Sam Edvinsson

Sam Edvinsson

Sam Edvinsson är mäklare på Fastighetsbyrån Solna

och har varit registrerad mäklare sedan 2013. Sam Edvinsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2013 och har fått 245 omdömen sedan 2013-06-13. Sam Edvinsson har haft 43 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 31% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-09 - 2020-08

245 omdömen om Sam Edvinsson

• Vi är mycket nöjda med Sam. Han gav ett professionellt och opartiskt intryck under hela affären. Det var lätt att få kontakt med Sam och få svar på alla frågor och funderingar vi hade, som första-gångs köpare var detta ovärderligt. Processen efter budgivningen med kontrakt-skrivning, banklån, nyckel-utlämning, osv. kändes tryggt och mycket väl skött av Sam och personalen på Fastighetsbyrån. Vi kommer säkert kontakta Sam när vi ska sälja vidare lägenheten någon gång i framtiden.
    DAVID R skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    2020-09-01
    2020-09-01
  • Sam was very professional during the whole buying process . Also he was quite flexible while discussing documentation & possible adjustments if required. I would highly recommend Sam for buying / selling.
    ADEEL A skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    2020-07-09
    2020-07-09
  • Although I live in Spain now, Sam managed to make a good sell for both buyers & myself happens despite the unusual time & condition, with his profession, good communication and efficiency. I would definitely recommend Sam for real estate sales in Solna!
    Xi L
    Xi L skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    2020-05-26
    2020-05-26
  • Smidig, lugn och professionell. Ser framemot ytterligare samarbeten. /Brwa
    BRWA M skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    2020-05-20
    2020-05-20
  • Fick ett professionellt och genuint bemötande. Uppskattar att han alltid var tillgänglig vid behov och ändrade sitt schema så det skulle passa oss, rekomenderas starkt. Kommer anlita Sam när det är dags för oss att sälja.
    CALVIN T
    CALVIN T skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    2020-05-19
    2020-05-19
  • Vi är mycket nöjda över mäklarens sätt att utföra sitt arbete, stort engagemang och en välutförd försäljning. Kan varmt rekommendera Sam!
    Adisa C sålde sin lägenhet med hjälp av Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    2020-03-14
    • 3:a
    • 93.0 m²
    • Huvudsta
    2020-03-14
  • Proffsig, trevlig, effektiv och hjälpsam. Tillgänglig under hela processen och besvarade alla mina frågor. Jag kände mig trygg i mitt bostadsköp och det hela gick smidigt till med Sam som mäklare.
    KHADIJA A skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    2020-02-22
    2020-02-22
    Hej Khadija Tack för de vänliga orden. En ära att få hjälpa dig, tack för förtroendet. Ser fram emot att träffa er på tillträdet. Mvh Sam

Sam E

• Anlitade Sam för andra gången och vi blev återigen mycket nöjda. Lugn, proffsig och responsiv som syr ihop affären till allas belåtenhet.
    TOBIAS N skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    2020-02-20
    Hej Tobias Tack för de fina orden. En ära att få hjälpa er för andra gången , stort tack för förtroendet. Ser fram emot att träffa er på tillträdet. Mvh Sam

Sam E

• Sam är, till skillnad från många andra mäklare jag stött på, 'hands on' och driver köp -och säljprocessen framåt snabbt och smidigt. Jag upplever att vår kommunikation var mer personlig än formell vilket ledde till att vi kunde ha en helt öppen dialog som i sin tur ledde till en affär som kändes bra för oss och för säljarna.
    BORA Ö skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    2020-02-20
    Hej Bora Stort tack för de fina orden. Ett previligium att hjälpa er och finna din :) drömbostad. Ser fram emot att träffa er på tillträdet. Mvh Sam

Sam E

• Sam är en ödmjuk mäklare som ger en god service och bemötande till både säljare och köpare. Kan starkt rekommendera Sam. Han är väldigt driven och återkopplar vid eventuella frågor.
    TOMMY H
    TOMMY H skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    2019-12-08
    2019-12-08
    Stort tack för ditt omdöme Tommy. Kul att höra att du är nöjd. Jag hoppas att du kommer att trivas i er nya lägenhet. Mvh Sam.