Joakim Pettersson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-01

Läs vad 31 kunder tycker om Joakim Pettersson

• Linda G köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-02-12

4:a
    86.4m²
    Jörlanda
    Jag köpte en bostadsrätt. Allt har gått smidigt och snabbt.
    Mina förväntningar var just att de skulle gå smidigt och snabbt.

Joakim har varit jätte trevlig och förklarat tydligt. Jag är jätte nöjd med allt! Rekommenderar varmt joakim som mäklare. Läs mer
  • Carina K köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-02-12

4:a
    86.4m²
    Jörlanda
    Vi köpte en bostadsrätt i Stenungsund på Husarvägen mycket nöjda. Joakim hjälpte oss att hitta detta boende som är toppen Läs mer
  • Jane H sålde sin bostad med hjälp av Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2018-12-17

Joakim är en mycket trevlig och lättsam person och jag kände förtroende för honom som mäklare.
    Försäljningen av min bostadsrätt genomförde han smidigt och snabbt, så totalt sett är jag jätte nöjd. Läs mer
  • Mattias s sålde sin bostad med hjälp av Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2018-11-18

Proffsigt
    Trevligt
    Effektiv Läs mer
  • Sofia S sålde sin bostad med hjälp av Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2018-11-16

Joakim sålde vårat radhus samt hjälpte oss med att köpa en villa. Superproffsig mäklare som jag varmt kan rekommendera! Läs mer
  • Ester K sålde sin bostad med hjälp av Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2018-11-16

Sålt en sommarstuga.
    Joakim hanterade alla delar
    på ett proffsigt sätt och är serviceinriktad
    och återkopplar löpande vad som sker i
    processen. Läs mer
  • Ellinor A sålde sin bostad med hjälp av Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2018-11-15

Vi sålde vårat hus med hjälp av Joakim och han var super engagerad och väldigt lätt att ha att göra med. Läs mer
  • Susanne K sålde sin bostad med hjälp av Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2018-10-30

Jag har sålt min lägenhet, Joakim är väldigt bra och proffsig. Läs mer
  • Frida O köpte sin bostad med hjälp av Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2018-10-16

Köpt en bostadsrätt.
    Bra bemött, han va trevlig och gav oss all information vi behövde.
    Tyckte absolut mäklaren levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • Jennie T köpte sin bostad med hjälp av Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2018-09-13

Köpt hus och sålt bostadsrätt, mycket trevlig och duktig mäklare! Uppfyllde helt klart alla våra förväntningar. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Stenungsund

Sandra Nordenstam