Fastighetsbyrån Sölvesborg

Fastighetsbyrån Sölvesborg

• BadgeSevenYears

Välkommen till Fastighetsbyrån i Sölvesborg! Här får du alla fördelar som en stor mäklarkedja ger: nationellt kundregister, rikstäckande marknadsföring och tryggheten som en stor organisation ger, men du får också en lokalt förankrad mäklare som engagerar sig i varje bostadsaffär och jobbar på dina villkor. Vi har kontakt...

201 omdömen om Fastighetsbyrån Sölvesborg

Sedan starten hos Reco 2013

Camilla Eva-Gull Hansdotter B
Falkvik

Perfekt... Allt sa som det ska vara.

Lars Anders N
Falkvik

Proffsigt och tydlig t arbete. Blev mycket bra informerad hela processen

Elsa Ann-Mari J
Hörvik

Väldigt bra bemötande av mäklaren. Vi hade stora förväntningar och mäklaren levde upp till dem. Han gav oss hopp när det såg mörkt ut på intressemarknaden, uppdaterade varje vecka och var noga med att informera om det hade hänt något mellan uppdateringarna. Allt i allt professionellt.

Lena M
Slottet

Dålig återkoppling från mäklaren, finns själv höra av mig om svar- Annars helt ok

Kenth B
Falkvik

Väldigt tydlig information och vilken prisbild objekt skylla hamna på. Hjälpsam och trevlig på ett mycket positivt sätt !

Marie A
Mjällby

Mycket bra mäklare med bra kunskap om området. Sålde vårt hus snabbt och smidigt 👌 Mycke bra 👍

Petra H
Slottet

Professionell mäklaren som ingav förtroende. Trevligt och kompetent bemötande. Tryggt att köpa hus via dem.

Simone L
Falkvik

Toppen. Får den bästa servicen.

Inger P
Norje

Allt ok i kommunikationen, objektbeskrivning skriftlig information (dokument).

Hans E
Centralt

Trevlig och välkomnande, rekommenderas verkligen

Mimmi K
Centralt

Haft ett fint samarbete med mäklaren från första stund! Litade på honom till 100%. Känt oss hörda och fått fram alla våra önskemål. Kunde inte vara bättre! Tack för allt.

Birgit O
Centralt

Väldigt gott intryck av mäklare Wickie, allt gick lugnt och tryggt till.

Ted H
Nya Tivoli

Finns absolut inget att klaga på. Trevligt bemötande och allt sköts exemplariskt.

Frida J
Centralt

Positiv, engagerad och lagom på.

Catrine S
Centralt

Härligt bemötande med engagerad mäklare som vill det bästa både för köpare och säljare. Proffsigt

Marlene H
Centralt

Bra och professionellt bemötande!

Morten B
Krokås

Bra dialog hela tiden,och höll mig uppdaterad om något hände Mvh Morten Bergström

Jan Ingmar Thomas P
Hosaby

Han utförde sitt jobb mycket bra

Petter B
Tivoli

Kunnig mäklare med riktigt bra tillgänglighet och bemötande.

Sofie L
Hällevik

Trevlig och hjälpsam mäklare vid alla möten! En snabb affär, trots att vi trodde det skulle bli svårt att sälja! Mycket nöjd!

Ingrid A
Norje Boke

Mäklaren upplevde jag som mycket trevlig och sympatisk. Var lätt att diskutera med och hade förmåga att lyssna in. Han var alltid tillgänglig vid frågor och ringde själv upp om han inte alltid kunde svara direkt. Han meddelade fortlöpande under hela tiden försäljningen av stugan. Blev väldigt bra uppdaterad på olika sätt. Han var helt enkelt en ”Pärla”!

Eivor A
Norje Boke

Mitt första möte med mäklaren var mycket positivt. Det var ett avslappnat, trevligt samtal om området och vår stuga. Mina förväntningar var att mäklaren skulle värdesätta stugan ekonomiskt och därefter skulle jag/vi fundera på om vi tyckte det var ett bra bud. Det blev med en gång en så bra värdering att vi beslöt oss för att lämna uppdraget till mäklaren. Jag kände med en gång att jag kunde lämna försäljningen i goda händer. Mycket snabbt hittade han köpare och affären har gått så smidigt och snabbt så det känns att jag/vi valde rätt mäklare.

Lena Marie-Louise K
Lörby

Hej. På det hela taget är vi mycket nöjda med på vilket sätt Philip har hjälpt oss med försäljningen av fastigheten. Allt har fungerat klanderfritt. Vi kan absolut rekommendera honom till vänner och bekanta som går i sälj eller köptankar.

Git P
Sandviken

Mäklaren Filiph Persson hade full kontroll. Jag behövde inte oroa mig över något.

Amanda E
Lörby

Bildmaterialet av bra kvalitet. Mäklaren uppdaterade mig kontinuerligt. Klar och tydlig handledning, viktigt för en osäker kund, säljare. Information om kostnader tydlig.

Irene N
Centralt

Ingav trygghet ingen stress förklarar så man förstår duktig bra påläst vid visning rekommenderar Joakim med glädje

Ingrid R
Centralt

Blev bemött myckt trevligt , han är flexibel och hjälpsam och jag fick bra information, han återkopplade väldigt snabbt på frågor och synpunkter. även på udda tider. Även övrig personal på kontoret har varit hjälpsamma och trevliga. Med tankte på mäklaren vid min Sthlmsförsäljning så var mina förväntningar inte höga.... så det blev en mycket positiv upplevelse och kändes tryggt i denna för mig stora affär. Han är fantastisk

Runa Maria E
Hosaby

Proffesionellt. Aktivt. Personligt.

Tobias G
Sölve

Fantastiskt bra service, både vid Sälj och Köp! Rekommenderas varmt!

Nils Ö
Mjällby

Allt fungerade bra, inget att klaga på.

Christer L
Tredenborg

Bästa mäklaren vi har anlitat! Helt suverän och tillmötesgående och vi är helnöjda!

Karin T
Centralt

Jag blev väldigt bra bemött ..Jag fick bra saklig information om upplägget .Jag blev väl informerad under hela förloppet. Mäklaren ringde efter varje visning och informerade. Det kändes tryggt att lämna huset till Filip och han gjorde ett toppenjobb ! Kan verkligen rekommendera Filip till andra.

Ola O
Centralt

Mycket smidigt och väldigt proffsigt bemötande.

Martina G
Centralt

Vi hade ett fint samarbete med Joakim på Fastighetsbyrån vid försäljning av vårt hus. Tät kontakt hela processen och transparent och öppet. Vi är helnöjda!

Annelie K
Centralt

Proffsigt och pålitligt, trevligt bemötande och väldigt tillgänglig för frågor och funderingar.

Marcuz Lasyono L
Bjäraryd

Mkt nöjd med våra affärer som vi gjort genom åren.

Pia N
Centralt

Jag fick hjälp vägledning stöttning genom hela affären

Sam I
Gammalstorp

vi blev bemöta med ett kunnigt och intresserat engagemang för den fastigheten vi köpte. Samt så fick vi stor hjälp hela vägen genom husköpet.

Jonas F
Rågångsnabben

Trevligt, professionellt och pâ alla sätt ett bra bemötande. Vi är väldigt nöjda med dialogen med mäklaren och det överträffade helt klart vâra förväntningar.

Carola N
Mjällby

Min mäklare Filip Persson har varit trevlig ,tillmötesgående och tillgänglig och har skött allt snabbt och professionellt. Jag är mycket nöjd med att ha anlitat honom.

Einar I
Mjällby

Fastighetsbyrån i Sölvesborg har på ett mycket positivt sätt hanterat försäljning av vår villa.

Mia B
Centralt

Fantastiskt bemötande🌟 Finns inget negativt att anmärka på gällande varken bemötande, förväntningar, köp eller resultat! Utan snarare tvärtom… Kändes seriöst & tryggt, svar på alla våra frågor vad vi än frågat/undrat. Super trevlig med en utstrålning som gjorde att man kände sig varmt välkommen och att inget kändes konstigt eller osäkert en enda gång. Så allt som allt så är min upplevelse från första stund innan visning, under visning o heeeela förloppet fram till husköpet och än idag bara positivt & en känsla av...

Andreas M
Falkvik

Försäljningen gick hur smidigt och snabbt som helst, rekommenderas varmt

Lars-Göran V
Norje

Bra kontakt med mäklaren som verkligen både svarade o var snabb i mail och telefon. Var hjälpsam med svar på alla våra frågor, och utskick på vårt nya boende.

Ann-Charlott C
Falkvik

Bra bemötande och proffesionellt och tydlig information.

Christer L
Tredenborg

Vi blev bemötta med respekt, lugn och närvaro av en oerhört tillmötesgående och professionell fastighetsmäklare. Fastighetsmäklaren levde upp till våra förväntningar genom att trevligt och ärligt besvara och informera om allt vi behövde veta omkring husköpet. En kunnig, jordnära, förtroendeingivande och positiv mäklare som är som klippt och skuren i sin yrkesroll och uppdrag.

Rolf Arne P
Tredenborg

Trevlig och kunnig mäklare. Vi upplevde hela affären väl genomfört.

Eva A
Falkvik

Gott bemötande av kunnig och tillitsfull mäklare.

Marita S
Centralt

Bra kontakt får saker snabbt gjorda lätt att nå snabba svar hjälpsam med info sms mm 👍🌟

Thomas L
Centralt

Vi skulle ju sälja i en lite svårare period och var väl inte allt för förhoppningsfulla. Mäklaren sålde efter första visningen och vi har blivit väl informerade och underrättade om vad som sker.