Annica Ekervall
Registrerad mäklare sedan 2009-01-28
Aktiv på Reco.se sedan 2016-05-24
2019-07 - 2020-06

Läs vad 259 Läs vad Annica Ekervall

• Melissa L köpte sin lägenhet med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-07-05

4:a
    DJUPA SKOGEN
    Otroligt snabba svar, bra kontakt & bra service oavsett vad! Helt klart nöjd. Läs mer
  • Peter L köpte sin lägenhet med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-07-05

4:a
    DJUPA SKOGEN
    *Parradhus på timmervägen.
    *Trevlig, hjälpsam, noggrann, profesionell
    *Alla förväntningar uppfyllda, inget dolt
    *Kanon Läs mer
  • Dan E sålde sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-06-28

STADSSKOGEN
    Mycket proffesionell och kunnig även denna gång Läs mer
  • Pernilla E
    Pernilla E sålde sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-06-28

STADSSKOGEN
    Annica har varit vår mäklare vid en tidigare försäljning. Valde henne utan tvekan igen!! Å hon sålde vårt radhus efter många om och men i Coronans tid!!! Hon är grym! Läs mer
  • Aldona B köpte sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-06-24

Strängnäs
    Jag har köpt ett hus. Vi träffade med Annika på visning. Annika gav oss all informations vi behövde. Jag gillar att hon var positiv, trevlig och väl förberedd. Jag kan rekommendera Annica. Jag är jätte nöjd. Läs mer
  • Pia-maria K sålde sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-06-22

FINNINGE
    Annica sålde vår villa. Mitt intryck av Annica är att hon är framåt, engagerad, lyhörd för kundens önskemål och mycket intresserad av sitt arbete. Det var aldrig någon tvekan om att det var Annica som vi ville skulle sälja vårt hus då vi hört så mycket gott om henne. Vår förväntan överensstämde med resultatet, dvs god kvalitet och omhändertagande från dag ett till kontraktsskrivningen. Läs mer
  • Jim K sålde sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-06-22

FINNINGE
    Jag har sålt ett radhus, bjöd in två mäklare och tyckte att Annica verkade bäst.

Hon har gett mig ett mycket bra intryck och det känns som att hon varit väldigt mån om att ge oss som säljare korrekt information och bra service. När hon inte haft möjlighet att svara i telefon har hon alltid ringt upp så fort möjlighet getts.

En superkvinna helt enkelt:-) Läs mer
  • Bitte M sålde sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-06-17

Strängnäs
    Annica Ekervall har varit en klippa under hela säljprocessen, hon har varit tillgänglig att nå när helst man har undrat över något, när vi sålde vårt hus på Fogdö. Bitte o Roland Läs mer
  • Anastasia V köpte sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-06-17

Strängnäs
    Jag köpte en villa.jag hade en mycket bra kommunikation med min mäklare och hjälpte mig mycket. Läs mer
  • Gunilla B sålde sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-06-10

Centralt
    Jag har sålt ett hus. Mäklaren var trevlig och tillgänglig för frågor men jag upplevde att hon ville ha affären snabbt avklarad och inte helt tog sig an mina intressen. De förutsättningar jag sagt vid inledande samtal; att jag inte tänkte sälja för lägre än utgångspris samt att jag behövde minst tre månader från försäljning till inflyttningsdag blev en förhandlingsfråga ned budgivaren där jag hade förväntat mig mer stöttning från mäklaren. Att jag fick igenom mina krav (jag hade ingen brådska att sälja utan kunde vänta in rätt köpare) var inte mäklarens förtjänst utan ngt jag upplevde jag fick driva helt själv. I övrigt var jag väldigt nöjd med bemötande etc. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Strängnäs

Annica Ekervall