Fastighetsbyrån Stenungsund

Fastighetsbyrån Stenungsund

• BadgeElevenYears

Här i Stenungsund på Bohusläns vackra kust finns klippor, skogar, fjordar och massor av skiftande boendemiljöer. Orten är rik på arbete och industrier och ett otroligt bekvämt ställe att bo på. Vi på Fastighetsbyrån finns på Gärdesvägen 1. Här hittar du ett gäng mäklare samt vår säljkoordinator och stylist som har högt engagemang...

968 omdömen om Fastighetsbyrån Stenungsund

Sedan starten hos Reco 2013

Sarah Helena Kate C
Stenungsund - Tätort

Elin har agerat proffsigt och bra genom hela min köpprocess. Hon är påläst, informativ och framförallt väldigt trevlig!

Annie Lisa Maria N
Stenungsund - Tätort

Det var strålande att ha att göra med Elin, väldigt personlig kontakt och kände mig väldigt omhändertagen.

Birgit L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
Stenungsund - Tätort

Mikael är en kunnig och omtänksam mäklare samt mycket mån och hjälpsam mot mig som kund

Ludwig H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
Stenungsund - Tätort

Smidigt och bra. Rekommenderas.

Monica viktoria therese H
Skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

Har haft kontakt med Nicklas Björn i många år nu. Han har sålt, köpt och visat fastigheter för oss. Alltid lika proffsig, varm och kunnig. Man slipper ”försäljningtjafs” och förskönande beskrivningar. Det gör att man känner sig trygg och sedd som kund. Nicklas har också tipsat oss om en möjlig avstyckning som slutade i en försäljning och pengar in som vi inte räknat med. Vi rekommenderar Nicklas Björn varmt.

Timmie J
Stenungsund - Tätort

Trevlig och mycket professionell, hjälper till med alla frågor jag haft!

Jonas T
Stenungsund - Tätort

Trevligt och kompetent. Bra helhetsupplevelse.

Malin Caroline B
Köpte sitt hus med hjälp av Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
Spekeröd

Trevligt bemötande. Hjälpsam

Marie-Louise B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
Stenungsund - Tätort

Det gick väldigt fort att sälja lägenheten i från fotografering, visning till försäljning. Visning och försäljning samma vecka.

Kajsa S
Stenungsund - Tätort

Elin var trevlig o påläst, kunde svara på våra frågor, hjälpte oss at göra en snabb affär

Robert E
Sålde sitt hus med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

Toppen bra mäklare! Super smidig affär! Kanon trevligt och seriöst bemötande, kändes toppen från början till slut, hade helt klart valt samma mäklare igen om jag skall sälja något i framtiden!

Jonas L
Ödsmål

Överlag bra. Som förväntat och drar sig inte för obekväma tider.

Klas G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Stenbom en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
Stenungsund - Tätort

Mycket bra bemötande genom hela processen från visning till genomgång av köpkontrakt.

Albin K
Köpte sitt hus med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

Trevlig och bra kille! Lätt att ha och göra med! Han är rörlig och har inga problem med att anpassa sig vid visningar osv.

Helena C
Stenungsund - Tätort

Positiv, glad och förstående. Framförallt trygg i sin roll och kunnig. Tack för all hjälp Nicklas.

Marie-Louise B
Stenungsund - Tätort

Jag blev bra bemött och han levde upp till mina förväntningar och det blev en snabb och bra affär.

Emma P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Stenbom en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
Hallerna

Ett gott bemötande, tryggt och professionellt. Bostaden såldes snabbt och smidigt.

Fredrik E

Kunnig och erfaren . Rekommenderar han starkt

Patrik G
Jörlanda

Bra säljare, grymt lätt att ha och göra med, bara positivt

Louise O
Köpte sitt hus med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

Mycket trevlig, kunnig och bemötte oss på ett tryggt sätt från visning till vårat första husköp. Kan varmt rekommendera Nicklas som mäklare.

Karl-Erik L
Stenungsund - Tätort

Hei Elin har vært meget hjelpsom og hyggelig fra første kontakt en meget dyktig Meklare 🤩

Sarah Helena Kate C
Sålde sitt hus med hjälp av Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
Stenungsund - Tätort

Fick en snabb kontakt med Hanna och hade ett bra första möte där hon fick förtroendet att sälja mitt hus där och då. Hon har skött det över förväntan! Snabb, smidig och proffsig! Hon har absolut min recommendation!

Johan H
Ödsmål

Bra koll på fastigheten I övrigt inga konstigheter i nuläget

Samir A

Bra bemötande.. känns proffsigt

Jimmy A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

Helena C
Stenungsund - Tätort

Glatt tillmötesgående med snabba återkopplingar vid frågor. Rak och tydlig.

Tim B
Köpte sitt hus med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

Hjälpte oss med allt i våran första husaffär.

Simon Ö
Ucklum

Tydlig och professionell. Fanns inga frågetecken eller oklarheter.

Joakim T
Ucklum

Nicklas var mer än mäklare för mig och mitt första husköp. Han fick mig lugn med sin kommunikation och var alltid tillgänglig när man hade frågor. Tydlig och ärlig!

Philip S

Supernöjda. Alltid tillgänglig.

Jonathan S
Stenungsund - Tätort

Kändes bra från första början och han lyssnade in bra och inga frågor var för dumma.

Nathalie I
Stenungsund - Tätort

Bemötandet var 10/10 redan från start. Lättillgänglig vid frågor och påläst av bostadsrätten. Joakim har en lättsam ton och en härlig energi redan från start ! Vi har känt oss trygga och fått svar på våra frågor och funderingar under hela processen. Rekommenderar starkt!

Ebba K
Stenungsund - Tätort

Mäklare Joakim har alltid bemött oss på ett bra och respektfullt sätt. Han höll god kontakt med oss under försäljningsprocessen och när man ringde eller skrev sms så svarade han snabbt. Joakim kändes trygg och säker att ha som mäklare, och han mötte oss på vår nivå när det kom till de formella benämningar som förekommer i kontrakten vilket uppskattas när man är ny med att köpa och sälja bostad. Vi tycker verkligen att Joakim gjorde ett bra jobb.

Johannes A
Stenungsund - Tätort

Engagerad, trevlig, enkel att kommunicera med. Utförde ett gediget arbete.

Emelie J

Super nöjd. Trevlig, hjälpsam, kunnig. Rekommenderar Joakim starkt 👍🏻

Denise H
Köpte sitt hus med hjälp av Joakim Stenbom en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
Stenungsund - Tätort

Jätte nöjda, Väldigt kunnig och enkel att få tag på :)

Madeleine F
Ödsmål

Väl bemött av mäklaren! En mäklare som är lyhörd och som skapar en trygghet kring hela processen med försäljningen. En trovärdig och erfaren mäklare som levde upp till de förväntningar som vi hade! Kan starkt rekommendera!

Joanna W
Ödsmål

Vi är mycket nöjda med Nicklas. Professionellt bemötande och alltid trevlig. Han gav oss många bra tips som förstagångsköpare och nya till området.

Mattias S
Ödsmål

Nicklas har varit mycket proffsig och hjälpsam under vår försäljning. Bra återkoppling hela vägen och alltid hjälpsam vid funderingar! Vi är så nöjda att vi gick till Nicklas!

Chris W
Ödsmål

Vi blev mycket imponerade över hur sakkunnig Nicklas var om både fastighet och området i dess helhet. Som nya invånare kommunen gav han mängder med tips och saker som kan vara bra att tänka på. Både presentation utav objekt och hantering kring budgivning/skrivande utav kontrakt kändes mycket professionellt. Vi är supernöjda med bemötandet från Nicklas och Fastighetsbyrån.

Emmy johanna J
Ucklum

Han har svar på de man undrar. Han är lätt att få tag på. Positiv. Lösningsinriktad. Hade jag valt mäklare idag, hade jag valt Nicklas alla dagar i veckan.

Mattias A
Ucklum

Nicklas är otroligt kunnig inom sitt område och får husaffären att kännas som en otroligt trygg affär!

Jessica W
Stora Höga

Tillmötesgående, snabb, tillgänglig

Lina L
Köpte sitt hus med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
Spekeröd

Lättillgänglig och tillmötesgående 💫

Anna O
Stenungsund - Tätort

Enkel att ha och göra med, hade lätt för att ta folk.

Lars Stefan O
Stenungsund - Tätort

Snabbt enkelt inga konstigheter ärlig

Lisa I
Ucklum

Trevlig mäklare! Gav oss tid till att känna efter och tänka igenom vårt val att köpa hus. Inte påträngande. Kan rekommendera Nicklas som mäklare.

Christer B
Stenungsund - Tätort

Otroligt engagerad, trevlig och har en härlig energi.

Natalie J
Stenungsund - Tätort

Hanna är väldigt förtroendeingivande och enkel att ha att göra med. Alltid hjälpsam och tillgänglig och dessutom väldigt glad och trevlig.

Sanna C
Ucklum

Erfaren mäklare som samtidigt är trevlig och gör bra affärer👍😊