en del av Fastighetsbyrån Solna

4.7 / 5 i betyg — 16 rekommendationer

Läs vad 16 användare tycker om Tuliany Grande

• Martin S
    Martin S skrev om Tuliany Grande en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi sålde vår lägenhet genom Tuliany och är väldigt nöjda. Det som främst gör att vi kan rekommendera Tuliany är att hon aldrig vid något tillfälle stressade oss i förhållande till beslut som skulle fattas av oss. När vi velade om huruvida vi skulle gå ut med försäljning fick vi tid att se över våra alternativ och återkomma till henne utan påtryckningar. En annan sak vi vill framhäva är att hon är tillgänglig för frågor och funderingar.

Vi kände oss trygga och bekväma med Tuliany och kände under hela resans gång att vi kunde lita på henne fullt ut..
  • Zebastian O
    Zebastian O skrev om Tuliany Grande en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket kompetent och lyhörd mäklare som överträffade mina, (redan från början höga) förväntningar och gjorde det som flera mäklare ej lyckats med.
    Jag kan starkt rekommendera henne!
  • Fabian N
    Fabian N skrev om Tuliany Grande en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi vill ge våra rekommendationer till en förtroendeingivande mäklare, med en personlig prägel! Vi har hitintills fått en professionell hjälp och nära kontakt under hela försäljningsprocessen, vilket har varit viktigt för oss gällande information och trygghet. Fastighetsbyrån tar bra med betalt för sina tjänster, men i det fall mäklaren är i nivå med Tuliany, så kan det arvodet vara motiverat.
  • Marcela F
    Marcela F skrev om Tuliany Grande en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mäklarens hjälp var över förväntan. Tuliany är professionell, trevlig, hjälpsam, kreativ och trygghetsingivande. Det märks att hon tycker om sitt jobb och vill utföra det så väl det bara går.
    Rekommenderar henne till 100% och kommer definitiv att söka hennes hjälp i framtiden.
  • Roine E
    Roine E skrev om Tuliany Grande en del av Fastighetsbyrån Solna
    Kompetent och driven mäklare. Mycket nöjd!
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Tuliany Grande en del av Fastighetsbyrån Solna
    Betryggande, ärlig och helt fantastisk. Hon är alltid tillgänglig och går den där extra milen för att din lägenhet ska bli såld till det bästa priset. Jag har redan rekommenderat Tuliany till många bekanta och det tänker jag fortsätta med!
  • Fredrik  A
    Fredrik A skrev om Tuliany Grande en del av Fastighetsbyrån Solna
    Otroligt driven och professionell kvinna. Rak, ärlig och hårt arbetande med ett väldigt professionellt bemötande, söt som socker dessutom :) Fler som hon i branschen tack!
  • Anneli V
    Anneli V skrev om Tuliany Grande en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hon var helt OK, har skött försäljning bra. Hade nog önskat att hon visade lite mer hänsyn pga att det gällde min särbos dödsfall.
  • Fan Y
    Fan Y skrev om Tuliany Grande en del av Fastighetsbyrån Solna
    The service is great and sweet. The broker helped me a lot to get the apartment. I really appreciated the work she has been done. The only thing is that the buyer and seller may feel too much uncertainty due to the unbalanced information and lack of transparency. But that is not because of the broker. The ways of working of the whole market decides that.
  • Ina S
    Ina S skrev om Tuliany Grande en del av Fastighetsbyrån Solna
    Tuliany är en väldigt professionell och trevlig mäklare, med ett gott sinne för affärer både för säljare och köpare. Jag skulle varmt rekommendera henne till er som vill ha en affär ni kan vara nöjda över!
  • Maria E
    Maria E skrev om Tuliany Grande en del av Fastighetsbyrån Solna
    Positiv, glad, säljdriven och social!
  • Viktoria E
    Viktoria E skrev om Tuliany Grande en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi är väldigt nöjda med Tuliany som mäklare. Hon är väldigt trevlig, snabb på att svara på frågor etc samt kontakten kändes personlig. Vi blev också nöjda med vårt försäljningspris och det verkar som om köparna också blev det så win- win.
  • Andreas M
    Andreas M skrev om Tuliany Grande en del av Fastighetsbyrån Solna
    Proffsig, målmedveten & ärlig.
  • Anna-Lova S
    Anna-Lova S skrev om Tuliany Grande en del av Fastighetsbyrån Solna
    Personligt och proffsigt bemötande, skönt att någon har tänkt på det som jag glömde!
  • Tomas M
    Tomas M skrev om Tuliany Grande en del av Fastighetsbyrån Solna
    Hon lyckades med något som 2 andra mäklare inte gjort, att få min lgh såld till rätt pris. Jag upplevde Tuliany som engagerad, driven, lösningsorienterad. Jag rekommenderar henne varmt! /Tomas
  • Changyang Z
    Changyang Z skrev om Tuliany Grande en del av Fastighetsbyrån Solna
    She is glad to help and friendly.
Sam Edvinsson
Armin Siggesjö