Mäklare Stockholms län Täby Fastighetsbyrån Täby Ludvig Holmberg
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-01

Läs vad 33 kunder tycker om Ludvig Holmberg

• Richard B sålde sin lägenhet med hjälp av Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-02-14

2:a
    58.5m²
    Näsby Park
    Sålde en 2:a med Ludvig. Vi var öppna och raka mot varann hela vägen. Ludvig förstår sig på marknaden så bra att han lätt kan bryta med sina egna ord och förklara så att en "vanlig" person förstår sig på alla siffror och situationer. Läs mer
  • Björn S köpte sin bostad med hjälp av Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-01-21

Ludvig gav ett väldigt gott helhetsintryck under köpprocessen. Han är tydlig, informativ och ständigt tillgänglig. Vi skulle absolut rekommendera Ludvig för familj och vänner som går i säljtankar. Läs mer
  • Peter B sålde sin bostad med hjälp av Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-01-10

Lägenhet i Täby. Ludvig har visat stor flexibilitet, lyhördhet och varit väldigt informativ. Han har dessutom nått upp till det mål vi kom överens om. Han får en stark rekommendation av mig. Läs mer
  • Anna W sålde sin bostad med hjälp av Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-01-06

Sålde en tvåa i centrala Täby med hjälp av Ludvig och har bara goda ord att säga om processen och den löpande kontakten. Proffsigt, rakt och informerande vilket kändes väldigt tryggt. Läs mer
  • Niclas K sålde sin bostad med hjälp av Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby

2018-12-26

Ludvig Holmberg har mäklat försäljning av min bostad. Ludvig har motsvarat de förväntningar jag hade och har genomfört mäklaruppdraget på ett förtjänstfullt sätt. Ludvig har varit kommunikativ och agerat med integritet.
    Jag är nöjd med Ludvigs arbete. Läs mer
  • Pamela L köpte sin bostad med hjälp av Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby

2018-12-19

Köpt parhus från Ludvig i Täby Kyrkby. Mycket trevlig, saklig och kunnig mäklare med hög servicenivå. Rekommenderar Ludvig varmt. Läs mer
  • Kristina M sålde sin bostad med hjälp av Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby

2018-12-08

Vi sålde vårt parhus i Täby kyrkby för att köpa något större. Ludvig Holmberg har varit mycket trevlig, proffsig och serviceinriktad genom hela processen. Våra förväntningar var en korrekt värdering av parhuset, snygg fotografering av bostaden och fin annons, vilket vi tycker att Ludvig lyckats bra med. Han har kontinuerligt uppdaterat oss om värdets förändring p g a sjunkande försäljningspriser på bostadsmarknaden. Ludvig har också varit hjälpsam med information om nuvarande rutiner kring kontraktsskrivning (såsom vanliga tidsspann för besiktning, tillträdesdatum och andra klausuler i köpekontrakt) vilket gjorde oss trygga när vi köpte vårt nya hus, som föregick försäljningen av vårt parhus. Efter visningarna av vårt hus har Ludvig alltid gett en utförlig rapportering om antalet spekulanter och deras intryck, vilket gjort att vi känt oss delaktiga i vad som skett under visningarna (trots att vi ju då inte var närvarande). Sammanfattningsvis har Ludvig alltid varit trevlig, positiv, tagit sig tid, gett god service, visat engagemang och gett ett proffsigt intryck. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Karin M sålde sin bostad med hjälp av Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby

2018-12-08

Engagerad och trevlig mäklare! Svarar snabbt på frågor mm. Mycket bra! Läs mer
  • Marianne B skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby

2018-11-29

Har sålt ett hus. Ludvig Holmberg har fast arvode. Han är mer intresserad av att snabbt få ut sitt arvode än att kunden får ut ett bra pris. Läs mer
  • Magnus T skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby

2018-09-20

Sålt parhus/kedjehus.
    Ludvig var väldigt aktiv, kunnig, seriös och tillgänglig.
    Och han var bra på att förklara och uppdaterade oss säljare flera gånger varje dag om hur han jobbar och vilka kontakter/köpare han har pratat med under dagen.
    Det var lite tuff period för försäljning men Ludvig ingav oss lugn och jobbade på med att ordna flera öppna och privata visningar vilket tillslut gav resultat. Det var Ludvig som pushade på oss säljare och föreslog fler visningar.
    Vi fick även bra råd på vad vi skulle tänka på för de hus som vi var intresserade att ge bud på.
    Ludvig sålde vårat hus och gav oss bra tips att kontrollera på huset som vi köpte.
    Om ni väljer Ludvig Holmberg så får ni en bra mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Täby