Annalena Stening
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-12 - 2019-05

Läs vad 26 Läs vad Annalena Stening

• Dag T
    Dag T sålde sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-02-18

FINNINGE
    Gick på 4 dagar från visning till kontrakt när vi sålde villan!
    I bästa samverkan med Annalena fick vi fram en bra överenskommelse mellan oss och köparna.
    Kanske var vi lite optimistiska vad gällde priset, men det kan inte lastas Annalena ensam.
    Hur som helst är vi nöjda med att affären gått i lås och med Annalenas insatser för att ”sy ihop det” Läs mer
    Annalena S gillar detta
  • Birgitta T sålde sin lägenhet med hjälp av Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-02-15

CENTRALT
    Har sålt en tvåa i Strängnäs. Annalena har varit mycket bra som mäklare. Kände väldig tillit för hennes jobb. Hon är även en väldigt trevlig person. Så tacksam för all hjälp. Mvh Birgitta Läs mer
    Annalena S gillar detta
  • Melissa B köpte sin lägenhet med hjälp av Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-02-06

FINNINGE
    Jag har med Anna-Lenas hjälp köpt en bostad och är supernöjd med hennes bemötande och all den hjälp vi fått! Hon har alltid varit snabb på att svara oavsett tid på dygnet och alltid glad och trevlig! Skulle strakt rekommendera henne! Läs mer
    2019-02-07 Annalena S svarar Melissa B
    Tack Melissa, det var roligt att få hjälpa till :) hälsningar Annalena
    Annalena S gillar detta
  • Roger S köpte sin bostad med hjälp av Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-01-21

Jag köpte en villa utanför Strängnäs.
    Hon var väl påläst och svarade snabbt på mina frågor.
    Vid visningen funderade jag kring läget och fick korrekt information om restider och alternativa färdmedel.

Kunnig och hjälpsam. Läs mer
    Annalena S gillar detta
  • Solveig A köpte sin bostad med hjälp av Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-01-18

Köpt en bostadsrätt.

Positiv och saklig.

Mina förväntningar var att mäklare kan mer om föreningen .Annalena tog dock snabbt reda på svaren till våra frågor.

Annalena bidrog med intressant information och kunskap om Strängnäs och dess närområde. Läs mer
    Annalena S gillar detta
  • Per Henrik Andreas K sålde sin bostad med hjälp av Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2018-11-18

Hjälpte mig att sälja huset i en trög marknad, lugn och sansad och med värme lyckades hon baxa affären i hamn till slut till både min och köparens belåtenhet. Läs mer
    2018-11-19 Annalena S svarar Per Henrik Andreas K
    Tack Per, :-)
    Hälsningar
    Annalena
    Annalena S gillar detta
  • Elisabeth Lidbrink E sålde sin bostad med hjälp av Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2018-11-18

Jag har sålt en bostadsrätt i en Brf som har ett något skamfilat rykte, bl.a. anser en del att månadskostnaderna är för höga, samt att en gammal styrelse har talat negativt om föreningen/medlemmar. Jag fick direkt från början ett mycket positivt intryck av A.S. som ne både positiv och engagerad mäklare.
    Under hela processen har hon kontinuerligt informerat mig om situationen och aktuella intresserade presumtiva kunder/köpare.
    I samband med kontraktsskrivandet upplevde jag att A.S. höll en mycket korrekt inställning både till mig/(min sambo) och köparen.
    Jag kan absolut rekommendera A.S. som mäklare till andra presumtiva lägenhetssäljare. Läs mer
    2018-11-19 Annalena S svarar Elisabeth Lidbrink E
    Hej Elisabeth, tack för fina recensioner, det var roligt att få hjälpa till.
    :-)
    hälsningar
    Annalena
    Annalena S gillar detta
  • Marianne Elisabeth S sålde sin bostad med hjälp av Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2018-11-14

Hon sålde vårt radhus i Mariefred. Otroligt kunnig. Mycket gott bemötande o förstående. Ett proffs. Lättillgänglig under hela processen. Tack för din hjälp. Läs mer
    2018-11-14 Annalena S svarar Marianne Elisabeth S
    Hej Marianne, tack för fina ord :-). Tack själva , det var roligt att få hjälpa till.
    Annalena S gillar detta
  • Kjell Einar S sålde sin bostad med hjälp av Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2018-11-13

Sålt ett radhus i Mariefred med en engagerad och duktig mäklare som verkar veta vad som skall göras och hade ett trevligt bemötande både mot säljare och köpare. Läs mer
    2018-11-13 Annalena S svarar Kjell Einar S
    Hej Kjell tack för fint omdöme :) Hälsningar Annalena
    Annalena S gillar detta
  • Rickard L sålde sin bostad med hjälp av Annalena Stening en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2018-11-05

Bra kontakt med försäljningen av min lgh.
    Fick det jag ville ha och hade en bra kontakt under hela förloppet.
    Rekommenderas. Läs mer
    2018-11-05 Annalena S svarar Rickard L
    Tack Richard , det var roligt att få hjälpa till .
    //Annalena

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Strängnäs