Mäklare Stockholms län Solna Fastighetsbyrån Solna William Afsan
William Afsan
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-09 - 2019-08

Läs vad 19 Läs vad William Afsan

• Feng L sålde sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-09-09

Västra Skogen
    Thanks to William for his tireless efforts. He gave me a lot of advices, and cares about my thoughts. The communication with him is very enjoyable. He always reply as quickly as possible. Excellent! Läs mer
    William A gillar detta
  • Marcus Å sålde sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-09-08

Centrala Solna
    William är en grym mäklare! Jag behövde en mäklare som kunde ta ett stort ansvar och sköta alla bitar inför min försäljning eftersom jag inte bor i Sverige. William har verkligen levererar det han lova, tagit hand om alla bitar med städning, hantverkare och stylning på ett fantastisk sätt. När det väl blev dags för marknadsföring och försäljning så fick han även där briljera, William har ett grymt närverk och kunde börja visa lägenheten inom några dagar. Han sålde t.o.m lägenheten innan visning till ett pris vi alla är mycket nöjda med. Stort tack för hjälpen. William får mina allra starkaste rekommendationer. Letar ni mäklare i Solna? Välj William för att vara säkra på att bli nöjda. Läs mer
    William A gillar detta
  • Layla B köpte sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-09-07

Västra Skogen
    Köpte lägenhet i Västra skogen. Han är väldigt skicklig på svara mail och telefon samt är kunnig mäklare. Blev väl bemött. Jag har gott förtrodde för och absolut rekommenderar honom.
    //Layla Läs mer
    William A gillar detta
  • Saber Samuell A sålde sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-09-05

Huvudsta
    Lyhörd, sympatisk, initiativtagande, gott humör, jätte trevlig, han får 120 från 100.
    MVH
    Saber Läs mer
    William A gillar detta
  • Veijo H köpte sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-08-16

Centrala Solna
    Lätt att komma i kontakt med.
    Korrekt. Upplevde att allt W sade var korrekt. Kvalitetssäkring via papper och påskrifter. Läs mer
  • Robert A skrev om William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-07-01

Grymt bra mäklare som gick över eld och lågor för att säkerställa att vi fick lägenheten såld, och till det pris vi begärt.
    Rekommenderar starkt William på fastighetsbyrån i solna! Läs mer
    William A gillar detta
  • Mehdi Z sålde sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-06-29

Västra Skogen
    Jag har sålt en 4 roms lägenhet i solna. Är väldigt nöjd och mycket glad att fick kontakt med William.
    Han är väldigt ambitiös och sålde min min lägenhet på det bästa sättet. Jag kommer i framtiden att hålla kontakt med honom.
    Han är min bästa mäklaren.
    Ge honom bara nyckeln då fixar han allt. Läs mer
    William A gillar detta
  • Ann-charlotte B köpte sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-05-20

Skytteholm
    Efter att jag fick tips från William att det fanns en bostadsrätt som jag ev kanske skulle vara intresserad av, så är jag nu glad ägare till detta.

Jag kände mig trygg genom hela processen från visning och till kontrakt i handen.

Snabb och bra åter återkoppling, trevligt bemötande och mån om att jag fått svar på alla ev frågor. Läs mer
    William A gillar detta
  • Elena C sålde sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-04-17

Skytteholm
    Vi har sålt en lägenhet (46 m).
    William har arbetat mycket bra. Han hittade en köpare före visningen och priset var precis det vi vill få. Vi kommer att rekommendera homom om någon kompis behöver anlita en bra mäklare.
    Alltså snabb och duktig Läs mer
    William A gillar detta
  • Sepideh S sålde sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-04-08

Huvudsta
    William hjälpte mig att sälja min 3:a i Solna.
    Jag bemöttes konstant av ett leende och en "can-do-attityd".
    Vi hade en hel del dialog om själva säljprocessen där William, genom att tillhandahålla relevant information, fick mig att känna mig trygg och nöjd med mina beslut.
    Jag kommer definitivt att vända mig till William och Fastighetsbyrån Solna/Sundbyberg vid nästa försäljning. Rekommenderar starkt! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Solna

Sam Edvinsson