en del av Fastighetsbyrån Solna

5.0 / 5 i betyg — 9 rekommendationer

Läs vad 9 användare tycker om Nasim Havblom

• Siham
    Siham skrev om Nasim Havblom en del av Fastighetsbyrån Solna
    Till alla som funderar över valet av mäklarfirma, eller mer specifikt, mäklare...

Ni kan sluta fundera! Jag kan starkt rekommendera Nasim Havblom. Mycket trevlig, kunnig och professionell kille trots ung ålder. Ni kommer inte ångra er. Lycka till!
  • Fatine G
    Fatine G skrev om Nasim Havblom en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hej,

Det hela började med att jag tillsammans med min man ringde in 5 olika mäklare för att jämföra dessa.
    Nasim var den yngsta av de alla och även den dyraste.
    Vi fick ett gott första intryck och gillade sättet han jobbade på, vilket var helt annorlunda från de andra mäklarna.
    Vi kände direkt att Nasim var hungrig, han var på oss på ett bra sätt, vilket visade hur han kommer vara mot spekulanter på vår lägenhet.

Slutligen fick vi ett pris som vi inte ens har drömt om, han slog rekord i området med hästlängder.
    Arvodet blev sexsiffrigt, men det var värt varenda krona.

Om ni vill ha en ung, hungrig mäklare som hela tiden återkopplar er som säljare så är Nasim ett självklart val.
    Tack för all hjälp!!
    /F & A
  • Amira
    Amira skrev om Nasim Havblom en del av Fastighetsbyrån Solna
    Rekommenderar starkt!
    Jag var helt klart vilsen i mitt tänk i och med att det var min första lägenhet och jag inte var så säker på vad man skulle hålla utkik efter. Fick den hjälpen jag behövde hela vägen tills vi hittade den lägenhet som jag nu kallar "Mitt hem"! Stort tack för ditt fina engagemang! Er kommer jag garanterat att rekommendera överallt
  • Saly A
    Saly A skrev om Nasim Havblom en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hej alla som läser detta!
    Nasim Havblom är en mäklare som jag rekommenderar varmt. Söker ni en person som är flexibel, full serviceriktad och har ett gott bemötande så är Nasim killen ni söker. Affären gick flitigt utan några problem, jag fick den lägenheten jag önskade mig och är väldigt tacksam för hans utstrålande jobb! Med glimten i ögat och ett leende på läpparna vinner han en plats i mitt och min sambos hjärtan.
    Tack så mycket för ditt grymma jobb Nasim!
  • Adam
    Adam skrev om Nasim Havblom en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hej allesammans!

Jag vill börja med att rikta ett stort tack till Nasim! Tack för det professionella bemötandet jag fick av er när jag väl tog kontakt med er angående lägenheten. Tyvärr blev det inte en lägenheten denna gång. Med service, ödmjukhet samt flexibilitet kan jag med all säkerhet säga att jag kommer ta kontakt med Nasim för ett framtid köp av en lägenhet.

Men jag kan starkt rekommendera Nasim i framtiden, En ung man som är en ambitiös, målinriktad samt driven fastighetsmäklare som utför ett exemplarisk arbete när det gäller att informera kunden om hur läget till, detta får mig som kund att känna ett gott förtroende samt känna en trygghet som jag inte har upplevt sedan innan inom bostadsmarknaden! En kille som verkligen överträffade alla mina förväntningar!

Tack Nasim för allt, det uppskattas!

/Adam
  • Susanne
    Susanne skrev om Nasim Havblom en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi är så OTROLIGT nöjda att vi valde Nasim som vår mäklare. Det finns många att välja mellan, men kunde inte ha hittat mer rätt! Han är otroligt ambitiös och professionell. Vi fick verkligen hjälp med allt under hela processen. Affären gick snabbt och smidigt och överträffade dessutom våra förväntningar. Vill man ha en mäklare med toppkvalité ska man vända sig till Nasim. Kan starkt rekommendera honom!
  • Robert R
    Robert R skrev om Nasim Havblom en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi är mycket nöjda med Nasim. Han har skött allting bra från första dagen. Jag har verkligen känt mig trygg med honom och har inte tvivlat på något under hela processen. Han är mycket ambitiös och satsar verkligen till 110 % på att få ett bra pris. Han lyckades överträffa våra förväntningar med råge. Han har varit lätttillgänglig hela tiden och det är något jag uppskattar mycket. Jag kan starkt rekommendera honom.
  • Ramiro A
    Ramiro A skrev om Nasim Havblom en del av Fastighetsbyrån Solna
    Nasim skötte försäljningen av vår bostad och gjorde ett strålande jobb med detta. Han fanns alltid tillgänglig vid frågor och såg till att vi kände oss trygga under hela försäljningsprocessen.

Nasim är ung och hungrig! Om ni väljer honom kommer han att jobba hårt för att göra er nöjda med er försäljning!
  • Karin L
    Karin L skrev om Nasim Havblom en del av Fastighetsbyrån Solna
    En jättebra mäklare, som lyssnat på mig som säljare och haft en mycket hög serviceanda!
    /Karin
Sam Edvinsson