Alexander Kvist-Enderle

Alexander Kvist-Enderle

Alexander Kvist-Enderle är mäklare på Fastighetsbyrån Sundbyberg

Alexander Kvist-Enderle har varit registrerad mäklare sedan 2017-04. Alexander Kvist-Enderle har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-02 och har fått 94 omdömen med ett betyg på 4.8. Alexander Kvist-Enderle har haft 51 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 94 Läs vad Alexander Kvist-Enderle

• sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    2021-07-27
    Trevligt och seriöst bemötande.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    • Rissne
    2021-07-25
    Trevlig positiv mäklare snabba besked
    2021-07-22
    Öppet och härligt bemötande och samarbetsvillig . Bra med information om upplägg och utförande. Kommer absolut rekommendera till vänner och familj & skulle vi flytta igen är Alexander ett självklart val! Fem stjärnor av fem möjliga
    ⭐️ ⭐️⭐️⭐️⭐️

Kelli & Björn
    Hästhagsgatan i Sundbyberg
    2021-07-10
    Alexander gave us all the answers we needed and would always answer quickly when we called or texted him. He’s a professional in every way and made the entire experience to be a smooth and pleasant one.
    2021-06-19
    Alexander är en hängiven och enormt engagerad mäklare som verkligen sticker ut från mängden. Han vet vad han håller på med och jag kände att jag var i trygga händer genom hela affären. Jag kommer aldrig anlita någon annan mäklare och det borde ingen annan göra heller.
    • Lilla Alby
    2021-06-13
    Alexander kändes ärlig och var öppen för att försöka besvara alla frågor vi hade under processen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    • Duvbo
    2021-06-13
    En genuin kille som alltid är trevlig och mycket påläst på varje fastighet vi besökte!
    Han återkopplade snabbt och svarade alltid när vi ville få tag i han vilket jag tycker är ovanligt med mäklare.
    • Ursvik
    2021-06-13
    Han var väldigt lugn och lyssnade på våra frågor. Hjälpsam och bra på att tillgodose våra önskemål med lägenheten
    • Ursvik
    2021-06-10
    Ok mäklare. Svarade vid kontakt. Stressig innan affären, under affären sa kommentarer som "mitt huvudfokus är att göra säljaren nöjd" vilket låter sådär när du är i situationen som köpare. Ointresserad efter affären.
    2021-06-10
    Alexander hjälpte oss att hitta vår drömlägenhet i Sumpan.

Mycket lösningsorienterad och lyhörd under processen och kunde visa upp ett flertal objekt som passade vår smak.

När vi väl bestämt oss gick allt smidigt och vi kunde skriva på kort efter visat intresse.

Alexander har våra varmaste rekommendationer.