en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg

5.0 / 5 i betyg — 15 rekommendationer

Läs vad 15 användare tycker om Marcus Norman

• carina  l
    carina l skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mäklaren Marcus Norman utförde sitt uppdrag med en fantastisk lyhördhet till kundens egna önskningar men la också till sina egna kunskaper i konsten att vara en skicklig mäklare.
    Ett stor tack till Marcus för försäljningen av min lägenhet på Vegagatan 17 i Sundbyberg.
    Carina Lundström
  • gabriella h
    gabriella h skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi anlitade Marcus efter att ha varit i kontakt med ett flertal mäklare. Det som gjorde att det just blev han var att han är balanserad, lugn och gav ett professionellt intryck. Han lyckades utmärkt med sitt uppdrag och levde verkligen upp till förväntningarna. Marcus är tålmodig, engagerad och flexibel vilket gör att vi starkt rekommenderar honom.
  • Karin E
    Karin E skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vet knappt vad jag skulle gjort utan Marcus, han har hjälpt mig att köpa min första lägenhet och kan säga jag kommer kontakta honom när det väl är dags för mig att sälja en dag i framtiden. Han vill det bästa för båda parter och har svar på allt.
    Toppen bra kille och rekommenderar honom alla dagar i veckan! Så klart han får 5/5.
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Otroligt professionell och engagerad hjälp samt vägledning genom hela säljprocessen. Rekommenderar Marcus varmt!
  • Elof W
    Elof W skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Mycket nöjd med Marcus som säljare till min lägenhet, det gick bättre än vad jag hade hoppats. Bra bilder, bra och snabb service oavsett tid på dygnet, svar på alla mina frågor och dom var inte få!
  • Robin G
    Robin G skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    "När vi kör så kör vi" det var det Marcus sa till mig när han satte igång med
    försäljningen av min lägenhet. Och snacka om att han körde. Grymt nöjd med försäljning och hjälpen som jag fick vid köpet av min nya lägenhet var ovärderlig. Kommer helt klart vända mig till Marcus igen vid nästa försäljning!
  • Helena S
    Helena S skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Marcus är proffsig, tillgänglig, noggrann och har ett stort engagemang. Vid framtida bostadsaffärer i Sundbyberg kommer jag definitivt att anlita Marcus igen!
  • Kia B
    Kia B skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Vi valde Marcus när vi sålde vår lägenhet i Sundbyberg därför att han ingav ett förtroende som mäklare och kändes både ärlig och mjuk. Vårt motto när vi valde mäklare var att vi ville sälja genom någon som vi själva hade velat köpa av. Vi är mycket nöjda med Marcus från första möte till avslutad affär, han höll oss välinformerade genom hela processen, kom med bra idéer och råd och vi kan varmt rekommendera honom för er som ska sälja er bostad.
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag som köpare upplevde Marcus som otroligt trevlig och proffsig! Jag inga invändningar på hans sätt att leda en lägenhetsförsäljning! Toppbetyg
  • Aswad K
    Aswad K skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag är en väldigt krävande kund och jag beundrar Marcus tålamod att handskas med mig när jag sålde min lägenhet. Från första mötet till det sista var han professionell på alla sätt. Han förändrade även min bild av mäklare. Jag tycker inte längre att de är jobbiga, "påprackande" och dryga. Har rekommenderat alla mina vänner i Sundbyberg att anlita Marcus när det är dags för dem.
  • Tina S
    Tina S skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Marcus var tillmötesgående och mycket professionell i mina ögon. Han var alltid tillgänglig och informerade mig som kund hela tiden.
  • Hanna N
    Hanna N skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Fastighetsbyrån, genom Marcus Norman, hjälpte mig med köpet av lägenhet i Sundbyberg i våras. Jag blev mycket nöjd över den service jag fick av Marcus. Förutom att vara tillgänglig och lyhörd, upplevde jag att han tillgodosåg båda parters intressen på ett mycket professionellt sätt. Jag kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån och särskilt Marcus Norman!

Hanna Nyström
  • Ylva D
    Ylva D skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag är mycket nöjd med Marcus Norman på alla sätt - trevligt bemötande, lätt att få tag på, gav mig den information jag behövde, proffsig försäljning.
  • Martin T
    Martin T skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Fick hjälp av Marcus Norman vid vårt lägenhetsköp. Det gick snabbt och smidigt. Vi hade viss oro innan tillträdandet, men Marcus gav oss goda råd och relevant information såväl innan som efter tillträdandet. Tvekar inte att vända oss till Fastighetsbyrån nu när det näst gäller försäljning eller köp.
  • Sofie V
    Sofie V skrev om Marcus Norman en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    Jag är mycket nöjd med den service jag har fått av Marcus Norman på Fastighetsbyrån i Sundbyberg. Han var flexibel och säkerställde att en process som var planerad att bli ganska lång gick snabbt när omständigheterna förändrades. Slutpriset för lägenheten överträffade också mina förväntningar. Jag kommer definitivt att vända mig till Fastighetsbyrån igen nästa gång jag ska sälja min bostad.
Gabriel Hadad
Ebba Granberg