Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Spånga-Tensta Solhem Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Spånga

Fastighetsbyrån Spånga

Stormbyvägen 2-4, 163 55 Spånga — Visa karta

Tänk dig hur det skulle vara att bo mitt i naturen men ha storstadspulsen inom räckhåll. Det är så det är att bo här i Spånga! Vi på Fastighetsbyrån hjälper dig att hitta rätt i detta vackra område, där du kan bo bland villaträdgårdar eller i toppmoderna lägenheter och radhus.

Är det hit du ska flytta ska du ta hjälp av oss. Vi har god koll på området, god koll på branschen och hyser ett stort engagemang för vårt jobb. Fastighetsbyrån är både Sverige och Stockholms största mäklarföretag och vi hjälper till med både köp och sälj. Välkommen!

Läs vad 969 kunder tycker om Fastighetsbyrån Spånga

• 2019-04-20

Michael Z skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Kan inget annat än ge henne toppbetyg i allt från bemötande till kommunikation och effektivitet. Supertrevlig och kunnig.
    Blev riktigt nöjd med slutpriset hon jobbade upp mer än förväntat på bara ett par dagar från första visningsdagen.
    Mycket nöjd kund! Rekommenderas! 5/5 Läs mer
  • 2019-04-19

Gunilla Zettermark N skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Sålde en bostadsrätt
    Jag fick ett riktigt bra bemötande av Jimmy, han är riktigt proffsig
    Jimmy levde verkligen upp till förväntningarna Läs mer
  • 2019-04-18

Arben G skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Bästa Meklare som jag har träffat Läs mer
  • MARIA THERESE S

2019-04-15

MARIA THERESE S skrev om Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi har köpt ett hus som Romeo sålde. Jag kände mig väldigt trygg och välinformerad.
    Romeo är lugn, snäll och otroligt duktig på det han gör. Ingen fråga är för dum för att ställas till honom.
    Romeo är helt enkelt en grym mäklare! Läs mer
  • Maria-Lena S

2019-04-11

Maria-Lena S skrev om Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag är så tacksam att det var Romeo från fastighetsbyrån som sålde huset åt mig.
    Jag är helt oerfaren inom husförsäljningsbranchen. Romeo är vänlig, skämtsam och när jag ställde lite korkade frågor så förklarade han på ett lättförståeligt sätt. Han är oxå förtroendeingivande. Jag tror att både jag och köparen kände oss nöjda efter försäljningen.
    Maria-Lena Läs mer
  • 2019-04-10

ivania N skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    We sold our appartment in Råcksta Gårds.

He has a direct and soft approch, very professional and to
    do bussines with him.

We would have like to have sold the appartmemt for a few
    more hundre thousand then we did, but we know that he did
    his best.
    Very happy with Yosef J. Lahlou services, I would recommend him to friends. Läs mer
  • 2019-04-10

Lars N skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevlig och kunnig och gav ett mycket bra intryck. Läs mer

Anna-maija N skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevlig, sympatisk, tålmodig och kunnig. Läs mer
    2019-04-08 Rambod P svarar Anna-maija N
    Stort tack,

Vi ses på tillträdesdagen.

MVH
    Rambod

Chia S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Vi fick väldigt bra bemötande och hela köpprocessen kändes väldigt bekvämt tack vare Yosef!
    Jag kommer utan tvekan ta kontakt med honom igen när jag ska sälja/köpa:) Läs mer

Banu Önal S skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Trevlig, stöttande och realistisk mäklare har Jannike varit! Tack Läs mer
    2019-04-08 Jannike C svarar Banu Önal S
    Tack Banu. Har varit ett trevligt samarbete. Hoppas du kommer trivas på nya stället.
  • Christian O

2019-04-07

Christian O skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Köpte min lägenhet via Jimmie för ett par år sen och blev väldigt nöjd och tyckte då att han kunde få sälja den igen.
    Allting har gått väldigt smidigt och Jimmie har alltid varit profesionell. Inga onödiga frågor, vet vad som gäller och bra koll på området.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-04-06

Carl H skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag kan verkligen rekommendera Yosef. En mycket trevlig och hårt arbetande person. Läs mer
  • 2019-04-05

SEMHAR B skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    En mer lyhörd, professionell och tillgänglig mäklare är svår att hitta. Rekommenderar Rambod starkt. Läs mer
    2019-04-07 Rambod P svarar SEMHAR B
    Hej Semhar

Wow, tack snälla. Ännu ett stort grattis till erat nya hus och de fina och välvalda orden. =)
    Hör av er ifall ni behöver ha hjälp med något.

Hälsa Marcel
  • 2019-04-05

Tiina Saini Linnea E skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Rambod har varit tillgänglig och väldigt tillmötesgående under hela processen. Det märks att han värnar om sina kunder och spekulanter Läs mer
    2019-04-07 Rambod P svarar Tiina Saini Linnea E
    Hej Tinna

Hoppas att flytten gick bra för er i lördags. Stort grattis igen till er 3 (snart) så hörs vi av.

allt gott
  • 2019-04-04

John S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Sålt en lägenhet 2 rok. Alltigenom bra bemötande och service. Bra tillgänglighet. Fick ett pris vi var nöjda med och mäklaren hittade köparen i sitt kontaktnät från tidigare affärer.
    Skulle absolut rekommendera Yosef! Läs mer
    2019-04-04 Yosef L svarar John S
    Hej John och Isabelle,

Tack för förtroendet och lycka till med ditt nya jobb!!

Vi hörs och ses närmare tillträdet.
  • Dalibor B

2019-04-03

Dalibor B skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Köpt en bostadsrätt på 75kvm i Råcksta. Tycker att Jannike var väldigt hjälpsam och kunnig. Hon förklarade allt jag behövde veta, var alltid kontaktbar... starkt recomendation för denna person. Läs mer
    2019-04-04 Jannike C svarar Dalibor B
    Tack Dalibor, roligt att jag kunde hjälpa dig att hitta en lägenhet som ni tyckte så mycket om. Behöver ni hjälp i framtiden bara höra av dig.
  • Dragana B

2019-04-03

Dragana B skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Köpte en bostadsrätt på 75kvm. Tyckte att Jannike var jättetrevlig och vi fick massa med bra info av henne. Det var lätt att komma i kontakt med henne och hon var väldigt hjälpsam. Läs mer
    2019-04-04 Jannike C svarar Dragana B
    Tack Dragana, tack för fina rekommendationen. Hoppas du kommer trivas i nya bostaden!
  • 2019-04-03

John Petter O skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi hade hört gott om Jimmy från vänner och bekanta och valde därför att träffa honom inför vår försäljning i Hässelby. Efter mötet var det helt givet att vi skulle ge Jimmy förtroendet att förmedla vårt radhus. Meritlistan gjorde saken ännu mer självklar. Han var under hela processen exeptionellt professionell, lyhörd, informativ och social. Det märktes att han verkligen gillar sitt jobb. Försäljningen gick fort och smidigt trots konkurrens på gatan och i närområdet och vi är mycket nöjda med hela försäljningsprocessen. Vi har träffat flera mäklare i området under de senaste fem åren och skulle inte fundera en sekund på att anlita Jimmy igen.

Stort tack också till fotografen Robert som var ytterst lugn och behjälplig med diverse småsaker under fotograferingen mitt i ett stressat småbarnshem. Läs mer
  • 2019-04-03

J Magdalena C O skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Skulle kunna skriva hur mkt som helst om hur nöjda vi är med Jimmy Solkarin och Fastighetsbyrån. Vi skulle aldrig vilja ha en annan mäklare än Jimmy. Han är lyhörd, proffsig, noggrann och lämnar ingenting åt slumpen! Vi är otroligt nöjda med hur smidigt och snabbt Jimmy sålde vår bostad och under hela processen höll han oss uppdaterade och informerade. Han är dessutom väldigt rolig så processen att sälja (som kan vara sjukt jobbig) blev betydligt lättare med Jimmy som mäklare.

Dessutom grym fotograf (tack Robert för all extra hjälp och de fantastiska bilderna), fint prospekt och bra marknadsföring.

Vi tror definitivt inte att man kan få tag i en bättre mäklare så tycker alla borde ha en Jimmy när de ska sälja! Läs mer
  • 2019-04-01

Medine I skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Kan varmt rekommendera Rambod Panjaki då jag var på en utav hans visningar. Trevlig, tillmötesgående och professionell i bemötandet dessutom snabb med återkoppling. Stort tack för allting Läs mer
    2019-04-07 Rambod P svarar Medine I
    Hej Medine

Tack, det värmer att höra det ifrån er. Hoppas att ni trivs enormt mycket i eran nya bostad. På återseende.

Ta hand om er
  • Therese K

2019-03-31

Therese K skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Kan varmt rekommendera Rambod till er mäklare. Med skicklighet och ett stort engagemang sålde han vår bostad. Han var lyhörd av våra önskemål och en vecka efter försäljning så köpte vi vår nya bostad. Tack! 💐 Läs mer
    2019-04-07 Rambod P svarar Therese K
    Hej Therese

Ett stort TACK ännu en gång för förtroendet. Kul att allt gick smidigt till med både försäljningen och köpet av eran bostad. Vi ses snart igen.

Ha det fint
  • 2019-03-27

Sarvin A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi hittade Jimmie genom att vi köpte en bostad av honom, redan då kände vi att han KAN sitt område. Vi har haft många som har varit sugna på att sälja vår bostad i Sundby men valde att välja Jimmie.
    Jimmie kändes inte bara som en mäklare utan mer som om man känt han länge. Han var snabb på att alltid svara ifall man hade funderingar eller frågor. Grymt bemötande!! Kommer absolut rekommendera han i framtiden om någon är sugen på att sälja!! Läs mer
  • Lesya G

2019-03-26

Lesya G skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag tycker att Jimmy är en bra mäklare, som hjälper varje kund på ett bra sätt. Han är hjälpsam, trevlig och ansvarsfull. Jag var jättenöjd . Tack! Läs mer
  • 2019-03-25

Rami I skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Efter att nästan hamna i avtalsbrott p.g.a en mäklare från HusmanHagberg som övervärderade vår bostadsrätt för att få radhuset vi kollade på sålt. Så räddade Yosef min familj i sista sekunden. Det är jag evigt tacksam för.
    En mäklare som har sina prioriteringar rätt och hjärtat på rätt plats.
    Jag kom i kontakt med Yosef tack vare en rekommendation från en god vän som själv jobbar som mäklare i en annan distrikt.
    Ska du sälja i Vällingby trakten?
    Tveka inte ta kontakt med Yousef om du vill ha en pålitlig mäklare som har stenkoll på området och som verkligen skippar den där mäklar snack säljandet och ger dig en korrekt värdering av bostaden där det stämmer till punkt och pricka.
    Jag kommer definitivt att kontakta Yousef igen.
    2019-04-03 Yosef L svarar Rami I
    Hej Rami,

Stort tack till förtroendet och för de underbara orden. Vi kanske ses en dag igen, dock hoppas vi på bättre förutsättningar ;)

Väl mött
  • Karin E

2019-03-25

Karin E skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Yosef är så positiv och tydlig, det kändes tryggt då detta var min första lägenhetensaffär (efter att ha köpt en helt ny från byggare.)
    Yosef både sålde min och jag fick ett bra pris, över förväntan. Han hjälpte mig även att köpa en, hjälpte mig ta beslutet.
    Jag kan verkligen rekommendera Yosef särskild om man är lite ny i detta med lägenhetensaffärer. Läs mer
    2019-03-25 Yosef L svarar Karin E
    Hej Karin,

Vill börja med att berätta att det varit ett nöje att få hjälpa dig med dina livs största affärer. Du har varit exemplarisk, både som köpare och säljare. Vi gjorde detta tillsammans, utan ditt slit och engagemang hade det inte gått så bra som det gjorde. Så tack för ett gott samarbete och tack för ditt fina omdöme. Jag är helt övertygad om att du kommer stortrivas i din nya lägenhet!

Vi hörs och ses snart igen :-)

Hälsningar,
    Yosef
  • 2019-03-24

Aio S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy lovade en hel del(!!) och levererade över förväntan på alla punkter (vilket är ytterst ovanligt när det kommer till säljare) samtidigt som han var väldigt ärlig och realistisk.

Inför min försäljning träffade jag flera andra mäklare och det blev ganska snabbt ett självklart val för mig att välja Jimmy.

Han ville redan från början göra det ”lilla extra” och gjorde det in i det sista (även när papperna var påskrivna och hans arvode utbetalt).

Med tanke på rådande marknad och konkurrens behövde jag en mäklare som kan mer än bara lägga upp en annons på Hemnet och stå för att ta emot folk på visningen.

Jimmy har alltid återkopplat väldigt snabbt och hållt mig väl uppdaterad under hela processen och fick både mig och köparen att känna oss väldigt nöjda med affären.

Jag rekomenderar Jimmy till andra och kommer själv att vända mig till honom nästa gång det är dags för försäljning. Läs mer
  • 2019-03-21

David J skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Sålde en bostadsrätt. Väldigt bra bemötande och mäklaren förklarade väldigt tydligt hur hela grejen fungerar med att sälja en bostad.

Bra kontakt på telefon och mail. Läs mer
    2019-03-25 Yosef L svarar David J
    Halloj David,

Kul att du är nöjd, och att vi tillslut lyckades hitta en bra köpare :-)

Tack så mycket att du tog din tid att skriva ett sånt bra omdöme. Uppskattas verkligen!

Vi hörs och ses!
  • Hans M

2019-03-20

Hans M skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Helt ok förutom ändringen av tiden för tillträdesmötet. Kunde varit tydligare med bekräftelse i rubriken och inte i brödtexten..
    Kostar en stjärna.. annars helt ok. Läs mer
  • Amir K

2019-03-19

Amir K skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag träffade Yosef i samband med en visning för en lägenheten i Hässelby då jag gått i köptankar.
    Tyvärr blev jag utbudad på just den lägenheten, men till min glada förvåning gick Yosef verkligen in för att hjälpa mig hitta en likvärdig lägenhet i samma område.
    Det dröjde inte länge innan han hade hittat just det, och detta med ett konstant glatt humör och genuint intresse för mina krav och kriterier.
    Yosef har ett fantastiskt bemötande som får en att känna sig bekväm igenom hela processen och engagerar sig verkligen för att ge det där lilla extra.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-03-25 Yosef L svarar Amir K
    Tjena Amir,

Det här är varför jag jobbar tidiga morgnar samt sena kvällar. Kundnöjdhet.

Jag kan inget annat än att tacka stort för de fina orden!! Det blev många visningar och en del budgivningar men tillslut hittade vi rätt. Jag är övertygad om att du, efter småfix i lägenheten, kommer trivas mer än förväntat.

Välkommen till Hässelby!
  • 2019-03-17

Samantha B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy levererar! Har sålde våran lägenhet inom 9 dagar med en visning! Måste bara tillägga att det fanns liknande lägenheter ute på marknaden i veckor utan bud, men han lyckades sälja våran inom kort. Helt otroligt han är lyhörd,smart, återkopplar och uppdaterar en snabbt och framför allt snäll och ödmjuk. Jag hade glömt att köpa bröd och bullar till fotograferingen men Jimmy köpte med sig som om det vore självklarhet. Han är räddare i nöden. Vi kunde inte ha valt en bättre mäklare. Bästa var att när vi skulle skriva under på kontraktet så värken vi som extra.är säljare eller köparen läste igenom pappret, alla skrev bara under. Han t.o.m frågade om vi inte ska läsa det igenom men alla sa NEJ. Så mycket litade vi på honom, vi trodde att det var bara vi säljarna som kände så men nej köparna kände likadant. Den som inte anlitar Jimmy går miste om det bästa servicen med klar språk och det lilla extra. Sist men inte minst, fotografen Robert är en kunnig, ödmjuk och väldigt hjälpsam kille. Vi var inte klara med stylingen i tid det var kaos när Robert kom till oss men han var hur lugn som helst och hjälpte oss att bära runt möblerna utan att klaga. Tack så mycket för all hjälp Robert.

Varma hälsningar
    Samantha Läs mer
    Lars K gillar detta
  • 2019-03-16

Lars K skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy har nyligen sålt två av familjens lägenheter på två attraktiva adresser i västerort. Han sålde båda två på första visningen! Den här killen har järnkoll på marknaden, tips, låt han styra upp affären om du vill ha erat objekt sålt fort! Han kan marknaden, ger ej säljare falska förhoppningar om hur marknaden är!
    Jimmy är ett proffs på att sälja även i en svårsåld avvaktande marknad!
    P.s Jimmys fotograf, Robert förtjänar också ett bra omdöme, grymt bra att jobba med varje gång. Läs mer
  • Mårten K

2019-03-15

Mårten K skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Träffade flera olika mäklare inför försäljningen av min lägenhet. Fanns inte ens en tvekan om att välja någon annan än Rambod och jag ångrar inte mitt beslut för en sekund.
    Rambod gör allt för att göra dig som kund nöjd och han levererar service på toppnivå från start till mål.
    Han vet definitivt vad han håller på med och gör allt för att nå ett så bra slutresultat som möjligt. Läs mer
    2019-04-07 Rambod P svarar Mårten K
    Tjenare Mårten

Allt började med en korv med bröd och en kall öl och det slutade med ett fint resultat. Tack och bock. Synd att ni flyttar från Vällingby men tveka inte att höra av dig om ni behöver hjälp med något i framtiden.

Se snart
  • 2019-03-15

Erik B skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jannike hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Vällingby. Hon är driven, trevlig och personifierar uttrycket "above and beyond" så pass mycket att vi blir lite oroliga för hur länge hon kommer att trivas med jobbet.

Vi har bara gott att säga om Jannike som har god kunskap om området och hon hjälpte oss också med värdefulla tips inför visning. Läs mer
    2019-03-15 Jannike C svarar Erik B
    Tack för så fina ord! Älskar mitt jobb så kommer nog bli många år framöver som jag jobbar kvar. Nu ska vi bara hjälpa er hitta ert drömhem också.
  • 2019-03-15

Annika N skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Vi är mycket nöjda med Carina. Hon är mycket professionell i sitt yrkesutövande. Hon ledde oss genom hela processen och var lyhörd för våra önskemål. Det känns bra att lämna över vårt hem sedan 35 år till en ny ung familj! Läs mer
  • CARL C

2019-03-14

CARL C skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Kan varmt rekommendera Rambod! Han hade full koll på området jag sålde i och tog sig an uppdraget utifrån min försäljningssituation. Även flexibel, lätt att jobba med och allmänt trevlig. Läs mer
    2019-03-14 Rambod P svarar CARL C
    Hej Carl

Stort grattis återigen till din nya bostad och återkom om du någongång behöver ha hjälp med något.

Ha en fin vår och sommar nu

MVH//Rambod
  • 2019-03-13

Gerassimos F skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    I slutet av oktober 2018 vilseledde Rambod Panjaki mig att underteckna avtal för att tillträda en bostadsrätt i Hässelby och utnyttjade det faktum att jag skulle resa bort till Afrika på uppdrag om några dagar. Avtalet var baserat att jag skulle få lånelöfte från SEB genom en kontakt som Rambod hade där, vid namn Zaid Youssif. Tillträdesdagen till bostadsrätten skulle vara 190301. Under tiden tog jag ut mina ägodelar från Pelikan förrådet i Bromma och flyttade in i bostadsrätten i fråga, till en början som hyresgäst. Jag följde Zaids instruktioner om avbetalning av mina blancolån, som skulle berättiga mig till lånelöfte, men när jag ansökte mot slutet av februari 2019 jobbade Zaid inte längre på SEB och jag fick avslag. Sedan dess har Rambod i princip gått upp i rök. Han låter bli att informera mig eller så är hans information och besked utomordentligt bristfälliga, jag vet inte ens med säkerhet vad som har hänt med min deposition. Jag tänker anmäla det hela till alla behöriga instanser och även gå till domstol om jag inte får upprättelse. Läs mer
  • 2019-03-13

JOHAN E skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Grymt trevlig, ärlig och proffsig mäklare! Rekommenderas starkt! +++++ Läs mer
    2019-03-13 Rambod P svarar JOHAN E
    Hej Johan

Härligt att se ni är nöjda med helheten. Hör gärna av er ifall ni vill ha hjälp med något i framtiden.

Allt gott
  • 2019-03-11

Caroline G skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi köpte bostad av stefan och han var väldigt proffsig från början till slutet.
    Han var alltid tillgänglig eller ringde upp om han inte kunde svara. Läs mer
  • 2019-03-10

Safiye A skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Tack vare Jannikes samarbete med banken så kunde jag få hjälp snabbare och jag kunde köpa lägenheten som jag annars skulle få stå över. Läs mer
    2019-03-11 Jannike C svarar Safiye A
    Hejsan Safiye, det är alltid roligt när man kan hjälpa till och verkligen göra skillnad. Jätte glad att du är nöjd och glad. Säg till när du är klar med din renovering så kan vi göra en uppdatering av värdet på lägenheten.
  • 2019-03-09

Gunilla Å skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Vi har både köpt och sålt villa med Carina Janson som mäklare. Hon är seriös, kunnig och påläst. Carina är lätt att prata med, har ett smidigt och flexibelt arbetssätt och - inte minst uppskattat - en mycket hög tillgänglighet! Läs mer
    2019-03-11 Carina J svarar Gunilla Å
    Tack Gunilla, vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Det har varit mycket trevligt att få hjälpa er med både köp och försäljning.
    Snart är det dags att ta över nya huset, det ska bli spännande att se vad ni planerar att göra framöver med det. Lycka till.

Jack M skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Yosef tog sig an uppdraget att sälja min lägenhet med glädje. Från första kontakt, alltid ett glatt humör och alltid tillgänglig via telefonsamtal/sms. Mycket snabb återkoppling med hjälp och svar på frågor genom hela processen. Utöver servicedelen som var 10/10 kan jag tillägga att han fick till en mycket bra affär - där även köparna var väldigt nöjda. Utfallet motsvarade våra förväntningar och det gick otroligt fort, vilket vittnar om en mycket god kännedom om området hos Yosef samt en kundbas hos Fastighetsbyrån överlag som heter duga. Läs mer
    2019-03-25 Yosef L svarar Jack M
    Tjena Jack,

Alltid ett nöje att ha med dig att göra! Ännu en gång bevisade vi varför Fastighetsbyrån har flest nöjda köpare/säljare. Tack för ett gott samarbete och grattis till perfekta köpare till din lägenhet.

Vi ses på tillträdesdagen, kom gärna in på en kaffe om du har vägarna förbi :)

Joanna M skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Sålde Maltesholmsvägen 154B. Hela prossecen gick väldigt smidigt. Fick lite mer för lägenheten än vi trodde. Otroligt Duktig mäklare som gjorde ett galant jobb. Läs mer
    2019-03-07 Yosef L svarar Joanna M
    Hej Joanna,

Tack så mycket för din Reco och de fina orden! :)

Sedan ska ni ha ett tack för all fix o trix ni hann ordna inför visningarna, underlättade mitt jobb.

Önskar er all lycka i framtiden!

Erik Z skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Sålde lägenhet med hjälp av Yosef och är mycket nöjd. Han har koll, är trevlig och levererade bra värde. Läs mer
    2019-03-07 Yosef L svarar Erik Z
    Halloj king!

Bravo att ni är nöjda, för det är jag också!! Tack för din reco och om du behöver tips om framtida köp/renoveringar så vet du var du når mig.

Ha det bäst i Thailand!!
  • Rebecka C

2019-03-06

Rebecka C skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Yosef hjälpte mig i köpet av min allra första lägenhet på bästa möjliga sätt, och jag är så glad över att det var just han som var ansvarig mäklare för objektet. Yosef har en lättsam och trevlig yta med ett tryggt och ärligt djup, och jag upplevde att han var lika mycket på min sida som på säljarens. Inga frågor har varit för små eller för stora, och Yosef har alltid återkommit snabbt med tydliga och lättförståeliga svar. Minsta lilla problem som uppstått har Yosef löst med bravur och jag är så tacksam för hans tjänster genom hela köpeprocessen. Det märks att Yosef är mån om sina kunder och vill att vi ska vara de mest nöjda i branschen. Jag kommer definitivt att kontakta Yosef när det är dags att ta nästa steg i min fastighetsresa! Läs mer
    2019-03-06 Yosef L svarar Rebecka C
    Heyy Rebecka!

Först och främst vill jag bara säga att det har varit ett nöje att ha både dig och Calle som kunder! Fantastiskt enkla att ha och göra med. Sedan måste jag tacka för de fina orden :-)

Vi både hörs och ses om några år när det blir dags igen.

Varma hälsningar,
    Rebecka C gillar detta
  • 2019-03-05

Monir S skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Sålt radhus.
    Proffsigt, vänligt, noggrann och engagerad.
    Överförväntan då hon ställde in sin semestern för att avsluta affären.

Rekommenderar varmt denna mäklare.
    Hon går den extra milen för sina klienter.

Grymt jobb Jannike!! Läs mer
    2019-03-05 Jannike C svarar Monir S
    Tack för fina rekommendationen Monir!
    Självklart ställer man upp och ändrar planer om det finns möjlighet. Hoppas ni kommer trivas lika bra på nya stället som ni har gjort på den vi sålde.
  • 2019-03-01

Malin F skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en toppenmäklare, alltid tillgänglig på telefon och man känner sig trygg med honom som mäklare. Läs mer
  • 2019-03-01

Christian F skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en mycket bra mäklare! Rekommenderas honom starkt!
    Han hjälpte oss snabbt med att sälja vår bostad, alltid anträffbar när man behövde få tag på honom.
    Vår lägenhet hade varit ute på "på gång" nästan ett år. När vi väl hittade den lägenhet vi ville köpa. Var Jimmy snabbt ute med vår lägenhet vi ville sälja och lyckades med det nästan inom 10 dagar. Båda parter var nöjda med processen!
    Tack för all hjälp Jimmy!
    /C & M Läs mer
  • 2019-02-28

Cecilia B skrev om Maria Lucini Lindermyr en del av Fastighetsbyrån Spånga
    Maria var tyvärr väldigt krånglig att ha att göra med. Ville ändra planer som såväl vi som köparna var nöjda med och försökte hävda att det var för säljarnas skull (när vi hade en parallell dialog med dem och visste vad de ville).

Vid kontraktsskrivningen var Maria sen samt väldigt stressande och otrevlig gentemot säljaren (som var en äldre herre med skakiga händer) när han inte skrev under så fort som hon önskat.

Jag skulle tyvärr inte rekommendera Maria. Det är tråkigt att säga men kombinationen av krångel, otrevlig ton och ett oproffsigt intryck ger dock det sammantagna betyget. Läs mer
    2019-02-28 Maria L svarar Cecilia B
    Hej Cecilia, jag har precis svarat på din medköpares kommentar och är väldigt ledsen över att ni kände som ni gjorde. Jag får upprepa att det inte är jag som bestämmer över tillträdesdatum och att ni kunde ha invänt till mig om det var något som inte passade. Och, som jag tidigare sa så försökte jag ge er ett val av plats för tillträde - det fanns inget tvång att byta plats utan en valmöjlighet. Hoppas ändå att ni trivs i ert nya hem!
  • 2019-02-27

Helene J skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Kunnig
    Trevlig
    Lätt att samarbeta med.
    Korrekt Läs mer
  • 2019-02-26

Åke J skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    1-plana villa som blivit såld.
    Väldigt bra och profissonellt arbete och bemötande.
    Levde verkligen upp tio mina förväntningar. Kan rekommendera honom till andra Läs mer

Stormbyvägen 2-4, 163 55 Spånga