en del av Fastighetsbyrån Solna

4.7 / 5 i betyg — 11 rekommendationer

Läs vad 11 användare tycker om Yassin Mermer

• Josef B
    Josef B skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi sålde vår bostad i Råsunda och anlitade därmed Yassin. Vi har haft ett stort förtroende för Yassin sedan den första dagen då han haft ett fantastiskt servicetänk mot oss. Han återkopplade under hela processen och förutom vår egen försäljning så har han hjälpt oss med vårt köp. Vi har kunnat rådfråga och använda Yassin som bollplank under vårt köp och han har alltid varit tillgänglig. Vi är verkligen supernöjda med all den hjälp vi fått. Kan starkt rekommendera Yassin till alla som ska sälja! Tack för allt! // Hälsningar & Sihame & Josef Näckrosvägen
  • Gulsum  K
    Gulsum K skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag är väldigt nöjd med att jag har valt Yassin som mäklare. Han är en mäklare som är driven, lyhörd, engagerad. Han har ett bra kundbemötande och ett väl känsla för köp och försäljningar. Jag anser Yassin som ärlig och målmedveten. Han är en mäklare som verkligen kan sitt jobb. Han är snabb med att ge återkoppling. Jag rekommenderar han starkt. Han är helt enkelt proffsig!
  • Richard E
    Richard E skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Yassin är en helt fantastisk och engagerad mäklare som gör det där lilla extra för att hjälpa till med en lyckad försäljning. 5 av 5!
  • Karine S
    Karine S skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket bra erfarenheter av Yassin Mermer. Har haft honom som mäklare vid flertalet tillfällen och är sammantaget väldigt nöjd. Upplever Yassin som professionell, kompetent och mycket kundfokuserad.
  • Samir M
    Samir M skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Ringde en god vän till mig som jobbar som mäklare för ett annat stort bolag i Stockholm, han hänvisade och rekommenderade mig att kontakta Yassin Mermer på Fastighetsbyrån i Solna.
    Yassin har från första kontakten varit förtroendegivande. Han har varit snabb på att ringa tillbaka och återkopplar alltid i tid. Han är lyhörd, kommer ihåg små viktiga saker man sagt vid första mötet, som sedan glömts bort.
    Han är en person som man kan lita på, han hållit allt han lovat. Han får 5 av mig.
  • Johan M
    Johan M skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Yassin är slipad och vet vad han gör, mycket trevlig och gör lite mer än vad han behöver. Det känns som han jobbar dygnet runt och han har dessutom en väldigt rofylld och behaglig röst. Inger respekt på flera plan!
  • Johan B
    Johan B skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Yassin har haft ett professionellt bemötande från att han steg in i min dörr till att jag steg ut från hans dörr på Fastighetsbyrån Solna.

Trevlig, alltid tillgänglig på telefon samt skapar rätt förväntningar.

Jag rekommenderar Yassin starkt!
  • Emil F
    Emil F skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag anser att Yassin var och är en bra mäklare som verkar ha koll på de objekt, i det här fallet mitt, som ska säljas. Bra påläst om området samt motiverad och engagerad gällande kontakttagande med potentiella köpare.
  • Jörgen T
    Jörgen T skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Proffsigt- och vänligt bemötande.
  • Anna H
    Anna H skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Yassin har två gånger fått uppdraget att sälja vår lägenhet och båda gångerna har våra förväntningar överträffats på alla plan. För oss var det viktigt att hitta en person som verkligen lyssnar på oss som kunder, som är professionell och trovärdig- Yassin är just en sådan mäklare! Med värme, ett förtroendeingivande lugn och fackmannamässig kunskap har han skött processen åt oss från ax till limpa- och nått ett resultat vi är otroligt nöjda med! Vi rekommenderar Yassin starkt till alla som går i säljtankar och vill ha den bästa mäklaren.

Anna och Johan Hellman
  • Peter A
    Peter A skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Toppenservice från första besöket till avslutande av affären och skrivande av kontrakt. VI kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån och mäklaren Yassin Mermer i synnerhet.
Sam Edvinsson
Armin Siggesjö