Annica Ekervall
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-07

Läs vad 171 Läs vad Annica Ekervall

• Dovile K sålde sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-08-19

STALLARHOLMEN
    Trevlig, professionell mäklare som kan sitt jobb! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Birthe B köpte sin lägenhet med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-08-16

STRÄNGNÄS
    Bostadsrätt, bra bemötande, proffsig yrkeskvinna Läs mer
  • Roland Å köpte sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-08-14

Köpt Strömsnäs 5
    vi är nöjda med Annicas arbete Läs mer
  • Anna L sålde sin lägenhet med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-07-31

Försäljning av lgh
    Fint bemötande, trevlig och tydlig Läs mer
    2019-08-02 Annica E svarar Anna L
    Hej Anna,
    Tack för din återkoppling, önskar er lycka till med ert nya boende.
    Mvh Annica
  • Leif S köpte sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

MARIEFRED - KALKUDDEN
    Vi har köpt ett hus på Kalkudden i Mariefred av Annica. Från visningen fram till avslutat köp har Annica alltid givit ett glatt, trevligt och kompetent bemötande. Denna kombination har vi som köpare uppskattat. Hon har även varit serviceminded i alla lägen på ett naturligt och behagligt sätt.

Vi är således mycket nöjda och kommer att varmt rekommendera henne till vänner och bekanta.

/Leif Läs mer
    2019-08-02 Annica E svarar Leif S
    Hej Leif,
    Tack så mycket för era fina ord. Vad roligt att ni upplevt mitt bemötande positivt. Jag älskar att få köpare och säljare att känna sig nöjda och väl omhändertagna. Hoppas att ni ska trivas i ert hus och att ni får mycket tid att nyttja det. Ha en fortsatt fin sommar!
  • Birgitta L
    Birgitta L sålde sin lägenhet med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

CENTRALT
    Vi sålde vår bostadsrätt och blev mycket imponerade av det engagemang och den kunnighet Annica bemötte oss med. Vi blev snabbt uppdaterade om allt som hände och planerades. Ska jag sälja en bostad i framtiden kommer jag självklart att vända mig till Annica! Läs mer
    2019-08-02 Annica E svarar Birgitta L
    Hej Birgitta,
    Tack för din återkoppling och fina ord. Det var roligt att få vara med och hjälpa er att förmedla er bostad. Hoppas ni ska trivas på er nya ort och med er nya bostad.
  • Arne L
    Arne L sålde sin lägenhet med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

CENTRALT
    • Vi har sålt en bostadsrätt.
    • Vi har blivit bemötta på ett väldigt professionellt och seriöst sätt.
    • Förväntningarna vi hade var höga och de överträffades med råge av Annica. Uppdateringar skedde hela tiden.
    • Skulle vi sälja något objekt i framtiden skulle vi anlita Annica, oavsett företag. Läs mer
    2019-08-02 Annica E svarar Arne L
    Hej Arne,
    Tack även till dig för fina ord. Hoppas du och birgitta får det bra i ert nya boende.
    Ha en fortsatt fin sommar!
    Mvh Annica
  • Annica P sålde sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-07-16

STALLARHOLMEN
    Vi har sålt en mindre gård. Vi blev mycket positivt bemötta av Annica Ekervall, vi kontaktade henne då vi tidigare gjort affär med henne och var mycket nöjda. Så vi har bara många ++++++ till Annica. Läs mer
    2019-08-02 Annica E svarar Annica P
    Hej Annica,
    Tack så mycket för att jag fått hjälpa er att förmedla er fina fastighet. Hoppas allt blir bra för er i ert nya boende. Vi ses!
    Mvh Annica
  • Beriwan Hazim O köpte sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-07-10

FINNINGE
    Jag köpte en villa. Annica är en underbar och fantastisk mäklare. Hon bryr sig om sina kunder och är mycket ärlig och hjälpsam.
    Beriwan H. Othman Läs mer
    2019-08-02 Annica E svarar Beriwan Hazim O
    Hej Beriwan,
    Tack så mycket för att jag fick vara med vid ert husköp, vi har ju hunnit träffas på många visningar. Roligt att ni nu hittat ert hus. Lycka till med ert jobb ni ska göra med huset!
  • Marie N köpte sin lägenhet med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-07-10

Lägenhet centralt belägen.
    Personligt men ändå proffsig i sitt bemötande. Mycket kunnig och engagerad. Som köpare kände man sig trygg i affären! Läs mer
    2019-08-02 Annica E svarar Marie N
    Hej Marie,
    Tack för din rekommendation och fina ord. Hoppas ni ska ha mycket glädje av er nya bostad.
    Ha en fortsatt fin sommar!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Strängnäs

Annica Ekervall