Tony GH Lundberg är mäklare på Fastighetsbyrån Solna

Tony GH Lundberg har varit registrerad mäklare sedan 2012-06. Tony GH Lundberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-02 och har fått 30 omdömen med ett betyg på 4.9. Tony GH Lundberg har haft 7 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 30 Läs vad Tony GH Lundberg

• 2020-11-05
    Satte nog rekord på kvm-priset i vårt område och storlek på lägenhet!
    Karin N
    • 4:a
    • 120.0 m²
    • Råsunda
    sålde sin lägenhet med hjälp av Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
  • 2020-10-04
    Vi har sålt vår trea i Råsunda Nöjda med slutresultatet där Tony från start till slut varit aktiv och engagerad och löpande hållt oss informerade och drivit på processen på ett mycket bra sätt Det som skulle kunna ha fungerat bättre var arbetet med presentationstexten som vi själva fick göra flera justeringar på och att dokument kring ev felaktigheter/brister togs upp för underskrift vid köptillfället Lätt att man som säljare kan glömma något i ett anspänt och stressat läge Bra om det gjorts under lugna förhållanden tidigare i processen Tack!
    Lisa F
    • 3:a
    • 68.0 m²
  • 2020-01-17
    Jag är mycket nöjd med att Tony sålt vår lägenhet. Jag kan varmt rekommendera honom!
    Anne B
    • 59.0 m²
    • Huvudsta
  • 2020-01-07
    Tony hjälpte oss igen att sälja en bostadsrätt. Han är, som tidigare, extremt kunnig och professionellt, en bra rådgivare som kan marknaden och samtliga "små" detaljer som är viktiga för att få till en bra affär och tajming. Tony och Nina har ansträngd sig denna gång ut över det vanliga för att hitta en passande köpare och lyckats med det, trots att marknaden är svårt just nu. Sammanfattningsvis: Vill du ha en erfaren och engagerad mäklare och slippa alla småkrångel med mindre erfarna mäklare, så rekommenderar jag Tony och hans team som Tony "coachar"!
    Asmus P
    • 59.0 m²
    • Huvudsta
  • 2020-01-01
    Sålt lägenhet i Råsunda. Mycket nöjd!
    Malin C
    Malin C
    • 36.0 m²
  • 2019-11-07
    Väldigt driven, engagerad och professionell! Kommer rekommendera han till andra som säljer!
    Isabelle K
    • 1:a
    • 23.0 m²
  • 2019-10-04
    Tony är en kunnig mäklare. Han skötte hela försäljningsprocessen på ett professionellt sätt. Vi är mycket nöjda med hans insats.
    Babak S
    • 4:a
    • 99.5 m²
    • Västra Skogen
    Tack så hemskt mycket! Jag var väldigt nöjd som mäklare också. Enklare att arbeta när kunden har fullt förtroende för en. Trevlig helg!

Visa svar
  • 2018-12-04
    Kvalitetsmäklare! En mycket proffsig, engagerad och kunnig mäklare med personliga egenskaper som överträffat mina förväntningar. Hälsar Ola
    Hej Ola, Hoppas du kommer att trivas i din nya bostad. Den är fantastik. Med vänliga hälsningar Tony Ghanbari Lundberg Fastighetsmäklare/Franchisetagare Fastighetsbyrån - Solna/Sundbyberg

Visa svar
  • 2018-09-10
    Mkt trevlig proffsig mäklare med glimten i ögat, kunnig och påläst, sympatisk. Jag har köpt en brf i Solna. Tony kan rekommenderas, jag är mkt nöjd.
    skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
  • 2017-03-08
    En väldigt målmedveten och erfaren mäklare som aldrig ger upp! Engagemanget var hela tiden på topp samtidigt som det enkelt gick att kommunicera med honom. Väldigt nöjd med mäklarlagen för min del.

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte