Sam Edvinsson

Läs vad 236 Läs vad Sam Edvinsson

• TOMMY H
    TOMMY H skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-12-08

Sam är en ödmjuk mäklare som ger en god service och bemötande till både säljare och köpare. Kan starkt rekommendera Sam. Han är väldigt driven och återkopplar vid eventuella frågor. Läs mer
  • TOBIAS A skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-11-27

Sam var väldigt tillmötesgående och professionell. Han var nog den första mäklare jag har stött på som inte var för påstridig vilket jag uppskattade mycket. Affären gick smidig och kan varmt rekommendera Sam. Läs mer
  • JOVICA D skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-11-26

Väldigt duktig och seriös mäklare som har bra insyn på marknaden. Sam var engagerad, lyhörd och lätt att kommunicera med. Vi har både köpt och sålt via Sam och det är vi otroligt tacksamma för. Måste nämna hans kollega Jennifer som var lika duktig och engagerad ! Vi är otroligt nöjda och glada att vi hade Sam & Jennifer som mäklare .Skulle definitivt rekommendera båda ! Läs mer
  • Michèle F köpte sin lägenhet med hjälp av Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-11-14

Råsunda
    köpte min drömtvåa i Gamla Råsunda. Mäklaren Sam var otroligt tillmötesgående och jag fick snabbt komma och titta på lägenheten. Även resten av affären gick lika smidigt och Sam var snabb och professionell på att svara om jag hade några frågor. Mina förväntningar levdes det upp till och jag känner att det var en bra dialog mellan mäklare, säljare och köpare! Med tanke på att det gick fort och jag bara tagit en relativt snabb titt så gick allt bra.Kan varmt rekommendera Sam Edvinsson på Fastighetsbyrån Solna Läs mer
  • Vahid S skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-11-10

Vi köpte vår lägenhet med hjälp av Sam och vi är super nöjd med mitt samarbete med Sam.
    Trevlig och duktig mäklare som professionell och lyhörd. Läs mer
  • Maria L skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-11-08

Sam Edvinsson hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Järvastaden. Vi är oerhört nöjda med hela processen som utfördes på ett väldigt proffesionellt sätt! Han visade ett stort engagemang och var väldigt lyhörd till de önskemål vi hade. Samtidigt som han hela tiden var tillgänglig och höll oss uppdaterade om processen. Vi rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Robin B skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-11-06

Sam var snabb, påpasslig, alltgenom vänlig och professionell. Det kändes tryggt att genomföra mitt lägenhetsköp med Sam mäklare då han kändes erfaren och lugn. Varmt rekommenderad. Läs mer
    2019-11-06 Sam E svarar Robin B
    Tack Robin för de fina orden.
    Jätte kul att jag kunde hjälpa dig.
    Önskar dig all lycka.
    Mvh Sam
  • Ola T sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-10-21

Centrala Solna
    Vi har sålt en bostadsrätt. Trevligt bemötande. Snabb och effektiv. Slutförde affären på ett smidigt sätt. Skötte det formella (juridiska) bra. Läs mer
    2019-11-06 Sam E svarar Ola T
    Tack Ola
    kul att jag kunde hjälpa er
    Önskar er all lycka.
  • Kerstin inger margareta G
    Kerstin inger margareta G sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-10-19

Centrala Solna
    Sam skötte vår försäljning på ett utmärkt vis, jag rekommenderar honom till din nästa affär. Läs mer
    2019-11-06 Sam E svarar Kerstin inger margareta G
    Tack Kerstin Jätte kul att jag kunde hjälpa er med försäljningen.
    Önskar er all lycka.
    Mvh Sam
  • Arash S sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-10-12

Västra Skogen
    Sam Edvinsson hjälpte oss sälja vår lägenhet och vi måste säga att han är en helt fantastisk mäklare som hjälper dig igenom alla steg i processen. Han tar sig även tid att svara på dina frågor och lugna dig när nervositeten tar över. Sam ger en ärlig och tydlig bild av marknaden och lägger upp en plan på hur processen ska ske. Vi var mkt nöjda med Sam som mäklare och skulle rekommendera honom utan att tveka. Tack igen. Arash Simyar och Sara Hultin Läs mer
    2019-10-20 Sam E svarar Arash S
    Hej Arash

Stort tack för förtroendet , ni litade på mig från dagen vi sågs, efter er korta 5 minuters överläggning :) och det har varit ett nöje och hjälpa er.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Solna

Sam Edvinsson