Klas Hamrén
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-03 - 2020-02

Läs vad 159 Läs vad Klas Hamrén

• Markus J sålde sin lägenhet med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-03-21

ULVHÄLL
    Jag har sålt en lägenhet.
    Klas gav oss ett väldigt bra första intryck och vi fick en bra känsla för att han skulle bli vår mäklare och göra allt för att få vår lägenhet såld. Förväntningarna vi hade var att sälja den så vi blev nöjda och vi blev väldigt nöjda med resultatet.
    Vi är väldigt nöjda med Klas som vår mäklare och är så glada över att vi fick vår bostad såld. Läs mer
    Klas H gillar detta
  • Tim C sålde en tomt med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-03-04

Väldigt duktig mäklare.
    Rekommenderar starkt alla att välja Klas vid försäljning av era objekt.
    Trevligt bemötande, alltid tillgänglig, lever upp till högt ställda förväntningar på alla sätt! Läs mer
  • Robin S
    Robin S sålde en tomt med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-03-03

Mycket bra mäklare som gör sitt jobb exemplariskt! Läs mer
  • Hoda K
    Hoda K sålde sin lägenhet med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-02-28

Centralt
    Hej! Klas Hamrén hjälpte mig att sälja min bostad i Strängnäs samt köpa ett radhus. Klas är en suverän mäklare som vill att man som kund ska känna sig trygg och förstådd. Han återkopplar direkt efter visning och även om man behöver veta något. Helt underbar mäklare som gjort ett toppen jobb på mycket kort tid!
    Kan verkligen rekommendera Klas Hamrén. Läs mer
    Klas H gillar detta
  • Niclas E köpte sin lägenhet med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-02-25

Mariefred
    Vi köpte ett Radhus i Ekviken i Mariefred.

Det ändå jag kan komma tänka på var tillvalen vi hade gjort, där fick vi själva ta reda på vart pengarna skulle in och när, även då det var extra beställning tycker jag som köpare att all den infon ska ske mellan Byggherre och Mäklare och inte lägga det jobbet oss som köper, vet inte om Klas fick någon komession för detta men ändå.

Annars är jag mycket nöjd, snabba svar ifrån Klas och övrigt allt bra. Läs mer
    Klas H gillar detta
  • Ellen E köpte sin lägenhet med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-02-25

Mariefred
    Köpt ett nyproducerat radhus med Klas som mäklare. Vi är mycket nöjda med Klas, Han har ett mycket positivt bemötande, snabba svar på våra frågor och är mycket hjälpsam ! Läs mer
    Klas H gillar detta
  • Martin B köpte sin lägenhet med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-02-24

Mariefred
    Enkelt och smidigt. Bra och tydlig kommunikation. Inga problem helt enkelt Läs mer
    Klas H gillar detta
  • Madeleine S köpte sitt hus med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-02-21

NYKVARN Rimsjöhöjden
    Köp av Rådjursstigen 9, Nykvarn.
    Klas har varit öppen och ärlig, alltid snabb på att svara, tydlig och engagerad.
    Har därför känts tryggt genom hela köpprocessen. Läs mer
    Klas H gillar detta
  • Josefine J sålde sin lägenhet med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-02-18

FÅRHUSHAGEN
    Vi fick hjälp att sälja våran lägenhet. Jag tycker att vi blev väldigt bra bemötta redan från första mötet med Klas och det var en trevlig lättsam stämning vid varje möte. Jag är väldigt nöjd med Klas som mäklare, det blev en snabb och bra försäljning! Läs mer
    Klas H gillar detta
  • Veronika L sålde sin lägenhet med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-02-16

CENTRALT
    Sålde en bostadsrätt med hjälp av Klas.
    Jag trodde aldrig att det skulle vara så lätt att ha att göra med en mäklare. Klas är mycket proffsig men samtidigt "mänsklig" och förstår sig in i andras situationer. Flexibel och positiv. Tacksam och glad att det var Klas som hjälpte mig sälja min lägenhet.
    Jag skulle rekommendera honom som mäklare till alla! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Strängnäs

Annica Ekervall