en del av Fastighetsbyrån Solna

4.8 / 5 i betyg — 137 rekommendationer

Läs vad 137 användare tycker om Sam Edvinsson

• Zelimir
    Zelimir skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam is the best agent. Wether you are selling or buying an apartment, he allways finds the best for you !!!

Good work !!!
  • Farbod A
    Farbod A skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väldig duktig och seriös, rekommenderas starkt.
  • Elizabeth G
    Elizabeth G skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Ett trevligt och proffsionellt bemötande med ärlig feedback vill jag säga att Sam är som mäklare.
  • Ramin S
    Ramin S skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    He is a really good one. I enjoyed working with him and he delivers what he promises and you feel safe having him.
  • Linnea S
    Linnea S skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Otroligt kunnig, proffsig och dedikerad i sitt arbete. Lyhörd för mina frågor, önskningar och funderingar. Gör sitt yttersta för att göra en så bra affär som möjligt för mig som säljare samtidigt som han verkar mån om att köparen är nöjd, vilket också är viktigt för mig. Jag rekommenderar mer än gärna Sam till andra som går i säljtankar.
  • Fari S
    Fari S skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väldigt pålitlig duktig mäklare. En kompetent mäklare som står på båda benen. En karismatisk person som får människor att göra rätt beslut som känns bra.
  • Pontus C
    Pontus C skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam är en duktig och hjälpsam mäklare. Jag var första gångs köpare, vilket inte vara några problem, eftersom Sam hjälpte mig igenom hela processen på ett mycket proffisionellt och enkelt sätt.
    Tack!
  • Sipan I
    Sipan I skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bra mäklare, informerade tydligt så att man visste vad som skäde. Trevlig bemötande på visningen och tog sin tid med varje besökare! Rekommenderar starkt !
  • Johan W
    Johan W skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Inga klagomål, smidig hantering av affären och bra hjälp av assistenten med det lilla extra
  • Alice G
    Alice G skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi har blivit väl bemötta av Sam, köpet gick väldigt snabbt, vi fick privat visning och vi är mycket nöjda!
  • Brita E
    Brita E skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vänlig, lugn, professionell, saklig och artig
  • Dimen P
    Dimen P skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig och informativ. Är tacksam för snabb återkoppling.
  • Philip  G
    Philip G skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam ger ett väldigt proffsigt intryck i allmänhet och i synnerhet när det gäller hur han på bästa sätt presenterar sitt upplägg för en försäljning. Med sin lokala kännedom och vetskapen om vad hans kunder både som köpare och säljare önskar sig så är detta verkligen en mäklare att rekommendera för den som vill ha en väldigt bra och trygg affär.
  • Kalle
    Kalle skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam hade riktigt tråkig översittar attityd genom hela telefonkonversationen, som slutar med att han säger: "Jag har inte tid med dig, Googla mig, jag är ingen bajs mäklare som de andra".

Nej tack!
    2017-03-24 Sam E svarar Kalle
    Hej Kareem

Jag är hemskt ledsen att du har fått det intrycket av mig. Jag ska verkligen fundera på varför och ha det i åtanke i framtida samtal med mina kunder. Jag är väldigt mån om mitt rykte då jag är en lokal mäklare och det sista jag vill är att någon ska tycka att jag är en dryg och oprofessionell mäklare. Detta återspeglar sig också i mina övriga Recon från andra kunder.
    Jag ber verkligen om ursäkt för den känslan du har fått och hopps att kunna hjälpa dig ändå.
    Vill du inte ha min hjälp får du gärna vända dig till någon av mina trevliga kollegor.

Ha en fortsatt trevlig helg!
  • Laila P
    Laila P skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Han var proffsig och flexibel.
    Trevligt bemötande.
  • Eva L
    Eva L skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Toppenkille, påläst och insatt i sitt uppdrag. Bidrog till snabb och enkel affär.
  • Christer L
    Christer L skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Påläst och kompetent, hjälpsam och bidrog till en snabb och enkel affär.
  • Achilleas K
    Achilleas K skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam är en mycket kunnig, professionell och engagerad mäklare. Han visade en mycket god kunskap av marknaden och vi kände oss alltid trygga i affären.
  • Marija H
    Marija H skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevligt bemötande och en bra vägledning i hela bostadsaffären. Vi är mycket nöjda med Sam och hans insats!
  • Ali A
    Ali A skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam är väldigt trevlig person som har bra kontakt och kommunikation mellan säljare och köpare.
    2017-03-07 Sam E svarar Ali A
    Stort tack Ali ser fram emot att träffa dig på tillträdet. Mvh Sam Edvinsson
  • Marcus F
    Marcus F skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Den bäste och mest hjälpsamme mäklaren jag har haft, och jag har anlitat några i mina dagar. Rekommenderar starkt Sam
    2017-03-07 Sam E svarar Marcus F
    Stort tack Marcus det har varit en ära att få hjälpa dig.
    Ser fram emot att träffa dig på tillträdet. Mvh Sam Edvinsson
  • Lena H
    Lena H skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Negativt:
    Lägenheten stämde inte helt med beskrivningen, tex stod det att väggarna var vitmålade men de hade randig tapet, det stod att det fanns balkong, att micro ingick osv. Mäklaren visste inte hur gamla vitvarorna var.

Positivt:
    Trevlig och mycket pedagogisk i samband med att kontraktet skulle skrivas. Bra stöd för mig som gjort mitt första lägenhetsköp.
  • Bita F
    Bita F skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Väldigt hjälpsam och trevlig person
  • Aprilia L
    Aprilia L skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jobbar hårt och är en skicklig mäklare och säljare.
  • Yosra H
    Yosra H skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Professionell,snabb,pålitlig och otrolig snäll. Rekommenderas starkt
  • Luis H
    Luis H skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Perfekt utmärkt galant service
  • Ary Z
    Ary Z skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam har varit väldigt professionell genom hela processen, levererar det han lovar och har hållit en bra kvalitet rakt igenom affären. Värd dem extra pengarna!!!!
  • Nishith S
    Nishith S skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    I had a brilliant experience with Sam. He was very helpful and conducted the whole process very smoothly. Being an English speaker, I was concerned if i would be able to understand the contract and related documents but Sam translated and ensured there was no gap anywhere. I highly recommend him as a broker.
  • Tobias N
    Tobias N skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bra vid kontraktsskrivning men väl hetsig under budgivningen.
  • Anders N
    Anders N skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevligt och professionellt bemötande
  • Neha B
    Neha B skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam is brilliant at his job. He ensures that both seller and buyer are comfortable with the deal making process. He goes an extra mile to explain all the documentation involved in details
  • Pejman K
    Pejman K skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam utförde försäjlningsuppdraget utmärkt, Han var hjälpsam och det hela gick som planerat.
  • Abbas K
    Abbas K skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    En fantastisk mäklare & människa som verkligen är lyhörd och uppfyllde alla mina förväntningar till 100 procent.
    Tack Sam
  • Amelie B
    Amelie B skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam is a great broker! I would not hesitate to recommend him. Good listener and adviser, and fast if you want him to be!
  • Erik L
    Erik L skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig och social. Aningen stressad att få ett avslut vid vårat köp. Till köpet och kontraktsskrivningen, tydlig och noggrann så det inte var några frågetecken efter genomgången.
  • Anders M
    Anders M skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket nöjd. Jag förväntade mig ett högt pris, över vad alla andra mäklare hade värderat lägenheten till - och Sam slog dessa förväntningar.
  • Aynur A
    Aynur A skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Han är en grym kille som är ärlig o trevlig.
  • Hanna J
    Hanna J skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam har genom sina goda kunskaper hjälpt oss att hitta vårt drömboende. Alltid snabb återkoppling och trevligt bemötande. Rekommenderas varmt!
  • Richard L
    Richard L skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam gjorde ett mycket bra och gediget jobb i att hitta spekulanter, driva och slutföra vår bostadsförsäljning och vi kände oss trygga i hans omdöme. Med allt i backspegeln är vi mycket nöjda!
  • Mojdeh T
    Mojdeh T skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Duktig och engagerad mäklare, lättillgänglig och hjälpsam!
  • Nathalie N
    Nathalie N skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig och bra att ha kontakt med! Jag känner att jag fått hjälp och svar på mina frågor samt ett bra bemötande. Rekommenderar Sam som mäklare.
  • APS
    APS skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    I would like to strongly recommend Sam. Sam made us feel comfortable and kept us informed throughout the sales process. Sam worked hard to make a successful sale. Sam has deep local knowledge of the housing market in Solna.
  • Anna L
    Anna L skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam Edvinsson är en otroligt duktig och professionell mäklare som alltid ser till att såväl köpare som säljare skall bli nöjd med sin bostadsaffär.
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi hade Sam som mäklare vid vår försäljning och vi är otroligt nöjda!

Har rekommenderat honom till mina bekanta som går i säljtankarna. Han är smidig, snabb och enkel att ha och göra med samtidigt som han är otroligt proffesionellt, ambitiös och skapar en väldigt bra trygghet för båda parter vid en bostadsaffär.

Tack för allt!
  • Hanna F
    Hanna F skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Kan rekommendera Sam starkt. Han är pålitlig, seriös, och en trygg mäklare.
    Har alltid koll på allt som rör ett bostadsköp, så som marknads värde, konkurenter mm.

fullföljer alltid bostads köp/ sälj, med all pappersarbete samt att kontrakt skrivningar sker lätt och smidigt.
    Vi har både köpt och sålt med Sam.

Finns de problem som uppstår löser alltid han det, och är alltid kontaktbar.

Man får de man betalar för och lite mer.
    Kan start rekommendera Sam för både köp och försäljning av bostad.
  • Johan S
    Johan S skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag jämförde flera olika mäklarfirmor i Solnaområdet innan jag bestämde mig för Sam som jag tycker hade klart bäst referenser. Han sålde min lägenhet till priset jag ville ha, affären gick snabbt och smidigt och jag upplevde att både säljare och köpare var nöjda efteråt.
    Sam kände till väl till området runt lägenheten och kunde utnyttja denna erfarenhet i säljprocessen.
    Jag har stort förtroende för Sam.

Vill också rekommendera fotografen som han samarbetar med som gjorde ett strålande jobb och verkligen fick lägenheten att synas från sin bästa sida!

Nu efter att hela processen är över så är jag mycket nöjd med hans insats och jag vill ge honom mina varmaste rekommendationer!
  • Gustaf L
    Gustaf L skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi visste att vi skulle sälja vår lägenhet över ett år innan det var dags så vi hade ett ganska långvarigt samarbete med Sam. Från första mötet med värdering till genomfört tillträde har det varit en alltigenom positiv upplevelse att sälja med Sam som mäklare. Värderingen upplevdes som väl motiverad (även av banken som beviljade nästa lån med denna som underlag) , fotografen var superproffsig och tips mm inför visning smarta och välgenomtänkta. Vi fick till slut ett fantastiskt bra pris för lägenheten i en budgivning där väldigt många ville vara med. Vi rekommenderar verkligen Sam som mäklare.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi satt dåligt till efter strul med en annan mäklarfirman. Sam kom in och styrde upp allting på ett fantastiskt sätt och levererade klart över förväntan. Vi rekommenderar honom varmt och har redan rekommenderat honom till våra vänner som ska sälja.
  • Tom  B
    Tom B skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam gjorde sitt yttersta och ett utomordentligt arbete vid försäljning av vår lägenhet. Kan starkt rekomendera honom då det finns allt för många mäklare som är "Fat and Happy" idag! Stort tack Sam Edvinsson! Och på återseende.
    Tom B gillar detta
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi väntar barn och hade krav på att köpa nytt och större innan vi sålde. Inom ca en månad hade Sam inte bara ordnat ett nytt större boende utan även lyckats sälja vår lägenhet till rekordnotering!
    En person som vet vad han pratar om, och tar betalt efter sin prestation. Gillar Sam skarpt och vi kommer att använda oss av honom nästa gång det är dags att bege oss ut i köp/sälj.
    Rekommenderas starkt!
Patrik Ekdahl