Annica Ekervall

Annica Ekervall

Annica Ekervall är mäklare på Fastighetsbyrån Strängnäs

Annica Ekervall har varit registrerad mäklare sedan 2009-01. Annica Ekervall har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-05 och har fått 345 omdömen med ett betyg på 4.8. Annica Ekervall har haft 88 försäljningar sen 2020-06 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-06 - 2021-05

Läs vad 345 Läs vad Annica Ekervall

• sålde sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    • Stallarholmen
    2021-06-11
    Trevlig och mycket proffsig mäklare, jag kommer rekommendera henne till mina bekanta. Hon lyckades också på ett bra sätt få igång budgivningen. Vi är väldigt nöjda med Annica
  • köpte sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    • ÅKERS STYCKEBRUK
    2021-06-08
    Vi köpte en villa i Åkers styckebruk. Annica ger ett väldigt proffsigt och jordnära intryck. Annica gör det där lilla extra som gör att man känner sig som en viktig kund. Annica svarar snabbt på sms, och hennes erfarenhet gör att svaren på frågor är enkla och raka.
    • Finninge
    2021-06-08
    Bra bemötande när vi köpte vårt hus. Bra genomgång av handlingarna vid kontraktsskrivningen.
    • Finninge
    2021-06-08
    Köpt villa, bra service och bemötande. Företrädde säljaren på ett bra sätt.
    • FOGDÖ
    Sålt sommarstugan.
    Vänligt bemötande, bra och öppen dialog innan vi skrev försäljningsavtal.
    Fortsatt bra dialog under hela processen. Var alltid tillgänglig.
    Säljcoachen fungrade som ett superbra vektyg och komplement genom hela processen.
    • FOGDÖ
    2021-06-07
    Super enkel att ha att göra med. Kunnig och lösningsfokuserad!
    • ÅKERS STYCKEBRUK
    2021-06-07
    Jag har tillsammans med min sambo köpt våran första bostad tillsammans, en villa.

Annica var otroligt pedagogisk och hade ett bra bemötande, både innan och under visningen av bostaden samt under och efter budgivningen. Annica var tillmötesgående och väldigt kunnig och kunde svara bra på alla våra frågor, vilket gjorde att man kände sig trygg under hela processen. Detta var väldigt viktigt för oss, speciellt som förstagångsköpare! Enligt oss var Annica avgörande till att våga köpa våran första bostad. Fem stjärnor till Annica!

Vi skulle rekommendera Annica till alla och behöver vi en mäklare i framtiden så kommer vi garanterat kontakta Annica!
  • Malin I
    sålde sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    2021-06-07
    Annica har hjälp mig med att sälja mitt fritidshus. Hon har vart tydlig och bra på att informera. Professionell. Bra bemötande mot mig som säljare men också mot köparna. Annica har uppfyllt mina förväntningar. Jag skulle kontakta Annica igen om jag skulle vilja sälja något hus i framtiden eller köpa.

mvh
    Malin
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    • Strängnäs
    2021-06-05
    Sålt villa och köpt lägenhet. Varit jätte nöjd med Annica Ekervall. Allt har gått smidigt.
    • Mariefred
    2021-06-03
    Köpt en bostadsrätt 2 rum.
    Vänligt bemötande av mäklaren
    Hon levde upp till alla mina förväntningar