Sofia Munther

Sofia Munther

Sofia Munther är mäklare på Fastighetsbyrån Stenungsund

Sofia Munther har varit registrerad mäklare sedan 2019-01. Sofia Munther har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-03 och har fått 49 omdömen med ett betyg på 5.0. Sofia Munther har haft 22 försäljningar sen 2022-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-01 - 2022-12

49 omdömen om Sofia Munther

Sedan starten hos Reco 2021
  • köpte sitt hus med hjälp av Sofia Munther en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    • Jörlanda
    2023-01-27 Verifierad kund
    Trevlig, påläst och väl förberedd.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofia Munther en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    • Spekeröd
    2022-12-31 Verifierad kund
    Vi blev väldigt bra omhändertagna , Sofia är både proffsig och rolig . Hörde av sig så fort det behövdes ! Kan varmt rekommendera Sofia
    • Spekeröd
    2022-12-23 Verifierad kund
    Svarade snabbt och va väldigt samarbetsvillig
    2022-12-22 Verifierad kund
    Trevlig, professionell och väldigt mån av att hålla oss informerade och att det skulle bli bra för alla parter
    2022-12-21 Verifierad kund
    Jag uppfattar Sofia som kunnig. Hon har svaren på dom flesta frågorna, och har hon dom inte så tar hon reda på dom. Lätt att nå och återkopplar. Och med ett trevligt bemötande så får hon mig att känna mig trygg i mitt köp eller försäljning
    2022-12-20 Verifierad kund
    Sofia var fantastisk att jobba med! Det var alltid lätt att komma i kontakt med henne, och kommunikationen var utmärkt (särskilt med tanke på att vi kunde prata engelska hela tiden vilket vi verkligen uppskattade). Vi var glada över att ha henne som vår mäklare.
    2022-12-19 Verifierad kund
    Väldigt trevlig, personlig, informativ, bra på sitt jobb!
    2022-12-19 Verifierad kund
    Sofia was always available and has been of tremendous help throughout the whole process of selling our house. We appreciate her energy and dedication and it has helped us navigate through some of the scariest times in the Swedish housing market. Also, it has been amazing for us as internationals to be able to communicate in English with Sofia throughout the whole process. Thank you Sofia!
    • Stora Askerön
    2022-11-15 Verifierad kund
    -Sofia, är och har redan från dag ett övertygat oss om att hon var den rätta mäklaren för oss, hon var ärlig - tydlig - och medveten!
    -Vi var brändra från en tidigare misslyckad mäklare (Mäklarfirma) som tog oss in i ett mycket sämre läge än vad detta skulle behöva bli, så vi var ganska på tå för att detta skulle bli bra, men vi trodde på Sofias team och Er byrå.
    -Sofia jobbade fram en arbetsplan som hon följde och övertygade oss för varje steg att vi gjorde detta på ett speciellt sätt för att lyckas, så alla steg var väl avvägda från hennes sida och vi kan inte göra annat än ge henne rosor och massa goda lovord, hon är bara helt underbar och kunnig! Hon får självklart sälja vår andra fastighet när detta blir aktuellt!
    2022-11-04 Verifierad kund
    Sofia är supertrevlig, proffsig och väldigt engagerad! Vi är väldigt nöjda med processen och resultatet!