Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Spånga-Tensta Solhem Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Spånga

Fastighetsbyrån Spånga

Stormbyvägen 2-4, 163 55 Spånga — Visa karta

Tänk dig hur det skulle vara att bo mitt i naturen men ha storstadspulsen inom räckhåll. Det är så det är att bo här i Spånga! Vi på Fastighetsbyrån hjälper dig att hitta rätt i detta vackra område, där du kan bo bland villaträdgårdar eller i toppmoderna lägenheter och radhus.

Är det hit du ska flytta ska du ta hjälp av oss. Vi har god koll på området, god koll på branschen och hyser ett stort engagemang för vårt jobb. Fastighetsbyrån är både Sverige och Stockholms största mäklarföretag och vi hjälper till med både köp och sälj. Välkommen!

Läs vad 29 kunder tycker om Fastighetsbyrån Spånga

• Peter Kurt Adolf R
    Peter Kurt Adolf R skrev om Maria Lucini Lindermyr en del av Fastighetsbyrån Spånga
    Strukturerad och tydlig, känns rutinerad. Gör det hon ska och med bra kommunikation. Avslutade vår försäljning på ett bra sätt.
  • Lars-Åke Martin
    Lars-Åke Martin skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Är helt nöjd med kontakt, förberedelser och försäljning.
    Extra plus till en bra fotograf och mycket fina bilder!
  • Kerstin J
    Kerstin J skrev om Maria Lucini Lindermyr en del av Fastighetsbyrån Spånga
    Ett stort engagemang och positiv inställning samt lyhörd!
    Har bara positiva ord att framföra avseende utfört arbete!
    2017-11-10 Representant för Fastighetsbyrån svarar Kerstin J
    Tack så mycket för fina rekommendationer ! Det har varit ett nöje att få samarbeta med er och jag önskar er lycka till med er nya bostad.
    Med vänlig hälsning, Maria L Lindermyr, Fastighetsbyrån
  • Johanna N
    Johanna N skrev om Maria Lucini Lindermyr en del av Fastighetsbyrån Spånga
    Trevlig kontakt! Lättsam att ha att göra med, uppdaterade hela tiden med status.
    2017-11-10 Representant för Fastighetsbyrån svarar Johanna N
    Vad roligt att höra Johanna! Och det känns så bra att ha fått "hitta hem" till dig och din lilla familj!
    Med vänliga hälsningar, Maria L Lindermyr, Fastighetsbyrån
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    mycket professionellt och engagerad mäklare
  • Eva F
    Eva F skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Enbart positivt bemötande och ett trevligt sätt att bemöta kunden på.
    2016-08-24 Karin N svarar Eva F
    Tack - det var roligt att hjälpa er med försäljningen och jag hoppas att Stina trivs bra med det nya boendet!
  • .
    . skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Mäklaren var lyhörd och mycket kunnig och skötte hela affären proffsigt och smidigt och respektfullt mot båda parter
  • Sabo A
    Sabo A skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Hon är en mycket trävligt person, och duktigt på det hon gör, ärligt och bryr sig om sina kunder.
    2015-06-15 Annie G svarar Sabo A
    Tack jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad. Med vänlig hälsning Annie Gahm
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Professionellt och tryggt. Hon var välinformerad och lättillgänglig. Effektiv och trovärdig. Mycket bra.
    2015-01-22 Annie G svarar Joakim S
    Tack Joakim vad roligt att ni är nöjda. Grattis till att det gick så bra och snabbt med er egen försäljning.
  • David E
    David E skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Kontakten med Fastighetsbyrån var bra på alla sätt, rekommenderas!
  • Maud Sofia W
    Maud Sofia W skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Ett stort och vart tack till Joana Demir för hennes fantastiska uppställning för oss i samband med vår försäljnig. En del av hennes semestertid gick åt för att hjälpa oss hämtning på flygplats, undanplockning inför fotografering m m. Många skratt o svettdroppar blev det. Vill varmt rekommendera Joana Demir! M v h Maud Wallin
  • Jessica J
    Jessica J skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Trevlig bemötande. Proffsigt. Vi sålde vårt hus. Mäklartjänsten var i dyraste lager, 2,25 %.
  • Bo L
    Bo L skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Mycket bra mäklare Hans Genter
  • Martin R
    Martin R skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Bra och professionellt bemötande. Noggrann och påläst. Trevlig!
  • Lisa R
    Lisa R skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Bra, proffesionellt bemötande. Förtroendeingivande och trevlig.
  • Kristoffer J
    Kristoffer J skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Ger ett seriöst och bra intryck
  • Katarina L
    Katarina L skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Mycket trevlig och proffsig mäklare.
  • Tomas B
    Tomas B skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Bra upplägg, effektivt genomförande, bra och snabb kommunikation och återkoppling.
  • Per M
    Per M skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Vi köpte vårt nya hus genom Fastighetsbyrån och det var väldigt enkelt och tryggt och trevligt.
    2014-05-14 Annie G svarar Per M
    Hej Per, vad roligt att höra att husköpet kändes bra. Vi ses i sommar på tillträdet jag hör av mig närmare om tid. Med vänlig hälsning Annie Gahm
  • Hamid Reza G
    Hamid Reza G skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Bemötandet från mäklarevar bra och aktiv som jag säljare hade inga problem med affären. Jag mycket nöjd med den del värdet som betalade och verkligen uppskattar betalningen.
  • Martin P
    Martin P skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Köpte hus genom henne. Gav ett ärligt intryck vilket många mäklare inte gör. Dock inte rätt person att ställa byggnadstekniska frågor eller liknande till, processer och papper verkade hon kunna väl nog.
  • Martin B
    Martin B skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Slarvig hantering av besiktningsprotokoll. Stundtals oseriöst intryck som gav mig som köpare kalla fötter. Bagstelisering av relevant information. Skulle inte rekommendera denna mäklare. Dock gjorde hon i slutändan ändå sitt jobb.
  • Kristina T
    Kristina T skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Duktig, kunnig och tillgänglig
  • Jonas F
    Jonas F skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Allt runt min försäljning av mitt hus gick över förväntan
  • Maria R
    Maria R skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Bra bemötande och service vid vårat husköp förra året! Rekommenderas.
  • Krister H
    Krister H skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Bra professionellt bemötande, förtroendeingivande, både företaget och denna mäklare. Väl genomförd affär, helt utan problem.
  • Åke C
    Åke C skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Mycket nöjd sålde vårat hus på kort tid och med bra förtjänst
  • Johan B
    Johan B skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Fastighetsbyrån jobbar på ett förtroende givande sätt och hade svar på de frågor som kom upp vid vårt köp
  • Lilly H
    Lilly H skrev om Fastighetsbyrån Spånga
    Vägen till en lyckad försäljning blev mycket kortare än vi trott tack vare proffsig mäklare!

Stormbyvägen 2-4, 163 55 Spånga