Elin Gyltefors
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-02 - 2020-01

Läs vad 29 Läs vad Elin Gyltefors

• Rune P köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Gyltefors en del av Fastighetsbyrån Täby

2020-02-28

Täby Centrum
    Köpt en 3:a Marknadsvägen 191 , TÄBY.
    Vänligt & professionellt bemötande, i alla avseenden.
    Mycket nöjd! Läs mer
  • Sven H sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Gyltefors en del av Fastighetsbyrån Täby

2020-02-09

Elin hjälpte mig att sälja en bostadsrätt. Jag är väldigt nöjd med hur lätt det gick. Alla frågor löstes lätt och Elin var tillmötesgående och var lätt att samarbeta med. Läs mer
  • Mats H köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Gyltefors en del av Fastighetsbyrån Täby

2020-02-03

Näsby Park
    Vi köpte en bostadsrätt i Näsby Park.
    Elin var tillgänglig, serviceinriktad, ansvarstagande och trevlig på ett naturligt sätt.
    Vi rekommenderar henne ! Läs mer
  • Fredrik L köpte sitt hus med hjälp av Elin Gyltefors en del av Fastighetsbyrån Täby

2020-01-13

Ella Gård
    Köpte radhus av Elin som ingav förtroende. Var lätt att få tag på, hade svar på frågorna samt var bra att bolla tankar och funderingar på. Rekommenderar henne! Läs mer
  • Paulina O köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Gyltefors en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-12-05

Hägernäs
    Jag var köpare av ett av Elins objekt. Elin var rak, lätt att få tag i och alltid super trevlig. Kan verkligen rekommendera! Läs mer
  • Martin L köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Gyltefors en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-12-03

Hägernäs
    Köpte en lägenhet i Täby, mycket proffesionellt och trevligt bemötande i hela processen! Lätt att få kontakt med och svarade snabbt på alla frågor. Läs mer
  • Josefine H
    Josefine H sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Gyltefors en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-11-18

Södra Hägernäs
    Jag har sålt min lägenhet i ett inte alltför enkelt område med Elins hjälp.
    Elin har ett bra bemötande,hon är trevlig glad och informativ.Bara bra egenskaper i mitt tycke.
    Mina förväntningar var att sälja lägenheten, ha en bra mäklare som har en mänsklig touch.Och givetvis uppnå mitt lägsta pris.Och Elin uppfyllde samtliga förväntningar och hon har en bra fingertoppskänsla.
    Är väldigt nöjd med försäljningen,samt tiden innan vi lade ut den till försäljning.Elin hade tålamod med oss i den processen.Från visningen var lägenheten såld på 3 dagar.Superbra! Läs mer
  • Filip R sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Gyltefors en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-10-31

Näsby Park
    Jag sålde min lägenhet i Täby med hjälp av Elin och jag är mycket nöjd med hennes arbete och engagemang. Elin var lätt att ha att göra med och hon lyckades sälja min lägenhet för det jag hoppades på att få. Full pott! Läs mer
  • Kettil W köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Gyltefors en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-10-31

Viggbyholm
    Elin var noggrann och professionell. Läs mer
  • Samuel B sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Gyltefors en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-10-19

Viggbyholm
    Kompetent och driven mäklare. Fokus på både säljare och köpare Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Täby

Christoffer Stendahl