Victor Lasses

Victor Lasses

Victor Lasses är mäklare på Fastighetsbyrån Sundbyberg

Victor Lasses har varit registrerad mäklare sedan 2020-10. Victor Lasses har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-11 och har fått 173 omdömen med ett betyg på 4.8. Victor Lasses har haft 81 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

173 omdömen om Victor Lasses

Sedan starten hos Reco 2020
Carl-Oscar S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Lasses en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
Brotorp/järvastaden

Trevlig och ärlig. Flexibel privat visning av bostaden. Bra kunskap om området.

Henrik U
Sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Lasses en del av Fastighetsbyrån Sundbyberg
Brotorp/järvastaden

Victor är en mycket tillmötesgående mäklare som lyssnar in sin kunds önskan och är i princip tillgänglig dygnet runt. Trots att jag sålde min lägenhet under tid då marknaden var tuff så gav Victor aldrig upp vilket renderade i att vi till slut lyckades få en försäljning. Ska du sälja en lägenhet i Sundbyberg bör du anlita Victor!

Matts J
Centrala Sundbyberg

Snabbt jobbat med utmärkt resultat. Rekommenderas för ett bra resultat.

Staffan H
Centrala Sundbyberg

Vi är väldigt nöjd med Victor som genomförde vår försäljning på ett oerhört proffsigt sätt. Kan start rekommendera honom för framtida säljare.

Stefano F
Storskogen

Väldigt proffesionellt bemötande och arbete! Mäklaren levde upp till de förväntningar som jag hade vid försäljning av lägenheten. Väldigt bra kommunikation och upprätthållande av kontakt under hela försäljningsperiod. Rekommenderas starkt! Tack Victor!

Maria S
Centrala Sundbyberg

Bra bemötande och snabb affär. Smidigt att avtalet kunde skrivas på vår hemort

Melker K
Centrala Sundbyberg

Victor kämpade på med min lägenhetsförsäljning i nästan ett år. +20 visningar och jag upplevde att han tog varje visning med 100% engagemang, som om det vore den första visningen varje gång. Mycket härlig energi och lätt att få kontakt med om jag några frågor. Tillslut fick han lägenheten såld för det pris jag och sambon önskade. 5/5

Samir S
Centrala Sundbyberg

Duktig, snabb, värnar om både säljare och köpare

Charlotte L
Centrala Sundbyberg

Victor är väldigt professionell, kundorienterad och tillmötesgående. Vi är otroligt nöjda med hela säljprocessen och hans insats. Kan starkt rekommendera!

Rebaz B
Lilla Alby

Proffsigt och bra bemötande hela vägen till affär.