Zinnia Forzelius
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-09 - 2019-08

Läs vad 37 Läs vad Zinnia Forzelius

• Negeena A köpte sin lägenhet med hjälp av Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-09-11

TOSTERÖ
    Hon är bäst och hela tiden är aktiv person . Läs mer
  • Emma F köpte sin lägenhet med hjälp av Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-09-11

TOSTERÖ
    Köpte ett nybyggt radhus.
    Blev väldigt bra bemött.
    Trevlig, hjälpsam, hjälpte oss med diverse funderingar man kan ha vid sitt första husköp. Läs mer
  • Kemal G köpte sin lägenhet med hjälp av Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-09-10

TOSTERÖ
    • Bostasrättsradhus Bresshammaren 2.
    • Bra, trevligt och professionell bemötande. Hjälpsam.
    • Jag behövde hjälp, stöd och bra information.
    Ja jag tycker att mäklaren levde upp till mina förväntningar.
    • Nöjd kund! Läs mer
  • Krishna köpte sin lägenhet med hjälp av Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-09-10

TOSTERÖ
    I bought a house in Strängnäs. Zinnia treated us good in overall as a customer. But I fell there are some areas she could explain more, for example, since we are newly moving to the city it would be nice to tell us about the municipality and the rules as well. Läs mer
  • Adar G köpte sin lägenhet med hjälp av Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-09-09

TOSTERÖ
    Köpte radhus. By produktion. Hon är mycket förståelig och hjläpsam, alltid försöker att hitta lösningar. Gör mycke bra jobb, bra kommunikation, tillgänglig. Mycke trevlig och fantastik bemötande. Läs mer
  • Robin R köpte sin lägenhet med hjälp av Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-09-09

TOSTERÖ
    Köpte en bostadsrätt. Alltid trevligt bemött och svarar på alla frågor. Läs mer
  • Linn S köpte sin lägenhet med hjälp av Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-08-24

Hjälpsam, professionell, lyhörd, tillmötesgående, kunnig, trevlig Läs mer
  • Karl R köpte sitt hus med hjälp av Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-07-08

MARIEFRED
    Vi köpte ett kedjehus. Zinnia uppfyllde våra förväntningar. Hon var flexibel med visningar och tog sig tid. Hon kunde tillgodose att vi fick ett tidigare tillträde till bostaden, som uppskattades.

Zinnia skötte affären på ett utmärkt sätt! Läs mer
  • Annelie D köpte sitt hus med hjälp av Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-05-27

Väldigt trevlig mäklare som gärna hjälper till Läs mer
  • Elina T köpte sin lägenhet med hjälp av Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

2019-04-15

TOSTERÖ
    Vi har köpt en nybyggd bostadsrätt. Alltid uppdaterad information och snabba tydliga svar på mail. Läs mer
    2019-04-15 Zinna F svarar Elina T
    Tack för ert fina omdöme! Hoppas ni trivs kommer att trivas i er nya bostad.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Strängnäs

Annica Ekervall