Robin Lind

Läs vad 56 kunder tycker om Robin Lind

• Tobias skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-12-18

Försäljning i Råsunda.

Allt gick enligt plan och inga konstigheter där emellan. Robin har ett tydligt och väl fungerande sätt att arbeta på. Efter dialog med vår köpare så visar det sig att han gjort ett mycket positivt intryck även här, vilket man som säljare uppskattar. Läs mer
  • Marta skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-11-20

Köpt 2:a i Råsunda.

Vi rekommenderar INTE att köpa lägenhet med Robin Lind som mäklare.

Robin Lind marknadsförde lägenheten som total nyrenoverad.
    Efter köpet visade det sig att badrummet var endast uppfräschat på så sätt att klinkers hade lagts på en äldre, befintlig plastmatta.
    Vi kontaktade säljarna och det visade sig även att Robin Lind haft kännedom om detta innan försäljningen.
    Enligt en besiktning som vi lät utföra fanns även flera fel och riskkonstruktioner i badrummet.
    Reklamationen tog nästan 1.5 år. Läs mer
  • Joakim W skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-11-01

Jag köpte min bostad precis och Robin var mäklaren som hade i uppdrag att sälja bostaden. Han gav ett mycket professionellt intryck och jag kommer att kontakta honom om jag i framtiden ska sälja bostaden. Läs mer
  • Stefano S skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-10-30

Köpt 2:a i Råsunda.
    Bra bemötande, trevlig och proffsig! Svar på de flesta frågor och återkom med det han ej visste. Kan rekommendera Robin! Läs mer
  • Johan B skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-10-06

Sålde lägenheten med Robin.
    Mycket nöjd, var alltid tillgänglig och agerade snabbt. Läs mer
  • Olivia K skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-09-19

Köpt en 2a i Råsunda.
    Jag tyckte Robin hade ett professionellt och sakligt bemötande men ändå glimten i ögat!
    Har ingen negativitet att säga, det var lätt att ställa frågor och få svar, förhandlingen sköttes snyggt, trevlig ovh rolig upplevelse! Läs mer
  • Fanny H skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-09-12

Sålt lägenhet.
    Väldigt pratsam och lovande innan vi la ut lgh. Sen ändrade vad han sagt, mindre och mindre trovärdig med tiden.
    Förväntade mig mer proffesionalitet och service och mer omhändertag vid sista överlämningen med köpare.
    Rekommenderar inte Robin Lind som mäklare. Läs mer
    2018-09-13 Robin L svarar Fanny H
    Hej Fanny,

Tråkigt att ni känner så!
    Marknaden är tyvärr i ständig förändring, ibland från vecka till vecka och det gör det svårt för oss mäklare att kunna bemöta kundernas förväntningar alla gånger, även fast vi tillslut nådde upp till dessa så jag hoppas ni känner någon lättnad för det. Men jag tar åt mig allt ni skriver här och tackar för era synpunkter. Önskar er lycka till i framtiden! :)

Hälsningar, Robin Lind
  • Thomas L skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-08-28

Robin var exemplarisk. Han hjälpte oss med allt vi behövde för att kunna sälja vår bostad. Han va engagerad, noggrann, proffsig.
    Från första mötet till kontrakt skrivandet så har han hållit allt han lovat. Perfekt service. Läs mer
    Robin L gillar detta
  • Samira H
    Samira H skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-05-28

Robin var väldigt lyhörd kring våra önskemål av köpobjekt, hade respekt för våra önskemål om försäljning. Sydde tillslut ihop en sanslös bra försäljning. Alltid kontaktbar och hög service. Mycket nöjda kunder/Samira och Kim Läs mer
  • Eva-marie S
    Eva-marie S skrev om Robin Lind en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-02-16

Vi kan varmt rekommendera Robin. Han är en mycket kompetent mäklare. Effektiv, kunnig och trevlig.
    Han är dessutom engagerad och lyhörd.
    Eva-Marie och Bengt Skogsberg Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Solna