Mäklare Stockholms län Solna Fastighetsbyrån Solna Tony GH Lundberg

• Ola B
    Ola B skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-12-04

Kvalitetsmäklare!
    En mycket proffsig, engagerad och kunnig mäklare med personliga egenskaper som överträffat mina förväntningar.

Hälsar Ola Läs mer
    2018-12-05 Tony L svarar Ola B
    Hej Ola,
    Hoppas du kommer att trivas i din nya bostad. Den är fantastik.
    Med vänliga hälsningar Tony Ghanbari Lundberg Fastighetsmäklare/Franchisetagare Fastighetsbyrån - Solna/Sundbyberg
  • Bo W skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-09-10

Mkt trevlig proffsig mäklare med glimten i ögat, kunnig och påläst, sympatisk. Jag har köpt en brf i Solna. Tony kan rekommenderas, jag är mkt nöjd. Läs mer
  • Jianguang G skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna

2017-03-08

En väldigt målmedveten och erfaren mäklare som aldrig ger upp! Engagemanget var hela tiden på topp samtidigt som det enkelt gick att kommunicera med honom. Väldigt nöjd med mäklarlagen för min del. Läs mer
  • Lojsan R
    Lojsan R skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna

2015-12-07

Anlitat Tony Lundberg vid två försäljningar och kan varmt rekommendera honom. Lyhörd för kundens behov, tillgänglig och har ett mycket fint bemötande. Säljprocessen upplevdes som professionell hela vägen. Läs mer
    2015-12-07 Tony L svarar Lojsan R
    Hej,
    Tack så mycket för de fina orden! :)
    Elisabeth S gillar detta
  • Christian W skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna

2015-10-12

Kan varmt rekommendera Tony GH Lundberg! Mycket kompetent och proffesionell utan att vara påstridig. Läs mer
  • Serdar T
    Serdar T skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna

2015-03-26

I did business with Tony GH Lundberg 3 times, he is the perfect, trustable person to work with, he keeps his promise, always smiles, always positive. always finds a fast, constructive solution and very very responsive. I recommend to work with him ALL time time for everyone. Läs mer
  • Erik skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna

2015-03-02

Tony GH Lundberg hjälpe mig att sälja min lägenhet, processen gick otroligt smidigt och snabbt - dessutom fick jag den såld till ett väldigt bra pris som var rekord i hela föreningen! Proffsigt bemötande, hög närvaro och mycket trevlig mäklare! Skulle aldrig sälja med någon annan i Solna! Läs mer
  • Sahar A
    Sahar A skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna

2015-03-02

Sålde min lägenhet via Tony GH Lundberg. Allting flöt på smidigt. Han är duktig och rak på sak. Alltid tillgänglig och snabb återkoppling. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar honom varmt. Kommer definitivt att anlita honom igen! Läs mer
  • Perra S skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna

2015-03-02

Jag sålde min lägenhet genom Tony GH Lundberg.
    Han är kunnig, säljfokuserad och ger snabb återkoppling.
    Jag hade ett par andra mäklare som värderade min lägenhet för att få uppdraget att sälja men Tonys upplägg ingav förtroende och vi kom fram till ett avtal som passade mig perfekt.

Försäljningen blev av 6 månader senare och när jag kontaktade honom för att starta försälningsprocessen så kändes det som att ingen tid gått. Han var engagerad och kom med goda råd inför fotografering och visning.
    Försäljningen gick sedan snabbt och vi hade en bra dialog om försäljingspriset och praktiska saker runt det.
    Tony återkopplade snabbt till mig i alla frågor. Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
  • Fredrik L skrev om Tony GH Lundberg en del av Fastighetsbyrån Solna

2015-01-29

Vill framhålla Tony GH Lundberg på Fastighetsbyrån i Solna/Sundbyberg - han har nu hjälp mig och några goda vänner, att sälja flera lägenheter de senaste åren - hög servicegrad och professionell på alla plan! Supernöjd!! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Solna

Sam Edvinsson