en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

5.0 / 5 i betyg — 9 rekommendationer

Läs vad 9 användare tycker om Caroline Ahlén

• Naruthorn
    Naruthorn skrev om Caroline Ahlén en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag är väldigt nöjd med Caroline vid försäljning av min lägenhet. Hon var proffsig, lyhörd och väldigt serviceinriktad vilket gjorde det lätt för mig under hela försäljningsprocessen. Hon var snabb på att svara på mejl och återkopplade direkt när man hade frågor eller funderingar. Jag är väldigt nöjd med slutresultat och kan starkt rekommendera Caroline!
  • Elisabeth L
    Elisabeth L skrev om Caroline Ahlén en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mycket nöjd med att ha haft Caroline Ahlén som mäklare vid försäljningen av min lägenhet i Sundbyberg. Snabb på att återkoppla under hela processen och mycket smidig med allt från fotografering, visningar och överlåtande. Rekommenderar!
  • Karin A
    Karin A skrev om Caroline Ahlén en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Är mycket nöjd med Caroline. Vi ville fota om vår lgh då vi inte var nöjda med bilderna, då ordnade hon det direkt med en ny fotograf.
    Vi gillar hennes personlighet och hon verkade mån om att göra det bästa för oss. Hon var snabb att återkoppla till oss under hela processen. Har ingenting negativt att säga om henne och kan varmt rekommendera henne till andra.
  • Karl E
    Karl E skrev om Caroline Ahlén en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Caroline var klockren vid försäljningen av vår lägenhet.
    Hon var rak och tydligen under hela processen och höll en bra och betryggande kontakt hela tiden.
    Dessutom ansträngde hon sig till max för kund (vår) skulle och hittade köpare även i den svåraste tiden på marknaden.
    Vi kommer aldrig tveka om vem vi vänder oss till när det är dags att sälja, eller för den delen köpa.
    Med vänlig hälsning
    Två otroligt nöjda kunder
  • Rosanna B
    Rosanna B skrev om Caroline Ahlén en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Caroline gjorde ett strålande jobb med försäljningen av vår lägenhet! Snabba och tydliga svar, proffsig som få och trygg i rollen som mäklare! Rekommenderar starkt!!
  • Angelica Z
    Angelica Z skrev om Caroline Ahlén en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Caroline Ahlén gjorde det verkligen enkelt att köpa och flytta. Kan varmt rekommendera Caroline samt tacka för bra servicen, vi är verkligen nöjda!
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Caroline Ahlén en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag är supernöjd med mitt val av Caroline och Fastighetsbyrån som mäklare. Väldigt smidig affär hela vägen från värdering till försäljning. Caroline som mäklare var lätt att kommunicera med och otroligt serviceinriktad. Jag tror aldrig det tog mer än en minut att få svar på mina e-postmeddelanden. Också skönt att man alltid fick tydlig och pedagogisk information genom hela försäljningsprocessen som annars kan vara ganska nervös och påfrestande. Jag kan definitivt rekommendera Caroline och hade utan tvekan anlitat henne igen.
  • Lena E
    Lena E skrev om Caroline Ahlén en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag och min man är supernöjda med det bemötande vi fick av Caroline i samband med försäljning av vår lägenhet. Hon var väldigt seriös och svarade supersnabbt på mail eller telefonsamtal. Alla åtgärder följdes upp enligt plan trots att det var en långdragen process då vi valde att ligga På gång under en lång tid. Det märktes verkligen att hon "jobbade för vår sak" men jag är säker på att hon även behandlade köparna lika korrekt, de verkade helnöjda när vi träffades i samband med kontraktsskrivning. Dessutom var hon väldigt noggrann med all pappershantering och inte onödigt "pushy" utan hela tiden mycket behaglig och lyhörd. Vi kunde inte önskat oss bättre, slutresultatet blev också mycket bra!
  • Karin L
    Karin L skrev om Caroline Ahlén en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Pålitlig mäklare som vi absolut hade anlitat igen. Ger ett seriöst intryck och försöker göra det så bra som möjligt för både säljare och köpare. Snabb på att svara både via telefon och mail. Flexibel.
Gabriel Hadad
Marcus Norman