Mäklare Stockholms län Solna Fastighetsbyrån Solna Sam Edvinsson
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2018-07 - 2019-06

Läs vad 219 Läs vad Sam Edvinsson

• Jakob P
    Jakob P köpte sin lägenhet med hjälp av Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-07-18

Trevlig och duktig mäklare. Affären gick smidigt och enkelt. Läs mer
  • Max E sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-07-09

Råsunda
    Har sålt en bostadsrätt i Solna med hjälp av Sam. Som mäklare är Sam professionell och lyhörd. Vi är mycket nöjda och skulle absolut rekommendera vidare till vänner och bekanta! Läs mer
  • BAHAREH V
    BAHAREH V skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-07-08

Efter 2 år försök för försäljning av vår lägenhet och bytte av 2 mäklare, hittade vi äntligen en mäklare som är profetionellt, smart och duktigt! Stort tack Sam för ett suveränt jobb!
    Tack för att du brydde dig verkligen och var tillgängligt och aktiv hela tiden.
    Sam ger sig aldrig tills han når det man verkligen förväntar sig och bli nöjd med!
    Så himla glad att vi valde dig som mäklare! Läs mer
  • ALIREZA K
    ALIREZA K skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-07-08

Sam is by far the best broker you can find in Solna. I definitively recommend him for his great attitude, his nice character and his attention to the needs of seller.
    We sold our apartment by his help and after not being successful with two other brokers and with a price that meets our wishes. He always kept us updated during the process and he has a great plan from day 1 which guarantees the success.
    Sam is “the one” and “the only” seller who can get the job done without creating any stress and we would like to
    recommend him as the best broker you can ever find in Solna.

Thanks Sam for your fantastic job. Läs mer
  • Aisha Marie S skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-07-01

Köpt via Sam och det var en mycket smidig affär! Tillgänglig, kommunikativ och förtroendeingivande :) Läs mer
  • HANNA B skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-05-03

Vi sålde vår lägenhet med Sam, vi var så oroliga och stressade innan. Men Sam vände direkt på stämningen, fick oss att känna oss trygga samt att han kämpade in i det sista för att få till en försäljning som vi hade hoppats på! Ett till plus var att han var alltid tillgänglig och återkopplade snabbt till oss. Tack Sam för ett underbart samarbete! Vi ser framemot nästa försäljning med dig! Läs mer
  • Henrik O skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-04-30

Sålde lägenhet med Sam för andra gången och även denna gång gick försäljningen snabbt, smidigt och med önskat resultat. Sam är driven och flexibel. Jag rekommenderar Sam starkt! Läs mer
  • SHIMA SARA O skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-03-30

Sam o Nina kom in efter att vi med en annan mäklare haft svårt att sälja vår lägenhet. Efter en privat visningen sålde vi vår lägenhet till ett högre pris än vi hade tänkt oss. Tusen tack Sam o Nina för att ni lyckades med något ingen annan kunde! Varma rekommendationer! Läs mer
    2019-04-02 Sam E svarar SHIMA SARA O
    Hej Shima

Stort tack för förtroendet , det har varit ett nöje och hjälpa er.
    Ser fram emot att träffa er på tillträdet.
  • ANNIKA P
    ANNIKA P skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-03-30

Sam kom in efter att vi med en annan mäklare haft svårt att sälja vår lägenhet. Efter första visningen med Sam fick vi igång en bra budgivning och lyckades sälja till ett väldigt fint pris. Tusen tack Sam för att du lyckades med något ingen annan kunde! Varma rekommendationer! Läs mer
    2019-04-02 Sam E svarar ANNIKA P
    Hej Annika

Stort tack för förtroendet , ni är helt underbara och det har varit ett nöje och hjälpa er.
  • JOHAN K skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-03-29

Sam Edvinsson sålde vår bostadsrätt snabbt och till bättre pris än vi hoppats på trots att den redan hade legat ute till försäljning i över 2 månader med en annan mäklarfirma utan resultat. Ödmjuk och mycket kunnig mäklare med stor lokalkännedom och kontaktnät. Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
    2019-04-02 Sam E svarar JOHAN K
    Hej Johan

All lycka med nya huset.
    Sam E gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Solna