William Afsan

William Afsan

William Afsan är mäklare på Fastighetsbyrån Solna

William Afsan har varit registrerad mäklare sedan 2018-04. William Afsan har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 61 omdömen med ett betyg på 4.8. William Afsan har haft 37 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 61 Läs vad William Afsan

• Hagalund
    2021-09-12
    Engagerad mäklare. Tillgänglig. Enkel att ha att göra med.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-08-30
    Rekommenderar definitvt William!
    2021-08-08
    Vet ej! Nästan i gen kontakt då min son skött den
  • Patrik D
    köpte sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    2021-08-06
    Kunnig, serviceminded med känsla för humor. Från visningen till kontraktskrivningen kändes det tryggt att William var mäklaren. Rekommenderas starkt.
    2021-08-06
    Vi är nöjda med priset som William sålde för.
    • Frösunda
    2021-07-02
    William är en utmärkt mäklare. Han är mycket hjärtlig och hjälpsam. Han är den bästa! han var grundlig och professionell och bra att arbeta med. Han höll oss informerade om alla möten och meddelade oss alltid så snart som möjligt om en ny potentiell köpare är intresserad. Han var ärlig och direkt. Efter att ha kontaktat flera andra mäklare i området och varit besvikna kände vi oss lyckliga att ha hittat William.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    • Huvudsta
    2021-06-10
    William is fast, prompt and an expert at his work.
  • Nusrat M
    sålde sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna
    • Järvastaden
    2021-06-09
    Jag har tidigare köpt en bostad av William och blev väl bemött den gången. Det fanns därför ingen tvekan kring att anlita William när det var dags för att sälja bostaden som jag tidigare hade köpt av honom.

William är väldigt lyhörd, serviceminded och var med i hela processen från förberedelse till kontraktsskrivning.

Önskar man en professionell mäklare som är engagerad och som verkligen bryr sig om att just du ska få en lyckad bostadsaffär, så är William den absolut bästa därute. Han är på en helt annan nivå.
    • Västra Skogen
    2021-06-03
    Vi kan verkligen rekommendera William. Han är kunnig, trevlig och alltid tillgänglig.
    • Centrala Solna /rudviken
    2021-05-14
    William var otroligt hjälpsam under hela processen. Professionell, kunnig och alltid tillgänglig. Väldigt enkel att ha att göra med och en supertrevlig person. Rekommenderar honom varmt!