Annica Ekervall
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-02 - 2020-01

Läs vad 223 Läs vad Annica Ekervall

• Anna K köpte sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-02-25

ÅKERS STYCKEBRUK
    Vi köpte vårt första hus med hjälp av Annica och under hela processen har hon varit tillmötesgående, trevlig och svarat på alla våra frågor. Z Läs mer
    2020-02-26 Annica E svarar Anna K
    Hej Anna, Tack för din rekommendation. Hoppas flytten gick bra för er och att ni hunnit komma iordning. Jag önskar er stort lycka till med ert nya boende.
    Mvh Annica
  • Hanna-mari L sålde sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-02-23

STRÄNGNÄS
    Vi sålde vår villa och valde Annica som mäklare pga hennes goda rykte. Förväntningarna på en proffsig, trevlig och kunnig mäklare uppfylldes väl. Läs mer
    2020-02-26 Annica E svarar Hanna-mari L
    Hej Hanna-Mari, Tack för fina ord och att ni valde mig som mäklare vid er försäljnig. Hoppas att jag också får glädjen att förmedla ett nytt boende till er. Vi ses på visningar framöver!
    Mvh Annica
  • Anna D sålde sin lägenhet med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-02-19

ABBORRBERGET
    Har sålt en 3:a på flodins väg. Tre trappor upp. Ett mycket varmt och trevligt bemötande av Annica. Läs mer
    2020-02-26 Annica E svarar Anna D
    Hej Anna, Tack för att jag fick hjälpa dig med din försäljning. Hoppas du snart hittar ditt nya drömboende.
    Mvh Annica
  • Berit L sålde sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-02-12

STRÄNGNÄS
    Hon har löst alla uppgifter med stort omdöme både när det gäller köp och försäljning av bostadsrätt o fastighet. Vi ger henne högsta betyg Läs mer
    2020-02-26 Annica E svarar Berit L
    Hej Berit, Tack så mycket för att jag fick vara med vid köp och försäljning av bostad. Roligt att allt gick så snabbt och smidigt. Då får ni se fram emot en vår i centrala Strängnäs. Ha det gott!
    Mvh Annica
  • Birgitta C sålde sin lägenhet med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-01-30

CENTRALT
    Utmärkt rådgivning och genomförande vid försäljningen av min bostadsrätt - helt anpassat efter mina önskemål. Läs mer
    2020-02-26 Annica E svarar Birgitta C
    Hej Birgitta, Roligt att höra att du är nöjd med din försäljning. Hoppas allt blir bra med ditt nya boende, jag önskar dig stort lycka till.
    Mvh Annica
  • Delovan Sherzad O köpte sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-01-20

STRÄNGNÄS
    Jag köpte bostad, utmärkt bemötande, jag kände mig trygg med mäklaren, då gjorde mäklaren ett fantastiskt jobb på ett väl proportionellt sätt. Läs mer
    2020-02-26 Annica E svarar Delovan Sherzad O
    Hej Delovan, Tack för din återkoppling. Hoppas allt har gått bra med flytten och den renovering ni skulle göra direkt. Lycka till med ert nya boende, hoppas ni ska trivas.
    Mvh Annica
  • Jinan M köpte sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-01-20

STRÄNGNÄS
    Vi köpte en villa via Annica. Hon är professionell och gör ett fantastiskt jobb som mäklare. Rekommenderar alla att välja henne för både försäljning eller köp!❤️🙌🏻 Läs mer
    2020-02-26 Annica E svarar Jinan M
    Hej Jinan, tack så jättemycket för fina och värmande ord, vad glad jag blir. Jag vill önska er stort lycka till med ert nya boende och välkomna er till Strängnäs kommun. Hoppas vi ses!
    Mvh Annica
  • Christer K köpte sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-01-14

STRÄNGNÄS
    Köpt mindre hus tillsammans med min sambo.
    Annika är glad o positiv. Känns som kunnig o korrekt.
    Tack för en snabb o bra affär. Läs mer
    2020-02-26 Annica E svarar Christer K
    Hej Christer, Tack för återkopplingen och dom fina orden. Hoppas ni ska trivas i ert nya hus och Strängnäs.
    Ha det gott!
    Mvh Annica
  • Marina M köpte sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-01-12

STRÄNGNÄS
    Köpt en villa och det var klart och tydligt från start. Väldigt trevligt och personligt bemötande. Vi är väldigt nöjda Läs mer
    2020-02-26 Annica E svarar Marina M
    Hej Marina, Tack för er återkoppling. Hoppas allt är bra med er och att allt gått bra med flytten. Välkomna till Strängnäs och lycka till med nya boendet och jobbet.
    Mvh Annica
  • Anu H köpte sin lägenhet med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-01-12

MARIEFRED
    Profesionell, enkel, och snabb. Läs mer
    2020-01-13 Annica E svarar Anu H
    Hej Anu, tack för återkopplingen. Hoppas flytten gick bra för er. Lycka till med ert nya boende.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Strängnäs

Annica Ekervall