Fredrik Lagerkrantz är mäklare på Fastighetsbyrån Täby

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Fredrik Lagerkrantz har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 22 omdömen sedan 2019-08-02. Fredrik Lagerkrantz har haft 19 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 22 Läs vad Fredrik Lagerkrantz

• Jag köpte lägenhet på Parkallén 24 av Fredrik och redan från början blev jag mer än väl bemött. Han är driven, målinriktad och det märks att han alltid vill det bästa för kunden. Jag hade förväntningar om en snabb affär, vilket det blev, tack vare Fredriks stora engagemang. Jag är jätte nöjd och skulle mer än gärna både rekommendera Fredrik, men också använda honom igen vid ny köp eller sälj av bostad.
    Elin C köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Lagerkrantz en del av Fastighetsbyrån Täby
    2020-09-23
    • 49.5 m²
    • Täby Park
    2020-09-23
    Hej Elin och tack för den fina rekommendationen! Hoppas du kommer att trivas i din nya fina lägenhet. Allt gott!

• Bra info och hanterat. Lätt och värt
    Christopher S sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Lagerkrantz en del av Fastighetsbyrån Täby
    2020-09-08
    • 121.0 m²
    2020-09-08
    Hej Christopher och stort tack för ett bra samarbete! Vi ses på tillträdet! Mvh Fredrik

Visa svar
  • Bra och informativ! Kan tycka att överrapporteringen till semesterersättare kunde ha varit bättre!
    Johan N sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Lagerkrantz en del av Fastighetsbyrån Täby
    2020-08-28
    • 80.0 m²
    2020-08-28
    Hej Johan, Tack för rekommendationen! Jag tar till mig feedbacken angående semesterersättare. Allt gott!

Visa svar
  • Köpt lägenhet genom Fredrik, som gjorde ett trevligt och proffsigt intryck. /Per Lindgren
    Per L köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Lagerkrantz en del av Fastighetsbyrån Täby
    2020-08-17
    • 81.0 m²
    2020-08-17
    Tack Per för den fina rekommendationen, hoppas du ska trivas i din nya lägenhet! Mvh Fredrik

Visa svar
  • Köp av Lgh Gribbylund. En snabb affär. Ett trevligt och proffesionellt bemötande och snabb att svara på mail sms mm.
    Maria L köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Lagerkrantz en del av Fastighetsbyrån Täby
    2020-08-01
    • 46.6 m²
    2020-08-01
    Tack för den fina rekommendationen, hoppas du ska trivas i din nya lägenhet! Mvh Fredrik

Visa svar
  • Duktig och engagerad mäklare som verkligen letade på rätt köpare åt oss. Fredrik höll oss uppdaterade med jämna mellanrum och det kändes tryggt att ha honom som vår mäklare.
    Jonatan L sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Lagerkrantz en del av Fastighetsbyrån Täby
    2020-07-08
    • 33.0 m²
    • Hägerneholm, Arninge-Ullna
    2020-07-08
    Tack Jonatan för den fina rekommendationen! Vi ses på tillträdet!

Visa svar
  • I den pandemi som är så har Fredrik kämpat väl.
    Emelie B sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Lagerkrantz en del av Fastighetsbyrån Täby
    2020-06-21
    • 46.6 m²
    2020-06-21
    Tack Emelie för ett gott samarbete! Vi ses på tillträdet! Mvh Fredrik

• Bra på att återkoppla. Alla papper i ordning
    Niklas B köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Lagerkrantz en del av Fastighetsbyrån Täby
    2020-05-20
    • 4:a
    • 94.0 m²
    • Täby Centrum
    2020-05-20
  • Grymt engagerad och duktig på det han gör! Tummen upp!
    Christoffer E köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Lagerkrantz en del av Fastighetsbyrån Täby
    2020-05-08
    • 1:a
    • 38.5 m²
    • Hägerneholm, Arninge-Ullna
    2020-05-08
    Tack för dom fina orden! Grattis till den fina lägenheten! Mvh Fredrik

Visa svar
  • Fredrik hjälpte oss sälja vår 3:à i Grindtorp, Täby. Fick ett bra intryck redan vid första mötet, väldigt trevlig. Vi kunde snabbt lägga en plan för hur försäljningen skulle gå till (tid för fotografering, visningar). Fredrik höll oss löpande uppdaterade om hur många som varit inne och tittat på annonsen. Under budgivning hjälpte Fredrik till med förhandlingen mellan oss och köpare, vi är väldigt nöjda med hur allt gick till och slutade!
    Matilda L sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Lagerkrantz en del av Fastighetsbyrån Täby
    2020-03-23
    • 81.0 m²
    2020-03-23
    Tack för ett bra samarbete och tack till en lyckad försäljning! Vi ses på tillträdet! Mvh Fredrik

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte