Annalena Stening
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-10 - 2019-04

Läs vad 19 Läs vad Annalena Stening

• Linnea A sålde sin lägenhet med hjälp av Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-05-22

CENTRALT
    Med hjälp av Annalena Stening på Fastighetsbyrån så har jag nu till slut fått min kära bostadsrätt, en 2a på 58 kvm, såld efter flertalet försök.

Annalena har sedan vårt första möte alltid bemött mig med positivitet och ett glatt humör. Trots att det till en början gick trögt med att försöka sälja bostaden, så har både jag och Annalena hållit hoppet uppe och inte gett upp, vilket ledde till en fantastiskt vändning i försäljningen med en budgivning som vi båda blev mycket positivt överraskade över.

Jag är mycket nöjd med mitt val av mäklare, jag kände redan vid vårt första möte att det kändes rätt, att jag var i goda händer, så ett stort tack till Annalena Stening och Fastighetsbyrån 🌟 Läs mer
    2019-05-22 Annalena S svarar Linnea A
    Tack Linneá var ett nöje, det underlättar alltid med gott samarbete och glatt humör :-)
    Tack för din positiva inställning och att jag fick hjälpa till .
    Annalena S gillar detta
  • Cecilia B köpte sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-05-06

MARIEFRED
    Köpte fritidshus. Mäklaren var mkt proffsig och jag skulle absolut kontakta henne igen. Läs mer
    2019-05-06 Annalena S svarar Cecilia B
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Cecilia :-)
    Annalena S gillar detta
  • Ingegerd Monica Å sålde sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-02-21

STALLARHOLMEN
    Eftersom fastigheten har sålts med så kallad försäljnings-klausul, så tycker jag att det hade varit bättre om mitt omdöme om Annalena hade fått vänta. Men jag har hittills bara gott att säga om Annalena. Jag har blivit, korrekt, omtänksamt och, som jag uppfattar det, mycket kunnigt bemött. Fastigheten, som jag har sålt, har strandrätt och för mig var det svårt att bedöma vilka förväntningar jag skulle kunna ha när det gäller priset. Den summa, som vi kom överens om, visade sig vara för hög tydligen, vilket vi båda förstod så småningom.
    Nu väntar alltså ett avslut, som är avhängigt försäljnings-klausulen och som förhoppningsvis kommer att bli positivt. Läs mer
    2019-03-20 Annalena S svarar Ingegerd Monica Å
    Hej och tack för fint omdöme Monica, Det gick väldigt bra tycker jag, Vi syns på tillträdet. :-)
  • Dag T
    Dag T sålde sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-02-18

FINNINGE
    Gick på 4 dagar från visning till kontrakt när vi sålde villan!
    I bästa samverkan med Annalena fick vi fram en bra överenskommelse mellan oss och köparna.
    Kanske var vi lite optimistiska vad gällde priset, men det kan inte lastas Annalena ensam.
    Hur som helst är vi nöjda med att affären gått i lås och med Annalenas insatser för att ”sy ihop det” Läs mer
    Annalena S gillar detta
  • Birgitta T sålde sin lägenhet med hjälp av Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-02-15

CENTRALT
    Har sålt en tvåa i Strängnäs. Annalena har varit mycket bra som mäklare. Kände väldig tillit för hennes jobb. Hon är även en väldigt trevlig person. Så tacksam för all hjälp. Mvh Birgitta Läs mer
    Annalena S gillar detta
  • Melissa B köpte sin lägenhet med hjälp av Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-02-06

FINNINGE
    Jag har med Anna-Lenas hjälp köpt en bostad och är supernöjd med hennes bemötande och all den hjälp vi fått! Hon har alltid varit snabb på att svara oavsett tid på dygnet och alltid glad och trevlig! Skulle strakt rekommendera henne! Läs mer
    2019-02-07 Annalena S svarar Melissa B
    Tack Melissa, det var roligt att få hjälpa till :) hälsningar Annalena
    Annalena S gillar detta
  • Roger S köpte sin bostad med hjälp av Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-01-21

Jag köpte en villa utanför Strängnäs.
    Hon var väl påläst och svarade snabbt på mina frågor.
    Vid visningen funderade jag kring läget och fick korrekt information om restider och alternativa färdmedel.

Kunnig och hjälpsam. Läs mer
    Annalena S gillar detta
  • Solveig A köpte sin bostad med hjälp av Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-01-18

Köpt en bostadsrätt.

Positiv och saklig.

Mina förväntningar var att mäklare kan mer om föreningen .Annalena tog dock snabbt reda på svaren till våra frågor.

Annalena bidrog med intressant information och kunskap om Strängnäs och dess närområde. Läs mer
    Annalena S gillar detta
  • Per Henrik Andreas K sålde sin bostad med hjälp av Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2018-11-18

Hjälpte mig att sälja huset i en trög marknad, lugn och sansad och med värme lyckades hon baxa affären i hamn till slut till både min och köparens belåtenhet. Läs mer
    2018-11-19 Annalena S svarar Per Henrik Andreas K
    Tack Per, :-)
    Hälsningar
    Annalena
    Annalena S gillar detta
  • Elisabeth Lidbrink E sålde sin bostad med hjälp av Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2018-11-18

Jag har sålt en bostadsrätt i en Brf som har ett något skamfilat rykte, bl.a. anser en del att månadskostnaderna är för höga, samt att en gammal styrelse har talat negativt om föreningen/medlemmar. Jag fick direkt från början ett mycket positivt intryck av A.S. som ne både positiv och engagerad mäklare.
    Under hela processen har hon kontinuerligt informerat mig om situationen och aktuella intresserade presumtiva kunder/köpare.
    I samband med kontraktsskrivandet upplevde jag att A.S. höll en mycket korrekt inställning både till mig/(min sambo) och köparen.
    Jag kan absolut rekommendera A.S. som mäklare till andra presumtiva lägenhetssäljare. Läs mer
    2018-11-19 Annalena S svarar Elisabeth Lidbrink E
    Hej Elisabeth, tack för fina recensioner, det var roligt att få hjälpa till.
    :-)
    hälsningar