Nina Shisha
2018-12 - 2019-05

Läs vad 9 Läs vad Nina Shisha

• KEIVAN R skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-06-19

Påläst, kunnig, kompetent och lyhörd. Och viktigast av allt mkt trevlig. Läs mer
  • Ingemar L sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-06-06

Råsunda
    Hon är driven flitig och bra tajming vid försäljning av min bostadsrätt Läs mer
  • NORA G skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-04-25

Nina är en rak och ärlig mäklare, väldigt stöttande mot mig som köpare. Även hjälpsam efter kontraktskrivning med rekommendationer på vilken bankman jag kunde vända mig till och diverse andra frågeställningar jag haft. Professionell och påläst mäklare, uppfattas som väldigt lugn och trygg i sin roll. Rekommenderar starkt. Läs mer
    2019-04-25 Nina Shisha svarar NORA G
    Tack så mycket för de fina orden Nora. Hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad!
  • VERONICA B skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-04-05

Kan starkt rekommendera Nina! Blev väl omhändertagen då jag skulle köpa bostad första gången. Lyssnar på alla frågor man har och tar sig tiden att besvara allt man tänker på! Läs mer
    2019-04-05 Nina Shisha svarar VERONICA B
    Tack så mycket för de fina orden Veronica!
  • Leo Alfoad skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-03-07

Nina upplevs charmig och socialt kompetent. Hon lyssnar på köparens behov och tar sig tid att svara på frågor. Visar man att man är intresserad av bostaden så visar hon vägen och stöttar en med rådgivning. Hon är lätt att kommunicera med och detta underlättar väldigt mycket. Läs mer
    2019-04-05 Nina Shisha svarar Leo Alfoad
    Tack för dina fina ord Leo! Hoppas du kommer trivas i din nya bostad!
    Leo Alfoad gillar detta
  • Gustav S
    Gustav S köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-02-20

Huvudsta
    Professionellt bemötande och snabb kommunikation. Läs mer
    2019-03-07 Nina Shisha svarar Gustav S
    Tack så mycket! Hoppas du trivs i din nya bostad!
    Nina Shisha gillar detta
  • Angelica skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-01-19

Nina var väldig kunnig och påläst, man känner sig väldigt trygg och lugn med henne, vilket är det man behöver i en sån svår marknad. Kommer definitivt ringa henne när vi ska sälja! Läs mer
    2019-03-07 Nina Shisha svarar Angelica
    Tack! hjälper er mer än gärna vid nästa försäljning!
    Nina Shisha gillar detta
  • Maria J skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-01-12

Har i dagarna sålt mina föräldrars lägenhet, en känslomässig resa där Nina har funnits och stöttat oss och där jag kunnat bolla frågor runt det som ingår i försäljningen. För oss var det viktigt att inte bara vara nöjd med försäljningen utan också att hitta en köpare som var nöjd över köpet så det känns extra bra för oss och det har Nina lyckats med.
    Om ca 1 månad lämnar vi över nycklarna och eftersom allt flutit på så bra såhär långt ser vi fram emot tillträdesdagen och ta nästa steg i livet :) Tack för allt Nina, ditt lugn och ditt positiva förhållningssätt har varit stort stöd för oss.
    Vänligen, Maria Läs mer
    2019-03-07 Nina Shisha svarar Maria J
    Tack så mycket för de fina orden! Jag är glad att jag har fått vara med er i denna resa och ni är nöjda! Det är bara höra av dig om det skulle vara något jag kan hjälpa till med!
  • Georgios A
    Georgios A skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-12-19

”Otroligt kunnig, proffsig och dedikerad i sitt arbete. Fick ett magiskt slutpris med tanke på marknaden idag! Lyhörd för mina frågor, önskningar och funderingar. Gör sitt yttersta för att göra en så bra affär som möjligt för mig som säljare samtidigt som han verkar mån om att köparen är nöjd, vilket också är viktigt för mig. Jag rekommenderar mer än gärna Nina till andra som går i säljtankar.” Läs mer
    2019-01-09 Nina Shisha svarar Georgios A
    Tack så mycket för de fina orden och att vi fick förtroendet att förmedla din bostad!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Solna

Sam Edvinsson