Pandora Noureini

Pandora Noureini

Pandora Noureini är mäklare på Fastighetsbyrån Solna

Pandora Noureini har varit registrerad mäklare sedan 2021-07. Pandora Noureini har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-04 och har fått 22 omdömen med ett betyg på 4.9. Pandora Noureini har haft 7 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

22 omdömen om Pandora Noureini

Marie F
Skrev om Pandora Noureini en del av Fastighetsbyrån Solna

Pandora har hjälpt oss att sälja vår "familjelägenhet" i Solna. Hon har lotsat oss igenom processen från början till slut på ett sätt som vi satt stort värde på. Pandora har varit extremt tillgänglig, vänlig, respektfull, positiv och proffsig på alla sätt. Det har av den anledningen varit väldigt lätt att samarbeta med henne tycker vi och vi vill varmt rekommendera henne.

Svar från Pandora Noureini

Stort tack för en fantastisk bra rekommendation! Så glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen :)

Eva H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Pandora Noureini en del av Fastighetsbyrån Solna
Råsunda

Pandora är professionell och väldigt lätt att smarbeta med. Hon kan verkligen marknaden i Solna, är uthållig, flexibel och alltid tillgänglig. Rekommenderar henne varmt!

Svar från Pandora Noureini

Hej Eva, stort tack för att du tog dig tid att skriva en sådan fin recension och för rekommendationen! Det värmer att höra att ni är nöjda.

Hanna R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Pandora Noureini en del av Fastighetsbyrån Solna
Råsunda

Trevlig och professionell. Rekommenderar verkligen Pandora!

Svar från Pandora Noureini

Tusen tack Hanna för rekommendationen! Önskar er en fantastisk sommar och vi ses på tillträdet.

Mike B
Skrev om Pandora Noureini en del av Fastighetsbyrån Solna

Mycket trevligt och professionellt bemötande, hjälpsam och erfaren mäklare! Mycket nöjda med Pandora Noureini. Skulle definitivt rekommendera henne till andra som söker en duktig och pålitlig mäklare.

Svar från Pandora Noureini

Stort tack Mike för rekommendationen och välkommen till Solna!

Eva B
Rudviken/solna C

Trevligt bemötande, proffsig och kunnig. Haft oerhört bra hjälp och stöd i såväl min sälj- som köpprocess. Kännt mig trygg hela vägen tack vare Pandoras engagemang och kunnande.

Svar från Pandora Noureini

Tack Eva för både förtroendet och din recension! Önskar dig lycka till framöver och allt gott.

Andreas A
Vireberg

Noggrann, systematisk, professionell och "gör det lilla extra". Hade gett högre betyg om det var möjligt.

Svar från Pandora Noureini

Tack snälla Andreas, uppskattar den fina recensionen. Nöjet var på min sida.

Benhur M
Skrev om Pandora Noureini en del av Fastighetsbyrån Solna

Pandora var engagerad och tillmötesgående under hela köpprocessen. Hon är professionell i sitt bemötande och ser till alla inblandade parters intressen. Jag kan varmt rekommendera Pandora som mäklare.

Svar från Pandora Noureini

Stort tack för att du tog dig tid att skriva, och tusen tack för rekommendationen!

Samvel H

Väldigt engagerad och kunnig vilket gjorde processen väldigt smidigt, snabb och effektiv. Förväntningarna var att mäklaren skulle vara endast en mitten person för att kommunicera med säljaren men det var inte endast så, mäklaren gjorde mycket och det kändes som att allas intresse togs i åtanke.

Svar från Pandora Noureini

Tusen tack Samvel för de fina orden!

Babken H

Rekommenderar stort. Bra bemötande.

Svar från Pandora Noureini

Tack så hjärtligt Babken för rekommendationen!

Ali A

Pandora kan den här! Hon vet vad hon håller på. Hela försäljningen var väldigt proffesionellt och jag trivs med tydlighet och effektivitet. Bra jobbat och lycka till Pandora! Du rekommenderas 100%

Svar från Pandora Noureini

Hej Ali, tack så hemskt mycket för så fina ord och för rekommendationen!