Tony GH Lundberg

Tony GH Lundberg

Tony GH Lundberg är mäklare på Fastighetsbyrån Solna

Tony GH Lundberg har varit registrerad mäklare sedan 2012-06. Tony GH Lundberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-02 och har fått 33 omdömen med ett betyg på 4.9. Tony GH Lundberg har haft 9 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 33 Läs vad Tony GH Lundberg

• sålde sin lägenhet med hjälp av Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    • Frösunda
    2021-06-24
    Tack för en fantastisk upplevelse Tony
    Du är en superstar o en underhållande människa
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-06-22
    Grymt bemötande och en mycket seriös och dedikerad mäklare. Vi hade jättebra kontakt och jag kände att han alltid fanns tillgänglig per telefon.
    2021-02-24
    Snabb och enkel affär. Tony var bra mäklare som hjälpte mig med köpet.
    2020-11-05
    Satte nog rekord på kvm-priset i vårt område och storlek på lägenhet!
    2020-10-04
    Vi har sålt vår trea i Råsunda
    Nöjda med slutresultatet där Tony från start till slut varit aktiv och engagerad och löpande hållt oss informerade och drivit på processen på ett mycket bra sätt
    Det som skulle kunna ha fungerat bättre var arbetet med presentationstexten som vi själva fick göra flera justeringar på och att dokument kring ev felaktigheter/brister togs upp för underskrift vid köptillfället
    Lätt att man som säljare kan glömma något i ett anspänt och stressat läge
    Bra om det gjorts under lugna förhållanden tidigare i processen
    Tack!
    • Huvudsta
    2020-01-17
    Jag är mycket nöjd med att Tony sålt vår lägenhet. Jag kan varmt rekommendera honom!
    • Huvudsta
    2020-01-07
    Tony hjälpte oss igen att sälja en bostadsrätt. Han är, som tidigare, extremt kunnig och professionellt, en bra rådgivare som kan marknaden och samtliga "små" detaljer som är viktiga för att få till en bra affär och tajming. Tony och Nina har ansträngd sig denna gång ut över det vanliga för att hitta en passande köpare och lyckats med det, trots att marknaden är svårt just nu. Sammanfattningsvis: Vill du ha en erfaren och engagerad mäklare och slippa alla småkrångel med mindre erfarna mäklare, så rekommenderar jag Tony och hans team som Tony "coachar"!
  • Malin C
    2020-01-01
    Sålt lägenhet i Råsunda. Mycket nöjd!
    2019-11-07
    Väldigt driven, engagerad och professionell! Kommer rekommendera han till andra som säljer!
    • Västra Skogen
    2019-10-04
    Tony är en kunnig mäklare. Han skötte hela försäljningsprocessen på ett professionellt sätt.
    Vi är mycket nöjda med hans insats.
    Tack så hemskt mycket! Jag var väldigt nöjd som mäklare också. Enklare att arbeta när kunden har fullt förtroende för en. Trevlig helg! Tony GH Lundberg