Mäklare Stockholms län Täby Fastighetsbyrån Täby Ludvig Holmberg
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06

Läs vad 43 Läs vad Ludvig Holmberg

• Linus W köpte sin lägenhet med hjälp av Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-05-31

Täby Centrum
    Jag köpte en 2a på Grindtorps Skolgränd. Vi blev bemötta professionellt av mäklaren från första visning till överlämning av nycklar. Smidig kontakt genom hela processen. Supernöjd! Läs mer
  • Norbert T
    Norbert T sålde sitt hus med hjälp av Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-05-29

Vallatorp
    Sålt radhus i Täby.
    Hela resan med försäljningen, från första möte till avslut, har varit proffessionell i både hantering och bemötandet med oss. Med en kontinuerig och snabb återkopplingar där vi fick tydlig och rak information har också givit oss som säljare en stor trygghet. Och att Ludvig dessutom är lugn, trevlig och väldigt lätt att kommunicera med har gjort vår resa inte bara lättare utan rent av angenäm :-)
    Rekommenderar honom varmt.
    Stort tack. Läs mer
  • Simone M köpte sin lägenhet med hjälp av Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-05-23

Näsby Park
    Jag köpte en lägenhet. Riktigt bra bemötande och allt var smidigt. Läs mer
  • Owe G sålde sitt hus med hjälp av Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-05-16

Ella Park
    Jag har sålt ett radhus.

Ludvig Holmberg har utfört uppdraget till full belåtenhet. Han är professionell och trevlig.

Ludvig Holmberg har motsvarat mina förväntningar. Läs mer
  • Maria Z
    Maria Z sålde sin lägenhet med hjälp av Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-05-14

Täby Centrum
    Väldigt nöjd med hur Ludvig skötte min försäljning! Rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • ANN-VANESSA F skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-04-09

Ludvig sålde min sambos lägenhet i Täby. Mycket professionell, tillmötesgående och lyhörd mäklare. Han rekommenderas starkt! Läs mer
  • Rasmus B skrev om Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-04-03

Jag anlitade Ludvig inför försäljningen av min lägenhet, och han har gjort ett fantastiskt jobb!
    Han är en professionell mäklare som gör det lilla extra. Man kan alltid lita på att Ludvig ordnar det han lovar och det han inte har svar på direkt, tar han reda på.

Jag har varit jätte nöjd med Ludvigs bemötande och känner mig mycket trygg med att rekommendera honom som mäklare. Läs mer
  • Anna N köpte sin lägenhet med hjälp av Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-04-02

Täby Centrum
    Trygg och trevlig upplevelse av bostadsköpet. Läs mer
  • Bo S sålde sin lägenhet med hjälp av Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-03-13

Jag har sålt en 2:a
    Ludvig har gjort ett enastående jobb. Han har verkligen levt upp till mina förväntningar. Jag år supernöjd Läs mer
  • Pia A sålde sin lägenhet med hjälp av Ludvig Holmberg en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-02-28

Täby Centrum
    Ludvig hjälpte oss att sälja vår 2:a i Täby.
    Vi hade haft lgh till salu tidigare men då var vi inte riktigt redo att sälja. Våra förväntningar på det hela var realistiska och hela försäljningen flöt på bra under de förutsättningar som fanns. Det var rätt i tiden för oss och Ludvig var hela tiden tillgänglig, ödmjuk och väldigt lätt att samarbeta med. Vi rekommenderar honom varmt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Täby

Christoffer Stendahl