Klas Hamrén

Klas Hamrén

Klas Hamrén är mäklare på Fastighetsbyrån Strängnäs

och har varit registrerad mäklare sedan 2014. Klas Hamrén har varit aktiv på Reco.se sedan 2014 och har fått 194 omdömen sedan 2014-06-16. Klas Hamrén har haft 70 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

194 omdömen om Klas Hamrén

• Klas tog sig an min lgh och såg till att sen blev såld! Osäker på hur marknaden såg ut nu i och med Covid. Men trots det sålde Klas min lgh för önskat pris! Jättetacksam för hjälpen och jag rekommenderar Klas om du önskar att ha en målmedveten mäklare som håller en informerad med sina strategier samt leverar det han säger!
    Carl E sålde sin lägenhet med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    2020-10-19
    • 2:a
    • 59.0 m²
    • TOSTERÖ
    2020-10-19
  • Vi har köpt en villa på landet. Klas Hamrén var trevlig och proffsig. Lätt att nå och snabb med att hjälpa till. Vi tycker att Klas levde upp till alla våra förväntningar på hur en bra mäklare skall vara. Perfekt!
    Inger A köpte sitt hus med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    2020-10-13
    • 93.0 m²
    • Stallarholmen
    2020-10-13
  • Har köpt ett bostadsrättsradhus. Trevligt bemötande. Lyssnade på och svarade på våra frågor. Nöjd med kontakten på Fastighetsbyrån.
    Margareta B köpte sin lägenhet med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
  • Perfekt. Inget att anmärka på. Bästa tänkbara service. Snabb respons
    Lena L köpte sin lägenhet med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    2020-09-30
  • Professionell, ärlig, pålitlig dessutom mycket trevlig! Han får sälja vårt hus nästa gång de är dax!
    Charlotta Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    2020-09-26
  • Trevlig, men gjorde inget för att separera besökare vid visningen mitt i coronapandemin. Jag fick bråttom iväg när trängseln blev för stor. Trevlig vid telefonkontakter och snabb att svara. Broschyr och dokumentation stämde inte med verkligheten mäklaren var dåligt uppdaterad - dålig info mellan byggherre och mäklare?
    Maud B köpte sin lägenhet med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    2020-09-26
  • Har både köpt o sålt hus, allt har fungerat perfekt, från första kontakten när vi tittade på huset som nu är köpt till att sälja huset som vi sålde för att kunna köpa nytt, Klaes har skickat info, ringt o info oss samt alltid funnits tillgänglig när vi ringt om frågor Vi har inget att klaga på
    Kerstin Elisabet B köpte sin lägenhet med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    2020-09-24
  • Jag har köpt nyproducerat brf radhus och därför haft kontakt med Klas under nästan ett års tid. Klas är noga och vill att saker skall skötas på ett bra sätt, vilket känns bra och tryggt för mig som köpare. Han får mina varmaste rekommendationer! //Göran
    Göran Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    2020-09-24
  • Fantastisk service och bemötande! Klas har varit lösningorienterad och närvarande för oss som köpare. Han har även varit väldigt hjälpsam i att sätta oss i kontakt med lokala hantverkare och bank. Jag skulle mer än gärna båda sälja och köpa med Klas igen!
    Karl L
    Karl L köpte sitt hus med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    2020-09-09
    • 62.0 m²
    • HELGARÖ
    2020-09-09
  • Köpt en bostadsrätt. Glad ch trevlig mäklare som snabbt svarade på sms och telefonsamtal.
    Ulrika J köpte sin lägenhet med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    2020-09-06
    • 81.0 m²