Fastighetsbyrån Svalöv

Fastighetsbyrån Svalöv

• BadgeSixYears

Välkommen till Fastighetsbyrån i Svalöv! Vi är tre engagerade kvinnor, utbildade fastighetsmäklare som gemensamt bär på många års erfarenhet av yrket. För oss är kunden i centrum och inte den individuella fastighetsmäklaren. Vi jobbar för kundens bästa och värnar om att vi tillsammans kan ge våra kunder den bästa servicen...

150 omdömen om Fastighetsbyrån Svalöv

Sedan starten hos Reco 2013

Azem S
Teckomatorp

Ja det är prefekt. Trevlig duktig mvh

Gunnar L

Saknar mycket i handläggningen

Amelee L
Billeberga

Snabb och enkel kommunikation med mäklaren via telefon och text.

Lena L
Svalöv

Mycket trevligt bemötande. Våra förväntningar var att få se/höra allt om lägenheten och det fick vi. Väldigt tydligt möte när papperna skulle skrivas på.

Thomas B
Tågarp

Mycket trevligt och professionellt!

Anna H
Röstånga

Trevligt, proffsigt, tryggt. Lätt att få kontakt vid frågor.

Niclas G
Kågeröd

Samma mäklare igen fem år efter att vi köpt fastigheten. Mycket bra bemötande, öppen dialog och bra koll genom hela vår försäljning

Veronica N
Kågeröd

Jätte trevligt behandling och snabbt affär. Underbar personal.

Jens A
Billeberga

Det är dumt att använda mäklare, om dem inte vet mycket om fastigheten och inte ger tid för visning

Svar från Fastighetsbyrån Svalöv

Hej Jens, Tack för ditt omdöme. Vad tråkigt att du upplevde det så. Speciellt då du var på två visningar och själv ställde in en tredje. Eftersom jag var sjuk hoppade min kollega in och hjälpte mig med visningarna för att vi ville undvika att ställa in - är det något du fortfarande känner att du inte fått svar på så hör gärna av dig. Ditt önskemål om fastighetsreglering kan vi som sagt inte svara på, det måste du ta direkt med Lantmäteriet som är beslutande myndighet i frågan. Med vänlig hälsning, Åsa

Bertil A
Svalöv

Vi hade inte tid när det var visning. Ringde mäklaren och fick en annan tid. Då kunde vi gå runt bostaden flera gånger och fick både en bra genomgång av de saker som fanns där. Plus givetvis svar på de allra flesta frågor. Vi hade ganska höga förväntning just på denna bostad och mäklarens proffsiga sätt att sköta visningen och bemötandet bidrog säkert till att vårt intresse ökade för Ängabäcksvägen 55. Vid köpet var mäklaren också mycket proffsig och noggrann. Gick igenom handlingarna och förutsättningarna mycket noga. Vi kände ett mycket stort förtroende för henne.

Scandinavian Stenvillan
Svalöv

Fantastiskt service av mäklaren Linda. Proffesionell och kunnig.

Mikael A
Röstånga

Mäklaren bemötte oss med glädje, insikter och tålmodighet. Vi fick alltid kompetenta svar och bästa svar letades alltid fram. När vi lade bud upplevde vi att processen sköttes mycket professionellt. Kontraktsskrivningen gicks igenom grundligt fast blev aldrig stelt.

Patrik M
Tågarp

allt har fungerat jätte bra, trevlig positiv, och ser möjligheterna. så såhär långt bara goda ord, jag kan bara rekommendera dem.

Jonas J
Svalöv

Bra och trevlig mäklare på alla sätt och vis

Fastighetsbyrån S och Linda L gillar detta
Kristina Ö
Sålde en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Svalöv

Mycket trevlig mäklare. Valde dem eftersom jag ville ha stöd med regler o paragrafer angående försäljningen, vad jag som säljare måste meddela köparen mm. Kändes tryggt.

Tobias A
Röstånga

Bra, personlig service av Åsa som tog sig tid till både mig och säljaren. Hon har varit tydlig och haft kontinuerlig kontakt med mig under köpprocessen. Jag har inget att beklaga mig över.

Jonas E

Mycket bra! Och över förväntan

Cecilia H
Röstånga

Åsa har varit en mycket kompetent kontakt i förmedlingen med stor kunskap om trakten. Eftersom vi setts tidigare vid andra objekt så kändes det tryggt att det var just hon som var mäklare vid köpet av Hallaliden. Dessutom är hon trevlig, lättsamt och tillgänglig. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare!

Kent N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Svalöv
Röstånga

Tillgänglig, lättsam och professionell.

Gerd O
Kågeröd

Finns bara ett ord: FANTASTISKT, Vi är så tacksamma för allt!!

Else L
Billeberga

Bra bemötande av mäklaren och levde upptill våra förväntningar

MARK R
Skrev om Fastighetsbyrån Svalöv

Säljaren svarar inte på bud (14dagar) och förmedlar inte säljarens åsikter kring mitt lämnade bud. Efter ytterligare 7dagar lämnar säljaren ett motbud, jag som köpare accepterar budet och möts sedan av tystnad. Mäklaren är under all kritik, oförmåga att kommunicera eller ens svara på meddelanden och bud.

Lars Ingvar S
Teckomatorp

Bra bemötande o kommunikation med säljaren

Gunilla S
Teckomatorp

Trevligt bemötande Det blev väl inte så som vi väntat men de var dagsläget fick gå ner i pris Positiv tjej som går in or allés

Morgan L
Svalöv

Väldigt trevligt och proffsigt bemötande av mäklaren. Försäljningen av bostadeni gick över förväntan och råden vi fick av mäklaren var på pricKen hur försäljningen gick.

Jan S
Svalöv

Jag blev bemött på ett alldeles utmärkt sätt, mycket bra och mäklaren levde upp till det, och försäljningen gick alldeles utmärkt för på en vecka var den såld 👍😄

Lisbeth W
Billeberga

Jag upplever att mäklaren är väldig kunnig och informerar mycket pedagogiskt. Ser verkligen till att jag som säljare får all den information som erfordras. Jag är väldig nöjd med mäklaren som hjälpt/hjälper mig vid försäljningen av min bostad. Kan varmt rekommendera henne till andra som ska sälja sin bostad.

Marianne R
Billeberga

Var inte med vid kontrakt skrivning. Hade fullmakt med annan. Inte tröffat mäklaren mer än 1 gång öite snabbt

Louise L

Mycket bra! Supernöjda bra bemötande 👍💪👏🏻😊

Peter S
Svalöv

Mycket bra personligt och proffesionellt bemötande av mäklaren. Riktigt bra återkoppling och alltid ett glatt humör. Full pott ifrån en glad och tacksam säljare 😁

Fred P
Teckomatorp

Lugna och fina. Skötte allt bra. Kan lätt rekommendera dem.

Mathias E
Billeberga

Allt var proffsigt och bra. Så här långt är jag mycket nöjd med affären

Eduard V
Teckomatorp

Hög servicegrad och professionellt bemötande från första gången. Tydliga steg samt tät återkoppling. Jag är mycket nöjd

Olof M
Teckomatorp

Mäklare Åsa var perfekt från början till slut.

Max A
Teckomatorp

Stort tack till Åsa! Mycket bra bemötande med snabb återkoppling och hantering av bostadsköpet!

Donatas K
Svalöv

Was very nice with us, explain everything very clearly,done easy and quick.

Ann-sofie A
Svalöv

Mycket trevlig o tillmötesgående mäklare. Hon var behjälplig med allt o det hon inte visste tog hon reda på. Toppen mäklare 😊

Stefan L
Billeberga

Deras service och bemötande är helt fantastisk.de levde upp till förväntningarna med bred marginal mäklaren ingav oerhört seriöst och förtroende skapande både för kunder och köpare skall rekommendera Sara ör alla jag känner att anlita henne som mäklare

Jeffrey J
Teckomatorp

Bra bemötande samt stöd igenom hela affären.

Stavros K
Svalöv - Centralt

Riktigt nöjd, Sara är snäll och duktig!!

Maria F
Svalöv - Centralt

Jag är riktigt nöjd med mäklaren. Sara, mäklare i Fastighetsbyrån, var jätte snällt mot oss. Hon svarade på alla frågor och vi hade bra kontakt via telefon och sms när det behövde. Vi köpte en trevlig bostad, vi rekommenderar Fastighetsbyrån och jag tror att Sara kan hjälpa någon som vill känna sig säkert när köper ny bostad.

Birger H
Röstånga

Med stor åbenhed og klar forståelse for hvad jeg havde brug for. Vi havde ingen problemer med at blive enige om hvordan det skulle være og det levede mækleren fint op til. Super prof. Solgt på 12 dage, kan ikke være bedre.

Rickard H
Svalövssjön

jo det var väl bra inga problem

Jessica T

Fantastisk mäklare! Mjuk och trevlig. Tillmötesgående och förstående

Jeffrey J
Röstånga

Bra stöd ifrån mäkaren Linda Lindhake igenom hela affären. Rekommenderar!

Svar från Fastighetsbyrån Svalöv

Tack för förtroendet! Med vänlig hälsning Linda

Johanna S
Teckomatorp

Bra mäklare som bryr sig om både säljare och köpare samt gett oss trygghet genom hela köpet.

Johnny A

Bra kontakt. Bra kompetens. Höll mig uppdaterad under hela processen

Linda N
Svalöv

Mycket väl bemött av mäklare. Åsa har svarat på alla frågor snabbt och utan problem under både budgivning och köp av bostad.

Jenny J
Kågeröd

Vänligt bemötande med professionell inställning! Mycket smidigt och bra snabb återkoppling vid funderingar eller frågor. Snabbt och smidigt! Kan starkt rekommendera denna mäklare

Eva N
Billeberga

Fick ett mycket bra bemötande. Fastigheten såldes snabbt. Mycket bra!