en del av Fastighetsbyrån Solna

4.9 / 5 i betyg — 19 rekommendationer

Läs vad 19 användare tycker om Tony GH Lundberg

• Lojsan R
    Lojsan R skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Anlitat Tony Lundberg vid två försäljningar och kan varmt rekommendera honom. Lyhörd för kundens behov, tillgänglig och har ett mycket fint bemötande. Säljprocessen upplevdes som professionell hela vägen.
    2015-12-07 Tony L svarar Lojsan R
    Hej,
    Tack så mycket för de fina orden! :)
    Elisabeth S gillar detta
  • Christian W
    Christian W skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Kan varmt rekommendera Tony GH Lundberg! Mycket kompetent och proffesionell utan att vara påstridig.
  • Serdar T
    Serdar T skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    I did business with Tony GH Lundberg 3 times, he is the perfect, trustable person to work with, he keeps his promise, always smiles, always positive. always finds a fast, constructive solution and very very responsive. I recommend to work with him ALL time time for everyone.
  • Erik
    Erik skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Tony GH Lundberg hjälpe mig att sälja min lägenhet, processen gick otroligt smidigt och snabbt - dessutom fick jag den såld till ett väldigt bra pris som var rekord i hela föreningen! Proffsigt bemötande, hög närvaro och mycket trevlig mäklare! Skulle aldrig sälja med någon annan i Solna!
  • Sahar A
    Sahar A skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Sålde min lägenhet via Tony GH Lundberg. Allting flöt på smidigt. Han är duktig och rak på sak. Alltid tillgänglig och snabb återkoppling. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar honom varmt. Kommer definitivt att anlita honom igen!
  • Perra S
    Perra S skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag sålde min lägenhet genom Tony GH Lundberg.
    Han är kunnig, säljfokuserad och ger snabb återkoppling.
    Jag hade ett par andra mäklare som värderade min lägenhet för att få uppdraget att sälja men Tonys upplägg ingav förtroende och vi kom fram till ett avtal som passade mig perfekt.

Försäljningen blev av 6 månader senare och när jag kontaktade honom för att starta försälningsprocessen så kändes det som att ingen tid gått. Han var engagerad och kom med goda råd inför fotografering och visning.
    Försäljningen gick sedan snabbt och vi hade en bra dialog om försäljingspriset och praktiska saker runt det.
    Tony återkopplade snabbt till mig i alla frågor. Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare.
  • Martin H
    Martin H skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Använde mig av Tony GH Lundberg då jag sålde min lägenhet i Ulriksdal. Jag upplevde Tony som mycket förtroendeingivande och kunnig. Väldigt snabb & aktiv utan att vara pushig.

Tony sålde min lägenhet snabbare och jag fick mer betalt än förväntat. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd!
  • Saba B
    Saba B skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag sålde min lgh via Fastighetsbyrån Solna och mäklare Tony GH Lundberg. Tillgänglighet och proffsighet är A och O vilket han överträffade. Samtidigt som han tog hänsyn till mina behov kom han med professionella råd, baserade på kunskap och erfarenhet. Han har mina varmaste rekommendationer.
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag använde mig av Tony GH Lundberg vid försäljningen av min 3:a i Råsunda och blev totalt överraskad över hans förmåga att lyckas ge mig ett mycket högt försäljningspris. Han är mycket skicklig säljare, var alltid tillgänglig, professionell och trevlig. Jag kommer absolut att använda mig av Tony igen om jag ska sälja i framtiden och kan inte annat än varmt rekommendera honom!
  • Benjamin C
    Benjamin C skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har både köpt och sedan sålt min lägenhet i Solna.
    Vid försäljningen anlitade jag Tony GH Lundberg. Jag är mycket nöjd över hela processen. Han är nästan alltid nåbar och svarar snabbt på telefon och mejl.
    Hans strategi för att sälja fungerade utmärkt då priset gick upp ganska mycket och lägenheten såldes före öppen visning. Köparen verkade också nöjd med att allt gick smidigt.
  • Nizar T
    Nizar T skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag skulle vilja rekommendera Tony GH Lundberg till alla som vill köpa eller sälja . Jag har köpt och sålt en och annan bostad i mina dagar och även träffat olika mäklare , men det engagemanget och servicen som jag fick och upplevde i från Tony är helt ovärdelig . Den kunskapen och erfarenheten han har fick mig att känna mig trygg . Jag kommer enbart att sälja via Tony i framtiden !
  • Oskar H
    Oskar H skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag har både köpt och sålt lägenhet via Tony GH Lundberg och är mycket nöjd över allt från första kontakt till avslut. Eftersom en bostadsaffär ofta är en stor sak tycker jag att det är viktigt att man känner sig trygg genom hela affären, vilket Tony verkligen fått mig att känna genom både råd och engagemang. Dessutom är han en duktig säljare och kunnig i sin sak!

Rekommenderar verkligen!
  • André  H
    André H skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag rekommenderar Fastighetsbyrån och framförallt Tony GH Lundberg till alla som funderar på att sälja/köpa. Jag hade problem med en annan mäklare som inte fick min lägenhet såld. Tony tog sig an utmaningen och fick ut mycket mer än förväntat innan ordinarie visningar. Genomgående hög service från start till mål.
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi har nu sålt två lägenheter i vår BRF genom Tony G.H. Lundberg och är mycket nöjda med priset vi fått för dem. Tony är en mycket driven mäklare som lyckats över förväntan med våra försäljningar.
  • Danial G
    Danial G skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    ska ni sälja i stockholm, använd Tony GH Lundberg, han är KUNG!
    /Danial
  • Asmus P
    Asmus P skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Med Tony på Solnas Fastighetsbyrå får man en mycket säljerfaren mäklare som lyssnar, förstår behovet, och omsätter affären på ett ytterst professionellt sätt. En unik mäklare.
  • Michael G
    Michael G skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag tog hjälp av Tony på Fastighetsbyrån i Solna/Sundbyberg för att sälja min lägenhet i Sundbyberg. Tony har verkligen motsvarat mina förväntningar, han är super professionell och tar verkligen hänsyn till både säljare och köpares behov. För mig är det klart, det finns bara en mäklare för framtida affärer. Finns inte objektet, får Tony leta fram det.

Tack Tony !

Michael G
  • zenver A
    zenver A skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag sålde min lägenhet genom fastighetsbyrån med mäklaren Tony G Lundberg. Jag rekommenderar Tony starkt. Tony är professionell, engagerad och mycket serviceinriktad. Han har ett mycket trevligt och tilltalande bemötande. Han besvarade alla mina frågor snabbt och gav återkoppling hela tiden. Tony gjorde denna bostadsäffar till den bästa jag haft och jag kommer gladeligen sälja nästa lägenhet med hjälp av Tony samt rekommendera honom till vänner och bekanta.
    2013-07-22 Representant för Fastighetsbyrån svarar zenver A
    Hej,

Tack så hemskt mycket. Nöjda kunder är vad vi strävar efter. Kul att nå resultat.
    Hoppas vi hörs i framtiden. Har du hittat någon ersättningsbostad än? Har nog några objekt som kan intressera dig.

Tony GH L
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Staffan H
    Staffan H skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket nöjd med Tony. Bra återkoppling och service genom hela processen. Mycket bra säljare. Ringer Tony igen om det blir fler affärer i framtiden. Hela Fastighetsbyråns koncept kändes mycket genomtänkt och proffsigt.
    2013-03-01 Representant för Fastighetsbyrån svarar Staffan H
    Tack! Det värmer... :)