Robin Lindh

Robin Lindh

Robin Lindh är mäklare på Fastighetsbyrån Solna

Robin Lindh har varit registrerad mäklare sedan 2015-06. Robin Lindh har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 94 omdömen med ett betyg på 4.7. Robin Lindh har haft 39 försäljningar sen 2020-02 och har tillfrågat 85% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-02 - 2021-02

Läs vad 94 Läs vad Robin Lindh

• 3:a
    • 79.0 m²
    • Västra Skogen
    2021-02-20
    Bostadsrätt i Solna 3 rum. Mycket bra och korrekt bemötande. Han förstod mina argument för att inte sänka priset och fortsatte arbeta för försäljningen.
    • 50.5 m²
    • Centrala Solna
    2021-01-23
    Sålt 2 rum och kök i Solna
    Allt gick väldigt fort. Var det för att få försäljningen på det året?
    Hade inga speciella förväntningar. Kändes dock forcerat.

Trots allt ett bra försäljninspris vilket var positivt
    • 4:a
    • 103.0 m²
    • Huvudsta
    2021-01-22
    Robin är en ytterst trevlig, professionell och noggrann mäklare som jag kände mig trygg med vid försäljningen av vår lägenhet.
    • 62.0 m²
    • Huvudsta
    2021-01-12
    Jag bestämde mig redan när jag köpte lägenheten, då Robin var mäklare, att han även skulle sälja den när det blev dags. Så blev det också och jag är mycket nöjd med resultatet. Rekommenderar honom gärna och har redan meddelat mina vänner som ska sälja i Solna att kontakta honom.
    • 1:a
    • 34.0 m²
    2020-12-11
    Trots det speciella läget med rådande pandemi infriade Robin mina förväntningar som säljare. Han var mycket proffsig i sitt bemötande och var tydlig och driven genom hela processen. Vid kontraktsskrivningen uppfattade jag även köparna som mycket nöjda med affären.
    • 59.5 m²
    • Centrala Solna
    2020-12-06
    Robin was the real estate agent for the apartment I bought. He was extremely approachable at every step of the process, right from the viewings, to all the questions I had to the bidding and then the contract. He was very patient and explained all the contracts in english which is definitely a plus for internationals. I would totally recommend Robin & Fastighetsbyrån Solna which also took care to see that everything went smoothly.
    • 56.5 m²
    • Västra Skogen
    2020-11-24
    Ur ett köparperspektiv så skötte sig Robin som förmedlare galant i kommunikation med säljare - precis där mäklarens roll skall vara. Var riktigt trött på många mäklare som inte lyssnar på köpare utan endast ska dra upp priset så långt det går och därmed inte är förtroendeingivande - Robin är inte en av dom, något fler mäklare skulle behöva anamma.

Robin har varit tydlig i hela processen - vilket även underlättat kommunikationen med säljare efter tillträde, då städfirmat gjort bort sig. Skulle utan tvekan köpa en bostad förmedlad av Robin i framtiden.

Tack Robin!
    • 47.8 m²
    • Råsunda
    2020-10-08
    Robin sålde vår bostadsrätt snabbt och smidigt, hade utmärkt kommunikation och ett trevligt bemötande. Rekommenderar varmt.
    • 50.0 m²
    • Råsunda
    2020-09-30
    Robin är noggrann, juste och otroligt uthållig speciellt med tanke på (Covid 19) de förutsättningar som varit. Utlovad prognos och utfall stämde bra och han gjorde försäljningen till ett rent nöje. Varma rekommendationer.
    • 4:a
    • 81.0 m²
    • Skytteholm
    2020-09-17
    Allt fungerade snabbt, smidigt och professionellt!