William Afsan
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 29 Läs vad William Afsan

• Jon L sålde sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-03-14

Råsunda
    Jag sålde en etta i Solna för att flytta till en större lägenhet. William gav direkt ett professionellt, kompetent och trevligt intryck och levererade också därefter. Hela affären, från uppdragsskrivning till slutförd försäljning, präglades av hans tydlighet, snabbhet och kunnighet. Hans bedömning av lägenhetens värde matchade det jag tillslut sålde för och hans arbetsinsats och engagemang i form av bla privatvisningar sträckte sig betydligt längre än vad jag kunde förvänta mig. Rekommenderar honom verkligen för alla som går i säljtankar! Läs mer
    William A gillar detta
  • Göran J sålde sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-02-21

Huvudsta
    Jag har sålt en bostadsrätt på Huvudsta Strand i Solna. William är ödmjuk, mycket engagerad och effektiv. Ytterligare positiva egenskaper är att han är informativ och noggrann.
    William överträffade på alla plan mina förväntningar och jag kan starkt rekommendera honom i samband med fastighetsförsäljning. Läs mer
    William A gillar detta
  • Mikael A sålde sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-02-16

Huvudsta
    Jag sålde en tre rum och kök på 93kvm.
    Vi blev bra bemötta av William som gick igenom med oss vad vi kunde förvänta oss för pris.
    William har ett bra kundregister och många intressenter innan visning.
    Snabb återkoppling mellan oss säljare och köpare.
    Väldigt nöjd med slutpriset.
    Jag varmt rekommenderar William som mäklare, själv kommer jag bara ha honom i framtida försäljningar. Läs mer
    William A gillar detta
  • Jenny Caroline M sålde sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-02-16

Huvudsta
    Super bra mäklare, rekommenderas varmt. Läs mer
    William A gillar detta
  • Mattias L sålde sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-12-29

Huvudsta
    William sålde vår lägenhet i Solna. Han var trevlig, tydlig och tillgänglig under hela försäljningen. Vi är nöjda! Läs mer
  • Alexander S köpte sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-12-23

Västra Skogen
    Jag köpte en lägenhet och blev bemött jättebra, man märkte att alla gillade William. William levde upp till alla mina förväntningar och lite till, så en guldstjärna till dig! Läs mer
    William A gillar detta
  • Anders W köpte sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-12-13

Huvudsta
    Vi har köpt en lägenhet. Vi blev bra bemötta av William. Det kändes trygg hela processen. Vi fick alltid svar på de frågor vi hade, och han förklarade hur händelseförloppet fortlöpte hela tiden. Vi är supernöjda! Läs mer
    William A gillar detta
  • Johanna B köpte sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-12-13

Huvudsta
    Köpt lägenheten. Blev mycket bra bemött av mäklaren, kändes säkert genom hela processen. Snabba svar och inga krångligheter! Läs mer
    William A gillar detta
  • Theodora V sålde sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-11-26

Västra Skogen
    Vi tyckte han var och är enastående.
    Han är delux av proffs.
    Gjorde exakt som han lovat , och gav oss 200 % av allt. !!!!!! Mycket väl godtjänt!!! Läs mer
    William A gillar detta
  • Krister L köpte sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-11-06

Lyhörd