Fastighetsbyrån Sunne

Fastighetsbyrån Sunne

• BadgeEightYears
4.5
Ring 0565-133 35 Dela

I hjärtat av Fryksdalen ligger den sagolika orten Sunne. Här är det nära till allt och boendemässigt finns alla alternativ: bostadsrätter, torp, villor eller till och med herrgårdar! Vi på Fastighetsbyrån förmedlar fastigheter i hela Sunne kommun och vi jobbar alltid med personligt engagemang och utifrån dina förutsättningar...

740 omdömen om Fastighetsbyrån Sunne

Sedan starten hos Reco 2013

Lars-Erik N
Sunne

Ger ett bra intryck som skapar förtroende

Maj N
Östra Ämtervik

Mycket proffsigt arbete. Är mycket nöjd.

Linda L
Östra Ämtervik

Mycket trevlig mäklare att ha att göra med, snabb på att svara och bra med information och uppdateringar angående hus, budgivning och köp. Upplevdes som mån om köpare och inte bara säljare. Rekommenderas starkt.

Gunilla W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
Centrala Sunne

Mycket god. Kan bygden! Proffsig. Svarar ärligt.

Angelica S
Munkfors

Trevligt, professionellt, personligt bemötande. Vi är mycket tacksamma och nöjda!

Madeléne F
Munkfors

Lätt att få tag på och har fått toppen service!

Robert S
Munkfors

Det var allt bra med Dawd. Gärna igen!

Katri A
Centrala Sunne

Jag har anlitat Martin två gånger och jag tycker att han är en bra mäklare ,han är lugn och tar hand om kunderna. . Man kan fråga om allt och han svarar, han gör helt enkelt ett väldigt bra jobb.

Anne Berit D
Östra Ämtervik

Dawid er en super eiendomsmegler. Han er imøtekommende og hjelpsom. Super bra korrespondanse og han fulgte opp alt 100% Han legger inn mye innsats, for å hjelpe til med salg/kjøp. Vil virkelig anbefale Dawid 😊

Frank F
Östra Ämtervik

Veldig bra jobbet,gjorde alt på en profesjonell måte👍

Lars F
Centrala Sunne

Vänlig, hjälpsam och lättförstådd mäklare som med tanke på att detta är vårat första husköp, verkligen tagit sig tid att förklara hur det går till ifrån början till slutet.

Carl F
Östra Ämtervik

Om du letar efter en pålitlig och professionell mäklare, kan jag varmt rekommendera Dawid. Hans expertis och noggrannhet under hela processen gjorde vår fastighetsaffär smidig och smärtfri. Dawid stod alltid tillgänglig för frågor och såg till att allt flöt på utan problem. Hans engagemang och förmåga att hantera varje steg med omsorg skiljer honom från mängden. För en bekymmersfri upplevelse, välj Dawid som din mäklare.

Hannes T
Gräsmark

Jag tycker Dawid har haft ett härligt och trevligt bemötande genom hela processen. Han har tagit sig tid och visat sig lyhörd samt varit riktigt hjälpsam med alla frågor man har. Det har känts tryggt och säkert. Dawid är lätt, tydlig och väldigt trevlig att ha och göra med. 5/5

Jeanny D
Östra Ämtervik

Bra kontakt, snabbt svar på frågorna, hjälpsam

Berit N
Ransäter

Vi fick från första mötet med Dawid en bra känsla! En öppen o engagerad person! Vi fick förtroende för honom! Han har under säljprocessen hela tiden hållit oss informerad om vad som hänt o varit positiv även när det varit bakslag! Vi kan inte önska oss ngn bättre mäklare än Dawid! Mvh Berit o Per

Svar från Dawid Norell

Tusen tack bästa Berit och Per! Ni har varit helt otroligt bra att ha å göra med och de gånger vi stött på något hinder så har ni varit väldigt följsamma! Tack för att ni är ni och ni är alltid välkomna in på kontoret för en kopp kaffe! :)

Roger G
Västra Ämtervik

De är en toppen mäklare på alla vis super trevlig o väldigt bra ha o göra med

Maria F
Östra Ämtervik

Jag är 100 % nöjd. Han gör ett fantastiskt jobb. Jag är så nöjd som man kan bli. Han är toppen helt enkelt. Han är trevlig, professionell, kunnig. Dawid är rätt person för det jobb han utför. Tack Dawid!

Svar från Dawid Norell

Tusen tack snälla Maria! Va roligt att höra och jag tycker du har varit superbra att kommunicera med under hela affären! Nu blir det spännande att se vad de nya ägarna hittar på :)

Michael F
Östra Ämtervik

Har inte haft någon direkt kontakt med honom.

Svar från Dawid Norell

Tusen tack för RECO Michael! Det har funkat jättebra med er kontaktperson Marcus och ni har alla varit lätta att kommunicera de gånger vi har haft kontakt :)

Helga O
Östra Ämtervik

Bra service. Hva hender, har svart flere ganger?

Svar från Dawid Norell

Tack så mycket Helga! Det gick väldigt snabbt med en visning och såld innan fotografering! Jag hoppas du kommer och hälsar på i sommar! :)

Kristina L
Munkfors

Dawid sköter allt runt vårt husköp med stort engagemang och fingertoppskänsla. Vi har inte haft så mycket kontakt ännu. Videofilmen på huset var ett bra komplement,

Svar från Dawid Norell

Tack så mycket Kristina! Va roligt att du känner så och jag tror att du och Torkel kommer trivas bra där! :)

Marcus F
Östra Ämtervik

Dawid är driven och håller oss uppdaterad. Kan verkligen rekommendera Dawid! Tack för bra jobb!

Svar från Dawid Norell

Tusen tack, Marcus! Jag har uppskattat kontakten med er alla och ni har alla varit väldigt lätta att kommunicera med. Extra roligt när du själv är mäklare :)

Torkel W
Munkfors

Kunnig, informativ, trevlig och hjälpsam

Svar från Dawid Norell

Tack så mycket Torkel! Jag hoppas du och Kristina kommer trivas bra i nya huset! :)

Eva F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Dawid Norell en del av Fastighetsbyrån Sunne
Sunne

Högsta betyg till Dawid, lyhörd, social, trevlig, kompetent, hjälpsam.

Svar från Dawid Norell

Tusen tack, Eva! Jag tror och hoppas du kommer trivas bra i Gettjärn! :)

Anna-Lena N
Sunne

Trevligt bemötande! Gjorde allt vad han kunde i sämre marknad.

Ulla A
Ransäter

Jag tycker att jag har har en bra kontakt med Maria. Bra betyg ska hon ha.

Hanna F
Sunne

Jag har ett stort förtroende för Maria. Hon är mycket kompetent. Vägleder och förklarar på ett bra sätt så att jag känner mig trygg i processen att sälja en fastighet.

Andreas A
Gräsmark

Enkel och bra kännedom i marknaden. Tumme upp!

Lennart F
Gräsmark

Klikade bra .Har skött det bra.

Svar från Dawid Norell

Tack Lennart! Det gjorde vi bra och snabbt gick det när det väl blev visning :)

Jarl R
Sålde sitt hus med hjälp av Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
Gräsmark

Raka besked och aldrig några villkor av " svävarkaraktär"!

Peter Å
Östra Ämtervik

Vi hade tur som fick Dawid som mäklare. Han var till stor hjälp under vår husjakt. Han förstod ganska direkt vad det var vi letade efter och hittade snabbt ett boende som passade oss som handen i handsken. Ledde oss genom hela processen med god kommunikation. Samtidigt skadar det inte att han är både snäll och trevlig! Tack säger vi!

Svar från Dawid Norell

Tusen tack Peter! Det är lätt att hjälpa när ni var så öppna med vad ni eftersökte och jag tror också huset i Prästbol kommer passa er som handen i handsken! Ser fram emot att komma och kolla hur ni fått det i sommar/höst :)

Ingela E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Dawid Norell en del av Fastighetsbyrån Sunne
Centrala Sunne

Bra bemötande. Hade inga förväntningar inför köpet. Fick löpande information vilket var mycket bra.Lätt att få kontakt med för ev frågor. Trevlig. Är nöjd med mäklaren vid köpet av bostaden.

Svar från Dawid Norell

Tack så mycket Ingela! Jag hoppas ni trivs bra i lägenheten. Ni valde "rätt" vinter att flytta in till centrum ;)

Mike K
Sunne

Vi är super nöjda med Martin. En jätte bra mäklare!

Helena K
Munkfors

Glad och pigg kille. Positiv och trevlig. Ordnade så att det blev en snabb affär, helt i enlighet med mina önskemål.

Svar från Dawid Norell

Tack Helena! Vi fick ihop det väldigt bra med kontrakt efter två veckor! Hoppas du trivs bra i Hudiksvall :)

Sinikka O
Sunne

Ett mycket bra bemötande. Lite trög början på budgivning men Martin uppmanade mig att ta det lugnt. I slutändan blev det en bra affär . Jag mycket nöjd hur Martin skötte försäljningen och mycket nöjd med de nya ägarna som lovar att bevara så mycket av det originala i det gamla huset,

Anette S
Centrala Sunne

Bra information på visningen och han tog sig tid att förklara det jag frågade. Väldigt trevlig och kunnig. Ingen onödig väntetid, snabb hantering. Kan verkligen rekommendera honom.

Victor H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Backlundh en del av Fastighetsbyrån Sunne
Centrala Sunne

Superlätt att ha att göra med. Inga konstigheter med någonting. Rekommenderas starkt!

Amelia G
Östra Ämtervik

Han var väldigt snäll och gjorde sitt bästa för att förklara alla frågor på engelska så att jag kunde förstå

Svar från Dawid Norell

Tack Amelia! Hoppas du har det bra i Frankrike! :)

Eva V
Sunne

Proffsigt och korrekt bemötande i alla led.

Kjell Einar K
Sunne

Martin og han kollega frem sto som ryddige og service vennlige

Ingo N
Sunne

Hallo, Wir sind mit Martin Backlundh als Makler sehr zufrieden. Alles ist sehr unkompliziert. Wir wurden freundlich behandelt und alle Fragen wurden beantwortet .

Inger G
Sunne

Min mäklare Maria Johansson har på alla sätt levt upp till mina förväntningar om en ansvarsfull, pålitlig och skicklig mäklare. Marias sprudlande energi och glada humör bidrar också till att kunden alltid blir bemött på bästa sätt.

Simon L
Gräsmark

Lite fåordig möjligen men enkel och direkt att ha att göra med. Inga oklarheter. Rekommenderas.

Jan M
Sålde sitt hus med hjälp av Anders Setherberg en del av Fastighetsbyrån Sunne
Sunne

Jag är bekant med Anders sedan lång tid tillbaka och vi delar samma intressen. I sitt yrke som mäklare är han saklig och proffersionell.

Leif B
Munkfors

Trevligt bemötande och snabb och proffsig handläggning. Vi är nöjda.- Utlåtandet ges av Leif och Lisbeth Bäckman

Lars E
Lysvik

Trevligt bemötande! Upplevde att hela processen var smidigt utförd av en kunnig mäklare. Mäklaren svarade på de frågor som dök upp.

Rune J
Östra Ämtervik

Hyggelig, erlig, ga god informasjon om fastigheten. Fulgte opp og gjennomførte kjøpet som det skulle uten noen problemer. 👍

Svar från Dawid Norell

Tack så mycket Rune! Det gjorde vi bra tillsammans! Hoppas du fått användning av bastun den här kalla vintern :)

Mats H
Gräsmark

Martin har varit bra - korrekt, snabb och trevlig. De frågor jag hade fick jag svar på. Avslutet på kontoret i Sunne gick smidigt med enkel överföring av likviden från mitt bankkonto liksom den digitala ansökan om lagfart. Blev också påmind om skogsförsäkring, vilket jag då beställde innan jag gick från kontoret med en blomsterkvast i handen och en tillönskan om Gott Nytt År. Allt har varit toppen !

Jarl R
Gräsmark

Raka besked och inga svävarvillkor beträffande övriga intressenter. Snabbt avslut och flexibelt tillträde!Jarl

Lars-Erik J
Centrala Sunne

Säker mäklare inget utsvävningar utan håller vad han lovar Bara +++

Birgitta N
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Johansson en del av Fastighetsbyrån Sunne

Min mäklare Maria Johansson har varit fantastiskt bra under hela processen. Professionell, lyhörd, skarp, handlingskraftig och naturligt vänlig och trivsam.