas:)
  • Johan W
    Johan W skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket duktig! Hon lyckades med det klassiska underlova - överleverera
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Påläst och kunnig i objektet. Smidig och snabb i vändningarna. Sist och slutligen glimten i ögat, I like.
  • Alexander A
    Alexander A skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Superduktig mäklare,ambitiös och noggrann.Rekommenderas starkt!!
Sam Edvinsson
Patrik Ekdahl