Zinnia Forzelius
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-12 - 2019-05

Läs vad 29 Läs vad Zinnia Forzelius

• Annelie D köpte sitt hus med hjälp av Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-05-27

Väldigt trevlig mäklare som gärna hjälper till Läs mer
  • Elina T köpte sin lägenhet med hjälp av Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-04-15

TOSTERÖ
    Vi har köpt en nybyggd bostadsrätt. Alltid uppdaterad information och snabba tydliga svar på mail. Läs mer
    2019-04-15 Zinna F svarar Elina T
    Tack för ert fina omdöme! Hoppas ni trivs kommer att trivas i er nya bostad.
  • Sara J köpte sin lägenhet med hjälp av Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-04-15

TOSTERÖ
    Väldigt trevlig och snäll.
    Virrig derämot, känndes lite olustigt.
    Man annars bra. Läs mer
    2019-04-15 Zinna F svarar Sara J
    Tråkigt att du upplevde mig som virrig och att du kände olust trots vår täta kontakt och mitt engagemang i ert bostadsköp. Hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad.
  • Anneli J skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2018-10-29

Högt engagemang med bra, löpande återkoppling. Läs mer
    2018-10-29 Zinna F svarar Anneli J
    Tack för det förtroendet att hjälpa till med er bostadsförsäljning och för ditt trevliga omdöme.
  • Damir K
    Damir K skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2018-10-10

Hej,

Vi har haft kontakt med Zinnia som hade roll som fastighetsmäklare och hon hjälpte oss mycket i vårt sökande och letande efter det nya bostaden vi vill köpa. Hennes attityd var alltid präglat med en stor dos av professionalism och vi kände oss alltid väl bemötta.

Informationsflöde om vårt nya huset är någonting som vi som kunder sätter stor värde för och det har Zinnia verkligen sett till att det fungera oklanderligt. Zinnia också hjälpte oss till i situationer när vi hade diskussioner med de som byggde vårt hus, hjälpte till att vi känner oss trygga och nöjda och hjälpte till själva byggföretaget att behålla den goda anseende som de besitter. Vi kan säga att Zinnia har hjälpt oss att förverkliga vårt dröm om det nya huset och vi kände oss aldrig ensamma.

Mvh // Aida & Damir Läs mer
    2018-10-29 Zinna F svarar Damir K
    Tack Aida och Demir! Roligt att få hjälpa till med sökandet efter er drömbostad och förverkliga er dröm. Ni är alltid välkomna att höra av er om det är något jag kan hjälpa till med!
  • Mats B skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2018-10-10

Jättetrevlig flicka.
    Här inget negativt att säga. Hon har skött sitt uppdrag med bravur. Läs mer
    2018-10-11 Zinna F svarar Mats B
    Tack Mats för dina värmande ord!
    Zinna F gillar detta
  • Katarina Stenbäck G skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2018-09-20

En lägenhet i Mariefred. Bra bemötande och allt var ok Läs mer
    2018-09-20 Zinna F svarar Katarina Stenbäck G
    Tack för återkopplingen Katarina!
  • Joakim J skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2018-09-19

Köpt ett fritidshus. Trevligt bemötande. Läs mer
    2018-09-20 Zinna F svarar Joakim J
    Tack det samma Joakim och lycka till!
  • Maria S skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2018-09-17

Vi köpte ett torp och fick mycket personlig och professionell hjälp av Zinnia. Vissa specifika saker uppkom under väntan på tillträde med detta hjälpte Zinnia oss direkt. Läs mer
    2018-09-20 Zinna F svarar Maria S
    Tack för ett trevligt möte och tack för fina ord. Lycka till nu familjen "torpare".
    Zinna F gillar detta
  • Ingrid Elisabet L skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2018-09-17

Försäljning av sommarställe (torp).
    Entusiastisk och engagerad. Snabba svar. Sansad värdering. Bra råd och tips inför försäljningen.
    Budgivningen och avslut gick snabbt. Läs mer
    2018-09-20 Zinna F svarar Ingrid Elisabet L
    Tack själva, det var en fröjd att få hjälpa till med er med försäljningen från start till mål.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Strängnäs

Annica Ekervall