Mäklare Stockholms län Solna Fastighetsbyrån Solna William Afsan
William Afsan
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-12 - 2019-05

Läs vad 12 Läs vad William Afsan

• Ann-charlotte B köpte sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-05-20

Skytteholm
    Efter att jag fick tips från William att det fanns en bostadsrätt som jag ev kanske skulle vara intresserad av, så är jag nu glad ägare till detta.

Jag kände mig trygg genom hela processen från visning och till kontrakt i handen.

Snabb och bra åter återkoppling, trevligt bemötande och mån om att jag fått svar på alla ev frågor. Läs mer
    William A gillar detta
  • Elena C sålde sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-04-17

Skytteholm
    Vi har sålt en lägenhet (46 m).
    William har arbetat mycket bra. Han hittade en köpare före visningen och priset var precis det vi vill få. Vi kommer att rekommendera homom om någon kompis behöver anlita en bra mäklare.
    Alltså snabb och duktig Läs mer
    William A gillar detta
  • Sepideh S sålde sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-04-08

Huvudsta
    William hjälpte mig att sälja min 3:a i Solna.
    Jag bemöttes konstant av ett leende och en "can-do-attityd".
    Vi hade en hel del dialog om själva säljprocessen där William, genom att tillhandahålla relevant information, fick mig att känna mig trygg och nöjd med mina beslut.
    Jag kommer definitivt att vända mig till William och Fastighetsbyrån Solna/Sundbyberg vid nästa försäljning. Rekommenderar starkt! Läs mer
    William A gillar detta
  • Anna L sålde sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-04-07

Huvudsta
    William Afsan har stöttat och hjälpt mig sälja min bostad men även givit mig tips och stöd i bostadsköp. Han har varit kunnat dela med sig av sin kunskap på ett positivt och bra sätt. Han har alltid varit vänlig och bemött mig och min familj med lugn och kunskap. Läs mer
  • Fessehaye Hagos skrev om William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-03-07

William är en duktig mäklare som bryr sig om kunder. Han ger finna rekommendation för kunder som har frågor kring marknaden.
    William är väldigt trevlig, ödmjuk och kunnig i sitt yrke, han skapar trygghet när man pratar med honom.
    Jag skulle rekommendera honom utan tvekan för andra.

Fesse Läs mer
    William A gillar detta
  • Rawa A köpte sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-03-05

Jakobsberg
    Jag har köpt en lägenhet med hjälp av William Afsan som varmt rekommenderar som en kunnig mäklare, trevligt och artig. jag önskar redan idag att ha honom som mäklare ifall jag säljer min lägenhet i framtiden. William är dessutom jätte snabb på att svara alla de frågorna som dyker upp under processen.

min upplevelse är kort och gott sagd: William är en som mäklare man kan tänka sig, duktig, glad, flexibel person. rekommenderar upp till 100% Läs mer
  • Calle K
    Calle K sålde sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-02-12

Kallhäll
    Jag sålde min bostad via Fast.byrån och fick all den hjälp jag behövde och dessutom en portal på nätet som var över förväntan med realtiduppdatering. Mäklaren hör dessutom av sig med tips råd under och efter bostadens försäljning. Synd att man inte sålde när bostadsmarknaden var på topp dock, men vinst är vinst! Läs mer
    William A gillar detta
  • Iqra S sålde sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-02-12

Viksjö
    Vi har sålt vår lägenhet, han gav hopp om att vi ska få bra pris han hjälpte oss 100 % med allt och allting. Verkligen fantastiskt människan. Vi hade inte stora förväntningar på honom utan tvärtom han överraskade oss med det underbara hjälpen. Han var väldigt tydligt med hur det fungerar i försäljningen mm.

Väldigt nöjd verkligen. Läs mer
    William A gillar detta
  • Ingrid Lisa Kristin B sålde sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-01-27

Jakobsberg
    Willian var en klippa i försäljningen av vår bostadsrätt. Vi fick även tips och rådgivning inför vårt nya köp som var värdefullt för oss. Vi vill varmt rekommendera William på Fastighetsbyrån Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2018-12-06

Mycket bra mäklare. Kan rekommenderas. Bryr sig väldigt mycket om både kund och säljare. Läs mer
    2018-12-17 William A svarar Eva H
    Tack så mycket Eva för din rekommendation, det har varit ett nöje och ha dig som kund.

Önskar dig en fortsatt trevlig dag så ses vi snart.
    Mvh William Afsan

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Solna