en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

5.0 / 5 i betyg — 3 rekommendationer

Läs vad 3 användare tycker om Caroline Ahlén

• Daniel N
    Daniel N skrev om Caroline Ahlén en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag är supernöjd med mitt val av Caroline och Fastighetsbyrån som mäklare. Väldigt smidig affär hela vägen från värdering till försäljning. Caroline som mäklare var lätt att kommunicera med och otroligt serviceinriktad. Jag tror aldrig det tog mer än en minut att få svar på mina e-postmeddelanden. Också skönt att man alltid fick tydlig och pedagogisk information genom hela försäljningsprocessen som annars kan vara ganska nervös och påfrestande. Jag kan definitivt rekommendera Caroline och hade utan tvekan anlitat henne igen.
  • Lena E
    Lena E skrev om Caroline Ahlén en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag och min man är supernöjda med det bemötande vi fick av Caroline i samband med försäljning av vår lägenhet. Hon var väldigt seriös och svarade supersnabbt på mail eller telefonsamtal. Alla åtgärder följdes upp enligt plan trots att det var en långdragen process då vi valde att ligga På gång under en lång tid. Det märktes verkligen att hon "jobbade för vår sak" men jag är säker på att hon även behandlade köparna lika korrekt, de verkade helnöjda när vi träffades i samband med kontraktsskrivning. Dessutom var hon väldigt noggrann med all pappershantering och inte onödigt "pushy" utan hela tiden mycket behaglig och lyhörd. Vi kunde inte önskat oss bättre, slutresultatet blev också mycket bra!
  • Karin L
    Karin L skrev om Caroline Ahlén en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Pålitlig mäklare som vi absolut hade anlitat igen. Ger ett seriöst intryck och försöker göra det så bra som möjligt för både säljare och köpare. Snabb på att svara både via telefon och mail. Flexibel.
Gabriel Hadad
Marcus Norman