Mäklare Stockholms län Täby Fastighetsbyrån Täby Ludvig Holmberg
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 27 kunder tycker om Ludvig Holmberg

• Kristina M sålde sin bostad med hjälp av Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi sålde vårt parhus i Täby kyrkby för att köpa något större. Ludvig Holmberg har varit mycket trevlig, proffsig och serviceinriktad genom hela processen. Våra förväntningar var en korrekt värdering av parhuset, snygg fotografering av bostaden och fin annons, vilket vi tycker att Ludvig lyckats bra med. Han har kontinuerligt uppdaterat oss om värdets förändring p g a sjunkande försäljningspriser på bostadsmarknaden. Ludvig har också varit hjälpsam med information om nuvarande rutiner kring kontraktsskrivning (såsom vanliga tidsspann för besiktning, tillträdesdatum och andra klausuler i köpekontrakt) vilket gjorde oss trygga när vi köpte vårt nya hus, som föregick försäljningen av vårt parhus. Efter visningarna av vårt hus har Ludvig alltid gett en utförlig rapportering om antalet spekulanter och deras intryck, vilket gjort att vi känt oss delaktiga i vad som skett under visningarna (trots att vi ju då inte var närvarande). Sammanfattningsvis har Ludvig alltid varit trevlig, positiv, tagit sig tid, gett god service, visat engagemang och gett ett proffsigt intryck. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Karin M sålde sin bostad med hjälp av Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Engagerad och trevlig mäklare! Svarar snabbt på frågor mm. Mycket bra! Läs mer
  • Marianne B skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Har sålt ett hus. Ludvig Holmberg har fast arvode. Han är mer intresserad av att snabbt få ut sitt arvode än att kunden får ut ett bra pris. Läs mer
  • Magnus T skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Sålt parhus/kedjehus.
    Ludvig var väldigt aktiv, kunnig, seriös och tillgänglig.
    Och han var bra på att förklara och uppdaterade oss säljare flera gånger varje dag om hur han jobbar och vilka kontakter/köpare han har pratat med under dagen.
    Det var lite tuff period för försäljning men Ludvig ingav oss lugn och jobbade på med att ordna flera öppna och privata visningar vilket tillslut gav resultat. Det var Ludvig som pushade på oss säljare och föreslog fler visningar.
    Vi fick även bra råd på vad vi skulle tänka på för de hus som vi var intresserade att ge bud på.
    Ludvig sålde vårat hus och gav oss bra tips att kontrollera på huset som vi köpte.
    Om ni väljer Ludvig Holmberg så får ni en bra mäklare. Läs mer
  • Björn H skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Köpt 2:a i Hägernäs.
    Bemött på ett utmärkt sätt i alla lägen.
    De enda förväntningar jag hade var att han sköter försäljningen på ett proffsigt sätt och det gjorde han med bravur.
    Mycket bra!!! Läs mer
  • Lotta M skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Köpt en lägenhet. Han är glad positiv känns seriös. Har bara positivt att säga. Läs mer
  • Louise S skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi har sålt vårt radhus. Tyckte Ludvig alltid var tillgänglig för frågor och svar. Proffesionell! Läs mer
  • Esfandiar N skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har sålt en lägenhet i Täby. Ludvig har varit mycket engagerad och höll väldigt bra kontakt med mig och informerade om processens gång. Vi lyckades sälja lägenheten med den pris vi hade tänkt oss trots att vi inte hade många som kom de upprepade visningen han ordnade. Läs mer
  • Erik L
    Erik L skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt trevlig och tillmötesgående! Läs mer
  • Hans Fabian L skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby
    Hej!
    Ludvig var min mäklare vid försäljning av en lägenhet i Täby och nu skriver jag här för att ösa beröm över hans insats!

Jag är oerhört nöjd med hela förfarandet och har från start känt mig lugn och väl omhändertagen.
    Ludvig var proffsig och mycket lyhörd för en kund i en svår situation (dödsbo).
    Hans bemötande var verkligen topp och både kunskap och förmedlande av all information fungerade likaså på topp!

Ludvig är verkligen ett praktexempel på begreppet, "rätt man på rätt plats". Han är grym på sitt jobb!
    Jag kan rekommendera honom utan det minsta förbehåll och av hela mitt hjärta.Tack Ludvig! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Täby

Christoffer Stendahl