Registrerad mäklare sedan 2015
2018-10 - 2019-04

Läs vad 62 Läs vad Robin Lind

• LISA W skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-04-15

Det såg mörkt ut med vår försäljning på grund av en tung marknad men samma dag vi tänkte ge upp levererade Robin och lyckades skaka fram en köpare och vi kunde sälja vår tvåa och flytta in i vår trea (som vi även hade köpt av Robin)
    Vi höll på att ge upp men han gav sig inte, vi är väldigt nöjda och har fått ett ärligt intryck av Robin. Han lätt att få tag på och hjälpte oss till och med med banken.
    Tusen tack bästa Robin! Läs mer
  • Christina D köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-04-07

Råsunda
    Det var ett bra och kunnit bemötande. Läs mer
  • Hans Patrik D köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-04-05

Råsunda
    Köpt en bostadsrätt i Solna. Väldigt bra bemötande av mäklaren som jag uppfattade som väldigt professionell. Läs mer
  • LIANA T
    LIANA T skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-03-16

Vi kan varmt rekommendera Robin
    Otroligt trevlig och professionell
    Gardar och Liana Läs mer
  • Rickard H sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-03-01

Huvudsta
    Otroligt trevlig och professionell! Läs mer
  • Karl Fredrik L köpte sin bostad med hjälp av Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-02-06

Köpte en 4:a i Solna av Robin och måste säga att jag fick ett väldigt trevligt och professionellt bemötande under hela processen. Läs mer
  • Tobias skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-12-18

Försäljning i Råsunda.

Allt gick enligt plan och inga konstigheter där emellan. Robin har ett tydligt och väl fungerande sätt att arbeta på. Efter dialog med vår köpare så visar det sig att han gjort ett mycket positivt intryck även här, vilket man som säljare uppskattar. Läs mer
  • Marta skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-11-20

Verifierad kundrelation
    Köpt 2:a i Råsunda.

Vi rekommenderar INTE att köpa lägenhet med Robin Lind som mäklare.

Robin Lind marknadsförde lägenheten som total nyrenoverad.
    Efter köpet visade det sig att badrummet var endast uppfräschat på så sätt att klinkers hade lagts på en äldre, befintlig plastmatta.
    Vi kontaktade säljarna och det visade sig även att Robin Lind haft kännedom om detta innan försäljningen.
    Enligt en besiktning som vi lät utföra fanns även flera fel och riskkonstruktioner i badrummet.
    Reklamationen tog nästan 1.5 år. Läs mer
    2019-04-04 Robin L svarar Marta
    Hej Marta,
    Man lär sig av sina misstag. Själv har jag lärt mig att lyssna mer och inte förlita mig på ord utan försöka få allt skriftligt så gott det går.
    Jag har väntat med att svara på detta av förklarliga skäl.
    Hoppas innerligt att du är nöjd i slutändan och att vi kan lägga detta bakom oss.
    Kommer även försöka ringa dig.
    Ha det bäst!
  • Joakim W skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-11-01

Jag köpte min bostad precis och Robin var mäklaren som hade i uppdrag att sälja bostaden. Han gav ett mycket professionellt intryck och jag kommer att kontakta honom om jag i framtiden ska sälja bostaden. Läs mer
  • Stefano S skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-10-30

Köpt 2:a i Råsunda.
    Bra bemötande, trevlig och proffsig! Svar på de flesta frågor och återkom med det han ej visste. Kan rekommendera Robin! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Solna

Sam Edvinsson