16 rekommendationer

Ludvig Holmberg
en del av Fastighetsbyrån Täby

Esplanaden 17b
183 34 Täby — Visa karta

Vad tror Ludvig att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 16 kunder tycker om Ludvig Holmberg

• Kim N
    Kim N skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Ludvig hjälpte oss att sälja våran lägenhet, han har mycket kunskap om lägenheter och hus i Täby kommun. Läs mer
  • Sören N
    Sören N skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Har sålt en bostadsrätt i brf Höstfibblan

Trevligt och proffesionellt

Mäklaren arbetade väldigt målmedvetet för att slutföra affären

Ambitiöst Läs mer
  • Anneli S
    Anneli S skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Ludvig hittade en bra seriös köpare åt oss, var alltid mycket trevlig och återkopplade som han utlovat. Läs mer
  • Victor J
    Victor J skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bra engangemang, trevlig och kunnig i sitt område. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-06-29 Ludvig H svarar Victor J
    Tack Victor! Trevlig sommar!
    /Ludvig
  • Anders S
    Anders S skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har Köpt 4:a i Hägernäs.
    Ludvig har hela tiden varit hjälpsam och serviceminded även om det varit tydligt att han hade säljarens fokus - förstås...
    Förväntningar: hjälp genom affären - absolut! Läs mer
    2018-06-29 Ludvig H svarar Anders S
    Hej Anders och tack för att du tar dig tid att skriva! Lycka till med renoveringen och ha en trevlig sommar! Hälsningar Ludvig
  • Martin J
    Martin J skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi har precis köpt en lägenhet i Täby där Ludvig var ansvarig för försäljningen. Han skötte kontakten med oss på ett bra och proffsigt sätt, var mycket noggrann och såg till att alla relevanta detaljer redovisades - vilket givetvis var väldigt positivt!

Vi kan bara rekommendera Ludvig! Läs mer
  • Homan M
    Homan M skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi sålde vår bostadsrättslägenhet genom Ludvig och vi upplevde hans jobb som utmärkt! Han var väldigt proffetionell och hade bra koll på bostadsmarknaden i Täby! Ludvig hade ett väldigt trevligt sätt i sitt bemötande och vi tyckte att han levde upp till våra förväntningar från början till slut! Han hade dessutom väldigt bra förslag på styling av lägenheten och vi var också väldigt nöjda med bilderna och annonsen i övrigt! Vi rekommenderar honom värmt! Läs mer
  • Ahdieh M
    Ahdieh M skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi sålde vår bostadsrättslägenhet genom Ludvig och vi upplevde hans jobb som utmärkt! Han var väldigt proffetionell samt hade bra koll på bostadsmarknaden i Täby! Ludvig hade ett väldigt trevligt sätt i sitt bemötande och vi tyckte att han levde upp till våra förväntningar från början till slut! Han hade dessutom väldigt bra förslag på styling av lägenheten och vi var också väldigt nöjda med bilderna och annonsen i övrigt! Vi rekommenderar honom värmt för kommande bostadsaffärer! Läs mer
  • Lena Birgitta S
    Lena Birgitta S skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Ludvig har hjälpt oss att sälja det hus vi bott i de senaste 40 åren.Han har varit oerhört tålmodig, positiv och hjälpsam och åstadkommit en försäljning som vi är glada över.
    Han har varit lätt att komma i kontakt med alla gånger vi behövt fråga något eller få något förklarat.
    Vi har inte använt mäklare tidigare. Ju mer vi lärde känna Ludvig desto gladare var vi att ha fått en mäklare som visste vad han höll på med och arbetade lugnt och metodiskt.
    Kort sagt är han så som jag tror att den idealiska mäklaren ska vara. Läs mer
    2018-05-24 Ludvig H svarar Lena Birgitta S
    Hej Lena och Staffan! Det är mycket viktigt för mig att ni som kunder är nöjda och det gör mig glad att läsa det ni skriver. Stort tack för det fina omdömet. Vi ses! /Ludvig
  • Mikaela H
    Mikaela H skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Ludvig Holmberg var mig behjälplig med att sälja min bostadsrätt. Han innehar ett fantastiskt bemötande, är förtroendeingivande och arbetar proaktivt samt lämnar kontinuerlig återkoppling löpande genom hela processen. Ludvig är handlingskraftig och beslutsam, han höll upprepade visningar för att få bostaden såld inom avtalad tid och till förväntat pris.

Han får mina varmaste rekommendationer! Läs mer
    2018-04-23 Ludvig H svarar Mikaela H
    Hej Mikaela! Tack för de fina orden och för ett bra samarbete. Det värmer att höra. Må gott så hörs vi framöver.
    /Ludvig
  • Carina M
    Carina M skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi hade kontakt med tre mäklare. Av dessa valde vi Ludvig för att vi uppfattade honom som seriös och med ett trevlgt sätt.
    Vi kände för honom för att han är ung och ambitiös och vi blev mycket nöjda med hans jobb.

Vi uppskattade att han hela tiden höll oss uppdaterade om vad som hände och hur han planerade försäljningen.
    Han lämnade goda råd och ringde även upp oss inför årets deklaration för att meddela sista dagen för skatteinbetalningen utifall vi inte hade gjort det tidigare.

En bra kille. Läs mer
  • Per Å
    Per Å skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Ludvig Holmberg är en mycket kunnig, lyhörd, innovativ oc hjälpsam person som hjälpte mig i en försäljning på ett föträffligt sätt! Jag kan varmt rekomendera honom. //Per Läs mer
  • Maria J
    Maria J skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Trevlig, saklig, tillgänglig, lätt att ha att göra med. Läs mer
  • Kristoffer G
    Kristoffer G skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Ambitiös, kunnig och möter kunden på bästa sätt Läs mer
  • Ulrika M
    Ulrika M skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Toppen mäklare & person! I mitt fall kunde jag inte fått bättre mäklare.
    Ludvig är drivande, energisk person men samtidigt mycket empatisk. Han ser till att alla är med på tåget,vilket var ett stort plus för mig.
    Återkopplar bra under processens gång, och är mycket hjälpsam.
    Plus att radhuset blev sålt till det vi önskade!

Kan starkt rekommendera Ludvig! Läs mer
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Ludvig är trevlig och framåt med en lätt självsäker kaxighet. Han är helt enkelt bra på att sälja sig själv och det går säkert igen i hans förmåga att göra en bra affär åt sin kund. Inget att anmärka på vid den affär Ludvig hjälpte mig med. Läs mer
Christoffer Stendahl
Oscar Hallbygård