Annalena Stening
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-12 - 2019-05

Läs vad 26 Läs vad Annalena Stening

• Anita E sålde sin lägenhet med hjälp av Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-06-13

CENTRALT
    Anna Lena har hjälpt oss med försäljningen av vår bostadsrätt.
    Hon har från början varit mycket bra med att informera om alla delar och har varit mycket bra på att återkoppla.
    Jag har stort förtroende för Anna Lena och kan mycket varmt rekommendera henne. Läs mer
    Annalena S gillar detta
  • Riikka Anneli V sålde sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-06-12

BJÖRSUND
    Hej

Sålde villan och Annalena var mycket tillmötesgående och trevlig. Läget på markanaden var ganska svår men villan blev sålt efter ca 2 månader. Annonsen försvann från Hemnet av misstag för ett par dagar men annars flöt det på. Läs mer
  • Roman V köpte sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-06-12

BJÖRKTORP
    Köpt fritidshus. Det var ganska trevligt och kontakta med. Tack Läs mer
  • Martin K köpte sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

STALLARHOLMEN
    Vi köpte ett fritidshus med Annalena som mäklare och allt gick mycket smidigt och professionellt till. Läs mer
    Annalena S gillar detta
  • Hans-Olof Joakim L sålde sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

TOSTERÖ
    Proffsigt utförande! Snabb affär! Läs mer
    Annalena S gillar detta
  • Jan-Olov Mikael L sålde sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

TOSTERÖ
    Har sålt ett fritidshus. Mäklaren var kunnig, hjälpsam och verkade jobba dyngnet runt. Och hon prickade in utgångspriset bra. Sen kan hon ju inte hjälpa att det var dåligt väder på visningarna, som kanske skrämde bort några spekulanter. Läs mer
    Annalena S gillar detta
  • Lars Torsten A sålde sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-06-03

CENTRALT
    Allt gick väldigt smidigt när vi sålde vår funkisvilla. Vi åkte på semester och när vi var tillbaka så var vår villa såld. Bekymmersfritt. Läs mer
    Annalena S gillar detta
  • Linnea A sålde sin lägenhet med hjälp av Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-05-22

CENTRALT
    Med hjälp av Annalena Stening på Fastighetsbyrån så har jag nu till slut fått min kära bostadsrätt, en 2a på 58 kvm, såld efter flertalet försök.

Annalena har sedan vårt första möte alltid bemött mig med positivitet och ett glatt humör. Trots att det till en början gick trögt med att försöka sälja bostaden, så har både jag och Annalena hållit hoppet uppe och inte gett upp, vilket ledde till en fantastiskt vändning i försäljningen med en budgivning som vi båda blev mycket positivt överraskade över.

Jag är mycket nöjd med mitt val av mäklare, jag kände redan vid vårt första möte att det kändes rätt, att jag var i goda händer, så ett stort tack till Annalena Stening och Fastighetsbyrån 🌟 Läs mer
    2019-05-22 Annalena S svarar Linnea A
    Tack Linneá var ett nöje, det underlättar alltid med gott samarbete och glatt humör :-)
    Tack för din positiva inställning och att jag fick hjälpa till .
    Annalena S gillar detta
  • Cecilia B köpte sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-05-06

MARIEFRED
    Köpte fritidshus. Mäklaren var mkt proffsig och jag skulle absolut kontakta henne igen. Läs mer
    2019-05-06 Annalena S svarar Cecilia B
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Cecilia :-)
    Annalena S gillar detta
  • Ingegerd Monica Å sålde sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-02-21

STALLARHOLMEN
    Eftersom fastigheten har sålts med så kallad försäljnings-klausul, så tycker jag att det hade varit bättre om mitt omdöme om Annalena hade fått vänta. Men jag har hittills bara gott att säga om Annalena. Jag har blivit, korrekt, omtänksamt och, som jag uppfattar det, mycket kunnigt bemött. Fastigheten, som jag har sålt, har strandrätt och för mig var det svårt att bedöma vilka förväntningar jag skulle kunna ha när det gäller priset. Den summa, som vi kom överens om, visade sig vara för hög tydligen, vilket vi båda förstod så småningom.
    Nu väntar alltså ett avslut, som är avhängigt försäljnings-klausulen och som förhoppningsvis kommer att bli positivt. Läs mer
    2019-03-20 Annalena S svarar Ingegerd Monica Å
    Hej och tack för fint omdöme Monica, Det gick väldigt bra tycker jag, Vi syns på tillträdet. :-)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Strängnäs

Annica Ekervall