Annica Ekervall
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-12 - 2019-05

Läs vad 157 Läs vad Annica Ekervall

• Anette E köpte sin lägenhet med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-05-08

CENTRALT
    Trevligt bemötande, kanske lite för på, lite hetsig. Läs mer
    2019-05-20 Annica E svarar Anette E
    Hej Anette, Tack för feedback. Hoppas ni ska trivas i ert nya boende. Trevlig sommar!
  • Peter J köpte sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-05-01

ABBORRBERGET
    Vi köpte en villa genom fastighetsbyrån, mycket bra info på visning och det blev en lättsam och behaglig affär. Läs mer
    2019-05-20 Annica E svarar Peter J
    Hej Peter, Tack för din återkoppling. Hoppas ni trivs i ert nya hus, vi ses när det är dags för ny värdering. Ha det gott!
  • Ulf H sålde sin lägenhet med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-04-23

Medverkat vid försäljning av 1 rum o kök i strängnäs
    på ett föredömligt och professionellt sätt som levde upp till våra förväntningar genom att vara tydlig med genomförandet av hela affären Läs mer
    2019-04-29 Annica E svarar Ulf H
    Hej Ulf,
    Tack för dina fina ord. Ha en fin sommar!
  • Susanne F köpte sin lägenhet med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-04-03

Jag har köpt en bostadsrätt, 2 r o. kök. Mäklaren var varm, trevlig och kunnig. Mitt intresse fångades och jag hade en trevlig köpupplevelse. Läs mer
    2019-04-29 Annica E svarar Susanne F
    Hej Susanne,
    Tack för återkopplingen och dina värmande ord. Hoppas du ska trivas bra i din nya bostad. Ha det gott!
  • Isabell K sålde sin lägenhet med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-03-31

STRÄNGNÄS
    Annica hjälpte mig sälja en lägenhet och jag är mycket nöjd med det bemötande jag fått hela vägen från första kontakten. Hon är korrekt, noggrann, realistisk, snabb och glad :) Rekommenderas. Läs mer
    2019-04-29 Annica E svarar Isabell K
    Hej Isabell,
    Tack för fina ord :)
    Hoppas allt är bra med dig och att ditt nya boende blir bra.
    Önskar dig en fin sommar!
  • Christina T köpte sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-03-08

FINNINGE
    Jag har köpt ett radhus. Det var en trevlig affär. Annica var väldigt trevlig och professionell. Annica återkommer alltid snabbt när man sökt henne. Läs mer
  • Sven-erik T sålde sin lägenhet med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-02-27

Sålt bostadsrätt i svårt läge. Då vi annars skulle ha dubbelt boende har det betytt mycket att försäljning blev av även om priset blev väldigt lågt.
    Bra och positivt bemötande. Läs mer
  • Elisabeth S
    Elisabeth S sålde sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-02-15

STRÄNGNÄS
    Jag har sålt mitt trevliga radhus i Strängnäs.
    Annica har bemött mig bra, var snabb att ta kontakt med mig efter att jag hade skickat ett första meddelande om en värdering av min bostad inför försäljning.
    Har gett mig snabb återkoppling på frågor och funderingar i affären. Läs mer
  • Maria L sålde en tomt med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-02-12

STALLARHOLMEN
    Köp och försäljning av tomt.
    Bemötandet är väldigt bra. Annica är trevlig, kunnig, flexibel och återkopplar snabbt. till kund under affärens gång. Läs mer
  • Alexander B köpte sin lägenhet med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-01-30

CENTRALT
    Duktigt och trevlig mäklare som hade bra kontakt mellan köpare och säljare Läs mer
    2019-02-12 Annica E svarar Alexander B
    Hej Alex, tack för ditt svar. Hoppas du trivs bra i första egna bostaden. Mvh Annica

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Strängnäs

Annica Ekervall