Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Spånga-Tensta Solhem Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Spånga

Fastighetsbyrån Spånga

Stormbyvägen 2-4, 163 55 Spånga — Visa karta

Tänk dig hur det skulle vara att bo mitt i naturen men ha storstadspulsen inom räckhåll. Det är så det är att bo här i Spånga! Vi på Fastighetsbyrån hjälper dig att hitta rätt i detta vackra område, där du kan bo bland villaträdgårdar eller i toppmoderna lägenheter och radhus.

Är det hit du ska flytta ska du ta hjälp av oss. Vi har god koll på området, god koll på branschen och hyser ett stort engagemang för vårt jobb. Fastighetsbyrån är både Sverige och Stockholms största mäklarföretag och vi hjälper till med både köp och sälj. Välkommen!

Läs vad 1020 kunder tycker om Fastighetsbyrån Spånga

• 2019-06-23

Peter J skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Har sålt ett bostadsrättsradhus. Allt fungerade som det ska och Rambod var alltid glad och positiv. Läs mer
  • 2019-06-23

Veronica B skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Sålde mindre lgh i Råcksta.
    Fick bra bemötande av mäklare från första kontakten.
    Haft ett bra sammarbete, alltid kontaktbar och väldigt serviceinriktad.
    God förståelse i båda parters intresse till affären. Läs mer
  • 2019-06-22

Simona C skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Har bara gott att säga om samarbetet med Yosef! Läs mer
  • 2019-06-21

Douglas G skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag har köpt ett brf radhus i hässelby villastad och jag är så glad att jimmy var mäklaren.

Som 21 åring och köper en bostad så är det väldigt nervöst och ett ganska okänt område då jag är så ung men jimmy fick my att känna mig avslappnad och svarade på alla frågor vi hade.

Jag hade inga förväntningar innan men allt gick extremt bra och smidigt tack vare jimmy solkarin Läs mer
  • 2019-06-16

Hassan H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Har köpt och såld samma bostad med hjälp av Jimmy Solkarin, enkelt och smidigt, fick rätt bemötande och är nöjd med affären. Läs mer
  • 2019-06-15

Anita S skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Sålt en två rums lägenhet.
    Bra bemötande och professionell bedömning av pris och efterfrågan. Roligt med en mäklare som kan sitt område. Toppen 🙏 Läs mer
  • 2019-06-13

Barbro B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy är en trevlig, ambitiös mäklare, som utgett sig för att ha kompetens för uppdrag där Överförmyndaren är involverad.
    Dessvärre saboterade hans medarbetare på Fastighetsbyrån helt denna bild, när de under hans sjukfrånvaro, inte klarade av att avsluta affären på ett korrekt sätt. De bör ju ha fått tydliga instruktioner från Jimmy om hur detta avslut skulle handläggas. Detta orsakade mig som säljare stora problem med bank och myndighet. Läs mer
  • 2019-06-13

Wenche C skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Snabb, hjälpsam och trevlig 😊 Läs mer
  • 2019-06-12

Gustaf R skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Sålde ett radhus på Vällingbyhöjden. Trevlig, personlig och engagerad mäklare. Läs mer
  • Aubhro M

2019-06-10

Aubhro M skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    The Swedish real-estate market can look daunting to a non-Swede, esp. with almost all the legal and statutory information being in Swedish. Jimmy helped us navigate all formalities smoothly and we trusted him completely. He was very open about the terms of sale, the Association’s finances, and ran the bidding process in a very fair manner. There was complete support from his end during and after the sale. Jimmy was always available for the smallest of questions and even helped us visit our apartment to take measurements on a public holiday!
    Jimmy is a service-oriented professional and a gem of a guy! I will gladly use his services again and will encourage you to as well!

- Aubhro M. Läs mer
  • Cecilia B

2019-06-10

Cecilia B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi har haft stor hjälp av Jimmy i vår försäljning av bostad, men även i jakten på nytt hus har Jimmy hjälpt oss.
    Vi har med lätthet kunnat kontakta Jimmy för att få hans och hans kollegors syn på olika hus vi varit intresserade av.
    När vi väl hittade nytt hus gick försäljningen av vårt hus mycket snabbt och smidigt.
    Jimmy håller vad han lovar och gör det med stor skicklighet. Läs mer
  • 2019-06-10

Semra E skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Christian sålde ett parhus till oss i Sundby och var hjälpsam från första kontakt med förvisning till inflytt ett antal månader senare.
    Positivt att även byggaren fanns på plats vid visningen.

Om vi framöver önskar större hus, hoppas vi kunna kontakta Christian. Läs mer
    2019-06-10 Christian G svarar Semra E
    Hej Semra, och vad roligt att höra att ni är så nöjda! Och det är verkligen ett toppenfint hus ni har köpt.

Givetvis är ni mer än välkomna om ni vill köpa större hus, eller om det är något som helst annat jag kan hjälpa er med.

Ha en fantastisk sommar!
  • 2019-06-09

Magnus K skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi köpte ett radhus i ett område Stefan ofta säljer hus i. Mycket bra bemötande och ett lugn som gjorde att man litade på det som sades.

Har bara bra saker att säga om Stefan! Läs mer
  • 2019-06-07

Pia Nilsson H skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Köpt en lägenhet. Fick ett superbra bemötande och allt gick smidigt. Rekommenderar starkt Läs mer
  • 2019-06-01

Ali R skrev om Christian Göransson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Allt var super!!! Väldigt trevlig och proffesionellt skött utav mäklaren. Läs mer
    2019-06-03 Christian G svarar Ali R
    Stort tack för den fina rekommendationen!

Vi hörs och ses vidare!
  • Edhem V

2019-06-01

Edhem V skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Sålde lägenhet, snabb och smidigt affär. Läs mer
  • 2019-05-30

Thair E skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag har köpt en villa.
    Jag blev bemött med ett trevligt professionell sätt.

Jag har förväntat att mäklaren ska vara trevlig, trasparant, informativ och stödjer mig under processen och så var Carina.

Jag tycker att Carina har hållit samma trevlig och informativ beteende och tog mina frågor på allvar under alla tillfällen. Utöver detta har hon bra förståelse för byggnader/husen och deras material.

Allt detta gjorde att min förtroende på henne och trivsel ökte under tiden och jag började följa de objekten som hon säljer tills jag köpte en av dem.

Thair Ebraheem Läs mer
  • Rebin S

2019-05-29

Rebin S skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag var länge i tankar om att sälja min lägenhet och träffade massa mäklare i området. Jag kände mig aldrig övertygad och var osäker på vem jag ville gå med, men vid första kontakt med Jimmy visste jag att jag hade träffat rätt. Från start till mål har Jimmy hållt vad han lovat och levererat utöver! Jag kommer utan tvekan rekommendera Jimmy vidare! Läs mer
  • 2019-05-29

Ulla R skrev om Romeo Amsieh en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag har sålt ett parhus. Med Romeos hjälp har det gått smidigt och enkelt. Vi gjorde upp en plan som vi sedan anpassade efter situationen. Jag har kännt mig trygg under hela processen. Romeo har varit tillgänglig, vänlig och hjälpsam. Skulle gärna anlita honom igen! Läs mer
  • 2019-05-28

Erica V skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    trevlig, professionell, kunnig, gjorde sitt jobb snabbt och effektivt. Sålde min lgh på en vecka. engagerad i sitt yrke, människokännare som känns trovärdig.

Jag kan absolut rekomendera Rambod Panjaki till andra Läs mer
  • 2019-05-28

Sonja Helena P skrev om Maria Lucini Lindermyr en del av Fastighetsbyrån Spånga
    Sålt en villa i Spånga, Stockholm.

Har blivit mycket trevligt bemött.

Förväntningar: snabb affär till begärt pris. Affär över all förväntan.

Mycket nöjd. Proffsig mäklare. Läs mer
    2019-05-28 Maria L svarar Sonja Helena P
    Tack Sonja, det var mycket trevligt att få hjälpa er ! Ha en trevlig sommar tills vi ses igen. Med vänlig hälsning Maria Lucini Lindermyr, Fastighetsbyrån
  • 2019-05-25

Markus O skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Köpte en lägenhet, lite fel i beskrivningen av lägenheten men köpet gick väldigt bra och smidigt! Överlag en väldigt bra upplevelse. Läs mer
  • 2019-05-20

Armine T skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag har köpt en bostadsrätt med hjälp av Rambod. Han är väldigt snäll, sakkunnig och hjälpsam person. Han var väldigt noggrann med att förklara för mig hur allting går till då det var mitt första köp av bostad. Rambod vill ens bästa, han försöker sitt bästa för att du ska få den bästa köpupplelevsen.
    Stort tack till Rambod för en bra affär! Läs mer
  • MARIE-LOUISE L

2019-05-20

MARIE-LOUISE L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Tack för trevligt bemötande och hjälp vid köp av ny lägenhet! Bra stöd och kunnighet när det gäller bl a det juridiska vid köpet av bostadsrätt och vad man ska tänka på. Läs mer
  • 2019-05-19

Lisbeth B skrev om Stefan Berglund en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag har sålt min villa och är mycket nöjd med bemötande och kontakt under försäljningen.
    Har känt mig trygg under en jobbig tid. Läs mer
    2019-05-30 Stefan B svarar Lisbeth B
    Hej Lisbeth! Jättekul att du känner dig nöjd med mitt arbete! Det har varit trevligt att lära känna dig och jag hoppas du ska trivas i din nya bostad! Vi hörs snart igen. Bästa hälsningar Stefan
  • 2019-05-16

Fritz erick L skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag köpte ett lägenhet och han som mäklare var mycket bra, hjälpte snabbt. Läs mer
  • 2019-05-15

Fredrik K skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jättetrevlig och hjälpsam! Alltid tillgänlig vid frågor och väldigt pedagogisk. Läs mer
  • 2019-05-14

Colin G skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    I bought an apartment in vällingby from Yosef. From the first meeting he was professional, friendly and efficient. He could answer any and all questions and was easy to get hold of. Läs mer
  • 2019-05-12

PER-ARTUR H skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Den här våren hade vi bestämt oss för att det var dags. Vi hade inte bostadsrätten ute till försäljning, den låg på ”På Gång” men Jimmy visste vårt begärda pris och var informerad om att det var läge snart. I april hörde Jimmy av sig. En klient var på en visning men var inte riktigt nöjd. Jimmy tipsade klienten om vår lägenhet och han ville gärna ha en privat visning. Några dagar efter visningen träffades vi igen och skrev kontrakt med köparen. Tack vare Jimmys kontaktnät och att han har sån koll på sina klienters önskemål så blev detta en lyckad affär för oss. Vi rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • 2019-05-12

Leyla K skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag har köpt en lägenhet som har 3 rum. Jag blev bemött på en jätte trevlig samt på ett respektfullt sätt. Läs mer
  • FEDERICO L

2019-05-12

FEDERICO L skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy hjälpte mig med försäljningen av min 2a på 55 kvm. Försäljningen gick väldigt snabbt och till önskat pris, och då han använde sig av sitt omfattande kontaktnät av spekulanter slutfördes försäljningen innan öppen visning, vilket jag verkligen uppskattade. Förutom att ha hjälpt mig med försäljningen av min lägenhet är han en stor hjälp i letan efter en ny. Han gör verkligen det där lilla extra och jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-05-11

SONJA B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi är mycket nöjda med hela processen. Vår lägenhet blev såld efter endast en privat visning. Allt gick snabbt och smidigt. Jimmy är trevlig och professionell. Vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2019-05-10

Basak A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Hon är fantastik hjälper mycket hon kan Läs mer
  • 2019-05-07

Azamat S skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag har köpt en lägenhet och är nöjd med min bostad. Mäklaren Jannike var väldigt trevligt och ansvarigt för sitt arbete. Jag är tacksam för henne. Läs mer
    2019-05-08 Jannike C svarar Azamat S
    Tack för fina rekommendationen! Hoppas du kommer trivas i ditt nya hem.
  • 2019-05-07

Victoria V skrev om Maria Lucini Lindermyr en del av Fastighetsbyrån Spånga
    Maria har sålt vårt hus. Det startade med en rekommendation från byrån i Nacka. Maria kom till oss och värderade huset till 8 milj. tyvärr uppdagades fukt vid besiktning, här hade Maria kunnat med sin erfarenhet som mäklare sagt att det är oerhört svårt att sälja en bostad på denna marknad med fukt. Hon borde rått oss till åtgärd omedelbart. Vilket bi valde sedan men försent. Här börjar missnöjet. Svag rådgivning, inga taktiker, svag feed back efter visningar. Visst är vi fler än Maria i affären, och har delat ansvar. Men vi använder mäklare för expertisen. Här brast det. Vi hade under tiden velat byta mäklare, tiden stod i vägen bara. Från värderat hus om 8 milj blev en försäljning på 6 420 000kr det var vår familjs misstag! Läs mer
    2019-05-08 Maria L svarar Victoria V
    Hej Victoria, jag har läst vad du skriver och är oerhört ledsen över att ni upplevt detta. Jag har varit väldigt noggrann med feedback efter varje visning och fuktens omfattning visste varken ni eller jag förrän den utökade undersökningen visade på stora brister och då hade tiden redan börjat ticka. Vi hade samtal såväl om taktiken med fortsatta visningar som angående hur fukten skulle hanteras. Tyvärr fanns det andra faktorer som spelade in i varför intresserade spekulanter valde bort huset och det hade i flera fall mer med skolupptagningsområdet att göra än husets skick, vilket jag också varit tydlig med när jag fick veta hur spekulanterna kände. Hade jag vetat om fuktproblemet så hade jag nog aldrig ens vågat närma mig en så hög värdering och hade ni velat byta mäklare under dessa månader så hade jag självklart inte motsatt mig det. Önskar er lycka till med flytten och önskar er allt gott.

Elin W skrev om Carina Janson en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    Jag och min sambo har köp ett fristående hus. Carina har varit helt fantastisk och hjälpt till på alla möjliga sätt. Kan starkt rekommendera henne. Läs mer
  • MARC CHRISTIAN TILANGER P M

2019-05-06

MARC CHRISTIAN TILANGER P M skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag både köpte och sålde med hjälp av Rambod. Han är professionell och kunnig men framförallt lyhörd och ärlig. Söker du en passionerad och energisk mäklare som älskar sitt jobb och som erbjuder en mer personlig approach samt skräddarsydd affär, är Rambod Panjaki rätt val. Jag uppskattar framförallt tillgängligheten under köp och säljprocessen, jag kunde få snabba svar dygnet runt på tele, sms, mejl, PM och DM. En mäklare som helt klart sticker ut från mängden! Läs mer

Ulla Bjernstad N skrev om Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Hässelby
    En snabb försäljning mycket tack vare att den var förberedd. Ung och optimistisk mäklare. Läs mer

Ivar A skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Köpt av Rambo.

Blev proffsigt bemött av en mäklare som hade koll på det mesta. Var tydlig i sitt sätt att kommunicera och ingav trygghet.

Har höga förväntningar på mäklaren som Rambo uppnådde på ett mkt proffsigt sätt.

Mkt nöjd med mäklaren som jag garanterat kommer att rekommendera vidare och även kontakta om jag behöver hjälp framöver. Läs mer
  • 2019-05-05

Ozoda U skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Vi har köpt en lägenhet där vi önskade. Redan från första gången blev vi väl bemöt av Jannike och hon kunde förstå jättebra våra förväntningar. Med hennes goda råd blev vi ganska nöjda med vår lägenhet. Läs mer
    2019-05-06 Jannike C svarar Ozoda U
    Roligt att jag lyckades hitta rätt lägenhet till er tillslut. Hoppas ni kommer trivas!
  • Faridullah A

2019-05-02

Faridullah A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy var en bra och duktig person. Läs mer
  • 2019-04-30

Behnaz B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag har köpt en lägenhet(Blomsterkungsvägen 116B) och har hittat annonsen i Hemnet.se.

Jag är väldigt som en kund och väldigt tacksam .

Jimmy är jätteduktig och väldigt snäll. Läs mer
  • 2019-04-29

Johanna A skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jimmy sålde en lägenhet i nyproduktion till oss och har skött sitt åtagande utmärkt. Han har varit kunnig och noggrann och professionell på alla sätt. Hans bemötande har varit mycket bra och han har levt upp till alla förväntningar. Läs mer
  • 2019-04-29

Rebwar I skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag köpte en lägenhet i Vällingby. Allt som gället det var utmärkt och tydligt från början. inga konstigheter med info, processen och överföringar. Läs mer
    2019-04-29 Jannike C svarar Rebwar I
    Tack för din fina rekommendation. Hoppas ni kommer vara nöjda med nya lägenheten. Hör av dig efter du renoverat så kan jag självklart hjälpa dig med en ny värdering till banken.
  • Anna D

2019-04-25

Anna D skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Det märks tydligt att Rambod har en stark passion för sitt arbete och överträffar mina förväntningar på honom som mäklare! Blev supernöjd!! Läs mer
  • 2019-04-25

Stefan P skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Rambod är smidig med servicekänsla. Det var inte en lägenhet som sålde sig själv utan han fick jobba hårt för att lyckas. Läs mer
  • 2019-04-24

SELDA B skrev om Rambod Panjaki en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Rambod är en professionell mäklare som jag kan starkt rekommendera till andra. Jag fick direkt förtroende för honom...en trevlig, ärlig, tydlig, social som brinner för sitt arbete. Den bästa mäklaren som jag har träffat hittills! Stort tack för hjälpen Rambod. Läs mer
  • 2019-04-23

Thomas B skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Kändes som att Jimmy var precis lika engagerad i min bostadsaffär som jag själv var. Det är ju alltid stora affärer detta för vanliga människor och därför så tryggt att känna just så hela vägen. Läs mer
  • 2019-04-23

Maryam Z skrev om Jannike Swacke Clarke en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    Jag har Köp lägenhet. Jag är nöjd för allt. Läs mer
    2019-04-23 Jannike C svarar Maryam Z
    Tack så mycket! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hem.
  • HAI HA N

2019-04-22

HAI HA N skrev om Jimmy Solkarin en del av Fastighetsbyrån Vällingby
    bästa mäklare, som hjälper kund på ett bra sätt. Han är hjälpsam, trevlig och ansvarsfull. Jag var jättenöjd . Tack så mycket ! Läs mer

Stormbyvägen 2-4, 163 55 Spånga