Daniel Anderson

Daniel Anderson

Daniel Anderson är mäklare på Fastighetsbyrån Täby

Daniel Anderson har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Daniel Anderson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-03 och har fått 133 omdömen med ett betyg på 4.7. Daniel Anderson har haft 29 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

133 omdömen om Daniel Anderson

Sedan starten hos Reco 2014
Erik S
Näsbydal

Bemött av Daniel Anderson var bra och trevlig .. Ja mina förväntningar var goda och Daniel levererade som jag trodde som mäklare mellan säljare och köpare.. Daniel var mycket bra att för klara vad som överlåtelseavtal och objektsbeskrivning och juridisk information .. vi hade kontakt sms och telefon par gånger i veckan vad som hände med lägenheten. Daniel mycket bra försäljare för fastighetsbyrån i täby... Där har Fastighetsbyrån ett chefs Ämne av Daniel Anderson.. M.V.H Eric...

Therese B
Gribbylund

Daniel är en fantastik mäklare som bryr sig om sina kunder och han sålde min lägenhet till mig och nu sålde den åt mig när det var dags att flytta. Bästa mäklaren i Täby

Martin N
Köpte sitt hus med hjälp av Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
Näsbypark

Daniel är snabb, påläst och proffsig. Uppfattade att han genuint ville att affären skulle bli bra för båda parter!

Staffan Gunnar E
Näsbypark

Trevlig, snabb i återkoppling, lite omständlig i samband med kontraktskrivning.

Gunilla S
Näsbypark

Det fungerade bra. Daniel gick igenom allt väldigt noggrant.

Linnéa R
Roslags Näsby

Lyhörd, hjälpsam. Intresserad av att hjälpa snabbt. Extremt snäll.

Anita N
Täby Centrum

Jag är väldigt nöjd med Daniels arbete och tillgänglighet. Alltid hjälpsam och serviceinriktad. Jag tycker han gjorde ett mycket bra jobb!

Jens-Peter J
Näsbydal

Daniel var väldigt förtroendeingivande, vilket gav oss en bra känsla genom hela säljprocessen. En stor eloge till Daniel som lyckades sälja till ett rimligt pris i en pressad marknad.

Haogang X
Sålde sitt hus med hjälp av Daniel Anderson en del av Fastighetsbyrån Täby
Vallatorp

Daniel är oerhört skicklig och fullt engagerad i att slutföra uppdraget. Han har ägnat otaliga kvällar åt att genomföra visningar. Under den utmanande tiden har det varit en trevlig och framgångsrik resa med Daniel vid min sida.

David T
Hägerneholm, Arninge-ullna

Trevlig Hjälpt mig hela vägen, svarar snabbt.