Christoffer Stendahl

Christoffer Stendahl

Christoffer Stendahl är mäklare på Fastighetsbyrån Täby

Christoffer Stendahl har varit registrerad mäklare sedan 2009-06. Christoffer Stendahl har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-03 och har fått 407 omdömen med ett betyg på 4.8. Christoffer Stendahl har haft 34 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få hjälpa människor på vägen genom en stor förändring i livet - i både köp och försäljning av bostad.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har ett stort engagemang, är affärsmässig men ser människan i affären. Jag tror att bra och trygga affärer skapas genom goda relationer och förtroende. Dessutom är jag lyhörd, framåtlutad, intresserad och relationsorienterad.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med familj och vänner och tränar, gärna klätterväggen i Solna eller på Telefonplan.

Vad vet vi inte om dig?
Jag kan jonglera och är hyfsat bra på att sjunga!

407 omdömen om Christoffer Stendahl

Sedan starten hos Reco 2014
Xiaowei W
Sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
Ella Gård

It was a great experience to have Christoffer help us in both buying a new house and selling the old one. I've never thought it could go that smoothly. He has been excellent managing almost everything we brought up, and giving best suggestions based on the situation.

Xiaowei W
Skrev om Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby

Leila F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
Täby Centrum

Jag är otroligt nöjd med den exceptionella service jag fick från mäklaren Christoffer Stendahl under både försäljningen av mitt gemensamma hus med mitt ex och nyligen min lägenhet. Christoffer visade sig vara en professionell och pålitlig mäklare som hanterade båda försäljningarna med enastående kompetens och engagemang. Under hela processen var Christoffer mycket lyhörd för mina önskemål och behov. Han var tydlig och transparent i all kommunikation och guidade mig genom varje steg på ett professionellt och vänligt sätt....

Jenny Maria A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
Täby Centrum

Trevlig, tydlig, lätt att få tag på. Lätt att kunna bolla med Christoffer när man har frågor. Skönt att få en snabb affär. Han är en jättebra mäklare!

Hans-eric E
Hägernäs

En trevlig, effektiv och målinriktad mäklare.

Marcus L
Näsbypark

Trevligaste mäklaren på jorden. Han sålde lägenheten direkt. Jag vet inte hur han gör men jag är nöjd

Tor-Björn J
Näsbypark

Suverän, närvarande, trevlig och rolig- Alltsammans med att vara ytterst professionell

Hamid Reza M
Köpte sitt hus med hjälp av Christoffer Stendahl en del av Fastighetsbyrån Täby
Täby Kyrkby

Christoffer was helpful in every step of the way. He was always available and would kindly and wisely offer his suggestions and recommendations. In short, he knows what he is doing! I totally recommend him.

Sofi T
Täby Centrum

Vi är toppen nöjda. Christoffer har tagit väl hand om oss i både vår försäljning och i vårt köp av ny bostad.

Magdalena M
Täby Centrum

Christoffer är mycket professionell i sitt uppdrag och jag har stort förtroende för honom. Hans yrkeskunskaper är utmärkta och det personliga bemötandet av mig som kund har varit utomordentligt. Jag kan varmt rekommendera Christoffer som mäklare.