Fredrik Lagerkrantz

Fredrik Lagerkrantz

Fredrik Lagerkrantz är mäklare på Fastighetsbyrån Täby

Fredrik Lagerkrantz har varit registrerad mäklare sedan 2019-02. Fredrik Lagerkrantz har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 32 omdömen med ett betyg på 4.7. Fredrik Lagerkrantz har haft 28 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 32 Läs vad Fredrik Lagerkrantz

• köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Lagerkrantz en del av Fastighetsbyrån Täby
    2021-06-04
    Jag har köpt en 1:a (29,5kvm) i Grintorp till min son.
    Han var trevlig och svarade på alla frågor jag hade.
    Förväntningarna var en liten lägenhet med ett hyfsat pris.
    Priset blev ganska högt, men lägenheten var fin.
    Vi har inte övertagit lägenheten än så allt har inte kommit på plats.
    2021-06-03
    Duktig, trevlig och kunnig. Kan tänka mig att jobba med igen
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Lagerkrantz en del av Fastighetsbyrån Täby
    • Gribbylund
    2021-05-23
    Vi har sålt vår lägenhet med Fredrik. Hela processen gick väldigt smidigt och vi fick ett bra slutpris. Allt som allt är vi supernöjda med Fredrik, han var kunnig, återkopplade bra och är väldigt trevlig.
    • Gribbylund
    2021-05-21
    Fredrik är trevlig, hjälpsam och korrekt! Vi är mycket nöjda med hans arbete då han hjälpte oss att sälja vår lägenhet.
    2021-05-17
    Vi har såld en 3-rums lägenhet i Täby, Grindtorp.
    På ett engagerad, kunnig och tillmötesgående sätt.
    Vi hade förväntningar att lägenheten skulle säljas inom en snar framtid, vilket han levde upp till mer än väl.
    Vi är mer än nöjd med Fredriks sätt att hantera uppdraget och rekommenderar honom gärna.
  • Gunnar L
    2021-05-17
    Vi har sålt en 3-rums lägenhet i Grindtorp, Täby.
    Fredrik har varit mycket engagerad, tillmötesgående och kunnig.
    Han har motsvarat alla de förväntningar vi hade på en mäklare.
    Vi är mycket nöjda och skulle utan tvekan rekommendera honom till alla våra vänner.
    2021-03-23
    Jag köpte en 1,5 i Täby! Eftersom att det var min första lägenhet så visste inte jag så mycket. Mäklaren var riktigt duktig och hjälpsam med allt! Blev riktigt nöjd med köpet och mäklaren
    • Hägernäs Strand
    2021-03-12
    Fredrik är en professionell, uppriktig och klok mäklare. Med sin snabba kommunikation, sitt genuina engagemang, och med respekt för båda parter, gjorde han försäljningen till en mycket positiv upplevelse. Slutpriset blev över förväntan. Rekommenderas varmt!
    • Hägerneholm, Arninge-ullna
    2021-03-08
    Fredrik är en mycket duktig och kompetent mäklare och hjälpsam att svara snabbt på frågor som uppkommit längs vägen, för mig som köpare. Jag skulle inte heller tveka att anlita honom vid en försäljning. Rekommenderar Fredrik starkt.
    • Hägerneholm, Arninge-ullna
    2021-02-10
    Jag ville sälja min lägenhet fort och det var exakt det som skedde, så jag är nöjd