Emelie Faraj

Emelie Faraj

Emelie Faraj är mäklare på Fastighetsbyrån Solna

Emelie Faraj har varit registrerad mäklare sedan 2021-02. Emelie Faraj har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-07 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 4.9. Emelie Faraj har haft 5 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 11 Läs vad Emelie Faraj

2022-05-05 Verifierad kund
    Jag upplevde det som ett trevligt och positivt bemötande. Alla frågor i samband med visning samt kontraktskrivning besvarades på ett bra och sakligt sätt. Skulle kunna tänka mig att anlita Emilie om jag själv skulle sälja.
    2022-05-05 Verifierad kund
    Emelie är kompetent, engagerad och har ett mycket trevlig bemötande. Lägenhetsförsäljningen gick snabbt och smidigt och resultatet blev det jag hade hoppats på.
    2021-11-19 Verifierad kund
    Emelie är ett trevligt energiknippe som kör i 100. Jag fick det priset som jag förväntade mig och en bra relation. Kan rekommendera Emelie.
    • Skytteholm
    2021-10-01 Verifierad kund
    Entusiastisk och mycket positiv. Hon levde upp till mina förväntningar med råge. Försäljningsprocessen gick mycket smidigt, fotograferingen, annonsen, visningarna, och det blev en snabb affär med ett pris som låg över mina förväntningar. Toppen, som Emelie ofta brukar säga.
    2021-08-26 Verifierad kund
    Emelie är supertrevlig, snabb och letar upp all information man vill veta om hon inte har ett direkt svar eller känner sig osäker.

Mina förväntningar var ganska låga då jag tidigare känt mig förminskad eller obetydlig av många mäklare.

Det har varit rakt igen en fröjd! Allt har skötts proffsigt, trevligt och mycket tålamod har visat under våra frågor. Så här hoppas jag många fler får uppleva sitt första köp av en bostad!
    2021-08-23 Verifierad kund
    Emelie har varit proffsig i hela processen och kan starkt rekommendera henne om du står inför en försäljning.
    2021-08-19 Verifierad kund
    Emelie gjorde det lilla extra för att få till den försäljning som jag önskade!
    2021-08-15 Verifierad kund
    Jättetrevlig, positiv energi och väldigt lyhörd! Mycket bra!
    • Huvudsta
    2021-07-21 Verifierad kund
    Trevlig och hjälpsam , verkar vara en bra fixare.
    • Frösunda
    2021-07-09 Verifierad kund