9 rekommendationer

Victor Öfverberg
en del av Fastighetsbyrån Solna

Råsundavägen 131
169 50 Solna — Visa karta

Vad tror Victor att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 9 kunder tycker om Victor Öfverberg

• Lars S
    Lars S skrev om Victor Öfverberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Victor Öfverberg är en grymt bra och driven mäklare som har varit en klippa i försäljningen av min lägenhet! Han har varit lätt att få tag på under hela processen och varit en bra förmedlare mellan säljare och köpare. Han har ordnat med extra visningar så att fler spekulanter har fått möjlighet att se lägenheten och har haft svar på alla mina frågor samt levererat ett pris som minst sagt var över våra förväntningar.

Jag kan verkligen rekommendera Victor! Han är supertrevlig, lugn och engagerad.

Varma hälsningar Lars Svensson.
  • Krishnamurthy K
    Krishnamurthy K skrev om Victor Öfverberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Victor - the first time we met, we closed the deal. Sometimes, as they say, things just fall in place. The very moment we met and the apartment we saw and how he was quick to grasp the interest I had, was exemplary. He greatly reflects an excellent service personnel in an Industry which is one of the tougher profession in the world. Even when we ran into some unforeseen problems, he took it upon himself to resolve the issue from end to end. I can only honestly state this here: in future if i have to look for an excellent professional, then i would be the first to recruit him or recommend him. Having said that, Victor and your esteemed organisation have been excellent. Cheers, Krishnamurthy Kari
  • Prashant P
    Prashant P skrev om Victor Öfverberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Excellent support and communication. Victor ensured each element clarified and also has very friendly way of managing customers. I definitely recommend Victor for great customer support
  • Olof S
    Olof S skrev om Victor Öfverberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi kan varmt rekommendera Victor Öfverberg. Efter att ha träffat ett antal mäklare fick vi förtroende för Victor direkt. Victor är professionell, hårt arbetande, kunnig och informativ i alla delar av processen med ett otroligt driv och engagemang och väldigt trevlig som person. Allt ifrån första möte och fotografering till hantering av spekulanter, budgivning och slutligen en mycket lyckad affär!
  • Nina E
    Nina E skrev om Victor Öfverberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Med stort engagemang och proffsigt bemötande genom hela processen har Victor säkerställt att jag fick ett slutpris över förväntan! Tillgängligheten och engagemanget från Victor är något som jag har uppskattat särskilt mycket! Jag kan verkligen rekommenderar Victor som mäklare.
  • Barbro K
    Barbro K skrev om Victor Öfverberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Viktor visat stort engagemang, varit energisk och verkligen arbetat för oss! Med strålande resultat. Viktor har hela tiden hållit oss informerade om allt som skett. Hans bemötande vänligt och korrekt. Jag -en supernöjd kund! Barbro Koci
  • Frida K
    Frida K skrev om Victor Öfverberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi träffade flera olika mäklare från olika företag inför vår bostadsförsäljning. Victor utmärkte sig som mycket tillmötesgående, lyhörd och engagerad och vi fick stort förtroende för Victor. Genom hela försäljningsprocessen har Victor agerat professionellt. Victor lyckades dessutom med en rekordförsäljning. Jag vill ge Victor mina bästa rekommendationer./ Frida
  • Karin J
    Karin J skrev om Victor Öfverberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Är väldigt nöjd med Victor då han hela tiden uppdaterar och håller en bra proffesionell nivå. Han är väldigt vänlig och mån om vad du som säljare vill ha.
    Tack Victor för ditt jobb med min bostad!
  • Nicolas N
    Nicolas N skrev om Victor Öfverberg en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket angagerad mäklare , har bra ideer och committment.Delta 100% i processen , leverera vad han lovar till 100%.Lätt att få kontakt med och mycket vänligt från första kontakten. hög motivation som har motivarat mig som säljare.
Sam Edvinsson
Patrik Ekdahl