Klas Hamrén
Registrerad mäklare sedan 2014-02-12
Aktiv på Reco.se sedan 2014-06-16
2019-07 - 2020-06

Läs vad 179 Läs vad Klas Hamrén

• Nadja C köpte sitt hus med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-06-20

Strängnäs
    Köpt en fantastisk fastighet av Klas. Trevlig, enkel och tillmötesgående mäklare. Lätt att får tag på och verkligen proffsig att ha med att göra. Påläst om objektet och intresserad av oss som köpare. En mäklare att rekommendera. Läs mer
  • David C köpte sitt hus med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-06-19

Strängnäs
    Duktigt och engagerad, allt igenom en smidig affär

David & Nadja Läs mer
  • Matilda A köpte sitt hus med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-06-18

FINNINGE
    Vi har köpt ett radhus.

Mäklaren var påläst och hade ett mycket trevligt och öppet bemötande. Han var lyhörd och ärlig i sina svar och de diskussioner vi hade.

Vi hade inga större förväntningar men vi har inget att klaga på vad gäller vår mäklare.

Det var en jättebra köpupplevelse. Läs mer
  • Jenny B sålde sitt hus med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-06-18

Mariefred Marielundsviken
    Klas krigade för vår affär hela vägen i mål!
    Vi är riktigt nöjda med det jobb han har lagt ner och kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Nathalie M köpte sitt hus med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-06-15

Abborrberget
    Jag och min sambo har köpt vårt första hus genom Fastighetsbyrån och Klas Hamrén. Vi har varit på visningar i ca 2 år och träffat flera olika mäklare. Klas är utan tvekan den mäklaren som vi kände att vi fick bäst kontakt med direkt vid visning. Han visade intresse för oss som köpare samtidigt som lojalitet mot säljaren. Vi hade bra dialog under budgivningen och köpet gick smidigt. Nu har vi precis flyttat in och är supernöjda! Läs mer
  • Carolina M köpte sitt hus med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-06-08

Merlänna
    Köpt en villa. Smidig affär. Bra med Köpkollen som fastighetsbyrån använder sig av, man kommer alltid åt annonsen. Läs mer
  • Michael G sålde sitt hus med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-06-01

FINNINGE
    En otroligt engagerad och driven mäklare, positiv och informativ.
    Vi fick hjälp med både försäljning av villa och köp av ny bostad. Läs mer
  • Henrik E köpte sin lägenhet med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-05-20

Centralt
    Mycket bra kontakt med Klas, professionellt bemötande och bra hantering av allt. Läs mer
  • Linda A
    Linda A sålde sitt hus med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-05-20

FÅRHUSHAGEN
    Sålt bostad och haft Klas som mäklare. Duktig och glad person som man kan känna tillit till. Vi sålde under den värsta perioden av Corona och under den tiden var vi inte ett dugg oroliga över att inte sälja. Klas är ärlig, tydlig och jobbar på för att hitta köpte. Jätteglada över att ha valt Klas som mäklare och skulle helt klart välja honom igen. Läs mer
  • Johan F sålde sitt hus med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2020-05-15

Strängnäs
    Klas hjälpte mig att sälja min fastighet i Strängnäs. En före detta skola med lång historia.
    Klas jobbade stenhårt hela vägen och var väldigt lyhörd och hjälpsam också vad gällde saker utöver själva försäljningsprocessen.
    Han hade full koll på huset och grannskapet i god tid inför visningen och kunde svara tydligt och korrekt på alla frågor.
    Han gick helt enkelt "over and beyond" vilket verkligen resulterade i nöjda köpare och säljare! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Strängnäs

Annica Ekervall