Läs vad 5 Läs vad Christian Kaireus

• 2020-12-27
    Christian skötte försäljningen av vårt radhus på ett ypperligt sätt från första kontakt fram till försäljning. Jag kommer att rekommendera honom varmt till vänner och bekanta.
    Marianne R
    • 167.0 m²
    • Skarpäng
  • 2020-12-27
    Christian är en kanonbra mäklare, som med sin kunskap och sitt engagemang klart överträffade våra förväntningar vid försäljningen av vår bostad.
    Jag ger Cristian mina bästa rekommendationer.
    Per Anders R
    • 167.0 m²
    • Skarpäng
  • 2020-12-25
    Trevligt och proffsigt bemötande. Bra kunskaper och lätt att komma i kontakt med.
    Hans Christer R
    • 3:a
    • 77.0 m²
    • Täby Centrum
    köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Kaireus en del av Fastighetsbyrån Täby
  • 2020-12-16
    Vi sålde vårt radhus i Täby. Christian var professionell, gjorde sitt jobb bra och levererade efter den plan vi gjort upp. Christian är en bra säljare och lyssnar på och anpassar efter tempot i affären. Jag rekommenderar starkt att anlita Christian vid försäljning. //Ola
    Nils Ola A
    • 118.0 m²
    • Gribbylund
  • 2020-12-16
    Christian är trevlig, drivande och ödmjuk och gav oss en liten ’spark i baken’, vilket vi verkligen behövde. Vi kände oss trygga att Christian gjorde sitt yttersta för att vi som kunder skulle bli nöjda.
    Carin Madelene A
    • 118.0 m²
    • Gribbylund
    sålde sitt hus med hjälp av Christian Kaireus en del av Fastighetsbyrån Täby

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte