Nina Shisha
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-09 - 2019-08

Läs vad 19 Läs vad Nina Shisha

• Pia K sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-09-16

Råsunda
    Sålt bostadsrätt. Väl bemött av mäklare Nina! Läs mer
    2019-09-16 Nina Shisha svarar Pia K
    Tack så mycket för de fina orden Pia! Bara höra av dig om det finns något mer jag kan hjälpa till med.
  • NINOS O skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-09-11

Lyhörd, engagerad, kunnig, professionell, förtroendegivande, serviceinriktad, målmedveten, personlig, driven, charmig, positiv, listan kan göras lång när man talar om Nina Shisha!

Den tid och det engagemang som Nina lagt ner på vår bostad från start till slut hade jag aldrig kunnat räkna med från någon mäklare! Det har varit så mycket saker som dykt upp under resans gång från vår sida som säljare. Det bästa beslut vi gjort var att välja Nina som mäklare. Hon har verkligen gått over and beyond för att hjälpa oss med allt från städning, styling, fotografering, privata visningar m.m. Hon är mån om både säljare och köpare och vill att alla parter ska vara nöjda, vilket hon verkligen lyckats med!

Nina du är verkligen bäst! Kan inte tacka dig nog för allt slit du lagt ner!

Rekommenderar verkligen alla som letar efter en duktig och kunnig mäklare att ta kontakt med Nina! Läs mer
    2019-09-16 Nina Shisha svarar NINOS O
    Tackar oerhört mycket för förtroendet, att jag fick hjälpa till med er försäljning och för de fina orden du skrivit. Skulle ni ha några frågor
    eller funderingar tveka inte på att höra av er.
    Nina Shisha gillar detta
  • Martina L sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-09-02

Centrala Solna
    Nina sålde vår fyrarummare i Solna och vi var extremt nöjda med Nina som mäklare och med helheten av försäljningen. Hon är tillmötesgående och strukturerad, samtidigt som hon är proffsig och har ett mycket trevligt bemötande. Vi kan varmt rekommendera Nina! Läs mer
    2019-09-16 Nina Shisha svarar Martina L
    Hej Martina,
    Tack för att jag fick förtroendet att förmedla er bostad och för de fina orden, det värmer otroligt mycket.
    Skulle ni ha frågor eller funderingar så tveka inte på att höra av er.
    Nina Shisha gillar detta
  • Kaveh M sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-08-21

Råsunda
    Hon är lagom mycket på ochinte ettrig som visa andra mäklare, vilket är positivt samt ger förtroende.

Hon skulle behöva lägga mer krut på lägenhetsbeskrivningen då det är av stor vikt.

Man kunde önska lite mer servicesinnad inställning.

Hon fick jobbet gjort och det ska hon ha beröm för. Läs mer
  • HAWBIR H
    HAWBIR H skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-08-16

Mycket professionell, målinriktad och lyhörd mäklare som kan sitt område. Hon är väldigt lugn och förtroendeingivande, men har även ett engagemang som vi upplever att många andra mäklare saknar.
    Hon hjälpte till med fotograferingen av lägenheten och var väldigt mån om alla detaljer. Nina visste även att vi hade förväntningar vad gäller priset, men kämpade in i det sista och höll även många privata visningar på hennes lediga tid.
    Vi är i rådande marknad mycket nöjda med resultatet och uppskattar hennes arbetsinsats. Hon är vårt självklara val för nästkommande försäljning! Vi ger våra varmaste rekommendationer till Nina och det bottnar framför allt i hennes hunger att få till en bra affär.
    Hon slog REKORD för området, och du kan inte hitta en bättre mäklare!!
    Hälsningar, M & H Läs mer
    2019-08-19 Nina Shisha svarar HAWBIR H
    Tack så mycket för de fina orden och stort tack för förtroendet!
    Nina Shisha gillar detta
  • Johan B köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-08-11

Skytteholm
    Köpt ett renoveringsobjekt, 2a i Solna.

Under visningen var det mycket folk och upplevelsen var att hon inte kunde hantera flera kunder samtidigt utan det blev rörigt. Hon hade heller inte särskilt god koll på lägenheten, eller undersökt med föreningen. Exempelvis att lägenheten var rökskadad, något hon förnekade och inte gick till botten med föreningen.

Vid själva budgivningen var hon otydlig i sin kommunikation, sluttid var satt til 17. ca två timmar senare ringde jag själv för att kolla läget och fick svaret att de inväntande ytterligare budgivare. Något hon borde kommunicerat till oss som ledande budgivare. Det var allmänt dålig kommunikation under budgivningsprocessen.

Vid avtalsskrivande var det massvis med oklarheter, hon hade dåliga kunskaper i avtalstypen upplåtelse som förekommer vid köp av bostadsrätt som tidigare varit hyreslägenhet. Avtalet var felaktigt på flertalet punkter, hon hade inte heller noterat att vi var två stycken köpare.

Ovan är enbart några av flera exempel på saker vi inte var nöjda med. Sammantaget kan sägas att vi upplevde Nina som väldigt oerfaren och skulle själva inte välja henne som säljare så som vi upplevde henne. Förhoppningsvis har hon dock förbättrats och lärt sig av det som hon gjort dåligt. Läs mer
    2019-08-11 Nina Shisha svarar Johan B
    Hej Johan,
    Tack för din input. Jag lär mig ständigt och ska verkligen tänka på det du skriver.
    När det gäller rökskadan har jag tyvärr inte vistats i lägenheten mycket längre än vad vi har gjort och är verkligen ledsen att ni upplever att jag inte gjort mitt jobb. Jag tycker enligt tidigare rekommendation att ni ska vända er till säljaren om detta.
    Ha en fortsatt fin helg!
    Med vänliga hälsningar Nina
  • MARTIN S
    MARTIN S skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-07-06

Trevlig och proffsig, effektiv vid avslut vilket är stort plus! Läs mer
    2019-07-09 Nina Shisha svarar MARTIN S
    Tack Martin! Hoppas du trivs bra i din nya bostad.
    Nina Shisha gillar detta
  • Anki T köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-07-05

Skytteholm
    Vi har köpt en bostad och fått ett exemplariskt bemötande av mäklaren. Vänlig och gav ett proffsigt intryck. Tydlig i kommunikationen. Levde upp till mina förväntningar helt klart. Läs mer
    2019-07-09 Nina Shisha svarar Anki T
    Stort tack för de fina orden Anki, och grattis till nya bostaden! :)
    Nina Shisha gillar detta
  • Sölve T köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-07-03

Skytteholm
    Trevlig, professionell mäklare som jag gärna rekommenderar. Läs mer
    2019-07-09 Nina Shisha svarar Sölve T
    Tack Sölve! Hoppas ni trivs bra i er nya bostad. :)
  • ULRIKA C
    ULRIKA C skrev om Nina Shisha en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-06-26

Trevlig, proffsig och lyhörd. Personlig och kommunikativ. Ser till att det funkar. Läs mer
    2019-06-26 Nina Shisha svarar ULRIKA C
    Stort tack! Hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad Ulrika!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Solna

Sam Edvinsson