Läs vad 70 Läs vad Alexander Kvist-Enderle

• 2020-12-19
    Köpte en bostad i Järvastaden som Alexander förmedlade på ett enastående och professionellt sätt. Alexander kunde med väldigt kort varsel ordna med privatvisning och hanterade affären exemplariskt. Alexander var dessutom väldigt stöttande under hela affären och svarade på frågor och funderingar snabbt vilket ökade trygghetskänslan och ingav stort förtroende.

Min upplevelse av Alexander är att han levde upp till mina förväntningar. En mäklare att känna trygghet och förtroende för.
    ibrahim m
    • 3:a
    • 68.5 m²
    • Brotorp/Järvastaden
    köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
  • 2020-12-15
    Sålde min lägenhet med Alexander. Otroligt nöjd! Kommunikationen va på topp allt gick smidigt.
    Alexandra N
    Alexandra N
    • 53.0 m²
    • Centrala Sundbyberg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Kvist-Enderle en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
  • 2020-12-06
    Köpte en bostadsrätt på fredsgatan 9B och upplevde att allting fungerade så bra det bara kunde gjort. Har varit I kontakt med flera mäklare gällande andra bostäder med aldrig fått ett så professionellt och seriöst intryck.
    Mäklaren och kontoret verkar samspela bra och får allting att kännas så lätt och bra.
    Jag är supernöjd med allting!
    En femma rakt igenom
    Köpt bostadsrätt i Sundbyberg av Alexander
    Adam L
    • 95.0 m²
  • 2020-11-08
    Tillgänglig mäklare som lyssnade på mina funderingar och kunde ge objektiva och ärliga svar och råd som i slutändan gynnade försäljningen av bostaden och detta till ett högt pris.
    John N
    • 40.0 m²
  • 2020-10-27
    Jätte bra upplevelse av mäklaren. Alexander var väldigt behjälplig och flexibel i mitt bostadsköp, jag känner mig väldigt nöjd!
    Sham Hilmi G
    • 1:a
    • 34.0 m²
    • Brotorp/Järvastaden
  • 2020-10-23
    Fantastiskt hjälp sam vänlig proffsigt
    Khalid M
    • 133.0 m²
    • Ursvik
  • 2020-09-28
    Alexander är en mycket bra mäklare kunnig med raka svar om man frågar om något.Är mycket nöjd med honom.Skulle ta honom igen om det var aktuellt.Blev bättre än förväntat
    Per B
    • 85.0 m²
    • Rissne
  • 2020-09-25
    Har haft kontakt med Alexander en tid sen vi träffades på en visning då han gav ett mycket seriöst intryck. När det sedan var dags att sälja kontaktade vi honom och två andra mäklare. Alla var trevliga och pålästa men Alexander stack ut! Det visade sig vara en jackpot! Vi sålde vår lägenhet dagen efter att vi fotograferade till ett mycket bra pris. 100 % Alexanders förtjänst, här var det inte bara ”lägga ut på Hemnet” och se vad som händer-menatlitet. Han jobbade stenhårt för oss, och jag upplevde också att han tog hand om köparna på ett mycket fint sätt. Stort tack för all hjälp Alexander. Våra varmaste rekommendationer! ⭐️
    Malin K
    • 60.0 m²
  • 2020-09-24
    på det stora hela är jag inte så nöjd med affärern. dels för att lägenheten blev såld till ett underpris med facit i hand och jag dels förväntar mig mer koll på marknaden av en mäklare som just jobbar med fasighetsmarknaden. Lägenhetn belv såld, inte så mycket mer
    Ulrika E
    • 59.5 m²
    • Centrala Sundbyberg

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte