en del av Fastighetsbyrån Solna

4.8 / 5 i betyg — 26 rekommendationer

Läs vad 26 användare tycker om Yassin Mermer

• Puyan R
    Puyan R skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Kunnig och jobbar väldigt metodisk och strategisk.
  • Niclas N
    Niclas N skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Duktig, engagerad mäklare som håller vad han lovar. Har anlitat Yassin vid två försäljningar.
  • Ramin B
    Ramin B skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Duktig mäklare proffs på det hangör pålitlig
  • Nina M
    Nina M skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Yassin gjorde ett mkt bra jobb med att sälja vår lägenhet. Han är snabb och tydlig i sin kommunikation och är mycket serviceminded. Med säljplan och goda försäljningsstrategier lyckades han sälja vår lägenhet till ett pris över förväntan.
  • Angelina A
    Angelina A skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi är så nöjda över att ha haft Yassin Mermer som mäklare vid försäljningen av vår bostadsrätt. Yassin inger förtroende. Genom hela försäljningsprocessen har han upplevts som delaktig och lyhörd inför våra önskemål. Efter en snabb och smidig försäljning kan vi inte annat än varmt rekommendera honom till såväl säljare som köpare!
  • Tountcher T
    Tountcher T skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Trevlig, hjälpsam och effektiv.
  • Kalle T
    Kalle T skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Seriös kunnig och väldigt trevlig mäklare.
  • Laila H
    Laila H skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Alltid artig, trevlig och glad mot mig. Förmodligen också gentemot intressenter eftersom han gjorde ett så bra och snabbt avslut på försäljningen.
  • Jaquelin G
    Jaquelin G skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Bra mäklare. Lyhörd.
  • Anneli R
    Anneli R skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket professionell och serviceinriktad.
  • Gustav P
    Gustav P skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Yassin Mermer skötte jobbet bra och jag fick bra information inför köpet. Inget att klaga på.
  • Nicole G
    Nicole G skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Yassin är trevlig och kunnig. Han är lätt att ha att göra med och affären gick smidigt och snabbt.
  • Robin E
    Robin E skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket bra och proffsig mäklare.
  • Ulla-karin A
    Ulla-karin A skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Yassin var alltigenom mycket professionell, snabb och effektiv, kunnig och med rätt information, dessutom med vänligt bemötande och ett trevligt sätt. Helt nöjd som köpare.
  • Dyana S
    Dyana S skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Yassin är en helt fantastisk mäklare med glimten i ögat. Han kändes rätt från allra första början. Han förstod snabbt mina önskemål och slog alla mina förväntningar. Han var trygg och självsäker genom hela säljprocessen precis som det ska vara med en bostadsaffär.
    Kan inget mer än och önska honom all lycka i framtiden! Hoppas Yassin vill sälja min nästa bostad. :)
  • Josef B
    Josef B skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Vi sålde vår bostad i Råsunda och anlitade därmed Yassin. Vi har haft ett stort förtroende för Yassin sedan den första dagen då han haft ett fantastiskt servicetänk mot oss. Han återkopplade under hela processen och förutom vår egen försäljning så har han hjälpt oss med vårt köp. Vi har kunnat rådfråga och använda Yassin som bollplank under vårt köp och han har alltid varit tillgänglig. Vi är verkligen supernöjda med all den hjälp vi fått. Kan starkt rekommendera Yassin till alla som ska sälja! Tack för allt! // Hälsningar & Sihame & Josef Näckrosvägen
  • Gulsum  K
    Gulsum K skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag är väldigt nöjd med att jag har valt Yassin som mäklare. Han är en mäklare som är driven, lyhörd, engagerad. Han har ett bra kundbemötande och ett väl känsla för köp och försäljningar. Jag anser Yassin som ärlig och målmedveten. Han är en mäklare som verkligen kan sitt jobb. Han är snabb med att ge återkoppling. Jag rekommenderar han starkt. Han är helt enkelt proffsig!
  • Richard E
    Richard E skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Yassin är en helt fantastisk och engagerad mäklare som gör det där lilla extra för att hjälpa till med en lyckad försäljning. 5 av 5!
  • Karine S
    Karine S skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Mycket bra erfarenheter av Yassin Mermer. Har haft honom som mäklare vid flertalet tillfällen och är sammantaget väldigt nöjd. Upplever Yassin som professionell, kompetent och mycket kundfokuserad.
  • Samir M
    Samir M skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Ringde en god vän till mig som jobbar som mäklare för ett annat stort bolag i Stockholm, han hänvisade och rekommenderade mig att kontakta Yassin Mermer på Fastighetsbyrån i Solna.
    Yassin har från första kontakten varit förtroendegivande. Han har varit snabb på att ringa tillbaka och återkopplar alltid i tid. Han är lyhörd, kommer ihåg små viktiga saker man sagt vid första mötet, som sedan glömts bort.
    Han är en person som man kan lita på, han hållit allt han lovat. Han får 5 av mig.
  • Johan M
    Johan M skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Yassin är slipad och vet vad han gör, mycket trevlig och gör lite mer än vad han behöver. Det känns som han jobbar dygnet runt och han har dessutom en väldigt rofylld och behaglig röst. Inger respekt på flera plan!
  • Johan B
    Johan B skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Yassin har haft ett professionellt bemötande från att han steg in i min dörr till att jag steg ut från hans dörr på Fastighetsbyrån Solna.

Trevlig, alltid tillgänglig på telefon samt skapar rätt förväntningar.

Jag rekommenderar Yassin starkt!
  • Emil F
    Emil F skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Jag anser att Yassin var och är en bra mäklare som verkar ha koll på de objekt, i det här fallet mitt, som ska säljas. Bra påläst om området samt motiverad och engagerad gällande kontakttagande med potentiella köpare.
  • Jörgen T
    Jörgen T skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Proffsigt- och vänligt bemötande.
  • Anna H
    Anna H skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Yassin har två gånger fått uppdraget att sälja vår lägenhet och båda gångerna har våra förväntningar överträffats på alla plan. För oss var det viktigt att hitta en person som verkligen lyssnar på oss som kunder, som är professionell och trovärdig- Yassin är just en sådan mäklare! Med värme, ett förtroendeingivande lugn och fackmannamässig kunskap har han skött processen åt oss från ax till limpa- och nått ett resultat vi är otroligt nöjda med! Vi rekommenderar Yassin starkt till alla som går i säljtankar och vill ha den bästa mäklaren.

Anna och Johan Hellman
  • Peter A
    Peter A skrev om Yassin Mermer en del av Fastighetsbyrån Solna
    Toppenservice från första besöket till avslutande av affären och skrivande av kontrakt. VI kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån och mäklaren Yassin Mermer i synnerhet.
Sam Edvinsson
Patrik Ekdahl