Viktoria Ulin

Viktoria Ulin

Viktoria Ulin är mäklare på Fastighetsbyrån Solna

Viktoria Ulin har varit registrerad mäklare sedan 2020-11. Viktoria Ulin har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-10 och har fått 9 omdömen med ett betyg på 5.0. Viktoria Ulin har haft 8 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-12 - 2022-11

Läs vad 9 Läs vad Viktoria Ulin

• Rudviken/solna C
    2022-10-22 Verifierad kund
    I en process som för många kan vara påfrestande och nervös, har Viktoria varit en klippa. Hon har genom hela processen fört öppen och rak kommunikation, som i sin tur byggt upp vår fulla tillit till henne. Viktoria är lyhörd och har med enkelhet svarat på alla våra frågor och hjälpt oss hela vägen fram, med goda resultat.
    Vi kan varmt rekommendera henne som mäklare till alla som skall sälja sin bostad!
    • Rudviken/solna C
    2022-10-22 Verifierad kund
    Victoria var en trygghet genom hela processen. Hon var tydlig i all information, svarade på alla frågor vi kunde och bemötte oss väldigt vänligt.
    Hennes och mäklarfirmans naturliga koppling till vår bank, Swedbank, förenklade också mycket för oss.
    Hon var över vår förväntan på alla sätt. Topp-mäklare.
    • Råsunda
    2022-06-17 Verifierad kund
    Great communication and feedback throughout the sales process. Viktoria took the time to explain everything and answered all of my questions during the showing as well as when we were signing the contract.
    • Råsunda
    2022-06-07 Verifierad kund
    Otroligt duktig mäklare. Trots tuffa tider så höll hon i och stängde affären på ett bra pris. Kan starkt rekommendera Viktoria som mäklare!
    • Huvudsta
    2022-05-10 Verifierad kund
    Viktoria fick oss att känna enorm trygghet under hela köpesprocessen. Hon var väldigt välkomnande, lättillgänglig, informativ, saklig och kunde besvara alla våra frågor på ett professionellt sätt. Finns bara gott att säga om henne. Rekommenderar Viktoria starkt till kommande köpare men även säljare.
    • Karolinska
    2021-12-07 Verifierad kund
    Otroligt tryggt och trevligt bemötande av Viktoria genom hela köpet. Glad att det var just hon som var ansvarig!
    • Karolinska
    2021-12-06 Verifierad kund
    Fick kontakt med Viktoria på rekommendation och visste inte vad jag kunde förvänta mig men från start var jag nöjd och fick en god magkänsla direkt. Hon är lyhörd, med en fingertoppskänsla vad gäller balansen att lyssna och pusha framåt. Kommunikationen fungerade superbra.
    • Skytteholm
    2021-10-21 Verifierad kund
    Köpte min första lägenhet med Viktoria som mäklare. Väldigt hjälpsam och lösningsorienterad vilket gjorde hela processen smidig.

Kommer höra av mig till henne när jag i framtiden vill sälja min nuvarande lägenhet!
    • Västra Skogen
    2021-10-19 Verifierad kund
    Proffsig, ambitiös och bästa bemötandet. Viktoria informerade hela tiden var i processen vi var och var lätt att få tag på.Hennes värdering stämde väl överens med vad slutbudet blev.
    Rekommenderar henne varmt till alla som
    letar efter en bra mäklare.