Mäklare Stockholms län Solna Fastighetsbyrån Solna Sam Edvinsson

Läs vad 222 Läs vad Sam Edvinsson

• OSCAR A
    OSCAR A skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-09-17

Köpte via Sam för 5 År sedan och sålde nu via Sam, det var en mycket smidig affär! Tillgänglig, kommunikativ och förtroendeingivande Läs mer
  • ANNA N
    ANNA N skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-08-26

Sam har sålt totalt tre lägenheter åt mig och han är helt klart bästa mäklaren!!! Läs mer
    2019-09-10 Sam E svarar ANNA N
    Stort tack Anna alltid ett nöje och ha dig som kund.
    Önskar er all lycka med huset.
  • Kristoffer B
    Kristoffer B sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-08-12

Sam får saker att hända. Det är hans grej. Jag höll på att spy när jag hade massa mäklare hemma som skulle snacka sig varma om sig själva. Det där tugget är ju hemskt. Jag är glad att jag ändå valde Sam, för hans trestegsmodell visade sig korrekt.

Han sa att han skulle ordna intressenter före visning. Sen gjorde han det. Han sa att vi kunde ha visning ändå, om buden blev för låga. Men de blev tillräckligt höga direkt. Så vi sålde en tvåa här i Solna en månad innan de andra mäklarna hade tänkt påbörja försäljningen, till ett finfint pris. Himla stressfritt. Läs mer
    2019-09-10 Sam E svarar Kristoffer B
    Stort tack Kristoffer, det var en ära och jobba med er.
    Stort tack för de fina orden önskar er all lycka med huset.
  • Jakob P
    Jakob P köpte sin lägenhet med hjälp av Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-07-18

Trevlig och duktig mäklare. Affären gick smidigt och enkelt. Läs mer
  • Max E sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-07-09

Råsunda
    Har sålt en bostadsrätt i Solna med hjälp av Sam. Som mäklare är Sam professionell och lyhörd. Vi är mycket nöjda och skulle absolut rekommendera vidare till vänner och bekanta! Läs mer
  • BAHAREH V
    BAHAREH V skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-07-08

Efter 2 år försök för försäljning av vår lägenhet och bytte av 2 mäklare, hittade vi äntligen en mäklare som är profetionellt, smart och duktigt! Stort tack Sam för ett suveränt jobb!
    Tack för att du brydde dig verkligen och var tillgängligt och aktiv hela tiden.
    Sam ger sig aldrig tills han når det man verkligen förväntar sig och bli nöjd med!
    Så himla glad att vi valde dig som mäklare! Läs mer
  • ALIREZA K
    ALIREZA K skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-07-08

Sam is by far the best broker you can find in Solna. I definitively recommend him for his great attitude, his nice character and his attention to the needs of seller.
    We sold our apartment by his help and after not being successful with two other brokers and with a price that meets our wishes. He always kept us updated during the process and he has a great plan from day 1 which guarantees the success.
    Sam is “the one” and “the only” seller who can get the job done without creating any stress and we would like to
    recommend him as the best broker you can ever find in Solna.

Thanks Sam for your fantastic job. Läs mer
  • Aisha Marie S skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-07-01

Köpt via Sam och det var en mycket smidig affär! Tillgänglig, kommunikativ och förtroendeingivande :) Läs mer
  • HANNA B skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-05-03

Vi sålde vår lägenhet med Sam, vi var så oroliga och stressade innan. Men Sam vände direkt på stämningen, fick oss att känna oss trygga samt att han kämpade in i det sista för att få till en försäljning som vi hade hoppats på! Ett till plus var att han var alltid tillgänglig och återkopplade snabbt till oss. Tack Sam för ett underbart samarbete! Vi ser framemot nästa försäljning med dig! Läs mer
  • Henrik O skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-04-30

Sålde lägenhet med Sam för andra gången och även denna gång gick försäljningen snabbt, smidigt och med önskat resultat. Sam är driven och flexibel. Jag rekommenderar Sam starkt! Läs mer
    2019-09-12 Sam E svarar Henrik O
    Hej Henrik

Stort tack för förtroendet , det har varit ett nöje och hjälpa er.
    Mvh Sam

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Solna