Fastighetsbyrån Solna

Fastighetsbyrån Solna

• BadgeTwelveYears
2 296

Välkommen till Fastighetsbyrån i Solna! Vi är verksamma i hela Solna och Sundbyberg och har genom åren hjälpt många hitta sina nya drömboenden samtidigt som vi varit med och sålt den tidigare bostaden. Arbetsglädje och kundengagemang är två ord som utmärker våra fastighetsmäklare och var och en är också ödmjuka inför dina önskemål,...

2296 omdömen om Fastighetsbyrån Solna

Sedan starten hos Reco 2015

Linda J
Arenastaden

Trygg och förtroendeingivande mäklare som inte är för på som ”säljare” kan vara. Håller en kontinuerligt uppdaterad med det mest väsentliga och har full koll på allt det praktiska. Kan varmt rekommendera Emil som mäklare!

Elvira G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nechirvan Kurachi en del av Fastighetsbyrån Solna
Huvudsta

Nechirvan levererade mer än utlovat! Han höll mig uppdaterad och gav mig rådgivning under hela processen. I en avvaktade marknad hittade han rätt köpare och tack vare samarbetet med Swedbank så lyckades han även lösa finansieringen väldigt snabbt och smidigt.

Joseph S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jennifer Törnkvist  en del av Fastighetsbyrån Solna

Friendly, knowledgeable, approachable

Marjan M
Arenastaden

Vi genomförde nyligen ett lägenhetsköp med Emil Farmandeh, och redan från början var det tydligt att han var mycket kunnig och engagerad för att säkerställa att vi hittade det perfekta hemmet. Vi imponerades särskilt av hans tillgänglighet och tålamod. Han var alltid till hands för att svara på våra många frågor och ta itu med våra önskemål, vilket visade på en imponerande tolerans och förståelse. Hans förmåga att navigera smidigt genom köpprocessen, med en hög grad av professionalism och ärlighet i alla våra interaktioner,...

Roy A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Milovanovic en del av Fastighetsbyrån Solna
Järvastaden

Viktor is an amazing professional.

Moa H
Råsunda

Mycket stort kontaktnät relevant för vår försäljning, vi jade inte kunnat vara mer nöjda.

Pauline N
Sålde sin lägenhet med hjälp av André Nasiri en del av Fastighetsbyrån Solna

Vi har blivit professionellt och trevligt bemötta. Andre har bra kunskaper om området vi bor i och den typ av lägenhet vi har sålt vilket gjort att vi känt oss trygga.

Melody A
Järvastaden

Jag är mycket nöjd med honom rekommendera honom varmt. Han är lätt att få tag i och han återkopplar snabbt. Han svarade på alla mina frågor gällande bostaden. Han tar sig den tid som jag behövde.

Sara Y
Råsunda

Trevlig och lyhörd mäklare som hjälpte både med försäljning av lägenhet och kom med goda råd inför köp. Kändes tryggt genom hela processen och jag kan varmt rekommendera André som mäklare.

Nicklas Jan Olof D
Hagalund

Proffesionellt bemötande varje gång vi träffades. Levererade det han lovade.

Riddhi D
Råsunda

Hi, We had a wonderful experience with André. He is helpful , polite and very friendly. Since it was our first home in Sweden we were more cautious but André put ua at ease and patiently answered out questions . Thank you André. :)

Kamil R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Törnkvist  en del av Fastighetsbyrån Solna
Centrala Solna

Very nice and kind person but also very professional

Jasmina G
Centrala Solna

Jennifer är en proffesionell mäklare med mycket erfarenhet och kunskap om lägehetsförsäljningar i Solna. Hög integritet, stort kontaktnätverk och oerhört gott bemötande! Där andra ser problem, letar Jennifer efter lösningar.

Carolyn L
Västra Skogen

Jennifer har varit ovärderlig under försäljningen av min lägenhet. Trots utmaningar på bostadsmarknaden lyckades hon hantera förväntningar och avsluta en försäljning som jag är nöjd med. Jag har speciellt uppskattat hennes energi, positivitet och glada humör! Ger mina varmaste rekommendationer till Jennifer, och jag skulle gärna anlita henne igen!

Peter W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Milovanovic en del av Fastighetsbyrån Solna
Huvudsta

Viktor har tagit hand om allt på ett mycket professionellt sätt. Mycket engagerad och mycket positiv.

Kseniia P
Hagalund

Everything was good, Viktor explained every step of the deal. Even though we don't speak Swedish and this was our first apartment purchase, everything was clear

Timo L
Skytteholm

Fick snabb återkoppling och tid för visning. Trevlig, glad och tillmötesgående. Vi är väldigt nöjda med Jennifer. Mvh Timo och Britt-Marie Larsson

Danira T
Järvastaden

Viktor är enastående som mäklare! Han är alltid tillgänglig, ger oss regelbundna uppdateringar, är pålitlig och har gedigen kunskap om marknaden. Vi köpte vår lägenhet genom honom för några år sedan och valde att sälja den genom honom nu också. Jag rekommenderar honom varmt till alla som behöver en pålitlig mäklare!

Arvid M
Råsunda

Mycket bra och smidig process!

Johan S
Råsunda

Vi hade en superbra erfarenet av André vid vårt bostadsköp. Lösningsorienterad, trevlig och proffsig!

Britt Julia M
Skytteholm

Väldigt hjälpsam och servande genom hela processen. Lätt att nå vid frågor.

David Ö
Råsunda

Professionell och ärlig, tidigare mäklare har målat upp en fantasibild för att locka mig som köpare. Emil var ärlig och vågade även visa brister vilket jag uppskattade otroligt mycket.

Antonio S
Råsunda

Emil gjorde ett fantastiskt arbete från start. God kontakt under hela processen. Rekommenderar Emil starkt.

Saeed D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alex Baz en del av Fastighetsbyrån Solna
Råsunda

Vi är väldigt nöjda med Alex försäljning av vår lägenhet. Han är transparent och har en öppen och tät kommunikation. Rekommenderar honom varmt!

Viktor S
Rudviken

Allt var bra. Är nöjd med bemötandet och med försäljningen.

Kimia E
Råsunda

Jag kan varmt rekommendera André som mäklare för alla som letar efter en smidig och professionell bostadsaffär. André var otroligt tillgänglig och lyhörd under hela processen. Han svarade snabbt på alla våra frågor och guidade oss genom varje steg i köpprocessen med expertis och tålamod. Tack vare hans dedikation och engagemang blev vårt köp en positiv upplevelse. Om du letar efter en pålitlig mäklare som verkligen bryr sig om sina kunder, är André det självklara valet.

Ellen S
Frösunda

Så nöjda med Viktor! Kommer med så mycket energi, driv och positiv attityd. Lägger verkligen ner den tid och engagemang som krävs! Så glada att vi valde Viktor när vi skulle sälja vår lägenhet!

Olle E
Råsunda

Ambitiös och energisk med positiv målsättning!

Chanel P
Skytteholm

André was great with helping guide us through our first time buying a property and first time buying in Sweden. He took extra steps to help when we had issues with our loan and his communication was very professional. Would highly recommend.

Nelson Alves N
Hagalund

Fast and effective. I recommend him.

Timo O
Råsunda

Väldigt professionell, trevlig och kunnig. Ärlig och tydlig med sina råd. Utgår från vårt unika scenario. Mycket god återkoppling under hela försäljningen och lyckades avsluta affären snyggt och smidigt!

Rudi O
Råsunda

Jennifer har varit super professionellt. Hon ordnade de olika stegen allt ifrån bildtagningen, annonseringen och visningar. Det var enkelt att följa budgivningen. Det var lätt att sammarbeta under hela processen.

Marcus J
Råsunda

Jättebra bemötande av mäklaren som både var trevlig och hade kunskap om olika frågor jag hade gällande lägenheten och köpprocessen. Jennifer levde upp till mina förväntningar och jag skulle rekommendera Jennifer till andra.

Anneli H
Råsunda

Jenny Törnkvist är en Mäklare som jag verkligen kan rekommendera och kommer att anlita igen om jag behöver. Hon är väldigt kunnig, påläst ,trevlig och anstränger sig verkligen för att ge det lilla extra genom hela affären. Det kändes så tryggt att hon var Mäklare vid mitt bostadsköp. Jag är så tacksam. 🙏🌻 Mvh Anneli H

Åsa N
Råsunda

Driven, kompetent och lyhörd mäklare som verkligen leverade på alla parametrar. Rekommenderar André starkt.

Jiawen L
Karolinska

We got help from Emil and he is extraordinarily great. we decided to sell the flat on Wednesday and signed the contract on Saturday, with a satisfied price. What a quick sale! Emil works actively now in the area of Solna, and I believe he is a rising star in Stockholm.

Simon F
Västra Skogen

Väldigt bra och snabb mäklare. Alltid tillgänglig

Galina P
Västra Skogen

Det har varit nöje att samarbeta med André. Professionell, lyhörd och serviceinriktad. Alltid tillgänglig. Kunnig inom sitt område. Vänligen Galina Psibilskiene

Hampus L
Karolinska

Jag blev bemött bra av mäklaren, jag var i en tidigare budgivning som jag förlorade men en vecka senare ringde han upp mig och sa att det fanns en liknande lägenhet uppe för försäljning som jag åkte och tittade på, han visste redan vad jag var ute efter och hur mycket jag hade tänkt att köpa för, så det blev en snabb och smidig affär för både säljaren och köparen eftersom han hade god kontakt med mig under hela processen och sen tidigare. Jag är väldigt nöjd med mäklaren

Louise M
Råsunda / Vireberg

Proffesionellt, trevligt och lyhört bemötande och samarbete!

Livia P
Råsunda

Jennifer är en mycket trevlig och tillmötesgående mäklare med fin entusiasm.

Marcus S
Råsunda

Hjälpte mig att sälja min lägenhet för ett pris som överträffade förväntningarna. Rekommenderas!

Simon Ö
Huvudsta

Mycket proffsig av sig. Kan sin grej.

SHAN C
Karolinska

Emil is so great! He is very patient and hard-working. He arranged many viewings and found many potential customers to help the house sell smoothly. I'm grateful for his efforts.

Simona D
Huvudsta

Emil is great! We had 2 mäklare before him that tried to sell our apartment for more than 5 months without success. Emil came along very confident and he did it in less than 2 weeks. Very clever, professional, hardworking and easy to talk to, we would recommend Emil anytime for anyone wanting to sell their ap !!

Jonatan K
Karolinska

Jättebra, hjälpsam och trevlig. Efter affären var gjort så fanns hon fortfarande och hjälpte till och svarade på mina frågor.

Danilo V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alex Baz en del av Fastighetsbyrån Solna
Bergshamra

Great! Alex is super nice and easy to work with.

Julian Machuca P

Viktor var alltid väldigt tydlig och rak i sin kommunikation, vilket var uppskattat. Han tog reda på svaret till alla frågor han inte kunde svara direkt på och var väldigt mån om att ringa med uppdateringar. Rekommenderar starkt!

Natasha H

Jag blev väldigt bra bemött av Viktor. Jag hade hoppats att han hade lite mer information om lägenheten då jag upplede att han inte kunde svara på några enklare frågor. Däremot var han väldigt aktiv och involverad vilket uppskattas. I helhet är han en väldigt trevlig och engagerad mäklare som bryr sig om både säljare och köpare för att båda parter ska vara nöjda i slutändan.

Marja-Leena N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alex Baz en del av Fastighetsbyrån Solna
Bergshamra

Duktig, erfaren mäklare som tar hand om uppdraget mycket proffsigt. Kommunicerar om nästa steg, uppdaterar kontinuerligt. Mycket nöjd med hans arbete.