Martin Backlundh

Martin Backlundh

Martin Backlundh är mäklare på Fastighetsbyrån Sunne

Martin Backlundh har varit registrerad mäklare sedan 2012-01. Martin Backlundh har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 199 omdömen med ett betyg på 4.7. Martin Backlundh har haft 43 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-03

199 omdömen om Martin Backlundh

Sedan starten hos Reco 2017
Fredrik S
Östra Ämtervik

En duktig mäklare som stöttar och hjälper dig hela vägen oavsett vilken tid på dygnet.

Jennie S
Sunne

Blev bra bemött på ett proffsigt vis. Fick förväntad hjälp Ansvars full och kunnig hjälp

Lars-Erik N
Köpte sitt hus med hjälp av Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
Sunne

Ger ett bra intryck som skapar förtroende

Maj N
Östra Ämtervik

Mycket proffsigt arbete. Är mycket nöjd.

Katri A
Centrala Sunne

Jag har anlitat Martin två gånger och jag tycker att han är en bra mäklare ,han är lugn och tar hand om kunderna. . Man kan fråga om allt och han svarar, han gör helt enkelt ett väldigt bra jobb.

Anna-Lena N
Sunne

Trevligt bemötande! Gjorde allt vad han kunde i sämre marknad.

Mike K
Köpte sitt hus med hjälp av Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
Sunne

Vi är super nöjda med Martin. En jätte bra mäklare!

Sinikka O
Sunne

Ett mycket bra bemötande. Lite trög början på budgivning men Martin uppmanade mig att ta det lugnt. I slutändan blev det en bra affär . Jag mycket nöjd hur Martin skötte försäljningen och mycket nöjd med de nya ägarna som lovar att bevara så mycket av det originala i det gamla huset,

Victor H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
Centrala Sunne

Superlätt att ha att göra med. Inga konstigheter med någonting. Rekommenderas starkt!

Kjell Einar K
Sunne

Martin og han kollega frem sto som ryddige og service vennlige