Annica Ekervall
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-12 - 2019-05

Läs vad 157 Läs vad Annica Ekervall

• Petra S köpte sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-06-16

CENTRALT
    Jag har varit på ett flertal av Annicas visningar och alltid blivit proffsigt och vänligt bemött. Under köpet av radhuset har Annica varit snabb att ge respons, givit god service och förmedlat en känsla av glädje och omtanke. Jag har känt mig väl omhändertagen och trygg i att allt blir rätt och riktigt. Jag kände vid första mötet med Annica att jag gärna ville köpa via henne och så blev det, glädjande nog. Läs mer
  • Per S köpte sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-06-16

CENTRALT
    Det har fungerat jättebra från första till sista möte. Jag har känt mig trygg. Annika har funnits där och varit lugn och sansad. Läs mer
  • Jan S sålde sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-06-14

Snabbt, bra proffsigt! Kan rekommendera Annica och Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Beryl S sålde sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-06-14

STRÄNGNÄS
    Proffsig bra och tillmötesgående Läs mer
  • Cecilia W köpte sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-06-11

ABBORRBERGET
    Vi var lite osäkra kring vårat första husköp, men Annica var jättebra, hon förklarade det som vi inte förstod och hjälpte oss med det vi hade funderingar över.
    Glad trevlig och hjälpsam. absolut någon jag skulle rekommendera om någon i min närhet ska sälja eller köpa fastigheter. Läs mer
    2019-06-12 Annica E svarar Cecilia W
    Hej Cecilia, Tack för era fina ord, känns skönt att höra att ni fått all information ni behövt för att känna er trygga i er första fastighetsaffär. Jag önskar er stort lycka till! Ha en fin sommar! Mvh Annica
  • Ulf Ö sålde sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-06-09

STRÄNGNÄS
    Vi är jättenöjda, allt från bemötande till högre pris på huset Annica sålde. Läs mer
    2019-06-12 Annica E svarar Ulf Ö
    Hej Ulf och Ewa, Tack för att jag fått vara med och hjälpa er, både vid köp och försäljning av bostad. Ha en fin sommar!
  • Tommy R sålde sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-06-02

STRÄNGNÄS
    När vi skulle sälja vårt hus i Strängnäs, fick vi en rekommendation av en släkting som nyligen sålt sitt hus med gott resultat att anlita Annica Ekervall på Fastighetsbyrån.
    Det visade sig vara ett bra beslut, Annica har sköt vår försäljningen på ett personligt och professionellt sätt. Vi är mycket nöjda med resultatet.
    Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-06-12 Annica E svarar Tommy R
    Hej Tommy och Maria, Tack så jättemycket för fin rekommendation och att jag fick förtroendet att förmedla er fastighet. Ha det gott! Mvh Annica
  • Anders ?
    Anders ? sålde sin lägenhet med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-05-27

STRÄNGNÄS
    Annica sålde vår nuvarande 4 rums brf lägenhet till oss 2014. Vi blev då mycket positiva till hennes professionella arbetssätt och trevliga sätt.
    Hon fick därför uppdraget att sälja vår dåvarande lägenhet, vilket hon gjorde på bästa tänkbara sätt och på kort tid.
    Nuvarande säljuppdrag har genomförts på samma utmärkta sätt.
    Annica är en utmärkt mäklare, med driv, kunnighet och trevligt sätt. Troligtvis bland de bästa i branschen!

Hälsningar
    Anders Östberg Läs mer
    2019-06-12 Annica E svarar Anders ?
    Hej Anders, Tack för mycket fina ord, det värmer. Jag hoppas det finns möjlighet att hjälpa er igen när det blir aktuellt. Vi ses och hörs! Mvh Annica
  • Marie Ö
    Marie Ö sålde sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-05-27

STRÄNGNÄS
    Jag har sålt en enplans villa 119 kvm ute på landet!
    En kunnig o uppmuntrande o lätt att nå vid frågor mm
    Saklig o lätt att förstå,ärlig o uppriktig mm
    Hon levde verkligen upp till våra förväntningar med råge....
    Kan varmt rekommendera bästa mäklaren! Läs mer
    2019-06-12 Annica E svarar Marie Ö
    Hej Marie, Tack för dina fina ord. Hoppas nu att ni hittar ert nya drömboende. Vi ses! Mvh Annica
  • Mildred Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-05-26

STRÄNGNÄS
    Sålt lgh och köpt lgh i Strängnäs. Annica har ett glatt o trevligt sätt. Pålitlig, snabb att återkoppla, engagerad. Annica har medverkat vid en försäljning åt oss tidigare. Med anledning av den positiva erfarenheten då anlitade vi henne igen.
    MVH Mildred Östberg Läs mer
    2019-05-27 Annica E svarar Mildred Ö
    Hej Mildred, Tack för dina fina ord. Roligt att få vara med och hjälpa er igen med er försäljning. Vi ses! Mvh Annica

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Strängnäs

Annica Ekervall