Robin Lind
en del av Fastighetsbyrån Solna

Råsundavägen 131
169 50 Solna — Visa karta

Vad tror Robin att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 51 kunder tycker om Robin Lind

• Olivia K
    Olivia K skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Köpt en 2a i Råsunda.
    Jag tyckte Robin hade ett professionellt och sakligt bemötande men ändå glimten i ögat!
    Har ingen negativitet att säga, det var lätt att ställa frågor och få svar, förhandlingen sköttes snyggt, trevlig ovh rolig upplevelse! Läs mer
  • Fanny H
    Fanny H skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålt lägenhet.
    Väldigt pratsam och lovande innan vi la ut lgh. Sen ändrade vad han sagt, mindre och mindre trovärdig med tiden.
    Förväntade mig mer proffesionalitet och service och mer omhändertag vid sista överlämningen med köpare.
    Rekommenderar inte Robin Lind som mäklare. Läs mer
    2018-09-13 Robin L svarar Fanny H
    Hej Fanny,

Tråkigt att ni känner så!
    Marknaden är tyvärr i ständig förändring, ibland från vecka till vecka och det gör det svårt för oss mäklare att kunna bemöta kundernas förväntningar alla gånger, även fast vi tillslut nådde upp till dessa så jag hoppas ni känner någon lättnad för det. Men jag tar åt mig allt ni skriver här och tackar för era synpunkter. Önskar er lycka till i framtiden! :)

Hälsningar, Robin Lind
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Robin var exemplarisk. Han hjälpte oss med allt vi behövde för att kunna sälja vår bostad. Han va engagerad, noggrann, proffsig.
    Från första mötet till kontrakt skrivandet så har han hållit allt han lovat. Perfekt service. Läs mer
  • Samira H
    Samira H skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Robin var väldigt lyhörd kring våra önskemål av köpobjekt, hade respekt för våra önskemål om försäljning. Sydde tillslut ihop en sanslös bra försäljning. Alltid kontaktbar och hög service. Mycket nöjda kunder/Samira och Kim Läs mer
  • Eva-marie S
    Eva-marie S skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi kan varmt rekommendera Robin. Han är en mycket kompetent mäklare. Effektiv, kunnig och trevlig.
    Han är dessutom engagerad och lyhörd.
    Eva-Marie och Bengt Skogsberg Läs mer
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket nöjd med Robins insats vid försäljningen av min lägenhet.
    Han är väl insatt i branschen och i området Solna, lyhörd för mina egna förväntningar och bra på att uppdatera och informera. Läs mer
  • Leena P
    Leena P skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Robin gjorde ett fantastiskt arbete med försäljningen av min lägenhet. När jag var som mest uppgiven så var han lugn och ingav mig hopp om att det kommer att lösa sig även om marknaden var tuff. Robin arbetar professionellt, med engagemang och tar sig alltid tid att lyssna och känna in vad kunden har för önskemål. Jag är oerhört tacksam och glad för det arbetet han gjort! TACK Robin! Läs mer
  • Clara B
    Clara B skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket trevligt och professionellt bemötande, både på visningen, under budgivningen och när vi skrev kontrakt. Läs mer
  • Ibrahim M
    Ibrahim M skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bra service, vänlig, enkel att kommunicera med, anpassar sig efter personen han har att göra med, flexibel! Läs mer
  • Mari E
    Mari E skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Det var inte med glädje som jag sökte lägenhet men med Robins inlevelseförmåga och engagemang kände jag fullt förtroende och trygg i min affär som jag nu efteråt är mer än glad över. / Mari Läs mer
  • Sam Z
    Sam Z skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Fantastisk mäklare som är oerhört lyhörd. Jobbar stenhårt för att säkra att alla parter blir nöjda.
    Alltid tillgänglig och finns där för att få dig trygg genom hela affären.

/Sam Läs mer
  • Sebastian S
    Sebastian S skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    När marknaden var som tuffast levererade Robin som mest! Innan jag valde att anlita Robin träffade jag också fyra andra mäklare, och det finns inte en chans att någon av dem skulle kunnat leverera vad Robin gjorde. Han var lyhörd och hade en extremt bra lokalkännedom. Det som framför allt gjorde mig imponerad var att han bara inom några dagar hittade en köpare till min bostad! Flera av mina vänner har gått månader utan att ha fått sin bostad sålt, Robin behövde inte ens fotografera innan jag fick ett bud som var över mina redan högt ställda förväntningar. Har sålt sju bostäder tidigare med olika mäklare varje gång, i framtiden finns det bara en jag kommer välja att anlita - Robin. Kungen av Solna! Läs mer
  • Elisabeth
    Elisabeth skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Robin är en mäklare som är pålitlig och förtroendeingivande. Han hade bra återkoppling under processen, vilket jag värdesätter högt! Rekommenderas varmt!

/E Läs mer
  • Christian
    Christian skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Robin är service-minded och får sig att alltid känna att han sätter dig som kund först först, både köpare och säljare. Jag har varit på båda sidor.

Jag har rekommenderat Robin till familj och vänner. En lysande mäklare i Råsunda!

/C Läs mer
  • Maria
    Maria skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Proffsig och duktig mäklare som lever upp till förväntningarna man har på en mäklare i dagens marknad. Jag kunde ringa Robin på kvällar och helger och han svarade alltid! Mycket imponerad av hans insats. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Nigar A
    Nigar A skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bluff mäklare. Lurade oss på avode. Skulle INTE anlita honom. Läs mer
    2018-01-08 Robin L svarar Nigar A
    Hej Nigar,
    Jättetråkigt att ni känner på det sättet. Jag har varit väldigt tydlig om samtliga punkter och följt avtalet till punkt och pricka. Jag får ändå be om ursäkt om ni någonstans har upplevt otydlighet och om jag inte nått fram med budskapet helt och hållet. Jag har av samma anledning sänkt arvodet med 5000 kr trots att jag inte behövt göra det om man ska utgå ifrån avtalet. Jag kan tyvärr inte göra mer än vad jag redan gjort för att göra er nöjda men hoppas innerligt att ni trivs i er nya bostad och önskar er alla lycka.

/Robin
    2018-01-08 Nigar A svarar Robin L
    Hej Robin.

Det är tråkigt, rent av sorgligt, att du lurade mig, en två barns mamma, på tusenlappar. Om du hade varit så övertydlig som du påstår att du har varit så skulle jag inte vara i den här stituationen. Dom 5000 kr är inget i jämförelse med 10 000 kr extra du tog från mig. Med detta meddelande vill jag att andra ska vara medvetna om vad som kan gå snett när man i god tro litar på dig som mäklare.

/Nigar
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Evelina B
    Evelina B skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket nöjda. Affären gick väldigt snabbt trots den svåra marknaden. Han lyckades också få upp priset en bra bit över vårt önskemål! Läs mer
  • Oskar K
    Oskar K skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väl genomfört arbete hela processen igenom. Proffsig, saklig och samtidigt enkel att ha att göra med. Läs mer
  • Luciano R
    Luciano R skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hej,

Robin har en fantastisk energi, positivitet och proffsig bemötande under hela affären.
    Vi hade vissa förväntningar men sen dök bostadsmarknaden men Robin lyckades ändå hålla lugnet och gav sig inte en ända gång trots bud som inte hölls av köparen och intressenter som ej svarade i telefon etc etc. Efter en rad visningar kunde vi till slut sälja för ett bra pris.
    Robin håller säljaren informerad i varje steg som tas under försäljnings processen. Tycker Robin Lind är Solnas "Fredrik Eklund" fast lite bättre. Han är en stjärna och brinner för sitt arbete.

Sen får vi inte glömma Fastighetsbyråns kontor som ligger på Råsundavägen och drivs av Tony. De är helt överlägset det bästa Mäklar Teamet i Solna. Ska du sälja eller köpa vänd dig till de, du kommer inte bli missnöjd.

Mvh / L Läs mer
  • Tomas D
    Tomas D skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Robin var ett stort stöd under hela processen när vi valde att sälja vår bostad. Från första intrycket andades han målmedvetenhet, och professionalism. Han hade en tydlig plan och var väldigt driven samtidigt som han förmedlade en personlig känsla. Läs mer
  • Natalie T
    Natalie T skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jätte bra! Svarar på frågor som man själv var osäker på, har bra koll, jätte trevlig och gör sitt jobb perfekt. Håller en uppdaterad och förljer upp efter köpet, vilket är väldigt trevligt också. Precis så ska det vara! Läs mer
  • Daniel  D
    Daniel D skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Inför min försäljning träffade jag tre olika mäklare som hade sålt i området. Jag kände direkt när jag träffade Robin att han var min mäklare.

Då jag har ett mycket pressat schema så lovade Robin att han skulle ta hand om hela processen så jag kunde släppa allt som hade med försäljningen att göra, och det levde han upp till!

Han höll mig uppdaterad om allt som hände under processen och var alltid tillgänglig och svarade blixtsnabbt på telefon, sms och mail (även sena kvällar och helger).

Han levererar verkligen en service som sticker ut från mängden. En fantastiskt säljare och alltid mån om att båda köpare och säljare ska bli nöjda!

Kommer utan tvekan välja Robin som mäklare till mina framtida försäljningar! Läs mer
  • Milojko S
    Milojko S skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Solnas bästa mäklare! Driven, alltid tillgänglig och väldigt professionell.

Skulle definitivt välja honom igen! Läs mer
  • Gösta L
    Gösta L skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Öppen , kunnig om området , effektiv. Läs mer
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mkt bra. Jobbar sena kvällar med. Omtyckt. Läs mer
  • Josefine G
    Josefine G skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi blev väl bemötta som förstagångsköpare. Vi fick svar på alla frö frågor och allting sköttes fantastiskt bra. Vi är jättenöjda. Mäklaren levde upp till våra förväntningar och tog väl hand om allting. Läs mer
  • Sijohn M
    Sijohn M skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Experience was all good. I felt that they were in a hurry to close the deal giving very little time for a buyer to think and act. Läs mer
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Toppen bra bemötande seriös och kunnig! Från första möte till slutförande av äffären.
    Armégatan 36D Läs mer
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Riktigt duktig mäklare. Robin är ambitiös och driven. Väldigt mån om att du som kund ska bli nöjd! Läs mer
  • Thea D
    Thea D skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig, korrekt , toppen, han ingav förtroende och mötte oss på allra nästa sätt Läs mer
  • Marcus N
    Marcus N skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi använde Robin vid föräsljning av vår bostad och han överträffade verkligen alla förväntningar! Han hade en tydlig plan och levererade från början till slut, och att han redan efter några dagar lyckades få ihop affären till ett pris som vi var mer än nöjda med! Rekomendear varmt Robin om ni ska sälja er bostad i Solna! Läs mer
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Engagerad, driven och kundorienterad. Hade en bra dialog kring hela processen med allt ifrån återkoppling till visning mm. ´Jag hade försökt att sälja den tidigare men inte lyckats. Robin överlevererade! Läs mer
  • Monica P
    Monica P skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Engagerad och intresserad mäklare med mkt vänligt och kundinriktat bemötande. alltid vänlig i kontakten. Möjligen lite "på" men så fick han ju objektet sålt också.... Läs mer
  • Ann-Sofie B
    Ann-Sofie B skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi är väldigt nöjda med Robins engagemang vid försäljningen av vår lägenhet. Allt gick snabbt och smidigt och han överträffade våra förväntningar.
    Kan varmt rekommendera Robin! Läs mer
  • Simon T
    Simon T skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Robin jobbade väldigt hårt och var ett väldigt bra stöd genom hela processen. Lyckades väldigt bra med min försäljning. Kan verkligen rekommendra honom. Läs mer
  • Anne-Berit T
    Anne-Berit T skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Det lilla jag träffat Robin har jag upplevt positivt. Läs mer
  • Björn B
    Björn B skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Lätt att ha att göra med, serviceminded. Rekommenderas. Läs mer
  • Ann B
    Ann B skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Han har uppträtt vänligt och tillmötesgående. Varit intresserad av bästa möjliga försäljniningsresultat. Han är ung och entusiastisk. Läs mer
  • helene l
    helene l skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi har fått stort förtroende för Robin Lind. Påläst o h proffsig! Trevligt uppträdande och lyhörd! Läs mer
  • Erika B
    Erika B skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Pålitlig mäklare som löser alla situationer galant, rekommenderas varmt! Läs mer
  • Govardhan D
    Govardhan D skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hi,
    My swedish is not that good hence i am writing in english! I would recommend Robin Lind. Young and enthusiastic broker i was very impressed with the way he handled all the things when i bought the apartment ! Kudos Robin.
    /Govardhan Läs mer
  • Nina C
    Nina C skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Robin är en mycket proffsig och duktig mäklare. Jag köpte min lägenhet av honom och jag kommer utan tvekan låta honom sälja den när tiden är inne. Läs mer
  • Thomas M
    Thomas M skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bra bemötande, trevlig men lovade kanske lite för mycket gällande prisnivån på lägenheten vid försäljningen! Läs mer
  • Dennis
    Dennis skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    En utav de bättre mäklarna jag haft, professionell och alltid tillgänglig.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Anders P
    Anders P skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Varit engagerad under hela processen, funnits tillgänglig, jobbat effektivt och presterat bra. Läs mer
  • Kristin
    Kristin skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Robin är en fantastiskt mäklare som satte höga förväntningar och presterade över de. Han höll mig uppdaterad under hela processen och fanns alltid tillgänglig för frågor även under kvällar och helger. Helt klart den bästa mäklaren i Solna och jag kommer rekommendera honom till vänner och bekanta och kontakta honom vid framtida bostadsaffärer. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Viktoria B
    Viktoria B skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Otroligt trevlig och professionell. Gjorde ett fantastiskt arbete i mina ögon; god information om processen, alltid tillgänglig för frågor och funderingar, god bedömning av marknadsvärdet och sist men inte minst möjliggjorde en god och snabb affär. Bara positivt, rekommenderas varmt!!! Läs mer
  • Yigang  L
    Yigang L skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Robin Lind är en duktig och professionell mäklare med passion och ambition. Jag kan använda mer postiva ord för honom! Han jobbar strukturerat och effektivt, jag hölls uppdaterad under hela processen.

Han är enlyhörd och trevlig som person. Önskar honom lycka till i framtiden!

Ett stort tack till Robin för det fina arbetet han gjorde! Läs mer
    Robin L, Viktoria B gillar detta
  • m
    m skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Varit otroligt professionell. Alltid tillgänglig och tydligt. Honom kan jag varmt rekommendera. Läs mer
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna
    Varit otroligt professionell från första kontakt till avslut. Blev fantastiskt nöjd över priset min lägenhet såldes för. Alltid tillgänglig för frågor, snabb återkoppling. Jag rekommenderar Robin till fullo. Läs mer
Sam Edvinsson
Danial Gandomani