Mäklare Stockholms län Solna Fastighetsbyrån Solna Sam Edvinsson
2018-10 - 2019-04

Läs vad 214 Läs vad Sam Edvinsson

• HANNA B skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-05-03

Vi sålde vår lägenhet med Sam, vi var så oroliga och stressade innan. Men Sam vände direkt på stämningen, fick oss att känna oss trygga samt att han kämpade in i det sista för att få till en försäljning som vi hade hoppats på! Ett till plus var att han var alltid tillgänglig och återkopplade snabbt till oss. Tack Sam för ett underbart samarbete! Vi ser framemot nästa försäljning med dig! Läs mer
  • Henrik O skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-04-30

Sålde lägenhet med Sam för andra gången och även denna gång gick försäljningen snabbt, smidigt och med önskat resultat. Sam är driven och flexibel. Jag rekommenderar Sam starkt! Läs mer
  • SHIMA SARA O skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-03-30

Sam o Nina kom in efter att vi med en annan mäklare haft svårt att sälja vår lägenhet. Efter en privat visningen sålde vi vår lägenhet till ett högre pris än vi hade tänkt oss. Tusen tack Sam o Nina för att ni lyckades med något ingen annan kunde! Varma rekommendationer! Läs mer
    2019-04-02 Sam E svarar SHIMA SARA O
    Hej Shima

Stort tack för förtroendet , det har varit ett nöje och hjälpa er.
    Ser fram emot att träffa er på tillträdet.
  • ANNIKA P
    ANNIKA P skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-03-30

Sam kom in efter att vi med en annan mäklare haft svårt att sälja vår lägenhet. Efter första visningen med Sam fick vi igång en bra budgivning och lyckades sälja till ett väldigt fint pris. Tusen tack Sam för att du lyckades med något ingen annan kunde! Varma rekommendationer! Läs mer
    2019-04-02 Sam E svarar ANNIKA P
    Hej Annika

Stort tack för förtroendet , ni är helt underbara och det har varit ett nöje och hjälpa er.
  • JOHAN K skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-03-29

Sam Edvinsson sålde vår bostadsrätt snabbt och till bättre pris än vi hoppats på trots att den redan hade legat ute till försäljning i över 2 månader med en annan mäklarfirma utan resultat. Ödmjuk och mycket kunnig mäklare med stor lokalkännedom och kontaktnät. Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
    2019-04-02 Sam E svarar JOHAN K
    Hej Johan

All lycka med nya huset.
  • HANNES E skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-03-29

Vi har varit på både köp och sälj-sidan och kan verkligen rekommendera Sam!
    Flexibel, lyhörd och mycket trevlig. Han behärskar verkligen "hantverket" som krävs som fastighetsmäklare och kan Solna som ett rinnande vatten. Tack Sam! Läs mer
    2019-04-02 Sam E svarar HANNES E
    Hej Hannes

Tack för förtroendet och de vänliga orden.
    All lycka med nya bostaden och flytten.
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-03-01

Köpte lägenhet via Sam. Blev trevligt bemött och Sam fanns alltid där för att svara på frågor. Kändes bra genom hela processen! Läs mer
    2019-04-02 Sam E svarar Niklas S
    Hej Niklas

Stort tack för förtroendet , uppskattar verkligen dina ord.
  • Aron Luthman skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-02-13

Sam sålde snabbt och till önskat pris vår lägenhet trots att den redan legat ute hos SkandiaMäklarna utan resultat. Saken blev inte lättare av att SkandiaMäklarna önskade arvode till "deras" kunder varför kundutbudet minskade rejält... Läs mer
    2019-04-02 Sam E svarar Aron Luthman
    Hej Aron

• Swati A
    Swati A skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-02-12

We discussed our requirements for desired apartment with Sam and he helped us to find right apartment very qucikly and handled all our needs exceptionally well. Läs mer
    2019-04-02 Sam E svarar Swati A
    HI Swati

Thankyou for your trust it has been a great journy for me to help you to find your dream apartment.
    Br Sam
  • Ulrika Öhman skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-02-12

Jag valde Sam som mäklare dels för hans mycket goda kännedom om Solnas kunder/marknad med tidigare väl genomförda försäljningar i området dels för tillmötesgående tidplan där tidsbrist var ett faktum.
    Värderingen var väl genomförd och försäljningen speglade denna mycket väl.
    Sam har ett härligt driv och brinner för sitt uppdrag som mäklare, alla steg i försäljningen var mycket väl genomförda och lyhördheten för mina egna önskemål fanns absolut med hela vägen. Sam visade god respekt för både mig som säljare och för köpare - god magkänsla när handskakningarna var klara! Läs mer
    2019-04-02 Sam E svarar Ulrika Öhman
    Hej Ulrika

Stort tack för förtroendet , det har varit fantastik kul och hjälpa dig
    Raka Rör :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Solna