Alexander Kvist-Enderle
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 46 Läs vad Alexander Kvist-Enderle

• Christine S köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-04-04

Centrala Sundbyberg
    3,5 rum i Sundbyberg. Alexander har varit tillgänglig, tillmötesgående och professionell. Mycket trevlig och vänlig. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Aleksander Patz C sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-03-29

Vi sålde vår lägenhet med Alexander och han har agerat väldigt bra från början till slut. Vi slöt ett avtal i Augusti 2019 där vi tydliggjorde våra intentioner med försäljningen. Vi förklarade tidigt när/var/hur vi ville att försäljningen skulle gå till och Alexander har jobbat efter dessa premisser från dag 1 och levererat ett jättebra slutresultat. Kommunikativ, tydlig och kontinuerlig uppföljning i processen vilket är extremt viktigt.

Alexander är väldigt hungrig och jobbar väldigt hårt vilket också är en fördel då många mäklare är av det latare virket tyvärr. Varma rekommendationer till Alexander. Läs mer
  • Katarina S sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2020-02-17

Alexander är en mycket professionell och engagerad mäklare som håller vad han lovar!
    Vi är jättenöjda med honom och kommer självklart anlita Alexander vid vår nästa försäljning! Läs mer
  • Linus R
    Linus R sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2019-12-17

Centrala Sundbyberg
    Trevlig och driven mäklare med bra ambition. Läs mer
  • Maria S köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2019-12-05

Hallonbergen
    Jag köpte en 1,5 lägenhet i hallonbergen!
    Blev superbra bemött av mäklaren och kände mig väldigt bekväm! Väldigt bra tillgänglighet och jag fick svar på alla frågor och oklarheter som jag hade! Även på ”dåliga” tider på dagen såsom kvällar och helger!
    Väldigt bra betyg får Alexander från mig! Läs mer
  • Hiwot T sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2019-11-11

Hallonbergen
    Jag sålt en lägenhet och köpt. Vi har fått väldigt bra bemött från första dag till sist . Vi är så nöjda av mäklaren (Alexander Kvist-Enderle). Det gick fantastiskt bra som vi hade förväntningar. Vi kommer varmt rekommenderas....🏆💐 Läs mer
  • Semere Haile F skrev om Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2019-11-06

Alexander är mycket professionell, Bra bemötande, Lyhörd. Alltid positiv En härlig person och en otroligt bra mäklare så jag kan varm rekommendera honom .tusen tack Alexander Läs mer
  • Hampus B sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2019-10-29

Centrala Sundbyberg
    Jättefint bemötande och stort engagemang från Alexander när han hjälpte mig att sälja min lägenhet i Sundbyberg. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Asta L köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2019-10-20

Professionellt utfört jobb. Anträffbar när det behövs. Läs mer
  • Einar H
    Einar H sålde sitt hus med hjälp av Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

2019-09-21

Centrala Sundbyberg
    Vi sålde ett stort hus i Sundbyberg. Blev vänligt och proffesionellt bemött. Vår mäklare arbetade hårt mot en tuff marknad och lyckades efter omständigheterna väl..
    Jag kan rekommendera Alexander Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sundbyberg