en del av Fastighetsbyrån Solna

4.8 / 5 i betyg — 104 rekommendationer

Läs vad 104 användare tycker om Sam Edvinsson

• Amelie B
    Amelie B skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam is a great broker! I would not hesitate to recommend him. Good listener and adviser, and fast if you want him to be!
  • Erik L
    Erik L skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig och social. Aningen stressad att få ett avslut vid vårat köp. Till köpet och kontraktsskrivningen, tydlig och noggrann så det inte var några frågetecken efter genomgången.
  • Anders M
    Anders M skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket nöjd. Jag förväntade mig ett högt pris, över vad alla andra mäklare hade värderat lägenheten till - och Sam slog dessa förväntningar.
  • Aynur A
    Aynur A skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Han är en grym kille som är ärlig o trevlig.
  • Hanna J
    Hanna J skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam har genom sina goda kunskaper hjälpt oss att hitta vårt drömboende. Alltid snabb återkoppling och trevligt bemötande. Rekommenderas varmt!
  • Richard L
    Richard L skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam gjorde ett mycket bra och gediget jobb i att hitta spekulanter, driva och slutföra vår bostadsförsäljning och vi kände oss trygga i hans omdöme. Med allt i backspegeln är vi mycket nöjda!
  • Mojdeh T
    Mojdeh T skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Duktig och engagerad mäklare, lättillgänglig och hjälpsam!
  • Nathalie N
    Nathalie N skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig och bra att ha kontakt med! Jag känner att jag fått hjälp och svar på mina frågor samt ett bra bemötande. Rekommenderar Sam som mäklare.
  • APS
    APS skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    I would like to strongly recommend Sam. Sam made us feel comfortable and kept us informed throughout the sales process. Sam worked hard to make a successful sale. Sam has deep local knowledge of the housing market in Solna.
  • Anna L
    Anna L skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam Edvinsson är en otroligt duktig och professionell mäklare som alltid ser till att såväl köpare som säljare skall bli nöjd med sin bostadsaffär.
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi hade Sam som mäklare vid vår försäljning och vi är otroligt nöjda!

Har rekommenderat honom till mina bekanta som går i säljtankarna. Han är smidig, snabb och enkel att ha och göra med samtidigt som han är otroligt proffesionellt, ambitiös och skapar en väldigt bra trygghet för båda parter vid en bostadsaffär.

Tack för allt!
  • Hanna F
    Hanna F skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Kan rekommendera Sam starkt. Han är pålitlig, seriös, och en trygg mäklare.
    Har alltid koll på allt som rör ett bostadsköp, så som marknads värde, konkurenter mm.

fullföljer alltid bostads köp/ sälj, med all pappersarbete samt att kontrakt skrivningar sker lätt och smidigt.
    Vi har både köpt och sålt med Sam.

Finns de problem som uppstår löser alltid han det, och är alltid kontaktbar.

Man får de man betalar för och lite mer.
    Kan start rekommendera Sam för både köp och försäljning av bostad.
  • Johan S
    Johan S skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag jämförde flera olika mäklarfirmor i Solnaområdet innan jag bestämde mig för Sam som jag tycker hade klart bäst referenser. Han sålde min lägenhet till priset jag ville ha, affären gick snabbt och smidigt och jag upplevde att både säljare och köpare var nöjda efteråt.
    Sam kände till väl till området runt lägenheten och kunde utnyttja denna erfarenhet i säljprocessen.
    Jag har stort förtroende för Sam.

Vill också rekommendera fotografen som han samarbetar med som gjorde ett strålande jobb och verkligen fick lägenheten att synas från sin bästa sida!

Nu efter att hela processen är över så är jag mycket nöjd med hans insats och jag vill ge honom mina varmaste rekommendationer!
  • Gustaf L
    Gustaf L skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi visste att vi skulle sälja vår lägenhet över ett år innan det var dags så vi hade ett ganska långvarigt samarbete med Sam. Från första mötet med värdering till genomfört tillträde har det varit en alltigenom positiv upplevelse att sälja med Sam som mäklare. Värderingen upplevdes som väl motiverad (även av banken som beviljade nästa lån med denna som underlag) , fotografen var superproffsig och tips mm inför visning smarta och välgenomtänkta. Vi fick till slut ett fantastiskt bra pris för lägenheten i en budgivning där väldigt många ville vara med. Vi rekommenderar verkligen Sam som mäklare.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi satt dåligt till efter strul med en annan mäklarfirman. Sam kom in och styrde upp allting på ett fantastiskt sätt och levererade klart över förväntan. Vi rekommenderar honom varmt och har redan rekommenderat honom till våra vänner som ska sälja.
  • Tom  B
    Tom B skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam gjorde sitt yttersta och ett utomordentligt arbete vid försäljning av vår lägenhet. Kan starkt rekomendera honom då det finns allt för många mäklare som är "Fat and Happy" idag! Stort tack Sam Edvinsson! Och på återseende.
    Tom B gillar detta
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi väntar barn och hade krav på att köpa nytt och större innan vi sålde. Inom ca en månad hade Sam inte bara ordnat ett nytt större boende utan även lyckats sälja vår lägenhet till rekordnotering!
    En person som vet vad han pratar om, och tar betalt efter sin prestation. Gillar Sam skarpt och vi kommer att använda oss av honom nästa gång det är dags att bege oss ut i köp/sälj.
    Rekommenderas starkt!
  • Cyrus C
    Cyrus C skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam Edvinsson är en seriös och pålitlig aktör som gör sitt bästa för att tillfredsställa sin klient i en affär som båda parterna kan vara nöjd med.
  • Mattias Ä
    Mattias Ä skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam gjorde ett väldigt bra jobb med försäljningen av denna lägenhet och kunde svara på alla frågor man hade.
    Den trevligaste och ärligaste mäklaren jag har träffat.
    Köpet gick väldigt smidigt och snabbt
    2016-04-14 Sam E svarar Mattias Ä
    Stort tack Mattias, det har varit jätte trevligt att ha dig som köpare och kunna hjälpa dig och hitta ditt drömboende. Mvh Sam Edvinsson
  • H
    H skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam har precis den kombinationen man letar efter som säljare. Inger trygghet och är en bra lyssnare, vilket är en den kanske viktigaste grunden för en duktig försäljare. Dessutom kommer han med väl goda råd som är grundade i kunskap, erfarenhet och fakta. Han är saklig och inkännande samtidigt som han har pondus. Låt mig säga så här - han är ju inte precis gratis (jämfört med tidigare mäklare vi haft), men å andra sidan så visar han resultat. Vår försäljning slutade på ett högt och bra pris och allt gick mycket smidigt. Jag rekommenderar VARMT Sam till alla som ska sälja sin bostad. Hög klass!
    2016-04-18 Sam E svarar H
    Stort tack för de vänliga orden, ser fram emot att träffa er på tillträdet. Mvh Sam Edvinsson
  • Kristinaf K
    Kristinaf K skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam gjorde ett mycket bra jobb i att hantera försäljningen av min bostadsrätt.
    Vill man ha en ambitiös, ärlig och duktig mäklare så ta kontakt med Sam.
  • Maria C
    Maria C skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Såg till våra önskemål framför egna vinster, uppskattas. Vi fick till en väldigt smidig lägenhetsförsäljning
  • Anna-Lena  B
    Anna-Lena B skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam är väldigt trevlig,tillmötesgående och lätt att få tag i.Han är lätt att samarbeta med, alltid korrekt och ärlig.Återkopplar alltid.Vi är mycket nöjda med Sam,rekommenderar honom starkt.
    Anna-Lena & Rolf
  • Ali R
    Ali R skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam Edvinsson har gjort ett fantastiskt bra jobb i att hantera försäljningen av vår bostadsrätt.
    Han har överträffat våra förväntningar. Vill man ha en ambitiös, ärlig och flexibel mäklare så är det Sam man vänder sig till.
  • Joacim Å
    Joacim Å skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket bra bemötande, bra kommunikation, hjälpte till med alla mina önskemål i försäljningen!
    Rekommenderas starkt!
  • Foad M
    Foad M skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bra bemötande, professionell och ordnade en snabb affär åt oss som vi var nöjda med. Sen fick vi även lite godis med oss hem efter att vi skrivit under alla papper, guldstjärna för det :)
  • Lidija M
    Lidija M skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi fick ett väldigt bra bemötande av Sam. Han var flexibel och anpassade sig efter våra tider!
    Lätt att ha och göra med, trevlig, professionell och ambitiös!
    Vi rekommenderar honom starkt och han kommer att vara den självklara mäklaren för framtida bostadsaffärer!
    2016-02-08 Sam E svarar Lidija M
    Hej Lidija stort tack för de vänliga orden det har varit jätte roligt och ha er som kunder. Ser fram emot att träffa er på tillträdet. Mvh Sam Edvinsson
  • Shashi K
    Shashi K skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam is one of the best broker that I have come across! He works very hard and professionally to achieve the goal.
    2016-02-07 Sam E svarar Shashi K
    Thankyou Shashi for your kind words i whish you all the best. Br Sam edvinsson
  • Victor P
    Victor P skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vill man ha en snabb mäklare finns det ingen anledning att leta vidare! Vi anlitade Sam E för att sälja vår lägenhet och fick det sålt innan vi hunnit stava till ordet "Lägenhet".

Här är det snabba puckar som gäller och därav toppbetyg!
    2016-02-07 Sam E svarar Victor P
    Stort tack Victor det var ett nöje att få ha er som kunder önskar er all lycka med den nya bostaden. Mvh Sam Edvinsson
    Victor P gillar detta
  • Victor S
    Victor S skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam var en fantastisk mäklare som jobbade med oss mot våra mål. Profissionell och uppmärksam över hela processen. Behöver du någon som ska ge dig de lilla extra, som ska jobba hårt för dig, Sam är det rätta mäklare.
    2015-12-21 Sam E svarar Victor S
    Stort tack Victor det var ett nöje och samarbeta med er. Önskar er all lycka med den nya bostaden. Mvh Sam Edvinsson
  • Victor S
    Victor S skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi anlitade Fastighetsbryån och mäklaren Sam Edvinsson för försäljning av vår bostad. Den småbarnsfamilj vi är ville vi komma undan med så lite jobb med rensning och staging av lägenheten som möjligt men ändå få bra betalt för den. Sam åstadkom detta på ett ypperligt sätt tack vare hans engagemang, kunskap och flexibela sätt att se på fastighetsförsäljning med privatvisningar för redan etablerade kontakter som söker lgh i området. Toppbetyg!!
  • Sofia B
    Sofia B skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam var den enda mäklare av alla de jag kontaktade som trodde på att vi skulle kunna få det jag ville ha för min lägenhet. Han erbjöd mig dessutom ett avtal som såg lite annorlunda ut, vilket jag uppskattade då jag helt enkelt inte villa sälja om jag inte fick minst det jag förväntade mig att få betalt för min lägenhet. Han överträffade förväntningarna genom att sälja den för ännu mer. Affären var snabb och innebar väldigt lite jobb för mig som säljare. Jag behövde aldrig fotografera den eller ha öppen visning vilket passade mig helt utmärkt just då. När det väl var dags att skriva papper var han kunnig och hjälpsam, något som är nödvändigt när man kanske inte är så insatt i allt "omkring-jobb" som det innebär att sälja en lägenhet.
  • Serooj G
    Serooj G skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam är mycket duktig och ambitiös mäklare och är trevlig och tillmötesgående.Jag rekommenderar honom starkt
  • Henrik O
    Henrik O skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam Edvinsson genomförde en lyckad försäljning, metodiskt och smidigt, kan varmt rekommendera Sam och Fastighetsbyrån i Solna.
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Som köpare kan jag rekommendera Sam Edvinsson som mäklare, kunnig tillgänglig samt trevlig och professionell.
  • Wei H
    Wei H skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    stor säljare, självsäker, ärlig, villig att lära våra återkopplingar. Du måste välja Sam för att sälja, min rekommendation! Jag valde honom, och jag beklagar inte!
  • Leo S
    Leo S skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi rekommenderar verkligen Sam Edvinsson som mäklare. Han har alltid haft bra bemötande mot oss som säljare. Vi har alltid känt tillit och följt hans rekommendationer under hela säljförloppet. Tack vare honom har han sålt vår lägenhet innan offentlig visning (såldes efter en privat visning).
    Vill ni ha en hårt arbetande och förtroendegivande mäklare ska ni anlita Sam Edvinsson.
  • Sandra M
    Sandra M skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi har köpt och sålt vår lägenhet med Sam, han är en otroligt duktig och proffsig mäklare som alltid gör sitt yttersta för att lyckas! Plus i kanten för trevligt bemötande och att han alltid återkopplar!
  • Heidar S
    Heidar S skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam är mycket duktig och välutbildad mäklare. Hade koll på allt och jag fick all information jag behövde
  • Andreas M
    Andreas M skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bästa o snällaste mäklare i Solna !! Rak på sak och 100% ärlig bästa Sam!
  • Christoffer J
    Christoffer J skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Framåt, effektiv, hjälpsam och ärlig mäklare! Kan med gott samvete rekommendera Sam Edvinsson och Fastighetsbyrån i Solna för en garanterad smidig affär.
  • Leif .
    Leif . skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Som köpare,tycker jag att han gav mig den infon jag behövde. Mycket bra bemötande,samt bra kontakt under köpet.
  • Agnieszka Majcher J
    Agnieszka Majcher J skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Det här är andra gången jag anlitar Sam och han är helt enkelt bäst och ett självklart val vid framtida lägenhetsaffärer!!
    Tack Sam och ha en bra sommar!
  • Isabella .
    Isabella . skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam på Fastighetsbyrån har varit enkel att komma i kontakt med, tydlig och hjälpsam. Han har en känsla för affärer men också för människor, han rekommenderade till och med oss som köpare till säljaren eftersom han insåg hur rätt vår lägenhet vore för oss vilket vi uppskattade mycket.
  • Tomas B
    Tomas B skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hej,

Sam gav oss ett mycket bra intryck. Kunnig och påläst. Vi kände oss trygga med köpet av lägenheten.
  • Camilla .
    Camilla . skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam är trevlig. Har ett bra bemötande och lätt att få tag på. Han är professionell
  • Maryam M
    Maryam M skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Utmärkt kompetens, mycket trevligt bemötande, trygg och stabil i sin mäklarroll.
  • Mohseni S
    Mohseni S skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Ger en bra och säker intryck vid första mötet. Lovar för mycket! Sålde vår lägenhet 100.000 kr mindre än vad han uppgav att han skulle sälja för.
  • Sarir E
    Sarir E skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Lika trevlig och hjälpsam som alltid. Ett professionellt bemötande och bra koll på läget gör det toppen att samarbeta med Sam. Tack för att du hittade lägenheten åt oss och nu sålde den ;-) Vi är supernöjda, hälsningar Sarir o Sanna
  • Zandra S
    Zandra S skrev om Sam Edvinsson en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sam hjälpte mig att sälja min lägenhet. Det var min första försäljning och han skötte det toppen! Kan starkt rekommendera honom.
Armin Siggesjö
Elisabeth Strandenborg