Alexander Kvist Enderle

Alexander Kvist Enderle

Alexander Kvist Enderle är mäklare på Fastighetsbyrån Sundbyberg

Alexander Kvist Enderle har varit registrerad mäklare sedan 2017-04. Alexander Kvist Enderle har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-02 och har fått 170 omdömen med ett betyg på 4.8. Alexander Kvist Enderle har haft 45 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

170 omdömen om Alexander Kvist Enderle

Sedan starten hos Reco 2018
Anna P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Kvist Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

Bra stöd då det var mitt första lägenhetsköp.

Emelie W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Kvist Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Lugn, kompetent och bra på att ha en dialog med både köpare och säljare. Kan marknaden och Inger förtroende. Kan absolut rekommendera Alexander som mäklare!

Josefine A
Centrala Sundbyberg

Alexander är kompetent, professionell och väldigt trevlig. Han har kommunicerat löpande på ett tryggt sätt under försäljningens gång. Mycket nöjd med hela försäljningen och kommer definitivt att anlita Alexander igen i framtiden!

Jukka T
Centrala Sundbyberg

Proffsig hantering av uppdraget. Lätt att få kontakt med. Bra information under hela process.

Sebahate M
Centrala Sundbyberg

Min upplevelse av Alexander som mäklare, är att han har ett fint bemötande och är lyhörd. Driven i sin roll och brinner för att hjälpa till.

Tomas B
Centrala Sundbyberg

Trevligt bemötande och en väl genomförd affär.

David W
Centrala Sundbyberg

Trevlig och överträffar förväntningarna!

Patrik Ö
Centrala Sundbyberg

Alexander är fantastisk. Bra kommunikation, tydlig och rak på sak. Hans sätt att arbeta på gör en trygg som köpare. Han kommer vara nummer 1 för mig den dagen jag ska sälja min bostad.

Oskar B
Centrala Sundbyberg

Duktig mäklare, hittade relevanta intressenter

Emelie S
Centrala Sundbyberg

Skicklig och trevlig mäklare, skötte hela försäljningen med bravur. Mycket snabb affär från planering till att lägenheten blev såld. Mycket nöjd!