Läs vad 91 Läs vad Robin Lind

• 2021-01-12
    Jag bestämde mig redan när jag köpte lägenheten, då Robin var mäklare, att han även skulle sälja den när det blev dags. Så blev det också och jag är mycket nöjd med resultatet. Rekommenderar honom gärna och har redan meddelat mina vänner som ska sälja i Solna att kontakta honom.
    Joakim W
    • 62.0 m²
    • Huvudsta
  • 2020-12-11
    Trots det speciella läget med rådande pandemi infriade Robin mina förväntningar som säljare. Han var mycket proffsig i sitt bemötande och var tydlig och driven genom hela processen. Vid kontraktsskrivningen uppfattade jag även köparna som mycket nöjda med affären.
    Sanna S
    • 1:a
    • 34.0 m²
  • 2020-12-06
    Robin was the real estate agent for the apartment I bought. He was extremely approachable at every step of the process, right from the viewings, to all the questions I had to the bidding and then the contract. He was very patient and explained all the contracts in english which is definitely a plus for internationals. I would totally recommend Robin & Fastighetsbyrån Solna which also took care to see that everything went smoothly.
    Susana M
    • 59.5 m²
    • Centrala Solna
  • 2020-11-24
    Ur ett köparperspektiv så skötte sig Robin som förmedlare galant i kommunikation med säljare - precis där mäklarens roll skall vara. Var riktigt trött på många mäklare som inte lyssnar på köpare utan endast ska dra upp priset så långt det går och därmed inte är förtroendeingivande - Robin är inte en av dom, något fler mäklare skulle behöva anamma.

Robin har varit tydlig i hela processen - vilket även underlättat kommunikationen med säljare efter tillträde, då städfirmat gjort bort sig. Skulle utan tvekan köpa en bostad förmedlad av Robin i framtiden.

Tack Robin!
    Tobias V
    • 56.5 m²
    • Västra Skogen
  • 2020-10-08
    Robin sålde vår bostadsrätt snabbt och smidigt, hade utmärkt kommunikation och ett trevligt bemötande. Rekommenderar varmt.
    Frida S
    • 47.8 m²
    • Råsunda
  • 2020-09-30
    Robin är noggrann, juste och otroligt uthållig speciellt med tanke på (Covid 19) de förutsättningar som varit. Utlovad prognos och utfall stämde bra och han gjorde försäljningen till ett rent nöje. Varma rekommendationer.
    Anders S
    • 50.0 m²
    • Råsunda
  • 2020-09-17
    Allt fungerade snabbt, smidigt och professionellt!
    Niklas Å
    Emil F
    • 59.5 m²
    • Centrala Solna
  • 2020-09-11
    Sålde till det priset jag bad om =)
    Alan K
    • 39.0 m²
    • Arenastaden
  • 2020-09-02
    Robin Lind var min mäklare då jag sålde min 2:a i Västra Skogen, Solna. Mycket trevlig och professionell. Rekordsnabb affär, behöver inte ens lägga ut annons på Hemnet.

Rekommenderar Robin Lind
    Birgitta M
    • 47.0 m²
    • Västra Skogen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte