Robin Lind
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 79 Läs vad Robin Lind

• Björn A köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-03-13

Råsunda
    Ställde upp med en individuell visning. Skjutsade mig till Arlanda efter kontraktsskrivning. Läs mer
  • Malin W sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-02-07

Västra Skogen
    Robin är väldigt trevlig och gav oss mycket förtroende med vår försäljning av lägenheten- kunskap om försäljning och området. Hjälpsam, lättsam och genuin kring affären. Tack Robin!! Läs mer
    Robin L gillar detta
  • Linn P sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-02-02

Råsunda
    Robin hjälpte oss att sälja vår lägenhet.
    Det var viktigt för oss, att ha en mäklare som var tillgänglig och det har Robin hela tiden varit.
    Han har hela tiden funnits där och varit snabb i sin återkoppling när det dykt upp frågor hos oss
    Kan bara ge Robin högsta betyg, han har skött försäljningen på bästa sätt! Läs mer
    Robin L gillar detta
  • August G sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-02-01

Råsunda
    Vi valde Robin efter ha träffat fyra olika trötta mäklare från olika mäklarbyrår i Solna området. Vi valde Robin för han var aktiv och på! Han sålde vår 2a på 46m2. Robin är Trevlig och lyhörd som är duktig på kommunicera och jobba in det där extra budet trotts vikande marknad när allt ser hopplöst ut!
    Vi kan verkligen rekommendera Robin vom ni planerar försäljning .
    Med vänlig hälsning, Augusti G Läs mer
    Robin L gillar detta
  • Arian B sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-01-24

Huvudsta
    we sold our apartment through him. He was very persistent and thorough and was following up everyday. Very satisfied with working with him. Läs mer
    Robin L gillar detta
  • Sofia Å sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-01-19

Jag har sålt min bostadsrätt. Väldigt driven! Läs mer
    Robin L gillar detta
  • Berzan K köpte sitt hus med hjälp av Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-01-18

Råsunda
    Han är kunnig ärligt kunde svara alla frågor.
    Jag skulle rekommendera honom till alla mina bekanter. Läs mer
    Robin L gillar detta
  • Mario D sålde sitt hus med hjälp av Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-12-04

Råsunda
    Kunnig, Lyhörd och trevlig mäklare som kan sitt område.
    Rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • JOAKIM R
    JOAKIM R skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-11-29

Vi köpte en lägenhet via Robin. Smidig affär. Robin är trevlig och svarar snabbt. Läs mer
    Robin L gillar detta
  • Karin R köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-11-16

Skytteholm
    Vi köpte en lägenhet av Robin som var bra och tydlig, han återkom snabbt med svar på våra frågor. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Solna

Sam Edvinsson