en del av Fastighetsbyrån Spånga

4.7 / 5 i betyg — 6 rekommendationer

Läs vad 6 användare tycker om Karin Normark

• Jeanette S
    Jeanette S skrev om Karin Normark en del av Fastighetsbyrån Spånga
    Vi är jättenöjda med hur Karin Normark på Fastighetsbyrån förmedlade vårt hus. Mycket professionellt och med stort engagemang och en genuin omtanke. Våra varmaste rekommendationer.
    2016-11-28 Karin N svarar Jeanette S
    Tack Jeanette! Önskar allt gott framöver och är tacksam att jag fick förtroendet att förmedla er vackra fastighet!
  • Annelie S
    Annelie S skrev om Karin Normark en del av Fastighetsbyrån Spånga
    Tyckte första besöket gav ett väldigt förtroendeingivande och seriöst intryck av er fastighetsbyrå.
    Karin tog gott om tid på sig och gick igenom alla rum och detaljer noggrant för att kunna göra en relevant och seriös värdering att utgå ifrån vid försäljningen.

Vi fick mycket informativ kring själva försäljningsprocessen och allt som hör därtill samt fick vi även del av bra dokumentation kopplat till denna.

Karin var väldigt engagerad under själva försäljningsprocessen och höll oss informerade löpande. Hon ställde även upp på flera extra visningar i sista sekund när nya spekulanter dök upp trots att det innebar en del extra arbete och sen arbetstid för henne!

Vi är väldigt nöjda :-)
    2016-10-07 Karin N svarar Annelie S
    Tack för fina ord och för att jag fick förtroendet att förmedla er fastighet! Jag önskar er stort lycka till och hoppas att ni får uppleva många mysiga stunder med härliga café- och restaurangbesök i era nya kvarter!
  • Sven F
    Sven F skrev om Karin Normark en del av Fastighetsbyrån Spånga
    Karin Normark har på ett enastående professionellt och korrekt sätt genomfört försäljningen av vår fastighet.
    Hon har dessutom varit inlyssnande och lyhörd samt tagit till sig våra synpunkter.
    Jag kan varmt rekommendera Karin Normark som mäklare
    2016-09-19 Karin N svarar Sven F
    Tack! Jag hoppas att ni ska trivas riktigt bra med ert nya boende och ser fram emot att träffas när det blir dags för tillträde. Allt gott!
  • Gunvor A
    Gunvor A skrev om Karin Normark en del av Fastighetsbyrån Spånga
    Karin kontaktade oss väldigt snabbt. En tidsplan upprättades och Karin var mycket lyhörd inför våra önskemål och tankar om hur försäljningen skulle gå till och när i tiden vi önskade lämna över. Vi kände oss trygga och väldigt väl bemötta.
    Rekommenderar Karin med varm hand.
    2016-09-08 Karin N svarar Gunvor A
    Tack! Det har varit så trevligt att samarbeta med er. Önskar en fin höst, hälsa så gott!
  • Eva F
    Eva F skrev om Karin Normark en del av Fastighetsbyrån Spånga
    Enbart positivt bemötande och ett trevligt sätt att bemöta kunden på.
    2016-08-24 Karin N svarar Eva F
    Tack - det var roligt att hjälpa er med försäljningen och jag hoppas att Stina trivs bra med det nya boendet!
  • Esa S
    Esa S skrev om Karin Normark en del av Fastighetsbyrån Spånga
    Som köpare så tycker jag att hon agerade professionellt. Ingen kritik men inte heller något utöver det vanliga. Om jag jämför med Skandiamäklaren som sålde huset i Kungsängen så är Karin närmare rekommenderas än Helt OK. Skandiamäklarna skulle jag inte anlita igen men Fastighetsbyrån skulle jag kunna anlita.
    2016-08-24 Karin N svarar Esa S
    Hej Esa! Roligt att höra att du är positivt inställd till att anlita Fastighetsbyrån. Hoppas ni ska trivas i den nya bostaden. Hör av dig om det är något ytterligare jag kan hjälpa till med!

Stormbyvägen 2-4, 163 55 Spånga