Emelie Windstam

Emelie Windstam

Emelie Windstam är mäklare på Fastighetsbyrån Täby

Emelie Windstam har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Emelie Windstam har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 22 omdömen med ett betyg på 4.8. Emelie Windstam har haft 11 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

22 omdömen om Emelie Windstam

Ann-Marie B
Näsbypark

Emelie gav förtroende och engagemang i sitt mycket sätt att arbeta. Emelie verkar genuint tycka om sitt arbete, hon är mycket lyhörd utan att på något sätt vara påträngande.

Monica C
Hägernäs

Proffsig, trevlig och tillmötesgående. Jag förstår att säljaren valt henne, det skulle jag också göra! Kan varmt rekommendera Emelie

Gerd Barbro W
Näsbydal

Emelie är mycket duktig som mäklare och kunnig på marknaden i Täby! Jag hade fullt förtroende för henne och de förslag hon gav. När jag hade frågor kunde hon alltid svara, och det var lätt att samarbeta med henne. Dessutom var hon alltid lätt att nå. Jag rekommenderar Emelie varmt som mäklare!!

Iris K
Täby Centrum

Jättebra på alla sätt. Mycket bra bemötande. Lyhörd,snabb på återkoppling.

Andreas K
Näsbydal

Väldigt lyhörd och duktigt på att kommunicera. Enkel att jobba med.

Erik A
Täby Park

Professionell och trevlig. Hon förklarade hela köpet på ett lugnt och pedagogiskt sätt.

Parvaneh S
Täby Centrum

Emelie var fantastisk genom hela säljprocessen .Lyhörd, förtroendegivande och fick oss känna oss trygga trots en skakig marknad. Kan varmt rekommendera Emelie Windstam för er som går i säljtankar.

Felizia M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Windstam en del av Fastighetsbyrån Täby

Supertrevlig och effektiv mäklare, kan absolut rekommendera!

Ingela H
Näsbydal

Öppen, glad, positiv och professionell. Allt kändes tryggt och det gick fort, precis som vi behövde ha det!

Rasmus S
Näsbydal

Bra bemött. Bra kontakt genom hela processen. Supernöjd! Fanns alltid tillgänglig för frågor och annan information som jag ville veta.