Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Spånga-Tensta Solhem Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Spånga

Fastighetsbyrån Spånga

Stormbyvägen 2-4, 163 55 Spånga — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Spånga och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 29 kunder tycker om Fastighetsbyrån Spånga

• Jeanette S
    Jeanette S skrev om Karin Normark en del av Fastighetsbyrån Spånga
    Vi är jättenöjda med hur Karin Normark på Fastighetsbyrån förmedlade vårt hus. Mycket professionellt och med stort engagemang och en genuin omtanke. Våra varmaste rekommendationer.
    2016-11-28 Karin N svarar Jeanette S
    Tack Jeanette! Önskar allt gott framöver och är tacksam att jag fick förtroendet att förmedla er vackra fastighet!
  • Annelie S
    Annelie S skrev om Karin Normark en del av Fastighetsbyrån Spånga
    Tyckte första besöket gav ett väldigt förtroendeingivande och seriöst intryck av er fastighetsbyrå.
    Karin tog gott om tid på sig och gick igenom alla rum och detaljer noggrant för att kunna göra en relevant och seriös värdering att utgå ifrån vid försäljningen.

Vi fick mycket informativ kring själva försäljningsprocessen och allt som hör därtill samt fick vi även del av bra dokumentation kopplat till denna.

Karin var väldigt engagerad under själva försäljningsprocessen och höll oss informerade löpande. Hon ställde även upp på flera extra visningar i sista sekund när nya spekulanter dök upp trots att det innebar en del extra arbete och sen arbetstid för henne!

Vi är väldigt nöjda :-)
    2016-10-07 Karin N svarar Annelie S
    Tack för fina ord och för att jag fick förtroendet att förmedla er fastighet! Jag önskar er stort lycka till och hoppas att ni får uppleva många mysiga stunder med härliga café- och restaurangbesök i era nya kvarter!
  • Sven F
    Sven F skrev om Karin Normark en del av Fastighetsbyrån Spånga
    Karin Normark har på ett enastående professionellt och korrekt sätt genomfört försäljningen av vår fastighet.
    Hon har dessutom varit inlyssnande och lyhörd samt tagit till sig våra synpunkter.
    Jag kan varmt rekommendera Karin Normark som mäklare
    2016-09-19 Karin N svarar Sven F
    Tack! Jag hoppas att ni ska trivas riktigt bra med ert nya boende och ser fram emot att träffas när det blir dags för tillträde. Allt gott!
  • Gunvor A
    Gunvor A skrev om Karin Normark en del av Fastighetsbyrån Spånga
    Karin kontaktade oss väldigt snabbt. En tidsplan upprättades och Karin var mycket lyhörd inför våra önskemål och tankar om hur försäljningen skulle gå till och när i tiden vi önskade lämna över. Vi kände oss trygga och väldigt väl bemötta.
    Rekommenderar Karin med varm hand.
    2016-09-08 Karin N svarar Gunvor A
    Tack! Det har varit så trevligt att samarbeta med er. Önskar en fin höst, hälsa så gott!
  • Eva F
    Eva F skrev om Karin Normark en del av Fastighetsbyrån Spånga
    Enbart positivt bemötande och ett trevligt sätt att bemöta kunden på.
    2016-08-24 Karin N svarar Eva F
    Tack - det var roligt att hjälpa er med försäljningen och jag hoppas att Stina trivs bra med det nya boendet!
  • Esa S
    Esa S skrev om Karin Normark en del av Fastighetsbyrån Spånga
    Som köpare så tycker jag att hon agerade professionellt. Ingen kritik men inte heller något utöver det vanliga. Om jag jämför med Skandiamäklaren som sålde huset i Kungsängen så är Karin närmare rekommenderas än Helt OK. Skandiamäklarna skulle jag inte anlita igen men Fastighetsbyrån skulle jag kunna anlita.
    2016-08-24 Karin N svarar Esa S
    Hej Esa! Roligt att höra att du är positivt inställd till att anlita Fastighetsbyrån. Hoppas ni ska trivas i den nya bostaden. Hör av dig om det är något ytterligare jag kan hjälpa till med!
  • .
    . skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Mäklaren var lyhörd och mycket kunnig och skötte hela affären proffsigt och smidigt och respektfullt mot båda parter
  • Sabo A
    Sabo A skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Hon är en mycket trävligt person, och duktigt på det hon gör, ärligt och bryr sig om sina kunder.
    2015-06-15 Annie G svarar Sabo A
    Tack jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad. Med vänlig hälsning Annie Gahm
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Professionellt och tryggt. Hon var välinformerad och lättillgänglig. Effektiv och trovärdig. Mycket bra.
    2015-01-22 Annie G svarar Joakim S
    Tack Joakim vad roligt att ni är nöjda. Grattis till att det gick så bra och snabbt med er egen försäljning.
  • David E
    David E skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Kontakten med Fastighetsbyrån var bra på alla sätt, rekommenderas!
  • Maud Sofia W
    Maud Sofia W skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Ett stort och vart tack till Joana Demir för hennes fantastiska uppställning för oss i samband med vår försäljnig. En del av hennes semestertid gick åt för att hjälpa oss hämtning på flygplats, undanplockning inför fotografering m m. Många skratt o svettdroppar blev det. Vill varmt rekommendera Joana Demir! M v h Maud Wallin
  • Jessica J
    Jessica J skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Trevlig bemötande. Proffsigt. Vi sålde vårt hus. Mäklartjänsten var i dyraste lager, 2,25 %.
  • Bo L
    Bo L skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Mycket bra mäklare Hans Genter
  • Martin R
    Martin R skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Bra och professionellt bemötande. Noggrann och påläst. Trevlig!
  • Lisa R
    Lisa R skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Bra, proffesionellt bemötande. Förtroendeingivande och trevlig.
  • Kristoffer J
    Kristoffer J skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Ger ett seriöst och bra intryck
  • Katarina L
    Katarina L skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Mycket trevlig och proffsig mäklare.
  • Tomas B
    Tomas B skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Bra upplägg, effektivt genomförande, bra och snabb kommunikation och återkoppling.
  • Per M
    Per M skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Vi köpte vårt nya hus genom Fastighetsbyrån och det var väldigt enkelt och tryggt och trevligt.
    2014-05-14 Annie G svarar Per M
    Hej Per, vad roligt att höra att husköpet kändes bra. Vi ses i sommar på tillträdet jag hör av mig närmare om tid. Med vänlig hälsning Annie Gahm
  • Hamid Reza G
    Hamid Reza G skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Bemötandet från mäklarevar bra och aktiv som jag säljare hade inga problem med affären. Jag mycket nöjd med den del värdet som betalade och verkligen uppskattar betalningen.
  • Martin P
    Martin P skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Köpte hus genom henne. Gav ett ärligt intryck vilket många mäklare inte gör. Dock inte rätt person att ställa byggnadstekniska frågor eller liknande till, processer och papper verkade hon kunna väl nog.
  • Martin B
    Martin B skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Slarvig hantering av besiktningsprotokoll. Stundtals oseriöst intryck som gav mig som köpare kalla fötter. Bagstelisering av relevant information. Skulle inte rekommendera denna mäklare. Dock gjorde hon i slutändan ändå sitt jobb.
  • Kristina T
    Kristina T skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Duktig, kunnig och tillgänglig
  • Jonas F
    Jonas F skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Allt runt min försäljning av mitt hus gick över förväntan
  • Maria R
    Maria R skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Bra bemötande och service vid vårat husköp förra året! Rekommenderas.
  • Krister H
    Krister H skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Bra professionellt bemötande, förtroendeingivande, både företaget och denna mäklare. Väl genomförd affär, helt utan problem.
  • Åke C
    Åke C skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Mycket nöjd sålde vårat hus på kort tid och med bra förtjänst
  • Johan B
    Johan B skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Fastighetsbyrån jobbar på ett förtroende givande sätt och hade svar på de frågor som kom upp vid vårt köp
  • Lilly H
    Lilly H skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Vägen till en lyckad försäljning blev mycket kortare än vi trott tack vare proffsig mäklare!

Stormbyvägen 2-4, 163 55 Spånga