Björn Lindahl
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-09 - 2019-08

Läs vad 97 Läs vad Björn Lindahl

• Mikael F köpte sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-07-17

ULVHÄLL
    Bra bemötande och proffsig på alla plan skötte affären gallant Läs mer
    2019-07-17 Björn L svarar Mikael F
    Skönt att hör att du är nöjd Mikael, hoppas du kommer att trivas bra i huset!
  • Thomas L köpte sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-07-08

HÄRAD
    Köpt ett sommarhus blev bemött på ett bra sätt tycker jag.... Affären gick snabbt och bra å inga konstigheter. Läs mer
    2019-07-08 Björn L svarar Thomas L
    Hoppas du kommer trivas bra i ditt nya hus, önskar dig en trevlig sommar!
    Björn L gillar detta
  • Britt S sålde sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-07-05

Professionell Mäklare, från början till slut! Alla frågor och funderingar besvarades tålmodigt. Jag känner stort förtroende för Björn Lindahl och Fastighetsbyrån! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-07-29 Björn L svarar Britt S
    Tack för dina ord Britt, dom värmer :) Det har varit väldigt trevligt att få hjälpa er med er försäljning, och jag är så glad att ni är nöjda.
    Björn L gillar detta
  • Per S sålde sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-07-03

Sålt radhus. Professionellt jobb av Björn. Hade inga förväntningar, men blev mycket imponerad av Björn - han var både smidig och kunnig.
    Mycket bra skött och ett utfall långt över våra förväntningar. Läs mer
    2019-07-04 Björn L svarar Per S
    Tack Per, det blev en bra försäljning och jag är glad att ni är nöjda.
    Björn L gillar detta
  • Irene A sålde sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-07-01

STALLARHOLMEN
    Vi håller på att sälja vår sommarstuga. Allt har gått väldigt bra. Mäklaren var kunnig och gav oss bra information Läs mer
    2019-07-05 Björn L svarar Irene A
    Tack för att jag fått hjälpa er, hoppas ni kommer trivas bra i Spanien i stället :)
  • Jimmy Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-07-01

Har haft tidigare erfarenhet av Björn. Valde honom igen för att han gör sitt jobb och det väldigt bra. Nu lyckades jag hitta en köpare snabbt till min bostad, men Björn har hjälpt till hela vägen på ett bra sätt. Han överttäffa dem förväntningarna jag hade. Så sammanfattat ett topp betyg från mig. Läs mer
    2019-07-08 Björn L svarar Jimmy Ö
    Tack Jimmy, det har som vanligt varit en trevlig försäljning och jag är glad att ni äntligen hittat ert nya drömboende :)
    Björn L gillar detta
  • Patana J sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-06-30

En toppen bra Märklare på alla sätt. Han är kunnig , ödmjuk samt charmig. Vi är super nöjda med honom. Läs mer
    2019-07-04 Björn L svarar Patana J
    Tack Patana, det har varit trevligt att få hjälpa er med försäljningen.
  • Bengt Håkan A sålde sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-06-29

STALLARHOLMEN
    Mycket duktig när bi sålde vårt fritidshus, hela tiden feedback Läs mer
    2019-06-29 Björn L svarar Bengt Håkan A
    Tack Håkan, jag hoppas ni får det bra med ert nya boende i Spanien :)
  • Jan Anders E sålde sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-06-18

Sålde ett hus via Fastighetsbyrån och Björn Lindahl. Björn är fantastiskt professionell och lyhörd både mot säljare och köpare. Även om han är en väldigt upptagen man så tog han alltid sig tid att återkoppla. Jag kan varmt rekommendera Björn både vid eventuellt köp och försäljning. Och till Björn: Jag hoppas du får lite ledigt och kan koppla av i sommar. :-) Läs mer
    2019-06-18 Björn L svarar Jan Anders E
    Tack för dina ord Anders, det har varit ett långt samarbete och jag är glad att du är nöjd. Jag önskar dig också en riktigt skön sommar :)
  • Christina S köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-06-17

Jag köpte en bostadsrätt av Björn.
    Han är kunnig, trevlig, erfaren, trygg och noggrann.
    Björn är snabb i att respondera och tog sig tid för mig.
    Jag har träffat ett flertal mäklare och Björn är tveklöst den jag fått högst förtroende för. Ger honom mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    2019-06-18 Björn L svarar Christina S
    Tack Christina, det var trevligt att få hjälpa er att hitta den här fina lägenheten. Önskar er lycka till!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Strängnäs

Annica Ekervall