Robin Lind
2018-09 - 2019-08

Läs vad 65 Läs vad Robin Lind

• CHARLOTTE W skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-08-16

Robin hjälpte mig genom min första lägenhetsförsäljning. Trots lite ostabil marknad fick vi vårt accepterade pris och kom ur försäljningen mycket nöjda! Läs mer
  • Joakim N sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-07-27

Råsunda
    Lgh 62kvm Gamla Råsunda. Vi blev väl bemötta och behandlade under hela affären. Överskred förväntningarna. Läs mer
  • Huan S sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-05-24

Västra Skogen
    Very responsible and helpful during the whole selling process! Läs mer
  • LISA W skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-04-15

Det såg mörkt ut med vår försäljning på grund av en tung marknad men samma dag vi tänkte ge upp levererade Robin och lyckades skaka fram en köpare och vi kunde sälja vår tvåa och flytta in i vår trea (som vi även hade köpt av Robin)
    Vi höll på att ge upp men han gav sig inte, vi är väldigt nöjda och har fått ett ärligt intryck av Robin. Han lätt att få tag på och hjälpte oss till och med med banken.
    Tusen tack bästa Robin! Läs mer
  • Christina D köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-04-07

Råsunda
    Det var ett bra och kunnit bemötande. Läs mer
  • Hans Patrik D köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-04-05

Råsunda
    Köpt en bostadsrätt i Solna. Väldigt bra bemötande av mäklaren som jag uppfattade som väldigt professionell. Läs mer
  • LIANA T
    LIANA T skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-03-16

Vi kan varmt rekommendera Robin
    Otroligt trevlig och professionell
    Gardar och Liana Läs mer
  • Rickard H sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-03-01

Huvudsta
    Otroligt trevlig och professionell! Läs mer
  • Karl Fredrik L köpte sin bostad med hjälp av Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-02-06

Köpte en 4:a i Solna av Robin och måste säga att jag fick ett väldigt trevligt och professionellt bemötande under hela processen. Läs mer
  • Tobias skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-12-18

Försäljning i Råsunda.

Allt gick enligt plan och inga konstigheter där emellan. Robin har ett tydligt och väl fungerande sätt att arbeta på. Efter dialog med vår köpare så visar det sig att han gjort ett mycket positivt intryck även här, vilket man som säljare uppskattar. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Solna

Sam Edvinsson