Alexander Kvist-Enderle
Registrerad mäklare sedan 2017-04-25
Aktiv på Reco.se sedan 2018-02-12
2019-08 - 2020-07

Läs vad 57 Läs vad Alexander Kvist-Enderle

• Andreas N sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-08-11

Centrala Sundbyberg
    Vi är supernöjda med Alexander.
    En ärlig, engagerad och proffsig mäklare som är lätt att kommunicera med. Med lugn approach har han varit en trygghet i säljprocessen.

Rekommenderar Alexander till både säljare och köpare. Läs mer
  • Tomas A sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-07-26

3:a
    Ursvik
    Vi anlitade Alexander för att sälja våran radhuslägenhet. Alexander var lätt att nå och kommunikativ genom hela säljprocessen. I dessa corona tider visade han en tålmodighet och ett lugn och lyckades få till våran försäljning på ett bra sätt.

Jag kan rekommendera att välja Alexander om ni skall sälja! Läs mer
  • Olivia U köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-07-01

Bra bemötande hela processen . Läs mer
  • Sergio C köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-06-27

3:a
    Ursvik
    Vi köpte vår första bostadsrätt av Alexander och var mycket nöjda och glada över att han var vår mäklare genom den processen. Vi kände oss trygga med Alexander och blev alltid mötta av en trevlig attityd. Vi uppskattade särskilt att han aldrig stressade oss. Upplevelsen var genomgående positiv. Läs mer
  • Shabnam C
    Shabnam C köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-06-26

Proffsigt bemötande och alltid tillgänglig. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Avgin Ö köpte sitt hus med hjälp av Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-06-26

Duvbo
    Alex är väldigt lyhörd och ödmjuk, vi köpte med honom och hela upplevelsen var fantastisk. Trevlig och extremt lättillgänglig. Vi rekommenderar honom starkt oavsett om man ska köpa eller sälja sin bostad. Vi kommer absolut att höra av oss till honom vid behov i framtiden. Läs mer
  • Pontus F sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-06-09

2:a
    Jag ger Alexander högsta betyg då han är oerhört proffsig, lyhörd och pålitlig som mäklare.
    Han driver försäljningen men låter dig som säljare vara högst delaktig under hela processen.
    Hans styrka ligger i hans lugn samt hans förtroendeskapande sätt att vara mot såväl köpare som säljare. Läs mer
  • Yasmin L köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-05-26

Ursvik
    Köpte en två på 55 kvadrat! Alexander var väldigt tillmötesgående och tillgänglig. Väldigt trevlig och kunnig mäklare. Ringer definitivt Alexander vid nästa köp/sälj. Läs mer
  • Sofia B
    Sofia B sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-05-25

Centrala Sundbyberg
    Alexander har precis hjälpt mig att sälja min tvåa under tider som har varit lite upp-och-nervända pga Corona. Alexander har jobbat hårt (i motvind) och lyckades få den såld till ett pris som jag är nöjd med. Jag upplever Alexander som ärlig och rak och han är mycket trevlig att ha att göra med. Jag kan absolut rekommendera Alexander ifall du funderar på att sälja! Läs mer
  • Eva W sålde sitt hus med hjälp av Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-05-20

Duvbo
    Redan vid vårt första möte med Alexander så kände vi att han hade bra kännedom om Duvbo och Sundbyberg. Innan annonsen kom ut på Hemnet hade han dessutom lagt ner mycket energi för att ta reda på så mycket som möjligt om just vårt gamla från tidigt 1900-tal i Duvbo. Trots stor Coronaoro kom det många på visningarna och budgivning var slutförd redan efter några dagar.
    Vi har stort förtroende för Alexander och är mycket nöjda med hela försäljningsprocessen. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sundbyberg

Mattias Mardini