Fredrik Lagerkrantz
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-02 - 2020-01

Läs vad 11 Läs vad Fredrik Lagerkrantz

• Alexander P sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Lagerkrantz en del av Fastighetsbyrån Täby

2020-02-03

Täby Centrum
    Fredrik sålde vår bostad.
    Hade lite större förväntningar på säljpriset. Läs mer
    2020-02-11 Fredrik L svarar Alexander P
    Hej Alexander,
    Vad tråkigt att höra att du känner så.
    Vi ses på tillträdet!
  • Josef S köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Lagerkrantz en del av Fastighetsbyrån Täby

2020-02-02

Hägernäs Strand
    Lugn, sansad, noggrann. Affär utan krångel. Läs mer
    2020-02-11 Fredrik L svarar Josef S
    Hej Josef och tack för de fina orden.
    Hoppas du kommer trivas i nya lägenheten!
  • Isabelle P sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Lagerkrantz en del av Fastighetsbyrån Täby

2020-02-01

Sålde lägenhet
    Bra bemötande
    Goda råd och tips Läs mer
    2020-02-11 Fredrik L svarar Isabelle P
    Hej Isabelle,
    Vad kul att höra att du är nöjd.
    Tack för ett bra samarbete!
    Bästa hälsningar Fredrik Lagerkrantz
  • Simon N
    Simon N sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Lagerkrantz en del av Fastighetsbyrån Täby

2020-01-14

Täby Centrum
    Jag har sålt min lägenhet i Täby med hjälp av Fredrik Lagerkrantz.
    Jag har blivit bemött väldigt bra och professionellt av honom.
    Lyhörd och en förstående mäklare som kommer med tips och är alltid kontaktbar.
    Ja han uppfyllde mina förväntningar hur en mäklare skall vara för en själv som inte har stenkoll på allt.
    Kan rekommendera honom till alla. Läs mer
    2020-01-22 Fredrik L svarar Simon N
    Tack för de fina orden Simon!
    Hoppas ni kommer att trivas i eran nya lägenhet.

Bästa hälsningar Fredrik Lagerkrantz
  • Ewa W köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Lagerkrantz en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-12-07

Hägerneholm, Arninge-Ullna
    Köpt lägenhet. Fredrik gav ett stressat, osäkert och inte så positivt intryck. Läs mer
  • Elisabeth W sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Lagerkrantz en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-11-25

Täby Kyrkby
    Jag har sålt ett bostadrättsparhus i Täby kyrkby. Fick ett mycket bra, trevligt och proffsigt bemötande. Lyssnade på mina frågor och undringar, var intresserad och kunnig. Skulle gärna välja samma mäklare igen och/eller rekommendera till någon annan. Läs mer
  • Fanny B sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Lagerkrantz en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-10-25

Hägernäs Strand
    Fredrik har varit noggrann och tydlig i sin kommunikation. Känt mig trygg genom hela processen för försäljning av min lägenhet. Fredrik skapade snabbt ett förtroende och det visade sig stämma. Läs mer
  • Anders L köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Lagerkrantz en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-10-02

Grindtorp
    Fredrik Lagerkrantz uppträdde på ett professionellt och tillmötesgående sätt. Han var duktig på att på ett pedagogiskt sätt go igenom och förklara de olika stegen i processen och kontrakt. Läs mer
  • Svetlana T köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Lagerkrantz en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-08-19

Täby Centrum
    Vi köpte en lägenhet. Fredrik är duktig och professionell mäklare. Läs mer
  • Erik A sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Lagerkrantz en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-08-04

Hägernäs
    Sålt en tvåa i Täby.
    Bemötte oss på ett trevligt och glatt sätt. Han känns ärlig och han säger det han tycker i väldigt hög grad. Det uppskattas.

Mina förväntningar uppfylldes, vi fick ett pris vi var nöjda med utan för mycket krångel.

Man kan sammafatta vår säljprocess med följande.
    Bra, tydlig och ärlig kommuikation. Enkel att få tag på. Gör ett bra jobb. Väldigt lugn i säljprocessen när man själv är ganska hispig. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Täby

Christoffer Stendahl