Sofia Munther är mäklare på Fastighetsbyrån Stenungsund

Sofia Munther har varit registrerad mäklare sedan 2019-01. Sofia Munther har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-03 och har fått 2 omdömen med ett betyg på 5.0. Sofia Munther har haft 1 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-10

Läs vad 2 Läs vad Sofia Munther

• sålde sitt hus med hjälp av Sofia Munther en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    • Ödsmål
    2021-10-27
    Vi vill varmt rekommendera Sofia för att vi tycker att Sofia är proffsig, engagerad och lyhörd. Från det att vi själva bara hade gått i säljtankar så kom Sofia i kontakt med oss efter en annan visning och då uppdagades våra tankar om att sälja vårt hus, med tanke på Sofias engagemang så fick hon sätta fart med våran försäljning direkt. Nu efter prick 2 månader är huset sålt med resultat över förväntan tack vare Sofias kontakt med oss!
    Hej Mikael!

Stort tack för din varma rekommendation! Vilken tur att jag lyckades fånga upp er efter den tidigare visningen så att vi tillsammans kunde skräddarsy en plan framåt, ni var kloka som valde att sälja först för att köpa sen. Tack för gott samarbete och förtroendet!

Vi håller kontakten, allt gott!

Mvh Sofia Munther, Fastighetsmäklare
    • Ödsmål
    2021-10-25
    Engagerad, lyhörd och driven!
    Kan varmt rekommendera Sofia som mäklare vid försäljning 👍🏻
    Hej Hanna!

Tack så jättemycket för dina ord, det värmer. Önskar dig en fortsatt fin höst, så ses vi ses igen på tillträdet!

Sofia Munther, Fastighetsmäklare