Tony GH Lundberg
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2019-02 - 2020-01

Läs vad 28 Läs vad Tony GH Lundberg

• Anne B sålde sin lägenhet med hjälp av Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-01-17

Huvudsta
    Jag är mycket nöjd med att Tony sålt vår lägenhet. Jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Asmus P sålde sin lägenhet med hjälp av Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-01-07

Huvudsta
    Tony hjälpte oss igen att sälja en bostadsrätt. Han är, som tidigare, extremt kunnig och professionellt, en bra rådgivare som kan marknaden och samtliga "små" detaljer som är viktiga för att få till en bra affär och tajming. Tony och Nina har ansträngd sig denna gång ut över det vanliga för att hitta en passande köpare och lyckats med det, trots att marknaden är svårt just nu. Sammanfattningsvis: Vill du ha en erfaren och engagerad mäklare och slippa alla småkrångel med mindre erfarna mäklare, så rekommenderar jag Tony och hans team som Tony "coachar"! Läs mer
  • Malin C
    Malin C sålde sin lägenhet med hjälp av Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-01-01

Råsunda
    Sålt lägenhet i Råsunda. Mycket nöjd! Läs mer
  • Isabelle K sålde sin lägenhet med hjälp av Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-11-07

Råsunda
    Väldigt driven, engagerad och professionell! Kommer rekommendera han till andra som säljer! Läs mer
  • Babak S sålde sin lägenhet med hjälp av Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-10-04

Västra Skogen
    Tony är en kunnig mäklare. Han skötte hela försäljningsprocessen på ett professionellt sätt.
    Vi är mycket nöjda med hans insats. Läs mer
    2019-10-04 Tony L svarar Babak S
    Tack så hemskt mycket! Jag var väldigt nöjd som mäklare också. Enklare att arbeta när kunden har fullt förtroende för en.
    Trevlig helg!
  • Ola B
    Ola B skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-12-04

Kvalitetsmäklare!
    En mycket proffsig, engagerad och kunnig mäklare med personliga egenskaper som överträffat mina förväntningar.

Hälsar Ola Läs mer
    2018-12-05 Tony L svarar Ola B
    Hej Ola,
    Hoppas du kommer att trivas i din nya bostad. Den är fantastik.
    Med vänliga hälsningar Tony Ghanbari Lundberg Fastighetsmäklare/Franchisetagare Fastighetsbyrån - Solna/Sundbyberg
  • Bo W skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-09-10

Mkt trevlig proffsig mäklare med glimten i ögat, kunnig och påläst, sympatisk. Jag har köpt en brf i Solna. Tony kan rekommenderas, jag är mkt nöjd. Läs mer
  • Jianguang G skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna

2017-03-08

En väldigt målmedveten och erfaren mäklare som aldrig ger upp! Engagemanget var hela tiden på topp samtidigt som det enkelt gick att kommunicera med honom. Väldigt nöjd med mäklarlagen för min del. Läs mer
  • Lojsan R
    Lojsan R skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna

2015-12-07

Anlitat Tony Lundberg vid två försäljningar och kan varmt rekommendera honom. Lyhörd för kundens behov, tillgänglig och har ett mycket fint bemötande. Säljprocessen upplevdes som professionell hela vägen. Läs mer
    2015-12-07 Tony L svarar Lojsan R
    Hej,
    Tack så mycket för de fina orden! :)
    Elisabeth S gillar detta
  • Christian W skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna

2015-10-12

Kan varmt rekommendera Tony GH Lundberg! Mycket kompetent och proffesionell utan att vara påstridig. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Solna

Sam Edvinsson