Joakim Pettersson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 56 Läs vad Joakim Pettersson

• Joanna S köpte sitt hus med hjälp av Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-02-26

Svenshögen
    Vi har köpt bostad! Allt gick snabbt och smidigt! Förklarade allt bra m.m! Läs mer
  • Jim L sålde sitt hus med hjälp av Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-01-19

Svenshögen
    Har både köpt och sålt hus via Joakim och alltid känt att det varit proffesionellt och seriöst. Han är tillmötesgående och hjälpsam när det kommer till allt som har med försäljning och köp att göra. Läs mer
  • Tina T köpte sitt hus med hjälp av Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-12-29

Stenungsund
    Proffsig och trevlig. Väl informerad om bostaden och kunnig. Läs mer
  • Abolghassem M köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-12-16

Jag köpte lägenheten på Uppegårdsvägen 62, Stenungsund.
    Joakim var informerande och problemlösande.
    Jag är mycket nöjd Läs mer
  • Tobias N köpte sitt hus med hjälp av Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-12-02

Stenungsund
    Köpte en Villa i Stenungsund. Joakim var informativ och tydlig vilket jag uppskattar mycket. Eftersom det är mycket information och papper är det bra när han ringar det viktigaste och att man kan ta detaljer vid behov. Han var även snabb med svar vid kontakt under processen vilket var en trygghet för mig. Läs mer
  • Charlott Johanna K sålde sitt hus med hjälp av Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-11-17

Stenungsund
    Sålt ett radhus och haft ett fantastiskt samarbete från dag 1.

Rekommenderar fastighetsbyrån och Joakim Pettersson varmt! Läs mer
  • Åsa I köpte sitt hus med hjälp av Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-11-06

Stora Höga
    Trevlig och kunnig, personligt engagerad och trygg person som jag kände förtroende för. Läs mer
  • Julia Erika E sålde sitt hus med hjälp av Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-11-03

Sålt radhus.
    Joacim har under flera år stöttas os i vårt letande efter ett nytt hem. Vi har alltid kunnat ringa och får råd. Började med att vi inte köpte ett hus som han sålde. sedan värderade han vårt radhus och nu sålde han det. Vi är otroligt tacksamma för det varma trygga och genuina bemötandet vi fått av Joacim. under årens lopp har vi mött väldigt många mäklare och väldigt få har varit så äkta, engagerade och hjälpsamma. Det har varit en stor trygghet att ha haft Joacimmed oss på denna långa och slingriga resa fram till vårt nya hem. Vi kommer varmt rekommendera honom och Sara Stylisen till alla vi känner. Läs mer
  • Christer A sålde sitt hus med hjälp av Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-09-25

Öppen och tydlig.
    Vederhäftig och kompetens: kan branschen.
    Bra bemötande och hög flexibilitet. Läs mer
  • Eva W sålde sitt hus med hjälp av Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-09-24

Stenungsund
    Försäljningen av vårt hus har fungerat mycket bra. Från den första träffen med en mäklare(Elin) , överlämning till ny mäklare (Joakim) med fotografering, besiktning till den intensiva delen med budgivning och kontraktsskrivning. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Stenungsund

Mikael Johansson