en del av Fastighetsbyrån Solna

4.8 / 5 i betyg — 5 rekommendationer

Läs vad 5 användare tycker om Robin Lind

• Viktoria B
    Viktoria B skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Otroligt trevlig och professionell. Gjorde ett fantastiskt arbete i mina ögon; god information om processen, alltid tillgänglig för frågor och funderingar, god bedömning av marknadsvärdet och sist men inte minst möjliggjorde en god och snabb affär. Bara positivt, rekommenderas varmt!!!
  • Yigang  L
    Yigang L skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Robin Lind är en duktig och professionell mäklare med passion och ambition. Jag kan använda mer postiva ord för honom! Han jobbar strukturerat och effektivt, jag hölls uppdaterad under hela processen.

Han är enlyhörd och trevlig som person. Önskar honom lycka till i framtiden!

Ett stort tack till Robin för det fina arbetet han gjorde!
    Viktoria B gillar detta
  • m
    m skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Varit otroligt professionell. Alltid tillgänglig och tydligt. Honom kan jag varmt rekommendera.
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Varit otroligt professionell från första kontakt till avslut. Blev fantastiskt nöjd över priset min lägenhet såldes för. Alltid tillgänglig för frågor, snabb återkoppling. Jag rekommenderar Robin till fullo.
  • Ingbritt J
    Ingbritt J skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Robin Lind är en mycket duktig mäklare. Han kan sitt jobb. Han gör sina uppdrag till full belåtenhet. Han kan jag varmt, rekommendera med varmt hjärta.
Sam Edvinsson
Armin Siggesjö