Annalena Stening

Annalena Stening

Annalena Stening är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Annalena Stening har varit registrerad mäklare sedan 2018-01. Annalena Stening har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-10 och har fått 125 omdömen med ett betyg på 4.8. Annalena Stening har haft 44 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

125 omdömen om Annalena Stening

Sedan starten hos Reco 2019
Tomas T
Köpte sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
Strängnäs

Annalena är noggrann och följer upp frågor som uppstår. Annalena arbetar också effektivt och inger stort förtroende.

Karl Per Mattias L
Sålde sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Sakkunnig,pedagogisk och väldigt effektiv

Hej, Stort tack för fint omdöme, vi ses framåt. Hälsningar Annalena

Seved Holger C
Strängnäs

Upplevde Annalena som mycket kunnig och proffsig. Fick bra tips vid första besöket och hur man skulle styla före fotograferingen. Hon är även mycket trevlig och hjälpsam jag kan verkligen rekommendera henne som mäklare.

Svar från Annalena Stening

Hej, Tackar för fina ord och rekommendationen. Vi ses snart igen ha det fint! //Annalena

Helena J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
Sundby Park

Trevlig och tydlig mäklare. Var påläst om lägenheten oh vi har inget att klaga på. Det blev en snabb affär så Anna-lena behövde inte lägga så mycket tid på oss.

Svar från Annalena Stening

Hej Helena, Tack för ditt omdöme ses snart igen ha det fint :-) Hälsningar Annalena

Jimmy F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
Sundby Park

Anna-Lena är fantastiskt trevlig och engagerad mäklare med bred erfarenhet. Jag är mycket nöjd med hennes hantering av att sälja min lägenhet. Jag rekommenderar starkt att ni som går i säljtankar kontaktar Anna-Lena för ett säljuppdrag. Stort lycka till önskar jag Anna-Lena och även till er som funderar på att sälja en fastighet. //Jimmy

Svar från Annalena Stening

Tusen tack Jimmy för din rekommendation, tack för att jag fick hjälpa till. Ha det fint :-)

Pontus J
Sundby Park

Påläst, snabb återkoppling, glad, bra bemötande, ordningssam.

Hej, Tackar kul att kunna hjälpa till ses snart igen :-) //Annalena

Maria O
Strängnäs

Mycket trevligt bemötande där man kände sig sedd och lyssnad på. Tydlig kommunikation.

Svar från Annalena Stening

Hej Maria, tack för din fina respons till min reco. Ses snart igen må så gott :-)

Marita F
Strängnäs

Anna-lena är mycket proffsig, supertrevlig ooh jättebra både som person och mäklare. Vi är jättenöjda med försäljningen av vår bostad på tranbärsstigen 22b strängnäs.

Svar från Annalena Stening

Hej igen Marita, Tack så mycket för fina ord till mig jättekul att få hjälpa till , ses snart igen :-) //Annalena

Åke A
Mariefred

Hej! Vi undersökte 3 mäklarefirmor i Mariefred inför försäljningen av vårt hus. Mäklaren från SF var för oss bästa valet. Tyvärr fick hon nytt uppdrag från annan Mäklarfirma och vi tilldelades annan mäklare av SF. Kanske inte den optimala lösning mäklaren och oss, med affären kunde avslutas till en acceptabel nivå. Vänligen Åke

Svar från Annalena Stening

Hej Åke, tack för ett trevligt samarbete i en lite annorlunda marknad. Härligt att vi hittade er köpare till slut och att vi hamnade på en acceptabel nivå. Vi ses i Juni igen må så gott hälsningar Annalena

Evelina P
Köpte sin stuga med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
Mariefred

Trevlig och pedagogisk, känns tryggt att ha Annalena som mäklare

Svar från Annalena Stening

Hej Evelina, Tackar för ett fint omdöme vi ses snart igen :-) Hälsningar Annalena