William Afsan
Aktiv på Reco.se sedan 2018-09-28
2019-08 - 2020-07

Läs vad 34 Läs vad William Afsan

• Kent O sålde sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-06-30

Råsunda
    William har varit organiserad,punktlig,ordningsam. mycket trevlig och även kommunicerat de olika strategierna på ett förtroendefullt och lättfattligt sätt. Han verkar fungera bra under stress eftersom försäljningen inte var den enklaste med tanke på omständigheterna. William rekommenderas varmt. Läs mer
    William A gillar detta
  • Hannali K köpte sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-06-22

Västra Skogen
    Köpte en lägenhet i Solna och blev väldigt varmt bemött av William. Han var där när vi behövde stöd och hjälp eller bara för att besvara våra frågor. Alltid glad, trevlig och redo att ställa upp. Vi upplevde hela köpet som väldigt smidigt vilket gjorde att vi sedan valde att sälja med den mäklare som William rekommenderat och som visade sig vara minst lika bra och härlig. Vi är otroligt nöjda! Läs mer
    William A gillar detta
  • Malin Inger Elisabeth E köpte sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-06-12

Råsunda
    Köpte lägenhet och affären gick mycket snabbt och smidigt hela vägen. William var mycket tillmötesgående och bra att ha att göra med. Läs mer
    William A gillar detta
  • Boje P köpte sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-06-10

2:a
    Råsunda
    Professionellt bemötande och smidig affär. Är mycket nöjd med Williams insats. Läs mer
    William A gillar detta
  • Anna Erika J köpte sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-04-04

Huvudsta
    Har både köpt och sålt bostad via William Afsan och kan varmt rekommendera honom. Trevlig, snabb, kunnig, tydlig och alltid tillgänglig. På 1 veckas tid hade vi både köpt och sålt via honom. Vi hade svårt att hitta en passande lägenhet och så hade han en på gång som passade oss perfekt. Väldigt snabb med att sedan ordna, fotografering, publicering och visning av vår lgt. Mycket mycket nöjda! Läs mer
  • Jon L sålde sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-03-14

Råsunda
    Jag sålde en etta i Solna för att flytta till en större lägenhet. William gav direkt ett professionellt, kompetent och trevligt intryck och levererade också därefter. Hela affären, från uppdragsskrivning till slutförd försäljning, präglades av hans tydlighet, snabbhet och kunnighet. Hans bedömning av lägenhetens värde matchade det jag tillslut sålde för och hans arbetsinsats och engagemang i form av bla privatvisningar sträckte sig betydligt längre än vad jag kunde förvänta mig. Rekommenderar honom verkligen för alla som går i säljtankar! Läs mer
    William A gillar detta
  • Göran J sålde sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-02-21

2:a
    Huvudsta
    Jag har sålt en bostadsrätt på Huvudsta Strand i Solna. William är ödmjuk, mycket engagerad och effektiv. Ytterligare positiva egenskaper är att han är informativ och noggrann.
    William överträffade på alla plan mina förväntningar och jag kan starkt rekommendera honom i samband med fastighetsförsäljning. Läs mer
    William A gillar detta
  • Mikael A sålde sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-02-16

Huvudsta
    Jag sålde en tre rum och kök på 93kvm.
    Vi blev bra bemötta av William som gick igenom med oss vad vi kunde förvänta oss för pris.
    William har ett bra kundregister och många intressenter innan visning.
    Snabb återkoppling mellan oss säljare och köpare.
    Väldigt nöjd med slutpriset.
    Jag varmt rekommenderar William som mäklare, själv kommer jag bara ha honom i framtida försäljningar. Läs mer
    William A gillar detta
  • Jenny Caroline M sålde sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2020-02-16

Huvudsta
    Super bra mäklare, rekommenderas varmt. Läs mer
    William A gillar detta
  • Mattias L sålde sin lägenhet med hjälp av William Afsan en del av Fastighetsbyrån Solna

2019-12-29

Huvudsta
    William sålde vår lägenhet i Solna. Han var trevlig, tydlig och tillgänglig under hela försäljningen. Vi är nöjda! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Solna

Sam Edvinsson