Läs vad 273 Läs vad Sam Edvinsson

• 2021-01-09
    Rekommenderar Sam alla dagar i veckan! Försäljningen gick mycket bra och Sam hade ett stort engagemang i vår affär.
  • 2020-12-29
    Sam är fantastisk på att återkoppla och duktig på att inge förtroende och skapa en känsla av trygghet och omhändertagande.
    Sam var flexibel och lösningsorienterad.

Prospektet skrevs nog lite hastigt då det innehöll en del felaktigheter men det åtgärdade Sam snabbt efter att vi påpekat det.
    Rekommenderar absolut Sam som mäklare!
    Mattias S
    • 3:a
    • 84.0 m²
  • 2020-12-22
    Bra, professionellt bemötande och lätt att komma i kontakt med när problem eller frågor uppstår!
    Marcus S
    • 51.0 m²
    • Haga Norra
  • 2020-12-20
    I sold my apartment by Sam's help. He was very supportive during the whole sale process. He is very relax and proffesional and helped me during the whole process from day 1 until the end.
    Salar A
    • 43.0 m²
  • 2020-12-11
    Entusiastisk. Angegerad . Målmedvetenhet. Kunskap om marknaden. JAG
    Saleh S
    • 49.0 m²
  • 2020-12-04
    Smidig och proffsig försäljning. Sam vet extremt enkel att ha att göra med och hade full koll på försäljningen vilket förmedlare trygghet till oss som säljare
    Natalie M
    • 4:a
    • 102.5 m²
  • 2020-11-22
    Anlitade Sam för försäljning av vår lägenhet.
    Vi är mycket nöjda med jobbet Sam gjorde, han uppfyllde alla våra förväntningar!
    Emma A
    • 5:a
    • 110.0 m²
  • 2020-11-16
    Vi är supernöjda! Har både köpt och sålt med Sam som mäklare.
    Engagerad, snabb och säljstark det är vad han är! rekommenderar honom stark och kommer absolut att sälja med honom vid nästa tillfälle!
  • 2020-11-12
    Tydlig och beskrivande mäklare med stor förståelse för våra och säljarens behov
    Sam har som vi upplever det lett oss till en bra bostads affär
    Hans Lars Å
    • 1:a
    • 39.4 m²
    • Ritorp
  • 2020-11-03
    Sålde en lägenhet. Tyvärr gick marknaden ner, men vi fortsatte i över 2 år att försöka. Sam hade tålamod hela den perioden. Vi blev bemötta ärligt och bra under hela det långa uppdraget. Tillslut fick vi ett bra pris, högre än vi förväntat oss. Sammanfattningsvis är vi nöjda med Sam!
    David H
    David H