Annica Ekervall
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-09 - 2019-08

Läs vad 185 Läs vad Annica Ekervall

• Therese S sålde sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-09-03

STRÄNGNÄS
    Annica var mäklare till säljarna av de vi köpte vår bostadsrätt av och ingav ett sånt förtroende att när vi skulle sälja så var det en självklarhet att Annica skulle vara vår mäklare ä. Läs mer
  • Kerstin H sålde sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-09-02

Mariefred
    Trevligt bemötande. Handlingskraftig. Problemlösare. Lätt att samarbeta med. Läs mer
  • Johan K sålde sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-08-30

Sålt Eksågs Kvarnstuga.
    Proffsigt bemött under processen.
    Förväntningarna var inte stora eller många då jag helst velat bo kvar men affären gick oerhört snabbt och levde nästan upp till de mål som var satta.
    Totalt sett en mycket bra dialog med AE och det finns inget att anmärka på i dagsläget. Läs mer
  • Monica Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-08-30

CENTRALT
    Jag har sålt en lägenhet och mina förväntningar infriades mycket väl. Annica är alltid glad, lätt att nå och gör ett bra jobb. Läs mer
  • Dovile K sålde sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-08-19

STALLARHOLMEN
    Trevlig, professionell mäklare som kan sitt jobb! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Birthe B köpte sin lägenhet med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-08-16

STRÄNGNÄS
    Bostadsrätt, bra bemötande, proffsig yrkeskvinna Läs mer
  • Roland Å köpte sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-08-14

Köpt Strömsnäs 5
    vi är nöjda med Annicas arbete Läs mer
  • Anna L sålde sin lägenhet med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-07-31

Försäljning av lgh
    Fint bemötande, trevlig och tydlig Läs mer
    2019-08-02 Annica E svarar Anna L
    Hej Anna,
    Tack för din återkoppling, önskar er lycka till med ert nya boende.
    Mvh Annica
  • Leif S köpte sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-07-22

MARIEFRED - KALKUDDEN
    Vi har köpt ett hus på Kalkudden i Mariefred av Annica. Från visningen fram till avslutat köp har Annica alltid givit ett glatt, trevligt och kompetent bemötande. Denna kombination har vi som köpare uppskattat. Hon har även varit serviceminded i alla lägen på ett naturligt och behagligt sätt.

Vi är således mycket nöjda och kommer att varmt rekommendera henne till vänner och bekanta.

/Leif Läs mer
    2019-08-02 Annica E svarar Leif S
    Hej Leif,
    Tack så mycket för era fina ord. Vad roligt att ni upplevt mitt bemötande positivt. Jag älskar att få köpare och säljare att känna sig nöjda och väl omhändertagna. Hoppas att ni ska trivas i ert hus och att ni får mycket tid att nyttja det. Ha en fortsatt fin sommar!
  • Birgitta L
    Birgitta L sålde sin lägenhet med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-07-22

CENTRALT
    Vi sålde vår bostadsrätt och blev mycket imponerade av det engagemang och den kunnighet Annica bemötte oss med. Vi blev snabbt uppdaterade om allt som hände och planerades. Ska jag sälja en bostad i framtiden kommer jag självklart att vända mig till Annica! Läs mer
    2019-08-02 Annica E svarar Birgitta L
    Hej Birgitta,
    Tack för din återkoppling och fina ord. Det var roligt att få vara med och hjälpa er att förmedla er bostad. Hoppas ni ska trivas på er nya ort och med er nya bostad.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Strängnäs

Annica Ekervall